Weer mooie echo's en kloppende hartjes, wat fijn meiden! @vrolijklente: jouw gevoel is zo herkenbaar en is absoluut niet fijn die onzekerheid! Helaas zeggen kwaaltjes echt helemaal niks, alhoewel ik er ook erg op let hoor (vooral borsten waren bij mij vaak een eerste signaal dat het mis ging bij de vroege mk-en)..aan de andere kant had ik bij mn dochtertje ook heel weinig kwaaltjes en die zwangerschap is wel goed gegaan. Deze ronde heb ik ook echt minimaal last. Borsten zijn nog wel vol, maar niet gevoelig, misselijk ben ik eigenlijk niet (alleen gisterochtend had ik er een paar uur lichtjes last van). Verder kan ik alles eten en heb geen braakneigingen bij luchtjes. Moeheid is niet anders dan dat het al was.....dus ja het zegt nog niets over of dit nou wel of geen goede zwangerschap is, maar zolang er geen bloedverlies of krampen te bekennen zijn houd ik de moed erin en zie ik het wel volgende week als ik de echo heb. Hoe moeilijk ook, maar probeer toch wat afleiding te zoeken..want de dagen duren anders heel lang .
Gefeliciteerd! Fijn dat je volgende keer ook eerder kan. Ik ben nu ook bij menzis(aanvullend verzekerd en restitutiepolis) dat heb ik uitgezocht toen ik zwanger was van de oudste en daarna gehouden. Maar ik moet nu toch even opnieuw kijken zo gauw er meer duidelijk is. Het heeft 17 maanden geduurt voor ik zwanger was van de oudste en ik had meteen de 1e jaarwisseling een polis er op uitgezocht. Toen ik een jaar later wilde verlengen had ik gelukkig nog even snel gekeken van te voren, de zwangerschapsvoordelen waren eruit gehaald! Dus altijd even opnieuw kijken, kan zomaar veranderen. En Anna ik hoor het graag als je meer weet van je adviseur. Wachten duurt inderdaad zo lang... ik denk er steeds aan ook een pretecho te laten maken. Maar ik twijfel nog want ik heb alleen bureaus gevonden waar ze alleen uitwendige echos maken. Ik ben niet de lichtste en ben bang dat ze het toch niet kunnen zien en ik nog meer in de stress raak. Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik in het begin nog bij de gynaecoloog, toen had ik bij 7 en bij 9 weken een inwendige echo. Daarna over naar vk waar ik met 12 weken weer een echo kreeg en een paar dagen later de combinatietest. Toen zelf nog in de 14e week een pretecho en in week 20 de seo. Was wel fijn toen, vind het daarom nu extra lang duren denk ik!
Dankjewel meiden.. Noettie. Ik ben ook niet van de slankste.. Heb beetje overgewicht en vetbuikje maar vandaag kon ze wel dus uitwendig zien
Ja roosje dat is waar. Maar je leest ook vaak dat het niet lukt. En dan vind ik het heel naar dat er geen mogelijkheid is voor inwendige echo.
Gefeliciteerd Roosje! Wat fijn allemaal die goede echo's! @ inwendige echo's. Tot 10 weken doen ze vaak een inwendige echo, ze proberen het vaak wel even op de buik, maar het beste resultaat krijg je van een inwendige echo. Je hoeft hier echt niet bang voor te zijn. Bij een ervaren VK voel je bijna niets en zien 100 *piep* op een dag, dus nergens om je voor te schamen. Zodra je dat hartje ziet kloppen, vergeet je gewoon dat er een soort dildo achtig-ding (?) in je zit. Ik ben heel preuts van mezelf, maar vond het echt niet erg omdat het zo een mooi moment is. @ zorgverzekering. Wij zitten bij ZilverenKruis. (Bijna 90% van NL zit hier, heb op een lab gewerkt waar ik alle zorgverzekeringen moest invullen ) Wij hebben extra tandarts en Fysio (Bekken klachten). Wij blijven zitten waar we zitten, maar idd altijd goed om het nog een keertje door te nemen. Maar wordt wel gek van alle regeltjes en vergelijkingssites. Wij krijgen trouwens ook korting bij mij man zijn werkgever, misschien ook iets om naar te kijken. Voor jouw dus ook heel spannend Desstiiny! Ik Ben gelukkig ook heel moe, dus net 1,5 uur geslapen en mezelf uit bed geschopt anders slaap ik vanavond niet. Dan gaat de tijd ook iets sneller. Gelukkig hebben we een heel druk sinterklaas weekend. (De hele familie komt in etappen over de vloer). Vanavond moet ik werken. Dus dan gaat de tijd hopelijk snel. Ik baal alleen een beetje dat mijn buik al zo zichtbaar is. Ik pas mijn werk broek niet meer. Aan degene die ik het al vertel zegt iedereen: "Dat had ik al gezien, je huid straalde zo". Ben wel heel trots op mijn buikje, maar die onzekerheid maakt wel dat ik het niet direct aan iedereen wil vertellen. Maar ontkom er dus niet echt aan. Ik heb serieus van meerdere gehoord dat ze het al zagen voordat ik het zelf wist!! :O Gewoon in week 3 al!! Ik snap niet zo goed hoe mensen dat volhouden om het pas te vertellen als ze 12 weken zijn. Ik heb dan echt al een mega buik. Daarbij mag ik geen verf meer mengen, dus ook daar al 100 smoezen voor moeten gebruiken.
