Wow Anna een tweeling, geweldig Ik heb echt nauwelijks last van kwaaltjes. Met vlagen gevoelige borsten en me rug is ook gevoelig met vlagen. Ben wel erg moe de hele dag door. Zit dan gelijk te denken of het allemaal wel goed zit (kon die onzekerheid maar even uitgezet worden ).
Hoi meiden. Ik ben weer misselijk !! 😆 mijn haar is extreem droog en geklit. Lijkt wel bijna rasta terwijl ik normaal dun steil en glad haar heb. Zit te denken.. zou het zijn uitgevallen omdat het erg breekbaar is van de droogte? Ik voel mij namelijk weer op en tot zwanger waardoor de twijfel weer helemaal verdwenen is. Dat schommeld steeds zo erg! Even geen symptomen en schiet steeds in de stress. Ik heb vannacht gedroomd over een jongen. Eerder was dat over een meisje. Haha wat zal het worden. Ik was buiten bewust zijn en mijn man had hem daarom de naam Xiam Liam gegeven omdat we die naam op tv gezien hadden. Waarom een Chinees naam? Haha!!
@AnnaCatharina: wowieee een tweeling, dubbel zo bijzonder ..gefeliciteerd ! @Mawaikee: O bah bloedspotting is nooit fijn, hoe is het er nu mee? Heb je toevallig nog gebeld? ................................... Ik ben even benieuwd of de mama's die een 2e kindje verwachten nu sneller al een buikje hebben dan bij de 1e zwangerschap? Ik heb het idee dat mijn buik eind van de middag al best uitgezet is, zijn natuurlijk darmen maar ben benieuwd (als het allemaal goed blijft gaan) hoelang het 'onzichtbaar' blijft voor de buitenwereld !
Destiny ik vind zelf dat mijn buik al best groeit. In de ochtend een klein bolletje en in de avond echt een buik. Komt natuurlijk ook door eten enzo maar het verschil is best groot.
@Talvi: Ok, dus bij jou begint het zelfs s'ochtends al en dat met 5 weken ! @Roosje24: haha ik ben ook niet de slankste hoor, maar merk wel goed verschil met s'ochtends en s'avonds .
@destiny ik bel maandag. Verlies al 3 weken bloed, dus ga dan niet nu in het weekend bellen. Maar alleen dat ik de knoop doorgehakt heb, en maandag bel, maakt me al rustiger. Vrolijklente, fijn he, die onzekerheid die zo op en af gaat. Qua buikje, ik heb niet een heel strakke buik, dus valt mee. Maar merk wel dat m'n werkkleding strakker aanvoelt eind van de dag. En doordat ik eind van de dag last van m'n rug heb, heb ik de neiging om met holle rug te gaan staan. Versterkt het effect lekker 😉
Destiny, Nu ik van de 4de zwanger ben heb ik ook niet meer een strakke buik. Per persoon is het zo verschillend. Ik kwam elke zwangerschap uiteindelijk 5 kilo blijvend aan 😢 dus ben nu sws te zwaar. Nu zie ik nog niks, alleen dat mijn broek smiddags minder goed dicht gaat. Ik hou mijn hart vast hoeveel kilo's erbij komen.
Een tweeling! Wat bijzonder Idd veel gelijkenissen CiDa!! Mijn buikje is al wel te zien. Kan hem niet meer echt inhouden en heb ook zeker al anderhalve cupmaat erbij. Eigenlijk meteen bij de positieve test al. Ik ben aan de zware kant, maar dit is toch wel anders. Als ik vertel dat ik zwanger ben is de reactie ook, ik had het stiekem al gezien maar dacht dat je het nog niet wilde vertellen. Dat had ik bij de eerste ook, kreeg vaak de opmerking "ik dacht dat je al veel verder was" en " weet je zeker dat het er maar 1 is" kon ik wel eens onzeker van worden. Ik zie dat mijn echo ergens van de lijst is afgevallen. Heb ik 21 dec.
