CiDa84: Ja, inderdaad! Eigenlijk moet je dat helemaal niet opzoeken, maar je gaat het toch doen. haha. Het is gewoon té spannend. Thanks Trutje! Gezellig! Wooooowww Annacatharina! Dubbel Gefeliciteerd! Hoe voelt dat?
We zijn echt super blij, maar ook overrompeld. En het gekke is, ik had al een voorgevoel. Maar toch dat het echt zo is, is heel raar. Ik heb wel even tijd nodig om eraan te wennen.
Wauw Anna, toch bijzonder 2 kindjes samen. Gisteren had ik mij ziek gemeld, vreselijke migraine en misselijk. Vandaag alleen misselijk. Zit ook snel vol. Vanochtend weer even paniek, roze op het wc papier! 😰 Ik denk dat het kwam door de seks. Want nu is er niks meer aan de hand. Ik ga gewoon tot 16 weken geen seks meer hebben hoor. Teveel stress 😅😇
Wauw Anna, een tweeling, wat leuk!!! En wat een schrik ook 😉 Blue lady, ik heb m ook 'pas' bij 9 weken hoor. Volgens mij vrij normaal. Hoewel ik best graag eerder zou willen. Vraagje, wat zouden jullie doen? Op de site van de VK staar dat je bij bloedverlies altijd moet bellen. Maar zou dat ook gelden in deze prille fase? Ik blijf bloed verliezen, toch wel dagelijks 1 of 2 keer bij toiletgang wat druppels helder bloed. Ene moment ben ik d'r vrij rustig onder, andere moment haal ik me vanalles in m'n hoofd. Weet niet zo goed wat te doen.
Hoi, Ik heb een beetje bijgelezen en meegelezen. Ben nu voor m'n gevoel een beetje op de hoogte dus nu mag ik me er ook in mengen hahaha Wauw, een tweeling Anna, hoe leuk! Gefeliciteerd! Snap wel dat je daar even aan moet wennen. Het lijkt me enorm druk een tweeling. In het begin zeker, daarna hebben ze veel aan elkaar en is het misschien juist wat minder druk? Geen idee maar ik zou het geweldig vinden als ik 'n tweeling zou krijgen Alle meiden die al een mooi kloppend hartje hebben gezien, gefeliciteerd! Dat is een heerlijk gevoel! mawaikee jeetje wat naar dat je elke keer bloed verliest. Ik zou daar heel onrustig van worden. Ik zou bellen als ik jou was, daar zijn ze ook voor hoor. Ze kunnen even kijken Misschien of je gerust stellen.
Wauw anna, tweeling echt heel leuk. Rae, ik had bij mijn dochter ook bloeding na seks maar was normaal dus. Vorige maand begon ik te bloeden en dat was dus als ongesteldheid en werd een miskraam dus niet stressen Mawaaike, ik zou wel bellen meid. Vorige maand was ik ook zwanger en had eerst slijm met bloed en daarna met vegen helderroodbloee. En in de avond kwam het gewoon als ongesteldheid helderrood, maandverband veranderensteeds en werd dus miskraam. Bij jou hoeft het nu nog niks te betekenen maar bel gewoon voor sekerheid
Ik begin hoe zwangerder ik word meer een hekel aan mijn werk te krijgen. De reisafstand is ook best ver; eerst half uur auto en dan half uur metro. Ik volgende week een afspraak bij een goede vriendin die bij mij in de buurt werkt. Zij heeft me al eerder een baan aangeboden dus hoop eigenlijk van baan te kunnen wisselen binnenkort!
