Jeetje Bo87, wat heftig! Wel fijn dat je werkgever zo begripvol reageert. Ik ben de hele dag nog niet misselijk geweest. Ik heb vannacht een grote beker zwangerschapsthee gedronken, misschien komt het daardoor. Ik ben wel moe, maar heb ook keelonsteking dus ik heb er wat minder moeite mee om lekker onder een deken op de bank te liggen. Dinsdag komt MvM. De tweede echo is op 11 december bij de gynaecoloog in plaats van op 7 december bij de verloskundige. De gynacoloog wil dan de termijn bepalen, maar volgens mij zitten we behoorlijk goed qua termijn. Nieuwe meiden: gefeliciteerd en welkom!
Goh en dan zo duidelijk! Gewoon hetzelfde resultaat als de inwendige echo's! Zouden ze moeten verplichten zo haha dat gedoe met die inwendige echo's
Wauw, mooie echo diy!!! Weer een hartje erbij!!!! @vrolijklente en Bo. Herkenbaar hoor vrolijklente wat je schrijft. Ook ik had te maken met veel onbegrip. Gelukkig niet met arts, ik werk gewoon ziek gemeld voor 50%, en daarmee klaar. Maar m'n collega's... Bijna iedere dag werd er wel gevraagd of ik dit of dat nog even kon doen, of ik langer kon blijven enz. Heel vervelend, en inderdaad niet wikken toegeven, forceren, en vervolgens weer een hele dag op de bank. Fijn dat ze bij jou gied reageerden bo. Goed rust geven nu, hopelijk wordt t dan inderdaad nog weer wat beter. ben ook benieuwd waar het deze keer gaat eindigen... Merk nu al weer dat ik moet doseren
Hey meiden, Ik ga het toch vragen, mag ik er bij op? marrieb- 30 jaar - 2e kindje. Uitgerekend op 26 juli 2016. Heb dinsdag 1 dec. De 1e echo, vervroegd. Superspannend omdat ik de vorige keer een partiele mola heb gehad. Ze kunnen nu zien of het weer een mola is of niet. Ik probeer positief te denken, weiger om er aan te denken dat het weer mis kan zijn, maar vind het wel erg spannend allemaal! Leuk om hier zoveel meiden van de NoD-lijst terug te zien!
Mooie echo diy! Ik moet ook met volle blaas komen dus ik verwacht ook uitwendig, spannend. Ik heb plots een stuk minder zorgen, het voelt zo goed!! Aan de mate waarin ik vermoeid geraak, mijn bekken die pijn doen nu al en mjjn borsten die duidelijk groeien en pijn doen... Eerste buikfoto is gemaakt, heb nog geen buik maar is leuk om de vorderingen te zien 😄 En welkom en gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeten, dit wordt echt een druk groepje!
Welkom marieb. Had nog nooit van een mola gehoord. Maar jeetje. Wat is t verschil tussen een mola en een partiële mola? Wel fijn dat je eerder voor echo mag. Komt vast goed!
Heb je het opgezocht Mawaikee? Het was een heel heftige tijd. Ben pas net klaar met bloedcontroles en nu direct weer zwanger. Heel erg spannend dus. Bij een mola is er wel een placenta maar geen kindje. Bij mij, partieel, was er gewoon een kindje maar dus ook een verkeerde celdeling. Gevolg is dat ik 2 goede echo's gehad heb en we er pas met 15 weken zwangerschap achterkwamen dat het hartje na 10,3 weken gestopt was met kloppen.... Totaal onverwacht dus.
Diymommy mooie echo! Ik kan met moeite wachten. Denk dat ik rond de 16 weken wel een extra echo ga kopen voor het geslacht ( als alles goed gaat dan) Ik lees wat berichten over misselijkheid. Dat heb ik gelukkig (nog?) niet. Heb alleen gevoelige borsten en voel me smiddags erg moe. Ben ook wel benieuwd naar het Facebook filmpje. Kan ik die zien zonder dat mijn fb vrienden dat zien?
Marieb wat een vervelend verhaal. Wel fijn dat je zo snel zwanger bent. Ik ga voor je duimen dat het goed zit!