Ik merk ook al wel verschil in mn buik hoor. Het is echt al wat boller. Ben op mn 'dunst' nu, maar merk vlak boven mn schaambot zeg maar, dat er echt al een bolling is. Dat wordt wijdere shirtjes dragen, en binnenkort al positiebroeken...
Het meiden! Bij mijn eerste had ik met 6 weken al een positiebroek aan Ben vanaf januari dit jaar ruim 8kg kwijt en droeg deze broeken nog met een riem, maar had op de buik aardig wat speling. Inmiddels kan ik deze broeken weer zonder riem aan Heb mn positiekleding al wel klaar liggen om te wassen. En t liefst als ik thuis ben een trainingsbroek aan voor ik op de bank plof. Heb vandaag nog 1 zwangerschapstest gekochtvan clearblue en wil deze morgenochtend nog doen. Als deze 3+ aangeeft stop ik er mee. Heb er nu in 2 weken zelf al 8 gedaan en 1 van moeders voor moeders Zit er nu zelf om te lachen........ Kan t nog niet geloven dus we doen er nog maar 1 Gaan straks naar mn schoonzus en zwager om hun t leuke nieuws te vertellen. Willen niet dat ze het soms in de wandelgangen horen, aangezien mn collega's t al wel weten. Wens jullie nog een fijn weekend allemaal!
Hi Meiden, Mag ik me ook voor deze lijst aanmelden? Ik denk dat ik 30 of 31 juli uitgerekend ben. Door mijn wisselende cyclussen weet ik het eigenlijk echt niet precies, het kan ook zo maar begin augustus zijn, maar ik verwacht dit niet omdat ik een innestelingsbloeding had gehad 1,5 week voor de positieve test. Ik had op donderdag 19 november ineens een positieve test in mijn handen. We krijgen ons 2e kindje. Beide keren was ik met heel weinig seks in 1 keer zwanger. Ik had het nu ook eigenlijk niet echt verwacht omdat we het zo druk gehad hadden met andere dingen. Maar de zondag na de 19e nog een test gedaan, was weer een stuk donkerder en cb gaf afgelopen woensdag 2-3 weken aan. Dus ik denk dat als ik na dit weekend nog een test doe dat dit 3+ is. Ik heb 16 december mijn eerste echo en 23 dec de intake. Groetjes!
Amandie, welkom! Remmar, veel plezier vanavond. Hopelijk geeft de CB morgen 3+ aan. Anna, wow een tweeling! Gefeliciteerd! Leuk om te horen dat buikjes allemaal al beginnen te groeien. Het is me bij mij nog niet opgevallen, maar het is ook de eerste. Daarnaast zijn we nu net twee weken terug van vakantie, dus ik ben eerder wat afgevallen de afgelopen twee weken dan aangekomen. Vanavond gaan we het aan de ouders en broers vertellen, vind het gek genoeg echt superspannend om te vertellen, terwijl ik zeker weet dat iedereen enthousiast zal reageren.
Haha ik moet steeds lachen om al die testen die iedereen maar steeds doet. Ik heb er twee gedaan en toen geloofde ik het wel. En zo'n test zegt toch niks? Het kan maar zo zijn dat je een halve dag na een positive test toch een miskraam krijgt... Over de buikjes: die van mij word ook al boller. Is voor mij ook de tweede en vooral savonds heb ik ook echt zo'n opgezet gevoel. Ben zelf ook al wel stevig dus ik hoop dat het mee gaat vallen met de kilo's. Bij mn zoontje 13 kilo erbij op dus vind ik vrij netjes. Hoop dit keer ook.
Bij deze de foto. Best verschil toch met sochtends en savonds? En ja opzich logisch haha maar toch 😁
Ik was de laatste maanden al wat aangekomen maar nu kan mn jas al bijna niet meer dicht. Bh's passen ook nauwelijks nog, eigenlijk moet ik echt nieuwe hebben maar zijn zo duur in mijn maat, dus ik wil even wachten of ze nog verder groeien. Verder al sinds vorige week positiebroeken aan. Met iui heb je kans op een meerling, met medicijnen zorg je voor 1 a 2 goede eitjes. In mijn geval dus een voltreffer 2 uit 2!