Nou ik zit slapeloos op de bank. Manlief slaapt al. Ben maar gaan strijken en heb nog een wasje aangezet. Lag met rugpijn en iets wat op harde buiken leek in bed, te erg om te blijven liggen. Drink nu maar even een kopje thee en dan zo met paracetamol weer naar bed. Ben volgens mij ook vet over mijn slaap heen, want vanmiddag kon je me nog wegdragen. Heb het ook bloedheet.. Wat balen Mich, ik hoop dat je misschien inmiddels al wel bevallen bent! En anders: zet hem op!
Ik heb lang na gesukkeld door de ontsteking. Die druk vanonder heeft wel ff geduurd. Heb zeker 2-3 weken last gehad. Wou na een week naar buiten wandelen, was na 100m al terug binnen omdat ik zoveel pijn had. Oumi fijne inleiding zo mag het bij mjj dus ook gaan!!!!
Lastig harlene dat het niet doorzette... Pff dan zou je denken op dit termijn is alles rijp... Nobely das geen fijne nacht Ik slaap ook niet fijn elke houding is lastig maar slaap gelukkig nog wel met enkele keren wakker worden. Hoe is je nacht nog verder verlopen? Ik verwacht hier een augustus kindje... Het is maar zo. Wie is er nu nog zwanger hier naast ons 3?
Ikke! Hopelijk mogen we allemaal binnen nu en een paar dagen ons kindje vasthouden . Vandaag weer nieuwe ronde, nieuwe kansen ik hoop vooral voor de dames die al paar dagen met kwaaltjes en ontsluiting rondlopen dat de bevalling nu snel door zet! @Mich, heb jij al babynieuws?
Super vervelend voor de gene met een rot nacht! Vreselijk. Ik had t gisteren zo warm. Ik slaap met de ventilator aan 't plafond Aan, raam open en zonder deken. Vriend heeft t koud haha. Heb gelukkig een aantal uur achter elkaar geslapen. Helaas is er niks doorgezet maar denk dat er wel wat voortgang inzit. Zo voelt het. M'n buik doet wel pijn en voelt ongemakkelijk. Om 1300 naar ziekenhuis en aan de ctg en echo en datum prikken voor inleiding. Dan langs de VK lopen of ze me kan strippen. Hoop dat ik wat meer ontsluiting heb...
Ik slaap iets beter maar elke draai doet pijn. Maar met raam open kan niet vanwege muggen en geen hor gelukkig valt het nog uit te houden qua warmte! Hier ook een ongemakkelijk gevoel in mijn buik, constant! Spannend straks voor jou dan! Hopelijk helpt het strippen en heb je snel een inleiding, morgen ofzo!
Ben met paracetamol op wel nog een paar uur in slaap gevallen artife maar wat voel ik mij beroerd zeg. Ik heb hetzelfde als jij harlene, maar ben er ook nog eens misselijk bij. Gadver, word er echt moedeloos van. De vk kom hier rond de middag langs om nog eens te checken en evt. te strippen. Ben benieuwd. Vanmorgen weer een stukje slijmprop bij het naar de wc gaan. Zet nou a.u.b. door... 😩
Ja misselijkheid hier ook weer erger hoor ..... Ik verlies ook nu en dan wat stukjes slijm. Haaaa overtijd gaan, leuk he .... haha Alles gaat echt tegenzitten! Ik duim voor je! Morgen is hij er !
Ooh wat fijn dat je VK naar jou komt. Die van ons zit in t ziekenhuis en is 30 min rijden als t druk is. En dat nu paar keer in de week... Verder werd ik gisteren misselijk van die rugpijn. Denk dat t soort van voorweeën waren. Hoop dat inderdaad zo kunnen strippen en dat er meer ontsluiting is. Fijn voor t inleiden 😉 Ik verlies af en toe wat slijmprop denk ik.. lijkt net mini stukje gum ofzo yakkk 😜
Hier nog helemaal geen symptomen, nog geen slijmprop gezien of voorweeën gevoeld. Ben vandaag, ondanks goede nachtrust wel nog moe... Vanmiddag maar weer lekker op bed/buiten op de bank gaan liggen. @ Harlene, ik heb het 's nachts ook warm, geen dekens ramen open en een zeurende vriend dat hij het zo koud heeft, hahaha. Succes met het strippen vanmiddag!
