Veel plezier met de echo's vandaag! Ik zie dat er t/m 17 december, op de weekenden na dan, iedere dag echo's gepland zijn! Spannende weken
PFFF even gal spuien, die afspraak van de echo is weer verzet maar we hebben ook nog geen nieuwe, Zo blij als we een keer bij dat ziekenhuis weg zijn, ja dan moest er maar eentje van ons komen, ja mevrouw wat denk je zelf de 1e echo en dan niet eens samen DENK T NIET. Ik snap niet dat er zo met mensen om word gegaan, gelukkig stresst mn vriendin er niet om die is tenslotte zwanger. Hadden verteld dat we een echo en intake hebben volgende week bij de verloskundige, zegt o ja als u daar al een echo krijgt kunt u hier wel heen om alleen af te ronden. Dus nu weer afwachten tot morgen middag of ze miss een punctie plekje hebben want als die nie hoef te gebeuren dan kunnen we maandag ochtend zoals gepland. Althans dan is het in elk geval dezelfde dag. Belgh. Sorry voor dit gezeur
Jeetje wat gaat het hier snel zoveel nieuwe reacties even rustig voor gaan zitten en alles lezen. Zijn hier dames waarvan ook de eerste echo inwendig is?
Mijn eerste echo was inwendig Tranquila. Volgende week vrijdag weer echo bij de gynaecoloog, ik denk dat ie dan gewoon uitwendig wordt. Eerste echo was bij 6+2, vandaar inwendig. Zei ze
En Roosje? Spannend zeg! Ik heb ook een inwendige echo gehad uiteindelijk. Als je geen leerling hebt die het nog moet leren... Prima....
Ik heb wel een assistent gehad bij de controle na mijn EUG maar die kwam alleen kijken. Ik snap dat ze het moeten leren, maar niet bij mij. Er werd gelijk aangegeven dat ik hem mocht wegsturen als ik er geen zin in had, het was echt aan mij. Ik vind het allemaal al spannend genoeg, ik wil dat alleen mijn eigen gynaecoloog of verloskundige aan me komt, zeker bij een inwendige echo.
Wat slordig Serena! Waar komen jullie eigenlijk zelf vandaan, omdat je zegt dat arnhem wel ver weg is?
Gefeliciteerd!! Heeft er al iemand gekeken naar een goede verzekering voor volgend jaar (met extra zwangerschapsdekkingen)
Gefeliciteerd Bo!! <3 Sorry dat ik al een paar dagen niets heb laten horen. Ik lees wel mee hoor. Wilde niet elk uur mijn ongerustheid met jullie delen. Gister was ik helemaal down. De 3e dag zonder misselijkheid. Ook het winkelen zat niet mee (sinterklaas cadeau's). Ik was boos, verdrietig en moe. Maar dan ook echt heeeeel boos en verdrietig. Ik herkende mijzelf helemaal niet meer. Echt en HorMonster. In de avond naar vrienden geweest, ook zei zijn zwanger. Ik ben super blij voor ze. Zou zo leuk zijn als het bij mij ook goed gaat dan zijn we net als de eerste keer 6 weken na elkaar uitgerekend. Vandaag stond ik dus weer op met het idee dat het over en klaar was, tot dus rond 9 uur ik toch nog een heeeeeele lichte misselijkheid had. Zou het dan toch nog goed komen? Krijg een mini sprankje hoop. Heb al de hele ochtend dit vage gevoel van misselijkheid. Verbeeld ik het me? Zo licht is het. Ik heb MvM even uitgesteld. Ik wil niet weer net 1 week bezig zijn om dan vervolgens weer te moeten stoppen. Ik heb even overlegd en mag ook na de 7,5 weken echo mij nog aanmelden. Dus dat is wel heel fijn. Bij mij was hij de vorige keer namelijk ook knal positief terwijl het dus al aan het afnemen was. Sorry voor mijn lange verhaal.
Uit apeldoorn, ja pff echt naar, nu uiteindelijk de 14e een echo dan is mn vriendin gewoon al 10 weken zwanger , so not pleased. Maar goed het zij zo, de 16e intake verloskundige doen ze dan ook een echo of weten jullie dat niet? Terwijl ze perse met 8 weken echo wilde doen ivm risico op meerling door gebruik van clomid blegh. Het zij zo heb me er inmiddels bij neergelegd gelukkig kon ik hier ff mn verhaal even kwijt thnx dames
Hoi meiden, sorry dat ik nu pas reageer maar ben net thuis. Ging dochter ophalen van psz. En ja hoooor.. Een kloppend 💛 tje. Zo verliefd op kleine frummel. Ze zei dat ze eerst uitwendig zou proberen en als het niet zou lukken dan inwendig. En uitwendig lukte wel gelukkig maar foto is dus niet erg duidelijk. Het is natuurlijk niet zeker maar ben 6 weken en 5 dagen i.p.v 6 weken en 3 dagen.. 23 juli uitgerekend. Maar wordt natuurlijk pas zeker bij de termijnecho. Ik had termijnecho 8 januari en ze vond het ook best laat met 12 weken en zei je kan hier eerder komen want wij zijn gewoon open dus heb over 3 weken een afspraak gemaakt op 28 december
Wij hebben alles uitstaan bij onze verzekeringsadviseur en die zegt dat de meeste contracten tussen de verzekeraars en ziekenhuizen nog niet afgesloten zijn en dat ze daarom nog geen goed advies kan geven. Ik ben nu verzekerd bij Menzis en ben daar tevreden over, maar straks komen de kleintjes op mijn polis erbij dus dat moet wel helemaal goed zijn. Dames, gefeliciteerd met de mooie echo's. Ik mag maandag weer....
