16 t/m 31 juli 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bintje83, 6 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Daarom hier lekker een weekje vakantie genomen:D....nee gekkigheid, maar mn dochtertje wordt woensdag 2 jaar en dan vieren we het + ook op zaterdag en dan s'avonds sinterklaas, dus lekker druk weekje en vond het dus wel een idee voor een week vrij:)

2. Martina79

Martina79 Lid

30 okt 2014
    57
    0
    0
    Prov. Groningen
    #582 Martina79, 30 nov 2015
    Laatst bewerkt: 30 nov 2015
    ��Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 ��

14 juli
    ♡ Diymommy - 27 jaar - 3de kindje

16 juli
    zonnetje3 - 28 jaar - 2de kindje
    ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje

17 juli
    lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje
    Aikie - 32 jaar - 2e kindje
    ♡ Rae -31 jaar - 4de kindje
    ♡ NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje

18 juli
    Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje
    ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje

19 juli

20 juli
    Ni84 - 31 jaar - 3de kindje
    ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste kindje
    86Laura - 2de kindje

21 juli
    Desstiiny - 27 jaar - 2de kindje
    Bugs bunny - 32 jaar - 1ste kindje
    Ktink - 24 jaar - 1ste kindje

22 juli
    Noettie - 31 jaar - 2de kindje
    CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje

23 juli
    Mawaikee - 31 jaar - 2de kindje
    Talvi - 27 jaar - 2de kindje

24 juli
    Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje
    Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje

25 juli
    Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje
    PrinsesBelle - 25 jaar - 1ste kindje
    Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje
    Manutje - 29 jaar - 1ste kindje

26 juli
    Trutje89 - 23 jaar - 1ste kindje
    Adinka - 28 jaar - 1ste kindje
    Marrieb - 30 jaar - 2de kindje

27 juli
    Bo87 - 28 jaar - 3de kindje
    Kel89 - 26 jaar - 1ste kindje

29 juli
    Nobely - ? jaar - 1ste kindje
    Another - 25 jaar - 1ste kindje
    Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verassing

30 juli
    Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje
    Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje
    Amandie - ? jaar - 2de kindje

31 juli
    Lauren02 - 26 jaar - 2de kindje
    Artife - 25 jaar - 2de kindje
    Emma79 - 36 jaar - 2de kindje
    Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje

Totaal: 38

0 meisjes
    0 jongens
    1 verrassingen

Afspraken december
    1 december | Ankie | eerste controle verloskundige + echo
    1 december | Bintje83 | Intake + echo bij verloskundige
    1 december | Marrieb | eerste echo
    3 december | Roosje24 | eerste echo
    3 december | Ktink | eerste echo
    4 december | Talvi | intake en echo
    7 december | Bugs bunny | eerste controle verloskundige
    7 december | Lachebekje87 | Eerste controle bij gynaecoloog
    8 december | DIYMommy | Eerste controle + echo bij gynaecoloog.
    8 december | Manutje | eerste echo fertiliteitsarts
    8 december | Emma79 | eerste echo gynaecoloog
    9 december | Bo87 |eerste echo
    9 december | PrinsesBelle | Eerste echo ziekenhuis | Fertiliteit
    9 december | NicoleAM | tweede echo verloskundige
    10 december | Desstiiny | Intake vk + eerste echo
    10 december | Noettie | Intake verloskundige
    10 december | Remmar1982 | eerste echo
    11 december | Trutje89 | Eerste echo gynaecoloog
    11 december | Twigs | tweede echo gynaecoloog
    14 december | Vrolijkerd | intake verloskundige en echo
    14 december | essieee1983 | eerste echo
    14 december | Tabbey | intake verloskundige en echo
    15 december | Vrolijklente | Intake verloskundige
    15 december | Kel89 | Intake gynaecoloog
    15 december | Another | Intake VK + eerste echo
    15 december | Martina79 | vroege echo
    16 december | Vrolijklente | eerste echo
    16 december | Artife | eerste echo
    16 december | Nobely | intake verloskundige
    16 december | CiDa84 | intake verloskundige
    16 december | Amandie | Eerste echo
    17 december | Rae | Intake en 2de echo VK
    17 december | Fas30 | termijnecho
    17 december | Blue lady pretecho
    21 december | Manutje | Intake vk
    22 december | Ni84 | Intake + termijnecho verloskundige
    23 december | NicoleAM | termijnecho verloskundige
    23 december | Amandie | intake verloskundige
    30 december | Blue lady intake en 1e echo

Afspraken januari
    6 januari | NicoleAM | Intake verloskundige
    8 januari | Roosje24 | Intake + termijnecho verloskundige
    13 januari | Artife | Intake verloskundige

⭐️ Sterretjes ⭐️
    ElisabethD

3. Serena1987

8 nov 2015
    68
    0
    0
    Gelderland
    #583 Serena1987, 30 nov 2015
    Goede Morgen dames
    Ik en mn partner ( wij zijn een lesbisch stel) zijn zo'n jaar ongeveer bezig met zwanger worden en tis nu toch echt zover we zijn ZWANGER.
    Kan het nog steeds niet helemaal geloven, over iets minder dan 2 weekjes de eerste echo.

We hebben het via het Ziekenhuis Rijnstate in Arhnem gedaan, en het heeft aardig wat moeite gekost want mn vriendin heeft PCOS.
    Het heeft ons 5 pogingen KI en wat eigenwijsheid gekost de laatste poging anders was mn partner nu nog niet zwanger.
    Want het blijkt waarschijnlijk zo te zijn dat mn partner een hele korte ovulatie heeft, ze had elke keer na de KI heel erg pijn in dr buik ongi krampen maar dan een stukje erger en dat een uur lang.
    Op het laatste voor de 5e KI hadden we bedacht dan toch eens eigenwijs te zijn en ipv te bellen en een afspraak te maken voor de dag na de smiley , hebben we gebeld voor een afspraak op de dag van de smiley zelf.

Al met al zijn we een goed jaar bezig geweest, want die 5 pogingen waren niet achter elkaar ivm geen goede resultaten op de OVU testen in het begin.
    Wij zijn een lesbisch koppel bijna 2 jaar samen en verwachten op 13 juli 2016 ons eerste kindje
    Over exact 1 weekje krijgen we onze eerste echo, zo spannend.

Het is nog erg pril woensdag zijn we 8 weekjes zwanger.
    Mijn partner en ik zijn allebei 28 en bijna 2 jaar samen, en dit is echt geweldig.
    Weet even niet zo goed wat ik hier nog meer kan vertellen als er vragen zijn dan zie ik ze vanzelf verschijnen.

Natuurlijk iedereen gefeliciteerd dat mag ik niet vergeten, vind het leuk om hier mee te kletsen want ookal draag ik het kindje niet toch word ik ook mama en zijn we samen zwanger.
    Mn vriendin zal af en toe mee lezen maar heeft het druk met dr werk hihi daarom zal ik hier meer typen soms ook vanuit haar.

4. Martina79

Martina79 Lid

30 okt 2014
    57
    0
    0
    Prov. Groningen
    Serene1987 gefeliciteerd! In mijn andere groep zit ook een lesbisch stel. Hebben jullie een bekende donor gebruikt? Fijn dat het (eindelijk) gelukt is!

5. Serena1987

8 nov 2015
    68
    0
    0
    Gelderland
    #585 Serena1987, 30 nov 2015
    Mag ik vragen welke groep? hihi altijd leuk om ervaringen te delen.
    We hebben het gedaan via KID dus via het ziekenhuis met een donor vanuit hun.
    We hebben in de omgeving geen bekende die ons dat had kunnen geven of wilde niet ivm dat het te moeilijk zou zijn.
    Iedereen in onze omgeving is dol op kids, dus ze gunnen het ons van harte, en wij zijn vooral erg blij dat we geen pauze hoefde in te lassen.
    Ivm financiën is nogal wat 900 euro per 6 pogingen en dan nog de testen en de benzine elke keer.
    Maar we hebben het met alle liefde voor de kleine gedaan en kijken er ook erg naar uit de kleine te mogen bewonderen EINDELIJK volgende week :D

6. vrolijkerd

12 sep 2015
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    Welkom serena!

Hier over precies 2 weken de eerste echo kan niet wachten ;).

zometeen komt mvm ik ben benieuwd of ik dit keer wel hele mooie donkere strepen heb en dat ik mee kan doen. heb namelijk 2x een poging gedaan en dat ging niet door vanwege de mk. en met mijn dochter durfde ik niet en toen ik het wilde was ik zo ontzettend beroerd dat ik niks binnen hield dus toen niet meer aangemeld.

verder begin ik misselijk te worden ik hoop dat dit zo blijft en niet erger gaat worden. Dat is het enigste waar ik tegen op zie om weer zo extreem misselijk/beroerd te worden. we gaan het zien. Maar klagen doe ik niet hoor het is en blijft een wonder.

liefs vrolijkerd

7. Serena1987

8 nov 2015
    68
    0
    0
    Gelderland
    Ooo mvm hebben wij ons ook voor aangemeld, was hier erg licht streepje maar goed genoeg om mee te doen , hihi mn partner is nu aan de 2e week begonnen, in t begin is t heel raar die flessen te zien staan in de wc maar nu is het ondertussen heel normaal hihi.

Gaat vast helemaal goed komen, heb er alle vertrouwen in.
    Hebben ons eerste kadootje voor de kleine van hun gekregen, best bijzonder.

