Er zijn ook speciale meegroei-bh's te koop. Wel idd iets duurder, maar wel fijn voor tijdens en na de zwangerschap. (Droeg ik m ook snachts, ivm borstvoeding etc)
Vandaag was ik misselijk geworden door het verschonen van dochterlief.. Moest zelfs overgeven.. Terwijl ik nooit misselijk ben haha..
Jaa zeker, nog gisteren ze ik waarom ben ik niet misselijk haha. Had het bij dochterlief ook niet dus dan voel je je niet evht zwanger hihi
Haha nee ik snap je wel. Dat heb ik met pijnlijke borsten 😂 Zolang ze goed pijn blijven doen ben ik blij 😂
Zooo veel gebabbeld zeg Ten eerste, een tweeling hoe geweldig!!!!! Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom. Remmar, nou ik woon in de mercuriusstraat . Kwaaltjes, mijn borsten doen de ene dag keiveel pijn, als ze weer wat groeien. En dan weer minder. Ik was opgevreten door mijn dochter, zit 8 of 9 kilo onder gewicht van voor mijn eerste zwangerschap. Maar ik voel en zie mijn borsten groeien en tepels wow. Haha wel leuk. Ik kan nog even met mjjn gewone bhs djs aangezien ik veel had verloren daar. Misselijk heel af entoe maar meestal krijg je dat ook pas vanaf 6 weken. Rugpijn en steken onderaan ook, maar ik maak me geen zorgen meer ik voel me ZO zwanger!!! Ben heeeeel vaak erg moe! Mijn buik nog niet echt iets gemerkt of op gelet Leuk verhaaltje. Ik heb drie zussen, twee ervan zijn beiden rond de 15 weken zwanger. Nu ben ik zwanger en als enige wist jk van mijn andere zus dat ze ook aan het proberen was. Ik loop 1 week voor op haar en zij is nu 4 weken zwanger! Alle 4 zusjes in ons gezin zwanger, hoe gek!!!!
Wat leuk Artife!! Ook Gefeliciteerd met je zussen. Bleeeh, de hele tijd die ongi krampen maken me zó onzeker. Terwijl je ondertussen wel leest dat het normaal is en dat je niet bang hoeft te zijn.. Hebben hier meer meiden elke dag wel last van ongi-krampen? Ik snap dat het vragen naar de bekende weg is...
Hè another, bij mij zijn de krampen nu weg. Ik had ze een paar x per dag tot een paar dagen geleden. Dus wie weer stopt het bij jou ook over een paar dagen.
Niet echte ongi krampen wel af en toe steken flinke ... Hier strontverkouden gadsie ... Gister 1gram paracetemol genomen op heel de dag vind het toch nog een beetje eng ... Ik heb hier Tijmsiroop staan van de kruidvat op de achterkant staat niet te nemen tijdens zwangerschap ... Nu ging ik ff googlen en daar staan wisselende verhalen ... En me keel doet zo zeer 😭 X x
Ik ook hoor, gisteravond nog! Maar had ik de vorige keren ook, volgens mij is dat letterlijk je baarmoeder etc die je voelt groeien. Warme kruik doet wonderen!
Als ik hoofdpijn heb dan gebruik ik vaak groene menthol olie van de toko ipv pcm. Tocotholin olie kan ook,glazen buisje die je kan kopen bij bijna elke supermarkt. Misschien een tip voor jullie 😊
Wat leuk 4 zusjes zwanger, super leuk als straks alle neefjes en nichtjes samen spelen. En wat zullen je ouders blij zijn. Ik heb met vlagen nog krampjes, meestal als m'n blaas of darmen voller zitten. Helpt mij vaak om naar de wc te gaan. Bh's in mijn maat hebben ze niet bij de h&m. Heb van mezelf cup G, en denk dat ik nu richting H of I ga. Ik noem ze ook m'n Lola Ferrari's...
Wat spannend een tweeling! Mijn schoonzus heeft net een tweeling gekregen, eeneiig. Wel druk hoor, maar voordeel is dat ze elkaar meer vermaken 4 zussen zwanger is wel heel speciaal zeg! Hier ook hoofdpijn, moe, gespannen borsten en regelmatig krampen, maar dat zijn echt mijn darmen... Ik heb soms ook wat bloedverlies, maar dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. Vaak oud bloed, of bloed van het springen van een vaatje denk ik. Ik ben benieuwd naar de eerste echo! Zo spannend Alvast excuus als ik niet altijd op iedereen reageer, heb ook een beetje last van zwangerschap dementie hahaha...
Hoi meiden.. Hier heb ik geen krampen maar af en toe licht idd ook. Wel gevoelige borsten, meer tepels die pijn doen. En ik heb groot gepraat. Zei steeds dat ik nooit misselijk ben.. Vond het al raar zwangerschap zonder misselijkheid. Heb het nooit gehad ook bij mijn dochter.. Vond het bijna erg haha en vandaag dus weer misselijk vanochtend en nu ook. Heb ontbeten en koffie gedronken, hoop dat het niet eruit komt zo.. Shit hey.
