16 t/m 31 juli 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bintje83, 6 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serena1987

8 nov 2015
    68
    0
    0
    Gelderland
    Dank je wel :D haha ja he we zijn er van overtuigd dat het gewoon voorbestemd was, en zijn zo gelukkig samen :D
    En nu een kleine op komst nog 6 dagen en dan mogen we er voor het eerst naar kijken en het hartje horen, jeetje wat een spannend idee zeg

2. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Welkom serena's

Heis, super zeg een klopppend hartje.

3. Serena1987

8 nov 2015
    68
    0
    0
    Gelderland
    Dank je wel :D Vind het ook heel gezellig hier word wel veel gekletst hihi houd t soms niet bij op mn mobieltje, dus dan maar via de site op de laptop.
    Was er maar een app van

4. Serena1987

8 nov 2015
    68
    0
    0
    Gelderland
    Dank je wel :D Gezellig hier!

5. Serena1987

8 nov 2015
    68
    0
    0
    Gelderland
    Bedankt voor het hartelijke welkom ik/wij voelen ons hier erg welkom :D

6. DIYMommy

DIYMommy Actief lid

3 jul 2010
    299
    0
    0
    Koudekerk a/d Rijn
    Heel spannend zo'n eerste echo!
    Kan je zeggen, tis voor ons de derde keer maar vind het allemaal even spannend zoals bij de eerste keer.
    Het hartje ga je als het goed is idd zien, maar horen is bij ons pas in een later stadium dat ze dat doen.
    Of is het jullie gezegd dat ze dat gaan proberen?

7. Serena1987

8 nov 2015
    68
    0
    0
    Gelderland
    💛Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💛

13 juli

Serena1987 - 28 Jaar - 1e Kindje

14 juli
    ♡ Diymommy - 27 jaar - 3de kindje

16 juli
    zonnetje3 - 28 jaar - 2de kindje
    ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje

17 juli
    lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje
    Aikie - 32 jaar - 2e kindje
    ♡ Rae -31 jaar - 4de kindje
    ♡ NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje

18 juli
    Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje
    ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje

19 juli

20 juli
    Ni84 - 31 jaar - 3de kindje
    ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste kindje
    86Laura - 2de kindje

21 juli
    Desstiiny - 27 jaar - 2de kindje
    Bugs bunny - 32 jaar - 1ste kindje
    Ktink - 24 jaar - 1ste kindje

22 juli
    Noettie - 31 jaar - 2de kindje
    CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje

23 juli
    Mawaikee - 31 jaar - 2de kindje
    Talvi - 27 jaar - 2de kindje
    Tranquila - 25 jaar - 1e kindje

24 juli
    Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje
    Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje

25 juli
    Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje
    PrinsesBelle - 25 jaar - 1ste kindje
    Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje
    Manutje - 29 jaar - 1ste kindje

26 juli
    Trutje89 - 23 jaar - 1ste kindje
    Adinka - 28 jaar - 1ste kindje
    Marrieb - 30 jaar - 2de kindje

27 juli
    Bo87 - 28 jaar - 3de kindje
    Kel89 - 26 jaar - 1ste kindje

28 Juli
    ♡ Heis - 33 jaar -1e kindje

29 juli
    Nobely - ? jaar - 1ste kindje
    Another - 25 jaar - 1ste kindje
    Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verassing

30 juli
    Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje
    Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje
    Amandie - ? jaar - 2de kindje

31 juli
    Lauren02 - 26 jaar - 2de kindje
    Artife - 25 jaar - 2de kindje
    Emma79 - 36 jaar - 2de kindje
    Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje

