16 t/m 31 juli 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bintje83, 6 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje3

Zonnetje3 Niet meer actief

Alle mensen die dichtbij me staan en ik ook nodig heb als het toch misgaat vertellen we het al en de rest van de wereld nog maar even niet ;)

Probeer het wel steeds op een leuke manier te vertellen dus nu niet allemaal te gelijk, maar de komende weken leuke momenten te zoeken.

2. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Durf ik? Ja ach, wil er gewoon van uitgaan dat alles goed gaat...

Vandaag 9dpo, positief getest. Uitgerekend op 21-7 denk ik.... Spannend!!!!

3. Bintje83

Bintje83 Niet meer actief

Hooooi gezellig, en nogmaals gefeliciteerd ☺️

4. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, allemaal gefeliciteerd!!

Ik heb vandaag ook positief getest! Helemaal blij!
    Voor ons is het ons 2e kindje, ben 34 jaar en ben ws uitgerekend op 16 juli.

Ga maandag de gyn bellen omdat ik onder behandeling van het zh was. (Gelijk de eerste ronde raak trouwens, nooit verwacht! :) )

5. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het lukt niet om mezelf op de lijst te zetten, kan iemand dit voor mij doen?

6. Bintje83

💛 bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💛

16 juli
    zonnetje3 - 28 jaar - 2de kindje
    Fas30 - 34 jaar - 2de kindje

17 juli
    lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje
    diymommy - 27 jaar - 3de kindje
    Aikie - 32 jaar - 2e kindje

18 juli
    Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje

19 juli

20 juli

21 juli

22 juli

23 juli

24 juli

25 juli

26 juli

27 juli

28 juli

30 juli

31 juli

0 meisjes,
    0 jongens
    0 verrassingen

afspraken november
    26 -11 - DIYMommy - Wel of niet (pret)echo.

afspraken december
    8 - 12 - DIYMommy - Eerste controle + echo bij gynaecoloog.

Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het zelf in de lijst aanmaken. Lukt het je niet, laat het weten dan kan een ander het voor je in orde maken.

7. Bintje83

Gefeliciteerd 🎉 Je staar op de lijst ☺️

8. DIYMommy

DIYMommy Actief lid

3 jul 2010
    299
    0
    0
    Koudekerk a/d Rijn
    Gefeliciteerd meiden!

Wij hebben het vanavond aan mijn ouders verteld.
    Die waren geschokt.
    We hebben een dochter van 8 en een zoon van 5, en hadden het niet echt aan zien komen omdat ik niet helemaal gezond ben.
    Heb een neurologische aandoening waardoor m'n moeder erg bezorgd meteen was.
    Ook zijn allebei onze kinderen door dat me lichaam het niet meer aankon te vroeg geboren.
    Mijn moeder zei meteen, 17 juli...?
    Ga dan maar uit van 17 juni!
    Maar blijf zelf positief en hoop gewoon de 40 weken aan te gaan tikken.
    Weet niet hoe ik me dan voel, maar zou het geweldig vinden als dat lukt.
    Voor nu spannend allemaal...!
    Ik had sinds maandag bruine afscheiding, (rond innesteling) dat werd steeds minder maar is nu echt gestopt.
    Ben daar erg blij mee, valt gelijk wat meer van me schouders af. 😁
    Dus ik hoop dat het nu genieten gaat worden. 😉

9. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Welkom meiden op het nieuwe wachtbankje en gefeliciteerd!! :D

DIYMommy ik ben echt heel blij voor jullie! Wat je ouders betreft, tja die zijn er nu eenmaal om zich zorgen te maken want hoe je het ook draait of keert jij bent dan weer hun kind he ;)
    Ik zou er erg van genieten als ik jou was :)

Ik heb vanmorgen op NOD nog even testje gedaan just to be sure :)

onderste 8november.jpg

Onderste is test van vandaag, bovenste is van 5/11

10. Aikie

Aikie Lid

22 aug 2015
    88
    0
    0
    Leuk dat er weer nieuwe meiden aan zijn gesloten!
    Diymommy; fijn dat reactie meeviel, al wil je eigenlijk gewoon echt een blije reactie op je fantastische nieuws. Gaat voor jou wel spannend worden dus of het deze keer weer een vroeggeboorte gaat worden?

Lachebekje; duidelijke test! Stom he, tot de eerste echo blijft die test toch je houvast. Denk dat er hier vd week ook nog wel een keer getest gaat worden. ;)

11. Aikie

Aikie Lid

22 aug 2015
    88
    0
    0
    O en ik denk dat wij het met Sinterklaas gaan vertellen aan onze ouders. Nu al zin in! ☺️

12. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Vandaag op 10dpo een positieve action test, ik heb er vertrouwen in!

Leuk diy, hier ook 2 oudere kindjes (net 3 en net 7). Ik denk dat mijn ouders flippen, ze weten ergens wel dat ik er nog 1 zou willen, maar het past niet in ons huis. Dus ze verwachten het vast niet.

Mijn vader viert de 22steeds zijn 65ste verjaardag, klein met de kinderen en kleinkinderen, dus dat lijkt me een leuk moment. Hoort iedereen het tegelijk :)
    Daarvoor de meiden vertellen, al vind ik dat erg spannend... We kijken maar even... Anders doen we alles vertellen later. Vind wel dat onze kinderen als eerst mogen weten. Ze willen allebei graag een broertje, dus hopelijk is het dan jongetje :)

Wil iemand mij op de lijst zetten?
    Ni84, 31 jaar, 3de kindje, 21-7 uitgerekend.
    Alvast bedankt!

13. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij denk ik ook. Tegen die tijd ben ik dan ong 8 weken als alles goed mag gaan. Met kerst/oud&nieuw aan de van de fam. ;)
    Duurt nog zo laaaanggggg!!! ;(

14. DIYMommy

DIYMommy Actief lid

3 jul 2010
    299
    0
    0
    Koudekerk a/d Rijn
    Lachebekje87: Thanx!
    Ga der nu ook zeker van genieten.
    Ben zo super gelukkig, en ook blij onder zwanger te mogen gaan kletsen.
    Testen zijn top hoor!
    Ik ga denk ook nog ff door tot de knaller en dan een cb digitaal met indicatie (denk woensdag).

Aikie: Ja dat wil je het liefste wel.
    Maar zullen vast ook hele negatieve reacties gaan komen, van waar we weer aan beginnen met mijn gezondheid.
    Heb ik mooi maling aan.
    Ik heb al 2 kinderen, dus ik moet inmiddels toch wel weten waar ik aan begin. :D
    De kans dat deze baby te vroeg word geboren is op 79% geschat 6 jaar terug.
    En iets van in de 30% weer kans op dat het nog eerder begint als bij m'n tweede (32,5 week al gebroken vliezen en weeën).
    Dus vandaar ook dat ik nu onder hoog risico zorg zal vallen.
    Ik zie het zelf positief in, heb ook nog 21% kans dat ik de 40 aan tik, dus daar ga ik op hopen.
    Zou het namelijk heeeerlijk vinden als ons kindje in de zomervakantie geboren word.
    Dan hoef ik niet een week later alweer de kids van school te gaan halen enzo. :D

Leuk ook de aankondiging met sinterklaas!
    Wij willen het nieuwjaarsdag doen als ik dat vol hou. :D
    Fotogravie is m'n hobby, dus willen een alles zeggende foto maken.
    Heb wat ideetjes, maar welke het word weet ik nog niet precies.

Ni84: ow leuk ook te horen dat er meer hier met grote kindjes al zijn!
    Mijn moeder begon ook over ruimte in huis, maar heb 5 slaapkamers, dus snap niet waar ze zich druk om maakt.
    Maja, er is altijd wel iets, dus daar hoef je het niet voor te laten denk ik dan. 😉

15. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Hello dames!

Ik heb dus de bevestiging gekregen van de dokter dat ik zwanger ben. Dus zou ik contact moeten opnemen met de gyn zeker met de cmv, ik weet niet goed hoe dit allemaal werkt en verloopt, alles is echt nieuw en lijkt nog een beetje onwerkelijk :)

Even uitleg wat cmv inhoudt: Cytomegalovirus (CMV): gevaarlijk tijdens zwangerschap | gezondheid.be

Dit is heel gevaarlijk voor een ongeboren kindje, net zoals toxoplasmose en hier wordt in de meeste boeken ook niet echt over gesproken..
    Ik weet dat niemand staat te springen voor slecht nieuws ofzo maar een gewaarschuwd man is er twee waard, dus een zwangere vrouw misschien zelfs vier :) Dus bij bloedonderzoeken vraag het toch even na om op cmv ook te testen als ze dit zelf niet zouden doen.

Ik ben er op 26/10 achtergekomen dat ik cmv heb/had en de week ervoor had ik men eisprong dus eigenlijk slechtere timing kon niet he op dat vlak.

16. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Test van vanmorgen, op Nod, 11dpo. Loopt mooi op!

De foto met 2 testen van gisteren en eergisteren...

Mijn man moet echt even bekomen van de schrik, nu het echt is. Hij maakt zich meteen over vanalles druk... Is best reëel, maar ik geloof dat het wel goed komt. Hij is zoveel pessimistischer dan ik... Hij wil wel graag dit kindje, maar liever in fijnere omstandigheden. Terwijl ik denk dat we de omstandigheden moeten aanpassen naar wat we fijn vinden, voelt hij zich een beetje slachtoffer... Nou ja, we zien wel, hopelijk is hij vanavond minder chagrijnig ;)

Bijgevoegde bestanden:

17. Bintje83

Mannen hebben echt even tijd nodig. De mijne was ook 'in-shock' haha had nooit verwacht dat het zo snel raak zou zijn Rn had allerlei praktische angsten. Nu gaf hij me gisteren een dikke knuffelen, een kus op m'n buik en zei super gelukkig te zijn dat ik de mama van z'n kinderen wil zijn 😍

Geef hem de ruimte dan komt het vanzelf goed 😉😘

18. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ni84: mooie testen! Man moet nog ff wennen denk ik. ;)

Ik heb vanmorgen ook nog ff een test gedaan en die was nog weer duidelijker als eergisteren dus blij!
    Heb de gyn gebeld en mag woensdag de 18e al komen voor een echo. Als die goed is mag ik gewoon verder voor controle bij de verloskundige.

19. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    💛 bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💛

16 juli
    zonnetje3 - 28 jaar - 2de kindje
    Fas30 - 34 jaar - 2de kindje

17 juli
    lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje
    diymommy - 27 jaar - 3de kindje
    Aikie - 32 jaar - 2e kindje

18 juli
    Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje

19 juli

20 juli

21 juli

22 juli

23 juli

24 juli

25 juli

26 juli

27 juli

28 juli

30 juli

31 juli

0 meisjes,
    0 jongens
    0 verrassingen

afspraken november
    26 -11 - DIYMommy - Wel of niet (pret)echo.

afspraken december
    8 - 12 - DIYMommy - Eerste controle + echo bij gynaecoloog.
    7 - 12 - Lachebekje87 - Eerste controle bij gynaecoloog

Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het zelf in de lijst aanmaken. Lukt het je niet, laat het weten dan kan een ander het voor je in orde maken.

20. Twigs

Twigs Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag was mijn NOD, ik heb gisteren positief getest! Ik heb net de gynaecoloog gebeld en mijn eerste afspraak voor een echo staat op 15-11. Dit ivm met een EUG in september, ik wil nu heel graag heel vroeg zeker weten dat het op de goede plek zit! Waarschijnlijk zien we dan nog geen hartje kloppen, maar dat is van later zorg...

Deel Deze Pagina