Diymommy wat goed een kloppend hartje Sorry meiden even ego bericht. Heb gewerkt en ben zo vreselijk moe. Ik ga proberen lijst te bewerken maar als het niet lukt dan morgen
Zo ik voel me echt spuit elf! Zienu pas dit topic. Ik schreef al mee in het juli2016mama's topic. Hoop dat ik hier ook nog mee mag schrijven! Zwanger van 1e kindje, volgens eigen berekening 29 juli uitgerekend en 16 dec mag ik voor het eerst naar de vk.
💛 Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💛 14 juli ♡ Diymommy - 27 jaar - 3de kindje 16 juli zonnetje3 - 28 jaar - 2de kindje ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje 17 juli lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje Aikie - 32 jaar - 2e kindje ♡ Rae -31 jaar - 4de kindje 18 juli Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje 19 juli 20 juli Ni84 - 31 jaar - 3de kindje Annacatharina - 35 jaar - 1ste kindje 86Laura - 2de kindje 21 juli Desstiiny - 27 jaar - 2de kindje Bugs bunny - 32 jaar - 1ste kindje Ktink - 24 jaar - 1ste kindje 22 juli Noettie - 31 jaar - 2de kindje CiDa84 - ? jaar - 2de kindje 23 juli Mawaikee - 31 jaar - 2de kindje Talvi - 27 jaar - 2de kindje 24 juli Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje 25 juli Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje PrinsesBelle - 25 jaar - 1ste kindje Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje Manutje - 29 jaar - 1ste kindje 26 juli Trutje89 - 23 jaar - 1ste kindje Adinka - 28 jaar - 1ste kindje Marrieb - 30 jaar - 2de kindje 27 juli Bo87 - 28 jaar - 3de kindje 29 juli Nobely - ? jaar - 1ste kindje 30 juli Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje 31 juli Lauren02 - 26 jaar - 2de kindje Artife - 25 jaar - 2de kindje Emma79 - 36 jaar - 2de kindje Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje Totaal: 35 0 meisjes 0 jongens 0 verrassingen afspraken november 27 november | Annacatharina | echo gynaecoloog Afspraken december 1 december | Ankie | eerste controle verloskundige + echo 1 december | Bintje83 | Intake + echo bij verloskundige 1 december | Marrieb | eerste echo 3 december | Roosje24 | eerste echo 3 december | Ktink | eerste echo 4 december | Talvi | intake en echo 7 december | Bugs bunny | eerste controle verloskundige 7 december | Lachebekje87 | Eerste controle bij gynaecoloog 8 december | DIYMommy | Eerste controle + echo bij gynaecoloog. 8 december | Manutje | eerste echo fertiliteitsarts 8 december | Emma79 | eerste echo gynaecoloog 9 december | Bo87 |eerste echo 9 december | PrinsesBelle | Eerste echo ziekenhuis | Fertiliteit 10 december | Desstiiny | Intake vk + eerste echo 10 december | Noettie | Intake verloskundige 10 december | Remmar1982 | eerste echo 11 december | Trutje89 | Eerste echo gynaecoloog 11 december | Twigs | tweede echo gynaecoloog 14 december | Vrolijkerd | intake verloskundige en echo 14 december | essieee1983 | eerste echo 15 december | Vrolijklente | Intake verloskundige 16 december | Vrolijklente | eerste echo 16 december | Artife | eerste echo 16 december | Nobely | intake verloskundige 16 december | CiDa84 | intake verloskundige 17 december | Rae | Intake en 2de echo VK 17 december | Fas30 | termijnecho 21 december | Manutje | Intake vk 22 december | Ni84 | Intake + termijnecho verloskundige Afspraken januari 8 januari | Roosje24 | Intake + termijnecho verloskundige 13 januari | Artife | Intake verloskundige ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD
Zo lijst is bijgewerkt.. Welkom nieuwe dames.. Annacatharina, succes met je echo morgen.. Ben benieuwd.. En nu ga ik slapen, welterusten allemaal.
