16 t/m 31 juli 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bintje83, 6 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Joh Twigs.. Vervelend dat hij weer onzekerheid aan jou overbrengt. Ik ben zelf heel bang voor een miskraam door een eerdere miskraam. En ik zou het niet echt relaxed vinden als mijn man ook onzeker gaat lopen doen. Gelukkig steunt hij me juist en zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken, als het niet lukt dan lukt het niet, zorgen maken helpt niet.

Je hebt vorige week het hartje zien kloppen!! Probeer kalm te blijven :) en misschien even aangeven aan je vriend dat het niet helpt om te speculeren.

2. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Leuk shirtje trouwens!

3. Twigs

Twigs Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thx NicoleAM!

Ik was zelf niet heel bang voor een miskraam. Het is wat het is, als het gebeurt gebeurt het. Maar ik word inderdaad wel onzeker van hem, sta er veel vaker bij stil dan voordat hij die opmerking maakte. En ik begrijp zijn angst ook hoor, 100%, het was voor hem net zo'n heftige ervaring als voor mij. En als hij er weer over begint, ga ik zeggen wat jij zei. En anders, als hij zich echt veel zorgen maakt, maar even langs de verloskundige van de week, als hij zich daar beter van voelt.

4. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag zo vrolijk!! ;)

De hele dag kots en kots misselijk. We hebben het vandaag verteld!! Onze zoon mocht zijn schoentje bij opa en oma zetten. Toen hebben we een gedichtje in de schoen van opa gestopt. Mijn zwager en schoonzus waren er ook. Oma schoot helemaal vol! Zegt mijn zwager: dan hebben wij ook wat te vertellen: wij zijn ook 5 weken zwanger!! :D Ik ben zo blij!! Het is zoooooo gaaf!!

5. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat K Twigs. Stuur ik zo een vrolijk bericht na die van jouw. Ik ben afgelopen week ook heel onzeker geweest. Ook borsten schijnen te variëren in gevoeligheid en volheid. Je hebt al een kloppend hartje gezien. De kans dat het dan nog misgaat is dan zo veel kleiner!!

6. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @vrolijklente gezellig dan ben je dus samen zwanger leuk hoor ...
    Wat ben ik blij als ik van de week weer ga werken had een weekje vakantie ivm teveel uren maar man man wat duren die dagen tot de echo lang !!
    Hier best heel veel witverlies vind dag best een beetje eng ?
    Hebben meer meiden dit ??

X x

7. Bintje83

Bintje83 Niet meer actief

De gevoeligheid van borsten maakt echt niks uit. Net als alle andere symptomen. Vorige zwangerschap had ik ze zo ongeveer allemaal vanaf week 5. Nu bijna nergens last van, voelt heel gek. Maakt me onzeker maar bedenk me dat ik vriendinnen heb die hele gezonde baby's hebben gekregen zonder enorm spugen of (.)(.) als meloenen 😂

Begrijp je vriend z'n onzekerheid wel, alleen helpt het niet stress verminderd 😉

8. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wit verlies hoort er juist bij!! Het is een zwangerschapskwaaltje. :D

9. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Je hoeft niet kwaaltjes te hebben hoor. Bij mijn dochter had ik 0,0% kwaaltjes en super zwangerschap gehad. Nu heb ik ook niet veel , beetje gevoelige borsten en af en toe misselijk

10. Twigs

Twigs Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de geruststellende berichtjes, ik voel me al weer wat zekerder en voel niet de hele tijd meer aan m'n boobies. Nou ja, boobs, ik ben al van een kleine C naar een behoorlijke D-cup gegaan. Vrolijklente voel je niet bezwaard! Gebeurde mij vorige week ook. Soms wil ik iets zo graag delen dat ik het eerst tik en dan lees wat er voor mij is gebeurd. Gelukkig zijn we allemaal mensen. Leuk dat je zus (als ik het goed begrijp) even lang zwanger is als jij! En ik las nog iemand met DRIE zussen die allemaal zwanger zijn! Wat gaaf zeg!

11. Marrieb

Marrieb Actief lid

22 aug 2015
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd Twigs, kwaaltjes zeggen helemaal NIETS!
    En Trutje, die witte vloed hoort er idd bij, daardoor wist ik de vorige keer ook dat ik zwanger was.
    Gek he?

Wat een bijzondere zussen-verhalen allemaal! Helaas, bij mijn zusje gaat het nog niet gebeuren haha.

Ik heb dinsdag de echo, vind het zo spannend! Morgen eerst een dagje werken gelukkig.

12. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    #572 rae, 29 nov 2015
    Laatst bewerkt: 29 nov 2015
    Ik lees mee hoor dames maar ben zo moe...
    En kwaaltjes...De een meer dan de ander.
    Leuk verhalen over samen zwanger zijn 😃
    Mijn vriendin is 24 weken. En vandaag zei een andere vriendin dat ze 6 weken zwanger is! Kon niet meer zwijgen toen. 😀

13. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja 6 echo's op de planning volgende week. Kijk uit naar jullie echo foto's :D Ik moet nog 2,5 weken wachten. We moeten elkaar toch een beetje die eerste onzekere weken door helpen. Leuke berichtjes zijn extra leuk vind ik!! Maar zeker ook fijn om die kwaaltjes te herkennen. :)

14. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63
    Ik heb ook witverlies hoor Trutje!

Zover ik weet is er niemand zwanger in mijn omgeving. Haha. Maar wie weet hè, kan altijd. :)

15. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ik heb ook zwangere vriendinnen.. Heel leuk

16. Ktink

Ktink Lid

23 mrt 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, fijn om jullie verhalen te lezen. Ik herken veel. Ben enorm misselijk, vooral 's morgens. Ik slaap al met een pak crackers naast mijn bed omdat ik wakker word van de misselijkheid. En ik ben zo moe! Ik zie er tegenop om te werken de komende dagen... Donderdag de echo, spannend!!

17. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Goedemorgen,

Weer een werkweek begonnen.. Geen zin in!

18. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb af en toe ook last van wit slijmverlies Trutje

En wat leuk om te lezen dat zusjes en vriendinnen zwanger zijn!

In mijn omgeving zijn momenteel ook 4 vriendinnen waaronder m'n schoonzusje zwanger, eentje is morgen uitgerekend. Alleen m'n schoonzusje weet het nu, voor de rest proberen we het nog even geheim te houden.

19. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    O dat is zeker al een mooi buikje zeg :D!

20. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Hier niemand in de omgeving die momenteel zwanger is.

Qua kwaaltjes valt het hier nog steeds mee, af en toe wat gevoelige borsten en soms een klein beetje misselijk. Had gisteravond wel voor het eerst dat ik snel vol zat en bijna geen trek had in van die kip borrelhapjes (Herken ik van mijn vorige zwangerschap, ben gek op kip maar kon het toen niet meer zien...hmm zal dit weer een meisje worden? :p)

Deel Deze Pagina