16 t/m 31 juli 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bintje83, 6 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @essieee1983: dat was voor jou ook even spannend zeg! Maar fijn dat je gelijk kon voor een echo en dat het er goed uitzag voor het termijn! Hopelijk volgende echo een mooi kloppend hartje :)!

2. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    mawaiki heel veel sterkte, dit is heel naar om mee te maken, knuffel!

3. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier en succes bij de echo en intake vandaag Talvi!!💟

4. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Talvi succes meid

5. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    @mawaike, wat verdrietig, heel veel sterkte!

@ essie, dat is even schrikken, fijn dat je meteen terecht kon en een beetje gerustgesteld bent.

@ Dames met kloppende hartjes gisteren, gefeliciteerd!

@ Talvi, veel succes vandaag!

6. Mrsindustry

17 aug 2015
    35
    0
    0
    Hee meiden,

Ik lees stiekem al een tijdje mee maar wil me nu graag bij jullie aansluiten 😊
    Ik ben 29 jaar, 1e kindje en waarschijnlijk uitgerekend op 24 juli. In februari een mk gehad met 10 weken en daarna wou het niet meer lukken.. Het voelt nu stukken beter als vorige keer. Denk dat ik me daarom nu wel aan durf te sluiten bij jullie.
    In de ochtend en avond voel ik mezelf heel erg beroerd. Mijn buik is enorm opgezwollen en m'n dramen hebben geen zin om een plekje vrij te maken voor ons beebje 😉. Manlief komt elke ochtend een licht ontbijtje brengen zodra ik wakker ben. Helaas kwam deze er net zo hard weer uit zojuist..

11 december de eerste echo en 22 december intake binden vk.
    Over MvM ben ik nog erg aan het twijfelen.. Valt het mee of is het echt veel gedoe? Hoe doen jullie dat op het werk? Of alleen thuis?

Groetjes!

7. Talvi

Talvi Niet meer actief

Hey dames. Ik had vandaag alleen de intake haha. Echo aanvraag stuurt ze nu meteen door en begin volgende week krijg ik een brief thuis met een afspraak. Dus met een beetje geluk hoef ik maar een paar dagen te wachten. Maar ik heb zo het gevoel dat het wel goed zit. Mijn buik blijft groeien en dat was met de vorige zwangerschap niet.

8. Talvi

Talvi Niet meer actief

Welkom Mrsindustry. En gefeliciteerd 😄

Ik doe alleen mee met mvm als ze de flessen komen halen. Ik ga echt niet de hele tijd die zware flessen op de fiets wegbrengen door weer en wind. Ik wacht de echo even af en dan meld ik me aan. Ik plas alleen thuis in de flessen en een heel gedoe is het niet 😊

9. Heis

Heis Actief lid

31 mrt 2015
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb me net aangemeld voor moeders voor moeders, ben benieuwd!!ik hoop dat ik mee kan doen aangezien ik zelf medicatie heb gehad, zo kan ik iets terug doen!

10. Ktink

Ktink Lid

23 mrt 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, vandaag voor het eerst moeten ovegeven van de misselijkheid. Oo wat voel ik me beroerd zeg! Jakkes! Nog tips?

Hierbij nog even de foto van onze kleine 8 mm!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,3 KB
      Weergaven:
      5
  11. noettie

noettie Actief lid

9 okt 2015
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb de knoop doorgehakt. Ga zondagavond een pretecho doen!

12. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Haha hier ook nog 8 mm :D

13. Twigs

Twigs Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooi echo Ktink@
    Veel plezier zondag Noettie!

Ik vind MvM geen gedoe. Het is een beetje wennen met de kan in het begin maar ik had al gauw een handigheid te pakken. Ik breng de flessen zelf weg, ik woon hier echt in een dorp en er wordt flink geouwehoerd dus als één het weet.... En als klap op de vuurpijl woont de ex van mijn vriend hier in de straat en haar gaat het al helemaaaaaaaaaaaal niks aan. Dus ik breng ze met de auto weg, is tien minuten rijden. Op de fiets was ik er ook niet aan begonnen om ze zelf weg te brengen, maar nu is het goed te doen.

Hier een hele slechte nacht gehad. Gisteravond zware ruzie met pleegdochter (bijna 24). Ze weigert met me te praten en roept alleen maar tegen me dat ik haar aan het vervangen ben en dat ik niet meer van haar hou. Dit speelt al sinds september. Ze weet van deze zwangerschap nog niks af. Ik heb de hele nacht wakker gelegen met hartkloppingen. Omdat dit al drie maanden speelt heb ik nu even een contactverbod ingesteld, in overleg met de begeleiding van de instelling waar ze woont. Ik trek dit echt niet meer, het kan niet zo zijn dat het ten koste gaat van mij en mijn kleintje. Weet even niet wat ik verder met de situatie aan moet behalve laten rusten en zelf weer rustig worden
    :(

14. Bugs bunny

Bugs bunny Actief lid

16 mrt 2015
    359
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maiewake, veel sterkte!

15. Ktink

Ktink Lid

23 mrt 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    En oke, ook het huilen om niks is begonnen... Pfff vermoeiende dag vandaag!

16. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ahh Twigs dat lijkt me lastig. Sterkte! Ik hoop dat je pleegdochter snel weer bijdraait 😙

Ktink knuffel voor jou! Hier krijg ik ook om alles een brok in m'n keel en tranen in m'n ogen. Toen ik zwanger was van Jamila huilde ik zelfs bij gtst 😂

17. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Ik heb een hele lange achtergrond met depressie en eigenlijk ging het best wel goed het afgelopen jaar. Sinds aan paar weken heb ik heel erg last van stemmingswisselingen en is eigenlijk alles extra teveel. Gisteren is onze auto kapot gegaan en kost het meer om te repareren als die waard is. Gisteren de hele dag alleen dus alleen maar gehuild.. Fijn zo die emoties! Hoop dat de baby er geen last van heeft!

18. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @nicolem Ah meid wat vervelend dikke knuuf !!
    Baby zal er geen last van hebben hoor !

X x

19. Talvi

Talvi Niet meer actief

Nicole knuffel voor jou! Belangrijk is wel om te blijven praten als je je niet lekker in je vel voelt. Maar dat weet je vast wel 😊 Ik heb zelf ook een heftige depressie achter de rug dus ik weet wat het is. En baby zal er weinig van meekrijgen idd 😊

20. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Ik ben zo nerveus voor de echo van vrijdag !
    Straks zien ze niks haal allerlei dingen in me hoofd 😱
    En het duurt nog een week 😁

X x

Deel Deze Pagina