Nieuwe zwangeren; Welkom Las net iets over niet misselijk zijn. Nou troost jullie.... Spreek uit ervaring dat t niet fijn is Ik ben de hele dag door misselijk en dat zakt alleen als ik wat eet. Zodra ik een kwartier niets heb gegeten begint dat gevoel weer op te spelen. Echt totaal niet grappig! Zou vandaag inkopen gaan doen voor 5-12, want dat gaat voor onze smurf van bijna 8 gewoon door. Heb ff wat rondgesnuffeld en zat na 10minuten al weer in de auto en heb uiteindelijk alles online besteld vanavond. Gelukkig hou ik alles nog wel binnen, maar dat komt omdat ik doodstil op de bank blijf liggen. Herken dit niet van mn eerdere zwangerschap, maar ik klaag niet. Ben veel te blij dat t eindelijk raak is Vandaag is mvm geweest. Mag vanaf aankomende woensdag mee gaan "sparen". Ze vond mn test wel erg knal voor deze periode Sorry meiden voor t ego-berichtje. Fijne avond nogen slaap lekker allemaal!
Hoi ladies, Het valt mij op dat mijn eerste echo laat is vergeleken bij jullie. Mijn eerste echo is 30 december bij 9+3 (ben 30juli uitgerekend) Laat 17december maar een pretecho maken, anders vind ik het echt veel te lang!
💛 Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💛 14 juli ♡ Diymommy - 27 jaar - 3de kindje 16 juli zonnetje3 - 28 jaar - 2de kindje ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje 17 juli lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje Aikie - 32 jaar - 2e kindje ♡ Rae -31 jaar - 4de kindje 18 juli Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje 19 juli 20 juli Ni84 - 31 jaar - 3de kindje Annacatharina - 35 jaar - 1ste kindje 86Laura - 2de kindje 21 juli Desstiiny - 27 jaar - 2de kindje Bugs bunny - 32 jaar - 1ste kindje Ktink - 24 jaar - 1ste kindje 22 juli Noettie - 31 jaar - 2de kindje CiDa84 - ? jaar - 2de kindje 23 juli Mawaikee - 31 jaar - 2de kindje Talvi - 27 jaar - 2de kindje 24 juli Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje 25 juli Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje PrinsesBelle - 25 jaar - 1ste kindje Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje Manutje - 29 jaar - 1ste kindje 26 juli Trutje89 - 23 jaar - 1ste kindje Adinka - 28 jaar - 1ste kindje Marrieb - 30 jaar - 2de kindje 27 juli Bo87 - 28 jaar - 3de kindje 29 juli Nobely - ? jaar - 1ste kindje 30 juli Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje 31 juli Lauren02 - 26 jaar - 2de kindje Artife - 25 jaar - 2de kindje Emma79 - 36 jaar - 2de kindje Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje Totaal: 35 0 meisjes 0 jongens 0 verrassingen afspraken november 27 november | Annacatharina | echo gynaecoloog Afspraken december 1 december | Ankie | eerste controle verloskundige + echo 1 december | Bintje83 | Intake + echo bij verloskundige 1 december | Marrieb | eerste echo 3 december | Roosje24 | eerste echo 3 december | Ktink | eerste echo 4 december | Talvi | intake en echo 7 december | Bugs bunny | eerste controle verloskundige 7 december | Lachebekje87 | Eerste controle bij gynaecoloog 8 december | DIYMommy | Eerste controle + echo bij gynaecoloog. 8 december | Manutje | eerste echo fertiliteitsarts 8 december | Emma79 | eerste echo gynaecoloog 9 december | Bo87 |eerste echo 9 december | PrinsesBelle | Eerste echo ziekenhuis | Fertiliteit 10 december | Desstiiny | Intake vk + eerste echo 10 december | Noettie | Intake verloskundige 10 december | Remmar1982 | eerste echo 11 december | Trutje89 | Eerste echo gynaecoloog 11 december | Twigs | tweede echo gynaecoloog 14 december | Vrolijkerd | intake verloskundige en echo 14 december | essieee1983 | eerste echo 15 december | Vrolijklente | Intake verloskundige 16 december | Vrolijklente | eerste echo 16 december | Artife | eerste echo 16 december | Nobely | intake verloskundige 16 december | CiDa84 | intake verloskundige 17 december | Rae | Intake en 2de echo VK 17 december | Fas30 | termijnecho 17 december | Blue lady pretecho 21 december | Manutje | Intake vk 22 december | Ni84 | Intake + termijnecho verloskundige 30 december | Blue lady intake en 1e echo Afspraken januari 8 januari | Roosje24 | Intake + termijnecho verloskundige 13 januari | Artife | Intake verloskundige ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD