zo er is druk gekletst afgelopen weekend !..moest iets van 8 pagina's doorlopen @Afkes: O meid wat een naar bericht ..ik hoop dat je snel weer goed nieuws mag brengen, maar voor nu sterkte! @Tabbey: tjonge wat heftig zeg. Is voor het eerst dat ik zoiets hoort! Maar wat fijn dat het spontaan toch zo snel gelukt is. Ik snap wel dat je je nu niet druk maakt om het gen. Het is inderdaad verstandig om je daar nu denk verder niet teveel mee bezig te houden, voor nu is het het belangrijkste dat dit kindje mag blijven en ontwikkelt, zodat jullie het over +/- 8 maanden in je armen mag houden ! @iedereen: Voor degene die ik nog niet gefeliciteerd heb, bij deze ! Zie ook weer mooie testjes voorbij komen super zeg! @Roosje24: Jij hebt een prima hcg waarde hoor ! Bij 4 weken is het tussen de 3-426 IU/L en bij 5 weken tussen de 18-7340 IU/L @Vrolijkerd: Ik heb de 19e getest met clearblue> ik was toen 5 weken en toen gaf hij 2-3 weken aan. Vandaag weer getest met 5+4 weken en nu geeft hij 3+ aan. Beide was niet met ochtendurine, maar er wordt wel aangeraden om dit te doen voor een 'goede' meetgraad van de wekenindicator. (Hiervoor 2 miskramen achter elkaar gehad, waarvan ik bij de 1e ook een clearblue deed met 5 weken en toen gaf hij 1-2 weken aan en kort daarna begon de miskraam. De clearblue blijft maar een indicatie, dus het hoeft allemaal niets te zeggen...maar in sommige gevallen kan het een voorbode zijn ) ...... Hier verder alles rustig. Qua klachten niet veel last. M'n boobies zijn niet meer zo gevoelig als vorige week, maar zijn wel vol en zwaar. verder nu en dan een beetje moe, maar voor de rest voel ik mij goed. Ik had bij mijn dochtertje ook maar weinig kwalen, dus wie weet is het weer een zelfde soort zwangerschap
Fas30, dat kan idd groeipijn Zijn is normaal.. Talvi, welkom meid natuurlijk mag je meekletsen. Destiny, fijn dat het goed gaat met je
Tnx 😄 Ik vind het wel erg fijn om te kletsen met meiden die ongeveer even ver zijn 😊 Ik ben trouwens rond 23 juli uitgerekend. Ik heb 4 december de intake bij de vk en ik ga dan meteen om een echo vragen. Kan niet wachten om een kloppend hartje te zien.
Toch fijn om te lezen dat er meer meiden zijn die weinig klachten hebben. Ik heb ook bijna geen klachten, af en toe wat lichte krampjes/steken in buik en grootste klacht is nog wel dat ik bijna iedere nacht voor 6 uur al wakker wordt, maar ben vervolgens overdag niet moe... Heb ook al eerste afspraken gemaakt op 7 december komt Moeders voor moeders langs en kan ik als het goed is meteen beginnen en een week later op 14 december intake en eerste echo bij de verloskundige . En heb nog geen idee wanneer we het onze ouders gaan vertellen, enerzijds liefst zo snel mogelijk, maar aan de andere kant zou ik het ook wel erg fijn vinden om eerst een goede eerste echo te hebben. Eens kijken hoe lang we onze mond kunnen houden, haha.
Het is een leuke actieve groep hier hihi. Ik moest 9 pagina's bij lezen haha !! Gezellig meiden ik kan niet wachten op alle echo's hier in december ik mag zelf 9 dec in het ziekenhuis, laatste controle vanuit het zkh na de ivf. Hierna terug nd verloskundige. Wat denken jullie ? Zal ik me vast aanmelden volgende wk ? Of pas na de echo ?
💛 Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💛 16 juli zonnetje3 - 28 jaar - 2de kindje Fas30 - 34 jaar - 2de kindje 17 juli lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje diymommy - 27 jaar - 3de kindje Aikie - 32 jaar - 2e kindje Rae -31 jaar - 4de kindje 18 juli Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje Twigs - 40 jaar - 1e kindje 19 juli 20 juli Ni84 - 31 jaar - 3de kindje Annacatharina - 35 jaar - 1ste kindje 86Laura - 2de kindje 21 juli Desstiiny - 27 jaar - 2de kindje Bugs bunny - 32 jaar - 1ste kindje Ktink - 24 jaar - 1ste kindje 22 juli Noettie - 31 jaar - 2de kindje 23 juli Mawaikee - 31 jaar - 2de kindje Talvi - 2de kindje 24 juli Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje 25 juli Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje PrinsesBelle - 25 jaar - 1ste kindje Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje Manutje - 29 jaar - 1ste kindje 26 juli Trutje89 - ? jaar - 1ste kindje Adinka - 28 jaar - 1ste kindje 27 juli Bo87 - 28 jaar - 3de kindje 28 juli 30 juli Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje 31 juli Lauren02 - 26 jaar - 2de kindje Artife - 25 jaar - 2de kindje Totaal: 30 0 meisjes 0 jongens 0 verrassingen afspraken november 25 november | Twigs | echo bij gynaecoloog 25 november | Fas30 | eerste echo 26 november | DIYMommy | Wel of niet (pret)echo. 27 november | Annacatharina | echo gynaecoloog Afspraken december 1 december | Ankie | eerste controle verloskundige + echo 1 december | Bintje83 | Intake + echo bij verloskundige 3 december | Roosje24 | eerste echo 3 december | Ktink | eerste echo 4 december | Talvi | intake en echo 7 december | Bugs bunny | eerste controle verloskundige 7 december | Lachebekje87 | Eerste controle bij gynaecoloog 8 december | DIYMommy | Eerste controle + echo bij gynaecoloog. 8 december | Manutje | eerste echo fertiliteitsarts 9 december | Bo87 |eerste echo 9 december | PrinsesBelle | Eerste echo ziekenhuis | Fertiliteit 10 december | Desstiiny | Intake vk + eerste echo 10 december | Noettie | Intake verloskundige 10 december | Remmar1982 | eerste echo 11 december | Trutje89 | Eerste echo 14 december | Vrolijkerd | intake verloskundige en echo 14 december | essieee1983 | eerste echo 17 december | Rae | Intake en 2de echo VK 22 december | Ni84 | Intake + termijnecho verloskundige Afspraken januari 8 januari | Roosje24 | Intake + termijnecho verloskundige ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD
Net de echo gehad. Alles zat op de goede plek en ze zag ook al een hartactie 😍 hele kleine inimini
waauw! super rae Hier net toch een cb test en kv test gedaan, ik maakte mezelf helemaal gek en blijkbaar maak ik meer hcg aan overdag dan de ochtend want nu geeft hij netjes 2-3 weken en een dikke 2e streep van kruitvat dus het voelt weer goed. Liefs vrolijkerd. owja net gebeld door vk en krijg 14 dec savonds ook mijn echo spannend!