Haha ja mijn vriend.. pff: mag die vin uit?! Kost zoveel geld!!! En zelf de lichten aan laten, deuren open laten staan dat t gaat tochten, voor 1 shirt de was aanzetten, achterlijke witte lelijke nikes in de was gooien... Nee okee vriendlief 😉 Ja dankjewel weer even pijn lijden 😖
Zet hem op meiden!! Nog even volhouden en dan is jullie kleintje er ook!! De hitte blijft overigens als je bevallen bent. Ik heb het steeds warm (zeker als de kleine bij me ligt/drinkt) en ML slaapt met een T-shirt aan. Ik kan om 3 dingen niet ver lopen artife: KS Bekkenpijn Hechtigen onderkant Allemaal mogen ze 6 weken duren ongeveer. Kom net terug van het ziekenhuis. 3 artsen hebben naar mijn wond gekeken op de verloskamers waar we in het nood kamertje lagen omdat in de rest van de kamers gepuft werd. Reed er eentje puffent met bed door de gang en dan denk je " wow dat was ik alweer bijna 2 weken geleden". ML is nu honinggaas halen. We gaan het dezelfde manier laten genezen als de vorige keer en mogen nu meteen beginnen gelukkig, de vorige keer namen ze een hele afwachtende houding aan en heeft het weken geduurd. Ze hebben het helemaal open getrokken tot het gedeelte dat echt goed dicht zit. Helaas was de andere kant ook open gegaan. Nu dus 5 cm links en 1 cm rechts wat open staat, maar gelukkig minder diep dan de vorige keer. Hopelijk is het volgende week dicht. Dat was elk geval de vorige keer ook zo toen we de juiste methode hadden gevonden. Moet wel zeggen dat ik met de dag meer kan. Sinds gister volledig van de pijnstilling af. Jeej!! Kan steeds beter mijn bed uit. Alleen liggen op mijn zij (wat ik veel lekkerder vind slapen dan op mijn rug) voelt nog wat vreemd door de open wond. Maar ook het draaien gaat steeds beter. Kan niet wachten tot ik volledig hersteld ben.
Ola! Hier nog een die nog zwanger is Ben ook nog niet overtijd, maar ik,ben er wel helemaal klaar mee en klaar voor. Ik wil zo graag bevallen!! Ben de pijn zat. Er gebeurt wel wat maar het zet niet door steeds. Dan weer tijdje krampen of veel harde buiken, maar later is het dan weer allemaal weg. Vrolijkelente: jeetje, wat erg dat je wond open is. Veel sterkte! Mich: is je dochter er al? Ik hoop het! Ik las ook allemaal dit weekend bevallen. Ik ben voor!! Maar heb sterk het gevoel dat het augustus gaat worden voor de baby komt.
Bij mij kwam er ook pas een slijmprop nadat ik de 40 weken was gepasseerd hoor. Het is wel fijn dat ze hierheen komt inderdaad, alleen als er iemand met weeën tussen komt dan schuif ik natuurlijk op, dus hoe laat ze er precies is weet je niet. Ik wacht maar rustig af. Hoop gewoon dat ze wat kan doen en het dit keer wel doorzet. Mijn lijf wil er denk ik gewoon nog niet aan. De baby drukt af en toe zo hard naar beneden dat ik het "vreemd" vind dat de vliezen nog heel zijn.
Ze belt dus inderdaad net dat ze eerst naar een bevalling moet en het dus wel eind van de middag kan worden. 😰 Helaaaas, maar er zit niks anders op dan wachten. Dat deden we toch al 😝
@vrolijklente jeetje vind t wel heftig allemaal! Hoop dat je snel en goed geneest. Fijn dat je van de pijnstilling af bent etc. @nobely lig nu aan de ctg. Volgens mij heeft ze t gewoon naar haar zin daar binnen! Ja hou op schei met dat wachten. Uurtje korter of langer maakt ook niet meer uit 😉 Ja ik heb sinds gisteren ook zo'n drukkend gevoel. Denk dat dat vlies heel sterk is haha.
Meiden wat maken jullie het spannend zeg!!! Na het weekend vast veel babynieuws! Ik duim voor jullie mee! VrolijkLente, onwijs balen zeg. Fijn dat je iig meer kan en hopelijk, herstel je nu langzaam aan. Niet te lang wachten iig met laten kijken naar de onderkant. Zo naar. Hier laatste dag kraamhulp gehad. Eigenlijk ook wel weer fijn hoor, zal even aanpoten zijn, maar heerlijk het huis voor mezelf. Al had ik een topper van een kraamhulp.
Hoooooo ze kon niet strippen want ze kon er niet goed bij 😖 Ctg en echo waren top. Placenta is goed en genoeg vruchtwater. Heb gekozen om dit weekend nog te wachten. Maandag controle en dan word t toch echt inleiden.... gyn zei dat het een goede keuze is, gaat zo goed daar binnen dat ik het even zo laat. @marrieb wauw is snel gegaan zeg. Ja lijkt me fijn een kraamhulp maar ook als je weer lekker t huis voor je zelf hebt 😉
Jeetje harlene wat een gedoe! Gelukkig is alles goed. Lekker onsmakelijk verhaal, ik ga net plassen komt er toch een hoop slijm mee. Niet normaal, werd er misselijk van 😂. Hopelijk was dit alles/het meeste. Vk niet meer gehoord, die zal nog druk zijn.