Wat een goed idee!! Heb het ook meteen uitgezet. FB Heb ik gelukkig al een tijdje niet meer. Werd er knetter gek van. Fijne nacht allemaal!! Hopelijk morgen ochtend baby nieuws!! 😙
Even kort bericht... Gisteravond bevallen van Lise Sophie. Met haar is alles goed, met mij minder, ben 3l bloed verloren door een niet loslatente placenta, moest voor spoed ok. Zijn dus ook nog in het ziekenhuis. Succes alle wachtende dames!
@Mich. Gefeliciteerd met Lise Sophie! Je eerder geposte bevallingsverhaal leek een beetje op het mijne, met ballon, weeën en ruggenprik en had verwacht dat je uiteindelijk ook op een mooie bevalling kon terugkijken.... Ben blij dat ze snel hebben ingegrepen en vind het ontzettend knap dat je al bericht kon posten! Hoop dat je, ondanks spoed ok, toch terug kan kijken op positieve dingen. En dat je snel hersteld bent. Kalm aan in ieder geval en dikke knuffel voor jullie!
Gefeliciteerd Mich! Jammer van de minder goede afloop na de bevalling. Hopelijk ben je er snel bovenop en kan je volop genieten!
Gefeliciteerd Mich!! 3 L bloed is echt veel. Neem de tijd om te herstellen en te genieten van jullie mooie meid! 💟
@mich gefeliciteerd! Hoop dat je snel op knapt. Neem.je rust! Geniet van jullie meisje 😘 Nou dames 2 toch dit weekend?! 😉
Gefeliciteerd mich wat een mooie naam!!! Ik hoop dat je snel sterker wordt en herstelt!!! Genietse van jullie Lise. Ik heb juist zitten appen met vriendinnen tijdens de weeën. 'Nee hoor, hier nog alles rustig', en ondertussen lachen in mijn vuistje. Maar op t moment dat het echt menens werd de tel wel weggelegd haha. Vond het juist wel voor afleiding zorgen. Maar idd doen waar je je goed bij voelt, en niet een ander tevreden houden!!
Niets is momenteel zo irritant als kraamvisite die 20-30 min te laat komen.. grrr.. ze hebben niet eens kinderen, hoe moeilijk is het om optijd te komen!! :x Daar gaat onze planning.. gewoon eerder de deur uitschoppen? De kleine moet nog in bad, lunchen met onze peuter, we moeten nog rusten/wond luchten en wil vanmiddag weer proberen een mini stukje buiten te lopen. Tussendoor nog 3-4 voedingen en luiers. Vanavond optijd naar bed want elke nacht van 11-3 is het krampjes tijd. Vannacht overigens ons hele bed onder de poep. spuitluier, dus midden in de nacht bed verschonen..
@marrieb ooooo spannend! Hoop dat alles doorzet. Hier nog steeds rustig. Geen aanstalten tot.... 😖 @vrolijklente ja lekker irritant. Zou gewoon zeggen sorry maar heb dit en dat nog te doen. Heb letterlijk een stront nacht gehad.
Hey mich van harte, wat jammer dat het zo loopt! Hopelijk ben jij ook snel weer de oude. Beterschap, en lekker veel genoeten van Lise Sophie! Gewoon eruit trappen vrolijkelente lekker onbeschoft. Afspraak is afspraak en je moet idd nog een hoop. Alsof de dag om de visite draait. Je hebt een planning en maakt niet voor niks een afspraak, anders had iedereen wel zo binnen kunnen lopen. Snap echt niet dat mensen zich dat niet kunnen bedenken hoor. Marrieb misschien doe ik dat ook wel hoor. Er is een vriendin die ik sowieso veel app. Zij is morgen uitgerekend. Het gaat me meer om de tijd erna, al die vragen en ellenlange gesprekken terwijl je wel meer te doen hebt. Van die energiezuigers die je normaal gesproken nooit hoort.
Ze vroegen hoe het ging: druk moe en we moeten nog zo veel.. de hint was gelukkig duidelijk, na 45 min stapten ze zelf op. was wel erg gezellig. Heb gelachen met mijn keizersnee zonder pijn. maar ben wel doodmoe. Nu lekker slapen. Badje doen we later vandaag wel.