@rae: o super fijn meid en ook al hartactie ! Blijft mooi om te zien zulke echofoto's! @vrolijkerd: nou blijkbaar heb je later op de dag meer hcg in je urine (hoor je wel vaker )! Fijn dat het nu wel klopt ! Heb je een foto
💛 Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💛 16 juli zonnetje3 - 28 jaar - 2de kindje Fas30 - 34 jaar - 2de kindje 17 juli lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje diymommy - 27 jaar - 3de kindje Aikie - 32 jaar - 2e kindje ♡ Rae -31 jaar - 4de kindje 18 juli Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje Twigs - 40 jaar - 1e kindje 19 juli 20 juli Ni84 - 31 jaar - 3de kindje Annacatharina - 35 jaar - 1ste kindje 86Laura - 2de kindje 21 juli Desstiiny - 27 jaar - 2de kindje Bugs bunny - 32 jaar - 1ste kindje Ktink - 24 jaar - 1ste kindje 22 juli Noettie - 31 jaar - 2de kindje 23 juli Mawaikee - 31 jaar - 2de kindje Talvi - 2de kindje 24 juli Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje 25 juli Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje PrinsesBelle - 25 jaar - 1ste kindje Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje Manutje - 29 jaar - 1ste kindje 26 juli Trutje89 - ? jaar - 1ste kindje Adinka - 28 jaar - 1ste kindje 27 juli Bo87 - 28 jaar - 3de kindje 28 juli 30 juli Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje 31 juli Lauren02 - 26 jaar - 2de kindje Artife - 25 jaar - 2de kindje Totaal: 30 0 meisjes 0 jongens 0 verrassingen afspraken november 25 november | Twigs | echo bij gynaecoloog 25 november | Fas30 | eerste echo 26 november | DIYMommy | Wel of niet (pret)echo. 27 november | Annacatharina | echo gynaecoloog Afspraken december 1 december | Ankie | eerste controle verloskundige + echo 1 december | Bintje83 | Intake + echo bij verloskundige 3 december | Roosje24 | eerste echo 3 december | Ktink | eerste echo 4 december | Talvi | intake en echo 7 december | Bugs bunny | eerste controle verloskundige 7 december | Lachebekje87 | Eerste controle bij gynaecoloog 8 december | DIYMommy | Eerste controle + echo bij gynaecoloog. 8 december | Manutje | eerste echo fertiliteitsarts 9 december | Bo87 |eerste echo 9 december | PrinsesBelle | Eerste echo ziekenhuis | Fertiliteit 10 december | Desstiiny | Intake vk + eerste echo 10 december | Noettie | Intake verloskundige 10 december | Remmar1982 | eerste echo 11 december | Trutje89 | Eerste echo 14 december | Vrolijkerd | intake verloskundige en echo 14 december | essieee1983 | eerste echo 17 december | Rae | Intake en 2de echo VK 22 december | Ni84 | Intake + termijnecho verloskundige Afspraken januari 8 januari | Roosje24 | Intake + termijnecho verloskundige ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD
Mooie echo, ik kijk er ook al naar uit. Moet nog even afwachten voor afspraak want mijn vriend heeft niet echt goeie tijden dat hij mee kan en de tijden dat het kan zijn rond de feestdagen dus moest even wachten tot er een avondconsultatie is. Vrolijkerd, goedzo!!!!!!!! Mijn eerste test was ook savonds en ook mooie streep! Dus kan makkelijk . Ik word snachts ook weer wakker...... Maar overdag wel moe. En af en toe ook die steekjes of andere kleine dingetjes maar verder voel ik me best goed. Mijn ouders weten het al en vandaag vertellen aan schoonmoeder. Hebben we bij dochter ook gwn gdn . verdere familie pas na de echo.
Over twee dagen weet ik ook waar ik aan toe ben. (Voor zover je dat kunt weten) Zin in maar ook zenuwachtig voor.
Cool Rae, de eerste van deze groep! Ik vind dat die vroege echo's wel standaard mogen worden. Ik heb hem pas met 10 weken. Dat duurt me veels te lang....
Bedankt voor alle lieve woorden meiden. Nu baal ik nog meer dat ik niet met jullie lieve meiden kan meekletsen. Rae, al hartactie! Wow super. Ik kom af en toe nog even spieken. Ik hoop dat alle echo's goed zijn.