💛Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💛 14 juli ♡ Diymommy - 27 jaar - 3de kindje 16 juli zonnetje3 - 28 jaar - 2de kindje ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje 17 juli lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje Aikie - 32 jaar - 2e kindje ♡ Rae -31 jaar - 4de kindje ♡ NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje 18 juli Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje 19 juli 20 juli Ni84 - 31 jaar - 3de kindje ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste kindje 86Laura - 2de kindje 21 juli Desstiiny - 27 jaar - 2de kindje Bugs bunny - 32 jaar - 1ste kindje Ktink - 24 jaar - 1ste kindje 22 juli Noettie - 31 jaar - 2de kindje CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje 23 juli Mawaikee - 31 jaar - 2de kindje Talvi - 27 jaar - 2de kindje 24 juli Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje 25 juli Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje PrinsesBelle - 25 jaar - 1ste kindje Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje Manutje - 29 jaar - 1ste kindje 26 juli Trutje89 - 23 jaar - 1ste kindje Adinka - 28 jaar - 1ste kindje Marrieb - 30 jaar - 2de kindje 27 juli Bo87 - 28 jaar - 3de kindje Kel89 - 26 jaar - 1ste kindje 29 juli Nobely - ? jaar - 1ste kindje Another - 25 jaar - 1ste kindje 30 juli Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje Amandie - ? jaar - 2de kindje 31 juli Lauren02 - 26 jaar - 2de kindje Artife - 25 jaar - 2de kindje Emma79 - 36 jaar - 2de kindje Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje Totaal: 38 0 meisjes 0 jongens 0 verrassingen Afspraken december 1 december | Ankie | eerste controle verloskundige + echo 1 december | Bintje83 | Intake + echo bij verloskundige 1 december | Marrieb | eerste echo 3 december | Roosje24 | eerste echo 3 december | Ktink | eerste echo 4 december | Talvi | intake en echo 7 december | Bugs bunny | eerste controle verloskundige 7 december | Lachebekje87 | Eerste controle bij gynaecoloog 8 december | DIYMommy | Eerste controle + echo bij gynaecoloog. 8 december | Manutje | eerste echo fertiliteitsarts 8 december | Emma79 | eerste echo gynaecoloog 9 december | Bo87 |eerste echo 9 december | PrinsesBelle | Eerste echo ziekenhuis | Fertiliteit 9 december | NicoleAM | tweede echo verloskundige 10 december | Desstiiny | Intake vk + eerste echo 10 december | Noettie | Intake verloskundige 10 december | Remmar1982 | eerste echo 11 december | Trutje89 | Eerste echo gynaecoloog 11 december | Twigs | tweede echo gynaecoloog 14 december | Vrolijkerd | intake verloskundige en echo 14 december | essieee1983 | eerste echo 14 december | Tabbey | intake verloskundige en echo 15 december | Vrolijklente | Intake verloskundige 15 december | Kel89 | Intake gynaecoloog 15 december | Another | Intake VK + eerste echo 16 december | Vrolijklente | eerste echo 16 december | Artife | eerste echo 16 december | Nobely | intake verloskundige 16 december | CiDa84 | intake verloskundige 16 december | Amandie | Eerste echo 17 december | Rae | Intake en 2de echo VK 17 december | Fas30 | termijnecho 17 december | Blue lady pretecho 21 december | Manutje | Intake vk 22 december | Ni84 | Intake + termijnecho verloskundige 23 december | NicoleAM | termijnecho verloskundige 23 december | Amandie | intake verloskundige 30 december | Blue lady intake en 1e echo Afspraken januari 6 januari | NicoleAM | Intake verloskundige 8 januari | Roosje24 | Intake + termijnecho verloskundige 13 januari | Artife | Intake verloskundige ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD
Toch wel heel fijn om te lezen dat jullie er allemaal wel een beetje last van hebben. Ik heb inderdaad wel gemerkt dat het soms ook mijn darmen zijn die voor de krampen zorgen, of het dan mijn darmen zelf zijn of mijn baarmoeder weet ik niet hoor. Maar het stelt me wel echt gerust als ik jullie reacties lees. Thanks! Haha Roosje, iets te snel gepraat? Ik hoop toch wel dat de misselijkheid een beetje mee gaat vallen voor je. AnnaCatharina, heel herkenbaar. Ik heb van mijzelf ook al H, praktisch onmogelijk om dan een beetje fijne bh's te kopen voor een redelijke prijs... Sterkte Trutje, wat misschien wel een goede is, is een ui pellen, en door midden snijden, dan in het midden een gaatje prikken met een mes of saté prikker, op een glas zetten en er bruine suiker op leggen. Dat naast je bed snachts, en dan de volgende dag de bruinesuikerdrap in het glas opdrinken. Dat is zó fijn. Of gewoon een lepel honing. Werkt ook heel verzachtend. Een warme kruik is ook inderdaad heel fijn Marrieb, ik heb gister even een heerlijke warme douche genomen.
Mijn vriend is een beetje overbezorgd en denkt nu dat ik een miskraam ga krijgen omdat mijn borsten niet meer zo enorm strak gespannen staan en hij er aan kan zitten. Vorige week kon dat niet. Hij refereert daarbij aan mijn EUG in september waarbij mijn borsten ook minder groot en stevig waren. Is het normaal dat je borsten niet iedere dag even pijnlijk zijn? Door zijn onzekerheid word ik het namelijk ook terwijl alles prima in orde voelt. Omdat we het met Kerst aan zijn familie en mijn pleegzoon willen vertellen heb ik een rompertje laten maken voor de moeder van mijn vriend. Ik denk dat ze deze wel begrijpt...