Thnx. Noppies is wisselend, het ene is veel wijder als het ander. Hema is voor de beentjes Prima, maar aan de bovenkant te losjes. Apart harlene... als je je naam er op zet en dan namens eneco, prima... maar dit gaat wel ver. Vooral met de tekst er bij. 😑
@mich ja nou dat vond ik dus ook! Uit naam van Eneco if een afdeling ofzo klinkt logischer. Nou ja heb haar ff gegoogled maak me verder niet druk 😉 vond 't soort van brutaal. Als jij nog een merk tegen komt voor lange smalle baby's hoor ik t graag! Ik zag in een boekje van etos geitenmelk flesvoeding. Schijnt heel zacht te zijn voor t buikje en darmpjes etc. Heet kabrita. Misschien heeft iemand er wat aan. Tis wel prijzig...!
Geitenmelk geven ze in landen waar ze geen flesvoeding kunnen krijgen en de bv niet lukt. Geitenmelk is sowieso beter dan moemelk. Ook goed voor ons om te drinken. Hoevaak hebben jullie een poepluier. Hier nu al weken om de 4 dagen. Ben dat niet gewend van mn andere kids.
Beetje gek is dat inderdaad wel Harlene. @Oumi: hier in het begin 1x per 2 weken ongeveer, nu ongeveer 1x per week. (hij had poep na klysma, en poep na lactulose, maar daarna hebben we het 'losgelaten' en de natuur het gewoon zelf laten regelen) Als je bv geeft kan het tot wel 20 dagen wegblijven. Maar zolamg je baby alert en actief is en geen harde buik of overdreven last van krampjes heeft kan dat geen enkele kwaad. Betekent gewoon dat je baby de bv optimaal gebruikt en geen tot zeer weinig afvalstoffen produceert. Zijn er al meiden weer aan het werk? Ik zou 30/09 weer gaan beginnen maar mag nog niet van mn bekkenfysio, dus nu weet ik niet wanneer ik weer ga beginnen.
Poep luier wel 4 x per dag, maar de poep van onze dame is niet oké, dus hier heb je niks aan. Haha Heb een leuk merk gezien; noeser! Weet alleen niet hoe het valt, haha.
Ik zou eerst 28/09 moeten beginnen maar ben later bevallen dus 12/10 neem 3 weken vrij dus volgens mij word de eerste dag 05/11 en als ik 4 weken mag opnemen een week later. Ga wel minder werken en op woensdag vrijdag en om de week zaterdag/zondag. Super huilerige baby vandaag. Ze wou alleen maar ETEN ! En huilen. Zat zich zelf in de weg leek wel. Was wel blij dat m'n vriend er ook bij was. Ziet hij dat er ook zulke dagen zijn 😥
Sprongetje Harlene? Hier gingen de afgelopen dagen ook anders als ervoor dus ik vermoed zelf dat dit ermee te maken heeft. Ik hoef pas in feb weer te werken, heb mn ouderschapsverlof helemaal opgenomen en ik krijg 6 weken zomervakantie extra er over heen. Met mn zoon moest ik na 10 weken al. Pfff dat was idd al bijna geweest nu. Vond het heel pittig, die gebroken nachten, 3 x kolven op het werk en dan nog alles met thuis en werk zien te managen.... Ik ben zo blij dat ik het nu anders geregeld heb! (Maar vraag het in feb nog Maar eens haha)
Hier ook een sprong, ze is super aanhankelijk en kan zo uit het niets huilen. Ik ga over 3 weken weer aan t werk en eerlijk; ik heb er echt behoefte aan! Ik moest er uit vanwege dat ze mij een vast contract moesten geven. Dus ik was werkloos vanaf juli. Maad vorige week te horen gekregen dat ze mij wel erg graag terug wilden en nu dus een vast contract gekregen!!!!
Denk inderdaad groeispurt hier. Echt huilen om niks. Dan huilt ze en moet ze ook lachen. Word nu al in de maling genomen 😉
Gefeliciteerd Mich!! Wat goed Hier heel boos!! We waren wat gaan eten zaterdag in een restaurant. Gezegd dat ZL een melk allergie heeft en gevraagd waar geen melk in zit. Gaat ze het navragen, komt ze terug: "alles behalve waar kaas e.d. in zit". Ik had er al de kriebels over, bang dat ze zo roomboter op mijn brood zouden smeren. Dus groente soep besteld. Kan weinig mis mee zijn. Hij was alleen aardig gebonden. Dus twijfelde of er geen room in zat. Maar wil ook niet als een zeikerd over komen, dus er maar vanuit gegaan dat ze mij geen melk zouden voorschotelen. Heeft hij nu een dikke vette allergische reactie!! Krijsen van de kramp. :x Ik durf echt nergens meer te eten zonder dat ik zelf de verpakkingen controleer. Hoe moet dat met kerst e.d. straks? Heel sinterklaas mag ik ook niets, melk zit ook in pepernoten en marsepein.
Wat vervelend vrolijklente. Je moet overal op letten zeg. Ik sta er nooit bij stil. Misschien kan je zelf pepernoten maken? Zal vast wel een recept zijn voor mensen die geen melk producten mogen..?
Thnx. Haha idd harlene, zo van huilen naar lachen. En andersom net zo. Och jemig wat slecht vrolijklente van dat restaurant. Ik zou ook boos zijn..
Gefeliciteeerd mich wat fijn zeg Vrolijklente wat heftig zeg voor jullie. Ik stond er ook nooit bij stil met zulke dingen, zou me niet eens opvallen als het bij mij (zoontje) het geval was Jij wilt het beste voor je kind, ik vertrouw op je. Het komt allemaal goed meis. Zielig voor J. zeg
Is er iemand bekent met spruw? Hier heeft de baby een witte tong. Eigenlijk alleen t middelste gedeelte. Maar weet niet of t van de melk is of spruw? Verder doet ze iets moeilijk met drinken.
Lise had spruw.. Begon met de tong. Ik dacht ook eerst melk maar dan moet het wel gauw weer weg zijn. Werd uiteindelijk alleen maar erger.
Huisarts. Consultstiebureau kan het alleen maar constateren en verder dan niet iets voorschrijven evt. Ik heb 2 weken nystatine gebruikt, hielp alleen niks. Ben daar toen mee gestopt en alleen telkens de handjes goed wassen, spenen na gebruik uitkoken. Nu is t zo goed als weg. Maar omdat jij bv geeft besmet je op den duur elkaar...