Welkom nieuwe meiden! Dank voor de succes wensen, mag om 13.30. Nu toch wel gespannen! Gelukkig hier al een klein meisje rondlopen wat me bezighoudt
Pfff ik ook... Om 14.15 ben ik aan de beurt. Gelukkig idd eerst een sinterklaasochtend bij mijn schoonouders voor afleiding...
Goedemorgen, Nogal drukke week gehad dus niet gereageerd. Maar wel fijn dan gaat de tijd tot de echo wat sneller! Ik wil alle meiden die vandaag hun echo hebben succes en veel plezier wensen. Ik duim voor allemaal mooie kloppende hartjes!
Fas30: Ja dat blijft dan een moeilijk moment. Zo stel ik het ook maar steeds uit m'n vriendin te vertellen dat ik zwanger ben. Ze heeft namelijk baarmoederhalskanker in een ver gevorderd stadium met uitzaaiingen en vind het niet zo gepast elke keer om er over te beginnen. Een andere vriendin zegt elke keer dat ik het moet gaan zeggen vooral omdat als ze niet ziek was geweest ik het al wel verteld had. Maar weet niet zo goed hoe ik het nou moet brengen aan der. Moeilijk allemaal! Nou meiden ik hoop op 4 (of misschien wel meer ) hartjes weer voor vandaag op de lijst!
Hier dag 2 minder misselijk.. 😣 Ik lag zondag zowat te kosten en nu weer helemaal niet. Ik ben wel extreem lusteloos en moe. Net even gewandeld maar voelt wel alsof ik staand in slaap kan vallen, zo moe ben ik. Ik kijk heel erg uit naar het moment dat vandaag de kleine na de lunch op bed ligt. Die heeft momenteel energie voor 10. 😅
Gefeliciteerd heis. Vrolijkelente. Hier precies hetzelfde werd gistermiddag beroerd. En vanmorgen al staan kokhalzen. En moet straks werken. Dl zo op bed ik ook ff slapen. Ik hoop dat de misselijkheid zo blijft en niet erger gaat worden. Heb daar echt een angst voor stom he? Liefs Meiden succes vanmiddag met de echo's
Haha. Ik hoop juist dat de misselijkheid blijft en dat ik niet weer een MK krijg. Hoe wel misselijk zijn geen garantie is op een goede echo. Voel mij wel rustiger als 1 week terug. Ik ben voor mijn gevoel elk geval verder dan toen en probeer er zo veel mogelijk van te genieten. Krijg ook al een bol buikje. 😆 Hoop gewoon dat ik vanmiddag of vanavond weer misselijk wordt. Dan heb ik weer een beetje bevestiging dat het HCG hormoon aan het stijgen is. 😋 maar omdat ik nu al vaker heb gehad dat er 1-2 dagen tussen zaten dat ik niet misselijk was en daarna weer wel maakt nu ook wel dat ik daaraan ga wennen. Ik schiet al iets minder snel in de stress mar blijf het zoooooo spannend vinden. Jullie vast ook?! 😅
En ik snap die angst heel goed vrolijkerd! Je continu beroerd voelen is ook echt niet fijn. Zeker met nog een kleintje om je heen waar je voor moet zorgen.
Hoi allemaal! Als aller eerst gefeliciteerd! Ik ben 25 en in verwachting van onze eerste kindje. Ik heb een onregelmatige cyclus, maar volgens mijn eigen berekening ben ik 23 juli uitgerekend. 10 december hebben wij onze eerste echo, erg spannend kan niet wachten! Ik ben soms wel misselijk maar als het zo blijft vindt ik het niet erg. Wel moet ik van veel geurtjes kokhalzen, gisteren in de hema had ik bijna gespuugd omdat ik rookworst vond stinken. Wel ben ik elke dag erg moe, ik kom de dag niet door als ik geen klein dutje doe. Soms heb ik hele heftige kramp, wat mij wel zorgen baart.. Voor de rest heb ik een sterk voorgevoel dat het een meisje wordt. Mijn moeder is er ook van overtuigd. Zijn er meer die een voorgevoel hebben of hadden tijdens een ander zwangerschap en klopte dit?