Ik heb een bericht geplaatst waar de moderator naar moet kijken.. Hahaha! Dus jullie hebben nog een berichtje van mij te goed. Heb blijkbaar te veel vieze woorden erin gezegd. Lach me suf!!
Ons hartje klopt ook!! Zooo blij! Wel 2 dagen terug gezet dus naar 23 juli! En uitwendige echo gedaan want dat was al goed te zien!
💛Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💛 13 juli Serena1987 - 28 Jaar - 1e Kindje 14 juli ♡ Diymommy - 27 jaar - 3de kindje 16 juli zonnetje3 - 28 jaar - 2de kindje ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje 17 juli lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje ♡ Aikie - 32 jaar - 2e kindje ♡ Rae -31 jaar - 4de kindje ♡ NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje 19 juli 20 juli Ni84 - 31 jaar - 3de kindje ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste kindje 86Laura - 2de kindje 21 juli Desstiiny - 27 jaar - 2de kindje Bugs bunny - 32 jaar - 1ste kindje 22 juli Noettie - 31 jaar - 2de kindje CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje 23 juli Mawaikee - 31 jaar - 2de kindje Talvi - 27 jaar - 2de kindje Tranquila - 25 jaar - 1e kindje ♡Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje ♡Ktink - 24 jaar - 1ste kindje 24 juli Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje 25 juli PrinsesBelle - 25 jaar - 1ste kindje Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje Manutje - 29 jaar - 1ste kindje 26 juli Trutje89 - 23 jaar - 1ste kindje Adinka - 28 jaar - 1ste kindje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje 27 juli ♡Bo87 - 28 jaar - 3de kindje Kel89 - 26 jaar - 1ste kindje 28 Juli ♡ heis - 33 jaar -1e kindje 29 juli Nobely - ? jaar - 1ste kindje Another - 25 jaar - 1ste kindje Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verassing 30 juli Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje Amandie - ? jaar - 2de kindje 31 juli Lauren02 - 26 jaar - 2de kindje Artife - 25 jaar - 2de kindje Emma79 - 36 jaar - 2de kindje Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje Totaal: 39 0 meisjes 0 jongens 1 verrassingen Afspraken december 4 december | Talvi | intake en echo 7 december | Bugs bunny | eerste controle verloskundige 7 december | Lachebekje87 | Eerste controle bij gynaecoloog 7 december | Serena1987 | 1e en tegelijk laatste echo in Rijnstate 8 december | DIYMommy | Eerste controle + echo bij gynaecoloog. 8 december | Manutje | eerste echo fertiliteitsarts 8 december | Emma79 | eerste echo gynaecoloog 9 december | Bo87 |eerste echo 9 december | PrinsesBelle | Eerste echo ziekenhuis | Fertiliteit 9 december | NicoleAM | tweede echo verloskundige 10 december | Desstiiny | Intake vk + eerste echo 10 december | Noettie | Intake verloskundige 10 december | Remmar1982 | eerste echo 10 december | Tranquila | eerste echo 11 december | Trutje89 | Eerste echo gynaecoloog 11 december | Twigs | tweede echo gynaecoloog 14 december | Vrolijkerd | intake verloskundige en echo 14 december | essieee1983 | eerste echo 14 december | Tabbey | intake verloskundige en echo 15 december | Vrolijklente | Intake verloskundige 15 december | Kel89 | Intake gynaecoloog 15 december | Another | Intake VK + eerste echo 15 december | Martina79 | vroege echo 16 december | Vrolijklente | eerste echo 16 december | Artife | eerste echo 16 december | Nobely | intake verloskundige 16 december | CiDa84 | intake verloskundige 16 december | Amandie | Eerste echo 17 december | Rae | Intake en 2de echo VK 17 december | Fas30 | termijnecho 17 december | Blue lady pretecho 21 december | Manutje | Intake vk 22 december | Ni84 | Intake + termijnecho verloskundige 23 december | NicoleAM | termijnecho verloskundige 23 december | Amandie | intake verloskundige 28 december | Roosje24 | termijnecho echocentrum 29 december | Bintje83 | controle en termijnecho bij vk 30 december | Blue lady intake en 1e echo Afspraken januari 6 januari | NicoleAM | Intake verloskundige 8 januari | Roosje24 | Intake + termijnecho verloskundige 13 januari | Artife | Intake verloskundige ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD
Helaas moet ik de groep gaan verlaten. Het bloeden is vanavond doorgezet. Zojuist contact gehad met VK, wss maandag echo, ter controle. Ik ben zo verschrikkelijk verdrietig nu.... Ik hoop dat er hier nog veel kloppende hartjes bijkomen, en een voorspoedige zwangerschap voor iedereen. En ik kom af en toe nog even spieken hier.
Mawaaike wat vreselijk zeg, heb ik vorige maand meegemaakt. Maar misschien is er nog hoop. Heb je ook kramp en stolsels?