💛Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💛 13 juli Serena1987 - 28 Jaar - 1e Kindje 14 juli ♡ Diymommy - 27 jaar - 3de kindje 16 juli zonnetje3 - 28 jaar - 2de kindje ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje 17 juli lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje ♡ Aikie - 32 jaar - 2e kindje ♡ Rae -31 jaar - 4de kindje ♡ NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje 19 juli 20 juli Ni84 - 31 jaar - 3de kindje ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste kindje 86Laura - 2de kindje 21 juli Desstiiny - 27 jaar - 2de kindje Bugs bunny - 32 jaar - 1ste kindje Ktink - 24 jaar - 1ste kindje 22 juli Noettie - 31 jaar - 2de kindje CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje 23 juli Mawaikee - 31 jaar - 2de kindje Talvi - 27 jaar - 2de kindje Tranquila - 25 jaar - 1e kindje ♡Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje 24 juli Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje 25 juli PrinsesBelle - 25 jaar - 1ste kindje Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje Manutje - 29 jaar - 1ste kindje 26 juli Trutje89 - 23 jaar - 1ste kindje Adinka - 28 jaar - 1ste kindje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje 27 juli ♡Bo87 - 28 jaar - 3de kindje Kel89 - 26 jaar - 1ste kindje 28 Juli ♡ heis - 33 jaar -1e kindje 29 juli Nobely - ? jaar - 1ste kindje Another - 25 jaar - 1ste kindje Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verassing 30 juli Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje Amandie - ? jaar - 2de kindje 31 juli Lauren02 - 26 jaar - 2de kindje Artife - 25 jaar - 2de kindje Emma79 - 36 jaar - 2de kindje Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje Totaal: 39 0 meisjes 0 jongens 1 verrassingen Afspraken december 3 december | Roosje24 | eerste echo 3 december | Ktink | eerste echo 4 december | Talvi | intake en echo 7 december | Bugs bunny | eerste controle verloskundige 7 december | Lachebekje87 | Eerste controle bij gynaecoloog 7 december | Serena1987 | 1e en tegelijk laatste echo in Rijnstate 8 december | DIYMommy | Eerste controle + echo bij gynaecoloog. 8 december | Manutje | eerste echo fertiliteitsarts 8 december | Emma79 | eerste echo gynaecoloog 9 december | Bo87 |eerste echo 9 december | PrinsesBelle | Eerste echo ziekenhuis | Fertiliteit 9 december | NicoleAM | tweede echo verloskundige 10 december | Desstiiny | Intake vk + eerste echo 10 december | Noettie | Intake verloskundige 10 december | Remmar1982 | eerste echo 10 december | Tranquila | eerste echo 11 december | Trutje89 | Eerste echo gynaecoloog 11 december | Twigs | tweede echo gynaecoloog 14 december | Vrolijkerd | intake verloskundige en echo 14 december | essieee1983 | eerste echo 14 december | Tabbey | intake verloskundige en echo 15 december | Vrolijklente | Intake verloskundige 15 december | Kel89 | Intake gynaecoloog 15 december | Another | Intake VK + eerste echo 15 december | Martina79 | vroege echo 16 december | Vrolijklente | eerste echo 16 december | Artife | eerste echo 16 december | Nobely | intake verloskundige 16 december | CiDa84 | intake verloskundige 16 december | Amandie | Eerste echo 17 december | Rae | Intake en 2de echo VK 17 december | Fas30 | termijnecho 17 december | Blue lady pretecho 21 december | Manutje | Intake vk 22 december | Ni84 | Intake + termijnecho verloskundige 23 december | NicoleAM | termijnecho verloskundige 23 december | Amandie | intake verloskundige 28 december | Roosje24 | termijnecho echocentrum 29 december | Bintje83 | controle en termijnecho bij vk 30 december | Blue lady intake en 1e echo Afspraken januari 6 januari | NicoleAM | Intake verloskundige 8 januari | Roosje24 | Intake + termijnecho verloskundige 13 januari | Artife | Intake verloskundige ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD