Fijn dat die shoot zo goed ging! Ik lees wel dat het meestal iets tijdelijks is dus dat hoop ik dan maar. Ben niet de enige lees ik dus al. Mn man zei al: je word gewoon oud, accepteer dat nu maar! 😂 En bedankt...😜 Hier ook geen duim maar een speen (gelukkig) Mn zoon duimt wel en vind het heel schattig staan maar dat is idd niet zo makkelijk af te leren. Ik kan nu ook veel meer genieten van de babyfase, mn zoonje kon ik de eerste paar maanden wel groot kijken bij wijze van spreken maar dat heb ik nu niet. Probeer er ook meer van te genieten omdat het hier waarschijnlijk wel bij twee kids blijft. ☺️
Dat heb ik ook wel idd, je weet dat deze periode zo voorbij is. Daardoor kan ik er ook meer van genieten. Dus ook al is het pittig, het gaat weer over. Maar ik vind het ook wel fijn dat ze groter wordt en meer kan. Vindt de peuterleeftijd ook wel erg leuk! Hier ook een speen. Maar dat wordt bij mijn zoontje vast nog een gedoe om hem er af te krijgen hoor! Hij heeft hem alleen in met slapen maar gaat echt niet zonder slapen. We zeggen nu maar telkens dat als hij 3 is, we stoppen met de speen... Dat herhaalt hij zelf ook braaf
Onze lichamen hebben behoorlijk wat te voortduren gekregen dus ik denk dat t erbij hoort. En daarbij de hele dag het gezeul en gesleurd van spullen en de baby. Uitslapen zit er niet in dus ook niet echt rust. Ik merk t aan m'n rug als ik te weinig heb geslapen. Hier net uit eten geweest. Vader was jarig. Trekken hoop bekijk met onze baby met super veel haar 😂. Vind alles steeds leuker worden. Meer geluidjes en ontwikkelingen. Voor je t weet zijn ze pubers 😂. Ben zooo benieuwd naar jullie baby's! Hoe ze eruit zien etc.
Nutricia pepti review: GATVERDAMME!! wat stinkt het zeg. Heb het puur niet eens geproeft. Heb het geblendeerd tot een warme milkshake met bosvruchten. Bleh. Kun je die poedertjes ook oplossen zonder het warm te maken? Wil pas als hij na een week geen klachten heeft de cacao proberen (warme chocolademelk). Morgen wil ik het nog eens doen met een beetje suiker en afgekoelt als dat kan. 200ml zal op een dag wel voldoende zijn toch? Heb eigenlijk niet naar gevraagd. Misschien is het wel ipv rijstewater a 500ml. Ik hoop maar dat ik zo minder te korten heb. Soms nog steeds misselijk namelijk. Zit ook helemaal verstopt. Schijnt dat rijstewater remmend is. Heb ei gegeten voor de eiwitten en brood doet het bij mij ook nooit zo goed. Zelfs nog een halve banaan gegeten omdat ik super veel fruit moet eten. Gewoon pijn in mijn buik. Lekkere dietist. Iemand tips zonder potjes en pilletjes?
Haha klinkt lekker vrolijklente. Ik proefde gister een slokje bv, om de fles te testen. Bahhh!!! (Fles lukt overigens nog steeds niet...😢. We zouden een besloten club kunnen aanmaken op deze site, daar kun je dan foto's van de beeb etc plaatsen zonder dat iedereen het kan zien. Alleen toegankelijk voor de actieve forummers hier?
Dat lijkt me wel een goed idee, ik wil foto's van hem niet zomaar (semi-)openbaar op internet zetten dus ern besloten groep is dan misschien wel handig. Succes met de pepti vrolijklente!
Ik vind het ook leuk!! Wel hier blijven kletsen? Heb dat met het NOD groepje gehad, viel de halve groep uit elkaar omdat de een het daar las en type, de ander op het forum en sommige op beide plekken, had je ook nog en fb clubje. Chaos. We zijn al met best wel een klein clubje overgebleven. Gelukkig is het nog steeds gezellig! Vind het op internet zetten van foto's van de kleine ook niet zo fijn. Een haakseltje vind ik niet zo erg. Een slok bv marrieb!! Gedurft hoor, lijkt mij echt helemaal niets idd. Heb er een keer pannekoeken van gebakken voor mijn eerste. Ook niet geproeft.
Ik vind het prima, gezellig! Plaats alleen geen foto's van m'n kleine meid op het internet. Dus gok dat er van mijn kant niet heel veel verandert qua posten....
Hier trouwens ook slokje BV geproefd. Ik begrijp nu waarom babies een voorkeur voor zoetigheid hebben haha 😂 Beginnen jullie binnenkort al met hapjes "vast" voedsel of pap?
Vies hé vrolijklente!!! Die wij nu hebben is nog viezer, heel zuur, bah. Wat leuk een shoot! De herfst is inderdaad mooi!! Ik vind een besloten groep ook leuk, of via Facebook ook prima 😉
Ik heb ook geen fb. Een paar van de oorspronkelijke groep hebben al een fb clubje gemaakt. Heb wel whatsapp.
Ja WhatsApp heb ik ook. Nog 3 weken en dan weer aan 't werk. Ene kant geen zin. Andere kant wel weer zin.
WhatsApp kan ook.. maakt mij niet uit 😉 Ik ben alweer aan mijn 3e week werken begonnen en moet zeggen het bevalt erg goed, af en toe even wat anders!
Ik kan zelf bepalen of ik ga werken of niet. Vind het zo dubbel. Heb een half jaar vrij en werk niet erg veel. We hebben het geld niet nodig, maar door te werken kunnen we weer leuke spulletjes kopen. Lijkt mij heerlijk om er even uit te zijn, maar vind het met de borstvoeding nog erg spannend. Ook ben ik dan pas om half 10 in de avond thuis. We gaan nu rond 9 uur naar bed zodat we lekker relaxt de laatste voeding kunnen geven en thee kunnen drinken. Dubbel dubbel. Het is wel fijn om keus te hebben. Denk dan steeds, over een maandje is ook prima. Wil eigenlijk kijken hoe de borstvoeding gaat en straks ook de bijvoedingen. Zal steeds makkelijker worden om de stap naar werken te zetten.
Ja snap ik. Soms ben ik blij als m'n vriend thuis is en ik de honden kan uitlaten 😂. Okee als iedereen die wilt anders z'n nummer in en pb stuurt maak ik wel WhatsApp groep aan? Spreken elkaar al zo lang inmiddels...!
Ja leuk!! Heb groepsgeluid in whatsapp wel uit staan hoor. Maar is zeker ook makkelijker kletsen en leuk om foto's te posten zonder dat het op internet komt. Ga je nu pb en