hoi hoi Ik heb wel steeds meegelezen maar weinig energie om te reageren. erg beroerd en overgeven. ik had vanmiddag mijn intake en mocht gelijk daarna voor de echo ipv vanavond. een mooi kloppend hartje gezien. ben zo blij komt nog niet helemaal binnen liefs
Wat fijn dat je daar niet ook nog op hoefde te wachten Vrolijkerd Gefeliciteerd met een goede echo. Tabbey bedankt voor het toevoegen. Mocht je nog zin hebben om het aan te passen, ik ben 37 jaar.
Zo je kunt merken dat weekend voorbij is er wordt volop gekletst! Dames gefeliciteerd met mooie echo's
Fijn hoor al die goede echo's ! Ondanks dat wij nog jong zijn gaan wij ook de combinatietest laten doen ...behalve dat ze natuurlijk op down syndroom screenen doen ze te toch ook op trisomie 18,21 ? Ik begrijp uit het boekje dat een echo krijgt waar ze de nekplooi mee meten en bloedafnemen , hierna krijg je een soort van kansbereking althans zo heb ik het gelezen of ik heb het verkeerd begrepen ? X x
Wat fijn al die kloppende hartjes! Gefeliciteerd dames!! Spannend ik mag woensdag de spanning begint wel te stijgen nu! Ik ben trouwens 27. Ik zag dat er bij mij een ? stond
Wij gaan ook de combinatietest doen. Maandag moeten wij ons hiervoor melden bij de gyn. Dan hebben we eerst nog een voorgesprek.
Jeej gefeliciteerd voor de kloppende hartjes! Serena's hoe is het bij jullie gegaan? Of heb ik erover heen gelezen? Hier is MvM net geweest en het was een mooie knal test! Nu even een lekkere ben & jerry ijs om het te vieren 😉 Hoe gaat het bij jullie? Al aangekomen? Ik probeer echt goed op te letten en zit nog steeds op hetzelfde gewicht..
Ik was gelijk al twee kilo zwaarder. Maar dat heb ik sowieso altijd 'voor ik ongesteld moet worden'. Dat is er nu juist weer aan het af gaan.
💛Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💛 13 juli Serena1987 - 28 Jaar - 1e Kindje 14 juli ♡ Diymommy - 27 jaar - 3de kindje 16 juli zonnetje3 - 28 jaar - 2de kindje ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje ♡ Mich92- 1ste kindje 17 juli ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje ♡ Aikie - 32 jaar - 2e kindje ♡ Rae -31 jaar - 4de kindje ♡ NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje 20 juli Ni84 - 31 jaar - 3de kindje ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste 2 kindjes 86Laura - 2de kindje 21 juli Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje 22 juli ♡ Noettie - 31 jaar - 2de kindje CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje 23 juli Talvi - 27 jaar - 2de kindje ♡ Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje ♡ Ktink - 24 jaar - 1ste kindje 24 juli ♡ Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje ♡ Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje ♡Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje 25 juli PrinsesBelle - 25 jaar - 1ste kindje Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje ♡♡ Manutje - 29 jaar - 1ste 2 kindjes 26 juli ♡Trutje89 - 23 jaar - 1ste kindje ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje 27 juli ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje Kel89 - 26 jaar - 1ste kindje 28 Juli ♡ heis - 33 jaar -1e kindje 29 juli Nobely - 1ste kindje Another - 25 jaar - 1ste kindje Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verassing Wiesje2408 - ? jaar - 2de kindje 30 juli ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje Amandie - 29 jaar - 2de kindje 31 juli Lauren02 - 26 jaar - 2de kindje Artife - 25 jaar - 2de kindje ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje Ailya - 27 jaar - 2de kindje Totaal: 45 Waarvan al 24 + 2 extra ♡ gezien zijn! 0 meisjes 0 jongens 1 verrassingen Afspraken december 15 december om 17:00 | Vrolijklente | Intake verloskundige 15 december | Kel89 | Intake gynaecoloog 15 december | Marrieb | tweede echo 15 december om 14:40 | Another | Intake VK + eerste echo 15 december | Martina79 | vroege echo 16 december om 13:30 | Vrolijklente | eerste echo 16 december | Artife | eerste echo 16 december om 08:45 | Amandie | eerste echo 16 december om 11:30 | Talvi | eerste echo 16 december | Serena1987 | intake verloskundige 16 december | Nobely | intake verloskundige 16 december om 16:45 | Ailya | eerste echo 16 december | CiDa84 | intake verloskundige 16 december | Amandie | Eerste echo 16 december om 9:50 | Bo87 | Intake gynaecoloog 17 december | Rae | Intake en 2de echo VK 17 december | Fas30 | termijnecho 17 december | Wiesje2408 | eerste echo 17 december om 10:40 | Heis | tweede echo 17 december 19:00 | Blue lady 1e (pret)echo 21 december om 19:45 | Noettie | eerste echo 22 december | Ni84 | Intake + termijnecho verloskundige 22 december | Mrindustry | Intake verloskundige 23 december om 9:00 | NicoleAM | termijnecho verloskundige 23 december | Amandie | intake verloskundige 23 december | Emma79 | tweede echo fertiliteitsafdeling 24 december om 9:30 | Mich92 | termijnecho 24 december | Twinkle78 | eerste echo 28 december | Ktink | tweede echo 28 december | Trutje89 | tweede echo 28 december | Twigs| derde echo 28 december om 9:00 | Tabbey | tweede echo 28 december om 10:30 | Roosje24 | termijnecho echocentrum 29 december | Bintje83 | controle en termijnecho bij verloskundige 29 december om 9:30 | Manutje | tweede echo + intake 30 december 12:00 | Blue lady | intake + 2e echo 30 december om 12:00 | DIYMommy | termijnecho bij echokamer 31 december om 09:40 | DIYMommy | controle bij gynaecoloog + nabespreking termijnecho Afspraken januari 4 januari | essieee1983 | termijnecho 6 januari om 16:00 | NicoleAM | Intake verloskundige 8 januari om 13:00 | Roosje24 | Intake verloskundige 8 januari om 08:30 | Mrsindustry | termijnecho 13 januari | Artife | Intake verloskundige 14 januari om 10:45 | Noettie | controle verloskundige 19 januari om 09:20 | DIYMommy | controle bij gynaecoloog + groeiecho 21 januari | Ktink | Controle verloskundige 21 januari om 13:00 | DIYMommy | pretecho Afspraken februari 18 februari om 14:00 | DIYMommy | controle bij gynaecoloog + groeiecho Afspraken maart 14 maart om 9:00 | DIYMommy | controle bij ziekenhuis verloskundige ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD Mawaikee Bugs bunny Destiiny
Ik schommel een beetje maar 1 kilo minder dan ik normaal weeg. Vorige 3 zwangerschappen tussen de 11 en 14 kilo aangekomen.
Wij doen ook de combinatietest. Bij de eerste hebben we het niet gedaan. Vroeger was een vruchtwater punctie (het vervolgonderzoek) risicovol. We wilden niet dat een gezond babietje zou overlijden. Nu kun je een NIP-test doen gewoon met je bloed. Vooral mijn man vind de test heel belangrijk nu, juist omdat we al een zoontje hebben. Het beinvloed ook zijn leven en niet alleen die van ons. Bij mijn vorige zwangerschap viel ik eerst af en uiteindelijk was ik 21 kilo aangekomen. Had mij echt niet volgevreten. Na 1 week was ik alweer 10 kilo kwijt. Allemaal vocht en geen vet. Ik kan mij er niet meer zo druk om maken als toen. Ben nu 1 kilo aangekomen. Volgens mij zijn dat mijn borsten. Wauw wat zijn die groot! Heb al een grotere BH aan. Maar het belangrijkste is dat hij of zij gezond is.
Wij zullen waarschijnlijk ook combinatietest laten doen. We willen vooral weten waar we aan toe zijn. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik al echt aangekomen ben, vermijd de weegschaal een beetje, merk wel dat sommige broeken wat strakker gaan zitten. Heb ook de hele dag door best veel honger, dus verwacht wel dat ik al iets aangekomen ben. Alle meiden die vandaag echo hebben, heel veel succes!
Wat een goed nieuws! Al die kloppende hartjes!! Ik merk dat ik alsmaar zenuwachtiger wordt voor de termijnnecho, zal het nog steeds goed zijn? Maar om tr antwoorden op jou vraag, ik ben juist 4,5 kilo afgevallen. Heb erg weinig eetlust gehad in het begin en super beroerd (niet overgeven), dus heb weinig binnen gekregen. Merk nu dat ik regelmatig iets eet en kleine beetjes neem het een stuk makkelijker allemaal is en vooral ongezond eten gaat er zo in. Maar lekker hoor ben en Jerry's!!
Ik ben een pond afgevallen. Als ik naar mijn lichaam kijk heb ik echt geen flauw idee waar het er dan af is Ik was al niet heel slank maar ik heb nu echt een buikje. Mijn maag was ook behoorlijk opgezet en ik had er veel last van. Nu wat bewuster aan het eten en minder grote porties en nu gaat het beter. Maar ja, om vier uur wil de baby chips!
Yes!!!! Een goede echo met kloppend hartje en de cyste was niet meer te zien! Wat een opluchting!!!! Over 2 weekjes nog een keer komen en dan weer naar mijn eigen verloskundige hoop ik!
Wat fijn Marrieb!! En je was nog zo onzeker. Nergens voor nodig geweest dus. Nu lekker genieten! 💋 Hahaha Twigs "om vier uur wil de baby chips"! De slagroom en chocomel is deze week bij de AH in de bonus!! Whaaaa!! "De baby" heeft hier al de hele week trek in chocola en slagroom. Hmmm.. 😄
Hahaha mijn vriend roept nu ook al zulke dingen. Goed excuus! Ik merk het wel als ik iets zwaarder heb getafeld, heb de boerenkool met worst gisteren best gevoeld. Maar het is wennen, ik ben normaal een behoorlijk grote eter. Ik heb nu soms als ik naar mijn bord kijk het gevoel dat ik nog niks gegeten heb als ik vol raak, dus ik schep nu wat minder op. Nu nog minder koken Eerst even langs de Appie voor chocomel en slagroom, jouw baby steekt mijn baby aan