Totaal: 39

0 meisjes
    0 jongens
    1 verrassingen

Afspraken december
    1 december | Ankie | eerste controle verloskundige + echo
    1 december | Bintje83 | Intake + echo bij verloskundige
    1 december | Marrieb | eerste echo
    1 december | Heis | eerste echo
    3 december | Roosje24 | eerste echo
    3 december | Ktink | eerste echo
    4 december | Talvi | intake en echo
    7 december | Bugs bunny | eerste controle verloskundige
    7 december | Lachebekje87 | Eerste controle bij gynaecoloog
    7 december | Serena1987 | 1e en tegelijk laatste echo in Rijnstate
    8 december | DIYMommy | Eerste controle + echo bij gynaecoloog.
    8 december | Manutje | eerste echo fertiliteitsarts
    8 december | Emma79 | eerste echo gynaecoloog
    9 december | Bo87 |eerste echo
    9 december | PrinsesBelle | Eerste echo ziekenhuis | Fertiliteit
    9 december | NicoleAM | tweede echo verloskundige
    10 december | Desstiiny | Intake vk + eerste echo
    10 december | Noettie | Intake verloskundige
    10 december | Remmar1982 | eerste echo
    10 december | Tranquila | eerste echo
    11 december | Trutje89 | Eerste echo gynaecoloog
    11 december | Twigs | tweede echo gynaecoloog
    14 december | Vrolijkerd | intake verloskundige en echo
    14 december | essieee1983 | eerste echo
    14 december | Tabbey | intake verloskundige en echo
    15 december | Vrolijklente | Intake verloskundige
    15 december | Kel89 | Intake gynaecoloog
    15 december | Another | Intake VK + eerste echo
    15 december | Martina79 | vroege echo
    16 december | Vrolijklente | eerste echo
    16 december | Artife | eerste echo
    16 december | Nobely | intake verloskundige
    16 december | CiDa84 | intake verloskundige
    16 december | Amandie | Eerste echo
    17 december | Rae | Intake en 2de echo VK
    17 december | Fas30 | termijnecho
    17 december | Blue lady pretecho
    21 december | Manutje | Intake vk
    22 december | Ni84 | Intake + termijnecho verloskundige
    23 december | NicoleAM | termijnecho verloskundige
    23 december | Amandie | intake verloskundige
    30 december | Blue lady intake en 1e echo

Afspraken januari
    6 januari | NicoleAM | Intake verloskundige
    8 januari | Roosje24 | Intake + termijnecho verloskundige
    13 januari | Artife | Intake verloskundige

⭐️ Sterretjes ⭐️
    ElisabethD

8. Serena1987

8 nov 2015
    68
    0
    0
    Gelderland
    Zoo hihi heb even onze 1e echo erbij gezet en wanneer wij zijn uitgerekend.

Maandag 1e echo in rijnstate en tevens ook de laatste volgende word hier in de buurt. :D Kan niet meer wachten

9. Serena1987

8 nov 2015
    68
    0
    0
    Gelderland
    O haha vet stom , ik ben hier nog maar een leek in geen flauw idee
    Ze gaan in elk geval een echo maken, hihi :$ voel me blond.
    Wanneer kan je meestal het hartje horen ? of word dat wel gedaan dan?

Haha echt een blunder :$

Is sws heel spannend en allemaal nieuw, zullen vast nog wel meer blonde momentjes komen :$

10. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mij is het de tweede/derde keer Serena en ik weet ook echt niet alles meer. Niets om je voor te schamen. Verschilt ook per VK volgens mij. De een gaat het vroeg zoeken met en risico hem niet te horen en een zwangere mama daarmee ongerust te maken en de andere VK wacht liever tot het echt goed te horen is.

Hier steekt weer de verdomde onzekerheid op. ARRGG!! Ik wordt gek van mijzelf en jullie misschien ook van mij. Nog TWEE (!) weken tot de echo. :( Ik wil mij het liefst helemaal misselijk vreten, maar zelfs daar wordt ik niet misselijk van.

11. Serena1987

8 nov 2015
    68
    0
    0
    Gelderland
    Mja voelde me nogal dom, bedankt voor de gerustelling.