💛Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💛 14 juli ♡ Diymommy - 27 jaar - 3de kindje 16 juli zonnetje3 - 28 jaar - 2de kindje ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje 17 juli lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje Aikie - 32 jaar - 2e kindje ♡ Rae -31 jaar - 4de kindje ♡ NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje 18 juli Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje 19 juli 20 juli Ni84 - 31 jaar - 3de kindje ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste kindje 86Laura - 2de kindje 21 juli Desstiiny - 27 jaar - 2de kindje Bugs bunny - 32 jaar - 1ste kindje Ktink - 24 jaar - 1ste kindje 22 juli Noettie - 31 jaar - 2de kindje CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje 23 juli Mawaikee - 31 jaar - 2de kindje Talvi - 27 jaar - 2de kindje 24 juli Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje 25 juli Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje PrinsesBelle - 25 jaar - 1ste kindje Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje Manutje - 29 jaar - 1ste kindje 26 juli Trutje89 - 23 jaar - 1ste kindje Adinka - 28 jaar - 1ste kindje Marrieb - 30 jaar - 2de kindje 27 juli Bo87 - 28 jaar - 3de kindje Kel89 - 26 jaar - 1ste kindje 29 juli Nobely - ? jaar - 1ste kindje Another - 25 jaar - 1ste kindje 30 juli Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje 31 juli Lauren02 - 26 jaar - 2de kindje Artife - 25 jaar - 2de kindje Emma79 - 36 jaar - 2de kindje Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje Totaal: 37 0 meisjes 0 jongens 0 verrassingen Afspraken december 1 december | Ankie | eerste controle verloskundige + echo 1 december | Bintje83 | Intake + echo bij verloskundige 1 december | Marrieb | eerste echo 3 december | Roosje24 | eerste echo 3 december | Ktink | eerste echo 4 december | Talvi | intake en echo 7 december | Bugs bunny | eerste controle verloskundige 7 december | Lachebekje87 | Eerste controle bij gynaecoloog 8 december | DIYMommy | Eerste controle + echo bij gynaecoloog. 8 december | Manutje | eerste echo fertiliteitsarts 8 december | Emma79 | eerste echo gynaecoloog 9 december | Bo87 |eerste echo 9 december | PrinsesBelle | Eerste echo ziekenhuis | Fertiliteit 9 december | NicoleAM | tweede echo verloskundige 10 december | Desstiiny | Intake vk + eerste echo 10 december | Noettie | Intake verloskundige 10 december | Remmar1982 | eerste echo 11 december | Trutje89 | Eerste echo gynaecoloog 11 december | Twigs | tweede echo gynaecoloog 14 december | Vrolijkerd | intake verloskundige en echo 14 december | essieee1983 | eerste echo 14 december | Tabbey | intake verloskundige en echo 15 december | Vrolijklente | Intake verloskundige 15 december | Kel89 | Intake gynaecoloog 15 december | Another | Intake VK + eerste echo 16 december | Vrolijklente | eerste echo 16 december | Artife | eerste echo 16 december | Nobely | intake verloskundige 16 december | CiDa84 | intake verloskundige 17 december | Rae | Intake en 2de echo VK 17 december | Fas30 | termijnecho 17 december | Blue lady pretecho 21 december | Manutje | Intake vk 22 december | Ni84 | Intake + termijnecho verloskundige 23 december | NicoleAM | termijnecho verloskundige 30 december | Blue lady intake en 1e echo Afspraken januari 6 januari | NicoleAM | Intake verloskundige 8 januari | Roosje24 | Intake + termijnecho verloskundige 13 januari | Artife | Intake verloskundige ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD
Ik had mijn eerste echo eigenlijk ook laat, later dan jullie allemaal met 12 weken , eerste echo he moet je nagaan gelijk ook termijnecho (door kerst en oud&nieuw) ze maken echo intake alleen op vrijdag daarom Omdat ik vorige maand een miskraam Had gekregen en mijn eerste echo zo laat is heb ik toch vroege echo gevraagd die ik wel zelf moet betalen. 9 weken is niet eens zo laat
Ja ik woon in NL Ik vond het ook al raar dat het niet vergoed wordt. Heb zelfs gezegd dat ik vorige maand miskraam had gekregen en of ze niet medisch kunnen zeggen zeg maar maar kon niet. Voeig jaar werd het wel vergoed zei ze..
Wow, een tweeling Anna, wat bijzonder! Zat die kans er extra in door de IuI? Van harte gefeliciteerd! Mawaikee als je je zorgen maakt zou ik altijd bellen. Stress is ook niet goed/fijn!!!! Wie weet kunnen ze je direct geruststellen! Hebben er meer hier last van een 'brok' in de keel? Ik had het de vorige keren ook, mega-irritant!
Bij de vk-praktijk waar ik straks heen ga, is het ook gebruikelijk om alleen een termijn echo te doen, en niet bij 8/9 weken al. De vorige keer hebben ze dat wel gedaan, maar toen had ik licht bloedverlies gehad en ik was er erg onzeker over. Ik ga er nu wel weer om vragen, bij de eerste afspraak ben ik 8 weken en 5 dagen, we willen het heel graag met kerst aan de familie vertellen, maar dan liefst wel na een echo. Met kerst zou ik 10 weken zijn, zelf betalen vind ik prima, mochten ze het echt niet doen, ga ik denk ik naar een pretecho buro oid. Doen ze daar ook wel zulke 'vroege' echo's? Of is dat per buro verschillend? Tegen die tijd als het nodig is maar eens speuren.
Noetti, wij hebben wel wat overeenkomsten zie ik, allebei 31, beiden 22 Juli uitgerekend van ons 2e kindje!
Anna; wat bijzonder een tweeling!! Dubbel genieten Kans is toch niet groter op een tweeling met iui? Artife; we wonen vlak bij elkaar vermoed ik want de stoklandschool is hier aan het einde van de straat Had bij mn zoon (8jaar gelden) wel een echo met 6 weken al. Bij dit frommeltje ben ik 7w+3dgn. Vanaf hoeveel weken gaat t hartje eigenlijk kloppen? Ga nog ff op de bank liggen, vandaag extra moeten werken en ben doodop. Allemaal een fijne avond nog!