💛Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💛 14 juli ♡ Diymommy - 27 jaar - 3de kindje 16 juli zonnetje3 - 28 jaar - 2de kindje ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje 17 juli lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje Aikie - 32 jaar - 2e kindje ♡ Rae -31 jaar - 4de kindje ♡ NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje 18 juli Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje 19 juli 20 juli Ni84 - 31 jaar - 3de kindje ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste kindje 86Laura - 2de kindje 21 juli Desstiiny - 27 jaar - 2de kindje Bugs bunny - 32 jaar - 1ste kindje Ktink - 24 jaar - 1ste kindje 22 juli Noettie - 31 jaar - 2de kindje CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje 23 juli Mawaikee - 31 jaar - 2de kindje Talvi - 27 jaar - 2de kindje Tranquila - 25 jaar - 1e kindje 24 juli Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje 25 juli Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje PrinsesBelle - 25 jaar - 1ste kindje Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje Manutje - 29 jaar - 1ste kindje 26 juli Trutje89 - 23 jaar - 1ste kindje Adinka - 28 jaar - 1ste kindje Marrieb - 30 jaar - 2de kindje 27 juli Bo87 - 28 jaar - 3de kindje Kel89 - 26 jaar - 1ste kindje 28 Juli ♡ Heis - 33 jaar -1e kindje 29 juli Nobely - ? jaar - 1ste kindje Another - 25 jaar - 1ste kindje Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verassing 30 juli Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje Amandie - ? jaar - 2de kindje 31 juli Lauren02 - 26 jaar - 2de kindje Artife - 25 jaar - 2de kindje Emma79 - 36 jaar - 2de kindje Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje Totaal: 39 0 meisjes 0 jongens 1 verrassingen Afspraken december 1 december | Ankie | eerste controle verloskundige + echo 1 december | Bintje83 | Intake + echo bij verloskundige 1 december | Marrieb | eerste echo 1 december | Heis | eerste echo 3 december | Roosje24 | eerste echo 3 december | Ktink | eerste echo 4 december | Talvi | intake en echo 7 december | Bugs bunny | eerste controle verloskundige 7 december | Lachebekje87 | Eerste controle bij gynaecoloog 8 december | DIYMommy | Eerste controle + echo bij gynaecoloog. 8 december | Manutje | eerste echo fertiliteitsarts 8 december | Emma79 | eerste echo gynaecoloog 9 december | Bo87 |eerste echo 9 december | PrinsesBelle | Eerste echo ziekenhuis | Fertiliteit 9 december | NicoleAM | tweede echo verloskundige 10 december | Desstiiny | Intake vk + eerste echo 10 december | Noettie | Intake verloskundige 10 december | Remmar1982 | eerste echo 10 december | Tranquila | eerste echo 11 december | Trutje89 | Eerste echo gynaecoloog 11 december | Twigs | tweede echo gynaecoloog 14 december | Vrolijkerd | intake verloskundige en echo 14 december | essieee1983 | eerste echo 14 december | Tabbey | intake verloskundige en echo 15 december | Vrolijklente | Intake verloskundige 15 december | Kel89 | Intake gynaecoloog 15 december | Another | Intake VK + eerste echo 15 december | Martina79 | vroege echo 16 december | Vrolijklente | eerste echo 16 december | Artife | eerste echo 16 december | Nobely | intake verloskundige 16 december | CiDa84 | intake verloskundige 16 december | Amandie | Eerste echo 17 december | Rae | Intake en 2de echo VK 17 december | Fas30 | termijnecho 17 december | Blue lady pretecho 21 december | Manutje | Intake vk 22 december | Ni84 | Intake + termijnecho verloskundige 23 december | NicoleAM | termijnecho verloskundige 23 december | Amandie | intake verloskundige 30 december | Blue lady intake en 1e echo Afspraken januari 6 januari | NicoleAM | Intake verloskundige 8 januari | Roosje24 | Intake + termijnecho verloskundige 13 januari | Artife | Intake verloskundige ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD
Gefeliciteerd Heis, ik heb een hartje voor je naam geplaatst! Tranquila: welkom hier en gefeliciteerd! Ik ben er zelf van overtuigd dat we weer een jongetje krijgen (heb een dochter van 8 en een zoon van 5). Maar ik ga er maar niet te veel meer van uit. Bij m'n dochter was ik er echt vol van overtuigd een jongentje te krijgen en had zelfs al blauwe kleertjes gekocht. Hadden alleen een jongensnaam, had alles al in me hoofd wat ik wilde voor een jongetje enzo. Hilarisch genog dus helemaal mis. Bij m'n zoontje precies andersom. Alleen maar meisjesnamen, en ik had in me hoofd het kamertje al ingericht. Maar ook dat had ik weer helemaal fout. Bij hem moest ik ook echt heel erg wennen aan het idee dat ik het niet goed had. Ik was niet teleurgesteld dat ik een jongetje kreeg, maar vond het wel verrot irritant als mensen weer eens zeiden: owww wat zal jij blij zijn na een dochter nu een zoon! Huh...? Maakte me helemaal niet uit en ik had weer een meisje ook weer heel leuk gevonden! Nu probeer ik het dus ook beetje los te laten. Ik zie mezelf straks echt met weer een jongetje, maar weet hoe me gevoel het dus mis kan hebben. 😂😁 M'n man had het overigens bij beide goed. Voorspelde nu ook dat we deze maand zwanger zouden worden en is er heilig van overtuigd dat we een meisje krijgen. Ben zo benieuwd, maar niet benieuwd genoeg om het te laten bekijken. Wil het heel graag een verrassing houden, maar daar hebben we nu al ruzie om. Dus dat word nog wat. 😂😉