Waar ben je zo onzeker over lees er denk ik allemaal overheen is ook zoveel info van iedereen :)

Die 2 weken lijken voorbij te kruipen ik weet er alles van, nu nog 6 dagen en ook die kruipen voorbij helaas.
    Probeer jezelfeen beetje bezig te houden en leuke dingen te doen dat helpt mij / ons het beste hihi

12. Marrieb

Marrieb Actief lid

22 aug 2015
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke meiden...
    1) een heeeeeel pril kloppend hartje te zien....
    Was eigenlijk toch nog iets te vroeg.
    Ik wil heel graag blij zijn maar het lukt nog niet echt.
    Even spuien:
    Door mijn mola-verleden zou je toch verwachten dat je bij een fatsoenlijk afgestudeerd persoon terecht kunt voor een 1e echo.
    Eerder al nare ervarigen gehad met artsassistenten (snap ook dat zij moeten leren maar niet altijd handig).
    Nu dus ook een afspraak bij een ass. Verloskundige.... Niet eens een ass. Gyn.....
    Ze ging eerst uitwendig kijken..... Niets te zien. Stress bij mij. Of ik wel eens een cyste had gehad vroeg ze? Uh nee.... Grote zwarte bal te zien. Toen inwendig. Wel vaag een vruchtzakje te zien maar onduidelijk.Toch maar de gynaecoloog bellen om mee te kijken.
    Die kwam, en ging haar gewoon ondertussen even leren hoe ze dat apparaat moest bedienen..... Grrrrr
    Gelukkig zag zij uiteindelijk wel een kloppend hartje maar ik kon er nog niet veel van maken.
    Over de cyste moet ik me geen zorgen maken, schijnt vaker voor te komen....
    Moet dus over 2 weken terug komen. Ze feliciteerde ons wel hoor en zei, 100% garantie is er nooit. Maar had zo gehoopt op al een heel duidelijk 'gezond' kloppend hartje.... En opluchting. En dat durf ik nu nog niet te voelen.
    Benieuwd hoe het bij de rest was...

13. Talvi

Talvi Niet meer actief

Vrolijklente wat klote dat je je zo onzeker voelt :( Kun je niet eerder voor een echo? Gewoon de vk opbellen en uitleggen waarom je je zo onzeker voelt.

Serena idd schaam je nergens voor meis. En je dom voelen hoeft al helemaal niet!

Hier heb ik m'n 1e positiebroek gekocht. Had nog 2 andere erbij besteld,gewone broeken, maar die heb ik toch maar retour gestuurd net 😂 Zat echt niet lekker meer bij mijn buik. Best gek om weer zo'n broek aan te hebben. Ik voel wel steeds vaker plopjes,zo'n gek gevoel.

14. Aikie

Aikie Lid

22 aug 2015
    88
    0
    0
    Hier een kloppend hartje gezien vanmiddag! Termijn bepalen ze volgende keer.
    Hartje luisteren heeft volgens mij ook te maken met straling van doptone, die is anders dan van echo en kan schadelijk zijn zo in het begin. Dat is wat ik ervan denk te weten ;)

15. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn vorige zwangerschap verdween de misselijkheid na 3 dagen na de NOD. Had toen het gevoel dat het niet goed zat terwijl iedereen mij vertelde dat je niet misselijk hoefde te zijn. Na "eindeloos" te wachten een echo aangevraagd met 7 weken op eigen kosten. Wilde het weten voordat we op vakantie gingen. Er klopte geen hartje en er was groei achterstand van 1,5 week, maar het zag er volgens de VK nog wel ok uit. Toen nog een echo gehad om te kijken of er groei was. Bij die echo zag je al veel bloed komen en het vruchtje was een beetje verrompeld. Gelukkig hadden we wel heel veel info meegekregen voor op vakantie en konden we ook alle ziekenhuizen en artsen op internet opzoeken. Verzekeringspapieren en echo's mee e.d. Op de dag dat we aankwamen begon het toen ook meteen en heel heftig ook. Achteraf heel blij dus dat we ons erop hadden voorbereid. (dozen maandverband mee).