Vooral die energiezuigers die je nooit hoort daar heb ik geen zin in haha moet je doen alsof je het fijn vindt om een babbeltje te doen ... Harlene, marrieb is al bevallen .. Hier veel buikpijn en harde buiken ...Maar ja dat zegt niks he Vrolijklente gewoon zeggen dat jullie nog vanalles te doen hebben en het lekker kort houden. Jullie huis, jullie kind , jullie leven! Jammer dan. IK HAAT LAATKOMERS! Vreselijk! trouwens.. Nu voel ik toch weer voetjes links duwen .... HOE kan die nu nog draaien m zijn as :O
Hier was ZL #1 tijdens de bevalling nog om zijn as gedraaid artife. Ze hadden een echo gemaakt voor inleiden. Lag perfect. Maar toen nog gedraaid naar sterrekijkershouding. dus het kan zeker artife!! Alleen zullen ze als ze indalen gelukkig niet meer naar stuit gaan. *dit ben ik trouwens aan het slapen* kleine nog 1 voeding gegeven, wond luchten op mijn rug. Ben niet zo goed in slapen op mijn rug helaas. Draai nog liever met pijn op mijn zij. gelukkig is de pijn nu weg, alleen kan die wond niet luchten op mijn zij. Hopelijk is hij snel di ht. Volgens mij ben ik normaal gesproken zelf zo een energiezuiger (?) "vriendin" inmiddels terug geappt dat ik het druk heb met herstel en familie bezoek en dat ik laat weten wanneer het ons uitkomt. Dikke doei (klinkt wel grappig, weet even niet meer wie het als eerste zei). Soms voel ik mij veel te aardig. Dan denk ik "#^@&#*^*@" maar dan durf ik dat niet zo te zeggen omdat ik het eigenlijk niet zo vind kunnen om boos te worden. Mensen zonder kinderen snappen het gewoon niet zo, kraamvisite. Te veel begrip? ML was ook heel boos, maar die zegt er dan ook niets van. Haha. Lekker stel zijn we. Gelukkig was het gezellige visite, dan vergeef je het ook eerder denk ik.
@artife haha ja dacht er later aan. Die zwangerschap eet m'n hersenen op 😜😜😜😜😜😜
Als het leuke visite is dan is het vaak ook anders inderdaad! Die energiezuigers vind ik vooral de mensen die je een half jaar niet hoort en nu ineens elke dag hoor. Van echt goede vrienden en vriendinnen kan ik een hoop hebben, maar die hebben ook wel begrip als ik een keer een dag later reageer. Het is een beetje geven en nemen denk ik dan. Ben ondertussen alweer even terug van de controle in het ziekenhuis, heb even wat gegeten. Ctg was goed, bloeddruk ook en de baby is niet dusdanig groot dat er ingegrepen moet worden. Ze heeft nog even gestript wat ze trouwens flink deed, deed meer pijn dan het gisteren deed. En voelde 2 tot 3 cm ontsluiting. De baarmoedermond mag wel nog wat meer verweken. Ik moet maandag weer terug komen mocht hij er dan nog niet zijn. Ben nu echt weer moe ondanks een goede nacht, gewoon door de indrukken jn het ziekenhuis denk ik.
@nobely fijn dat alles goed was. En dat ze je konden strippen. Moet tot maandag wachten 😖 hoop echt op dit weekend maar ja gebeurt gewoon niks. Net nog met vriend naar de stad geweest haha. Nou ja moet je dan hé 😉 ze heeft nog 5 dagen om zelf te komen 😊 Was gisteren ook echt moe van de ctg en poging tot strippen. Ben toch 1.5 uur verder etc.
Ik hoop het ook heel erg, voor ons allemaal hoor 😉. Het is inderdaad maar beter wat te gaan doen je wordt alleen maar gekker anders 😜. Man kijkt nu de kwalificatie van de formule 1. Straks even boodschappen doen en dan vanavond lekker BBQen bij vrienden, zin in! Ga nu denk ik ff lekker liggen.
Vrolijklente scheelt idd als het goeie vrienden zijn ookal kun je jezelf dan nog ergeren ik begrijp het volkomen! Ff tussendoor: net een pijnlijke harde buik weggepuft... De 4e in korte tijd. Vanaf derde getimed, deze kwam 10minuten later. Wil zo graag denken dat het begonnen is... Ben actief geweest vandaag en lig nu op de bank dusja.... Harlene hier ook mijn hersenen zijn op hahaha. Nobely fijn weer wat vooruitgang, al had die er al veel eerder moeten zijn haha! Hopen dat strippen wat doet! Ik maandag ook vk, gaan we met zn allen wat in gang zetten ofwat haha! Ben echt kapot. Slechte nachten enz. Maar mijn vriend nu 3 weken vrij, heerlijk!!!!
Spannend artife!! Hopelijk zet het door. Nog 1 dag dit weekend, verwacht nog een paar nieuwe geboortes in de groep hoor!! Zet hem op!