Hopelijk zet de misselijkheid niet door, misselijk zijn is zo naar.
    Hihi ach en als je dan toch even wilt klagen is dit forum daar de uitgelezen kans voor toch, iedereen heeft wel eens een klaag momentje moet kunnen ;)

Liefs de Serena's

Ps o was ik helemaal vergeten te vertellen we hebben dezelfde naam hihi en zijn partners toeval he ;)

8. DIYMommy

DIYMommy Actief lid

3 jul 2010
    299
    0
    0
    Koudekerk a/d Rijn
    Ow meiden zo veel gekletst dat ik even niet weet waar ik moet beginnen hoor...

AnnaCatherina: Bijzonder hoor, en dat je even moet wennen logisch ook hoor.
    Ik zou helemaal van het pad zijn denk. 😉
    Gelukkig wel 2 eigen vruchtzakjes ook zag ik op de foto, dus dat scheelt al wel wat risico's.

Twigs: een miskraam na het zien van een kloppend hartje is helemaal niet logisch.
    Ook niet als je kwaaltjes afnemen.
    Sterker nog, na het zien van een kloppend hartje is het risico dat het nog mis gaat even groot als het risico dat het nog misgaat na het eerste trimester.
    Mijn verloskundige zei dit 8 jaar geleden al na de eerste echo van onze dochter en gynaecoloog bevestigde dit ook na het zien van het hartje bij onze zoon.
    Dat je vriend onzeker is, is misschien wel logisch omdat hij niks voelt, maar laat je niet mee nemen in die onzekerheid.
    Hoe moeilijk dat ook is.
    Ik had zelf een heel onrustig gevoel voor de echo dat het misschien wel mis was, maar ben nu wel echt aan het genieten.
    De echo op 8 december weet ik snel uit me hoofd geen eens hoeveel dagen dat nog vanaf nu is, terwijl ik de dagen na de eerste echo aftelde.
    En blijft je vriend zich druk maken aankomende dagen dan zou ik zeggen doe een pretecho voor zijn geruststelling.
    Dit is voor jou niet fijn.

Ik weet even niet meer welke meiden het over witverlies en krampen hadden...
    Maar zijn idd bekende kwaaltjes die veel hebben.
    Heb het nu beide nog niet zo erg maar bij m'n vorige zwangerschappen wel.

Serena87: Mooi dat jullie dit samen mee mogen gaan maken!
    Gefeliciteerd en geniet van alle voorpret alvast!

Vrolijkerd: Ik snap je hoor, ik was erg gespannen voor de test.
    In ene doet een ander een test en moet je het maar afwachten of der een mooie 2de streep komt.
    Bij mijn knalde die meteen dus vat erg fijn.
    Maar weet van bij m'n zoontje, toen was ik een laattester en had dus een licht streepje.
    Zwangerschap was toch echt goed, dus al zou die licht zijn, niet onzeker worden hoor!

Hier gaat het verder wel aardig.
    Misselijkheid houd wel langer aan en voel me 's morgens wel echt beroerd worden nu.
    Maja, tis niet anders en gaan gewoon lekker door. 😉

9. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63
    Gefeliciteerd Serena! :) Gezellig dat je mee komt kletsen.

Ik vind trouwens dat plassen in die kan erg irritant, ik heb nog niet helemaal de juiste manier gevonden gok ik. haha. Heeft iemand al dé manier gevonden? :p

10. Marrieb

Marrieb Actief lid

22 aug 2015
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een grotere kan kopen? :p grapje.

Iig een tip om de flessen eerst een half uur 'open' buiten te zetten. Dan gaat die vieze lucht van dat chemische goedje er een beetje uit. Dat vond ik zo vreselijk vies!!!

11. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63
    Haha, Marrieb, dat is juist het probleem! Ze zijn te groot. :p

Ik vind dat stinken wel meevallen, en na het eerste plasje is die geur er ook wel uit. :p

12. vrolijkerd

12 sep 2015
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    Yeaaah een mooie test mag gelijk beginnen.

Hoorde wel dat er meer mensen het nodig hebben is van 1 op 5 naar 1 op 6 gegaan. Best veel vind ik.

13. Talvi

Talvi Niet meer actief

Welkom Serena en gefeliciteerd! Grappig dat jij en je vriendin dezelfde naam hebben 😁

Another ik plaste gewoon in die blauwe flessen. Vond het zo'n onzin om eerst in die maatbeker te plassen en dan over te gieten 😂

Destiny geniet van je vakantie 😊

Ik ben zo vreselijk moe.. Gisteren om 8 uur maar naar bed gegaan want ik was zo misselijk en viel haast in slaap. Vrijdag naar de vk! Ik voel me elke dag wat minder onzeker gelukkig. Maar ik blijf het spannend vinden,ik hoop zo dat het deze keer goed blijft gaan. De vorige zwangerschap hadden we 3x een goede echo en bij de 4e bleek er geen hartactie meer te zijn. Maar zoals iemand anders voor mij al zei die kans is zo klein. Bij mij was het gewoon pech..Al voelt het wel heel oneerlijk.