Ik kan mij alleen niet meer goed herinneren hoe het bij de eerste zwangerschap was. Was ik toen ook veel misselijk of ook zo wisselend? Ik had helemaal geen zorgen de eerste zwangerschap. Is het nu weer niet goed? Of heb ik alleen de angst dat het niet goed gaat? Ik denk dat je na een MK nooit meer een onbezorgde zwangerschap hebt. Je verwacht dat als het goed zit dat je het dan wel weet. Maar die weken tot de eerste echo vind ik echt verschrikkelijk, zeker met dit vervelende weer en die lusteloosheid waar ik al zo een last van heb. Op zich wel weer positief: rommelende darmen, moe, lusteloos, bolle buik.

Na mij volgevreten te hebben voel ik nu toch wel iets van een brokje in mijn keel. 1 pakje creackers, 2 kitkats en 1 speculaasbrok verder.

Mijn man zegt ook steeds: Als het mis is gaan we gewoon weer verder, het komt echt goed. Hij praat ook over de toekomst alsof dit kindje helemaal niet op de planning staat. Om zichzelf het verdriet te besparen als het niet goed is of zo? Wordt er wel een beetje verdrietig van als ik het zo opschrijf.

16. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Marrieb en Ankie! <3

Wat vervelend dat het zo gegaan is Marrieb. Maar 6 weken geeft ook niet een heel sterk hartje. Dan is hij misschien pas net begonnen met kloppen. Dat is ook de reden dat ik niet eerder wil dan 7 weken. Ik sta nu op de planning voor 7,5 weken. De vorige keer was ik 7 weken en was het ook zo twijfelachtig dat ik nog een keertje moest. Omdat het namelijk kan zijn dat je een late innesteling hebt. Dan ben je dus 6 weken misschien en dan kan hij dus net wel of nog net niet kloppen terwijl er niets aan de hand is. Het is gewoon geduld hebben. Hopelijk voel ik mij morgen weer wat positiever. Ik ben elk geval nu dus een beetje vaag misselijk van het eten. :p Haha. Soms ga ik ook aan hele sterke dingen ruiken in de hoop dat ik misselijk wordt. Bij het avond eten bijv. haha.

17. Talvi

Talvi Niet meer actief

#657 Talvi, 1 dec 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2015
    Vrolijklente dat denk ik idd ook,dat je na een mk nooit meer een onbezorgde zwangerschap hebt. Toen ik zwanger was van Jamila maakte ik me totaal geen zorgen en had ik er alle vertrouwen in maar nu.. Ik voel me wel steeds zekerder enzo maar de gedachte wat als blijft wel sterk aanwezig. Zo klote he..

Marrieb wat jammer dat het zo is gegaan! Hier mogen assistentes gelukkig nooit alleen een echo doen. Er zit altijd een 'echte' bij. Maar 6 weken is ook idd erg vroeg hoor. Volgende echo is alles veel beter te zien &#128522; En natuurlijk gefeliciteerd!

Aikie jij ook gefeliciteerd &#128522;

18. Heis

Heis Actief lid

31 mrt 2015
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames gefeliciteerd!! Marrieb vervelend dat er geen ervaren iemand was. Maar blijf a.u.b. Positief hoe moeilijk het soms is!

19. Aikie

Aikie Lid

22 aug 2015
    88
    0
    0
    Oh marrieb, onze berichten hebben elkaar net gekruist denk ik. Sorry! Vind dat idd niet zo netjes, maar fijn dat uiteindelijk toch gyn gekeken heeft. Ik heb soortgelijke ervaring gehad vorige zwangerschap en dat kwam goed! Dus niet de moed laten zakken hoor!

20. Marrieb

Marrieb Actief lid

22 aug 2015
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden, jij ook gefeliciteerd Aikie!
    Ik heb net even met een vriendin gebeld en nog eens met mijn vriend en die zegt idd ook... Beter dan dit met deze termijn hadden ze niet kunnen zien....
    Had er zelf gewoon wat anders van gehoopt en ben het hele
    Ziekenhuis een beetje zat....
    Ik ga iig zo even kijken of ik de volgende keer wel een afspraak heb met een afgestudeerde verloskundige, en anders eis ik dan:)

Deel Deze Pagina