Het regent hier hard vandaag dus kan niet echt iets doen. Moet nog een pakketje retour sturen maar ik ga niet door de regen fietsen 😂

14. Marrieb

Marrieb Actief lid

22 aug 2015
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfft, ik voel me al schuldig dat ik deze keer niet mee wil doen....
    Nu nog meer...
    Maar heb 2x volop meegedaan en 16 weken volgemaakt. Aan het eind van die 16 weken was ik er wel klaar mee. Dus hopelijk een goede reden om nu 'nee' te zeggen...

15. Marrieb

Marrieb Actief lid

22 aug 2015
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel herkenbaar Talvi, hier ook 2 goede echo's en daarna 5 weken lang geen tekenen dat het niet goed was.
    Ook ik weet dat de kans klein is, maar toch.... Ik probeer mezelf maar voor te houden dat het in de meeste gevallen wel goed gaat.... En een hartje niet zomaar stopt. Maar dat is wel moeilijk.
    Morgen weet ik meer.

16. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ja precies. Het hartje stopt niet zomaar idd maar dat maakt het niet makkelijker oid. Die onzekerheid blijft gewoon. Hopen dat het nu goed zit meis 😙

17. Twigs

Twigs Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thx DiYMommy! Het blijft gewoon spannend. Ik heb mijn leeftijd ook niet mee, al je boven de 38 bent neemt de kans op een miskraam dramatisch toe. Enige wat ik kan doen is rustig blijven en mijn rust pakken. Ik heb een heel druk weekend gehad en ben kapot moe dus vandaag een chill dagje met een boel leesvoer voor mijn nieuwe training die zaterdag begint. Soms heeft het wel zijn voordelen om even werkloos te zijn...

Wat leuk Serena's! En welkom!

18. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dag meiden, ik ben 25 juli uitgerekend, op basis van wanneer de eisprong was dan. Definitief horen we het over een week of 2 denk ik.

Het is ons tweede kindje. Onze dochter is 15 maanden en is ook met behulp ve hormoonpompje verwekt. :)

19. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63
    Oh meiden ik snap dat het extra spannend moet zijn als je eerder al een keer een kloppend hartje heb gezien, en het daarna nog mis gaat. :(

Talvi, Ik denk niet dat ik direct in die blauwe dingen ga piesen, haha :D. Dat goedje wat er in zit vertrouw ik niet. Ik las al iets over dat mensen de kan gewoon in de wc zetten, dat ga ik straks eens proberen..

Marrieb, voel je je niet schuldig joh, als je alsnog mee wil doen kan dat altijd nog hè, je kan er ook voor kiezen om pas over twee weken te beginnen, als je nog wil. :)

Trouwens, dat is toch beter? Als nu 1 op 6 vrouwen het nodig hebben in plaats van 1 op 5... Dat betekend dat het in plaats van 20% van de vrouwen die het nodig hebben, het nu nog 'maar' 16,7% is... Of ben ik nou gek :)

20. DIYMommy

DIYMommy Actief lid

3 jul 2010
    299
    0
    0
    Koudekerk a/d Rijn
    #600 DIYMommy, 30 nov 2015
    Het lijkt me ook heel moeilijk te vertrouwen op je lichaam als het met een kleine kans na een goede echo toch niet goed gegaan is.
    Ik heb het zelf met eind...
    Maja, blijft afwachten tot je je kindje echt in je armen hebt.

Twigs: Kan het me voorstellen hoor, maar ook leeftijd hoeft niks te zeggen.
    En voel je je onzeker zijn wij er hier om je moed in te praten. 😉

Over MvM: Ik hou de kan met het tuitje naar achter wijzend goed er onder zodat ik aan het handvat gewoon de kan vast kan houden.
    Doe het al voor ik ga zitten, anders is het wat geklungel idd.
    Ik denk dat ik het op 16 weken ook goed zat zal zijn, maja ik heb geluk gehad dat het ons nu wel snel gelukt is.
    Ik heb PCOS en ziet er nu heel goed uit allemaal, maar bij ons zoontje heeft het ook bijna een jaar geduurd.
    Waren toen ook al de mmm in, dus ik voel me soort van ook wel verplicht het nu weer te doen.
    Maar heb je het al eerder is gedaan, en trek je het niet tja...
    Het is natuurlijk geen verplichting of iets waar je je schuldig over hoeft te voelen.
    Zijn zat mensen die er ook niet eens van horen en dus niet mee doen.

Wat anders, ik ben vanmorgen op de weegschaal toch wel erg geschrokken.
    Woog 68.4 op 4 weken en nu 70.4...
    Hoe is dat bij jullie?

Deel Deze Pagina