16 t/m 31 juli 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bintje83, 6 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Twinkle!! 💜

Misselijkheid ging gelukkig voordat we gingen eten weg. Had af en toe wat kleins gegeten! 😄

Kwam er bij het klaarmaken achter dat er mierikswortel in de soep zat. 😨 dat mag je niet als je zwanger bent. Dus hadden we geen soep. 😅

Helaas heel slecht niets gehoord van mijn schoonzusje. Ze heeft toch een mk gehad. 😢 het was allemaal al erg onzeker omdat ze door de pil heen zwanger was geworden. Vind het zo moeilijk. Mijn buikje is niet meer te verbergen en morgen vieren we daar kerst. Vind het zo jammer en verdrietig. We waren dezelfde week uitgerekend. Was zo leuk geweest twee kindjes in de familie erbij rond dezelfde tijd. Ik wil het liefst iets heel wijds aantrekken zodat je mijn buikje het minst ziet. Lijkt mij anders zo confronterend voor haar. Hopelijk wordt ze snel weer zwanger. Nu willen ze er graag echt voor gaan. Lijkt mij zo leuk voor ze!!

2. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    Hoi ladies,

Hier een spannende dag gehad. Verloor eind ochtend helderrood bloed. Meteen stress natuurlijk. Verloskundige gebeld en kon 3,5 uur later voor een echo komen (die uren duurde eeuwen!). Gelukkig een mooi kindje met kloppend hartje gezien. Bloeden was ook vrij snel gestopt. Maar pffff wat is dat spannend. kan niet wachten tot die eerste 12 weken voorbij zijn.
    Kindje liep nu 7dagen achter op mijn telling ipv 10 dus hij is ook goed aan het groeien gelukkig.

3. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Twinkle: Gefeliciteerd!! Mooi kerstcadeautje, een kloppend hartje.

Blue Lady: Jeetje dat is inderdaad flink schrikken. Gelukkig is toch alles nog goed.

Gisteravond de zwangerschap bij mijn moeder en zus bekend gemaakt. Doet het altijd goed als "cadeautje" met kerst, vooral een foto van de 2 sprookjes.
    Vandaag weer een druk dagje. 10 personen van eten voorzien.

Dames, fijne kerstdagen!

4. Twinkle78

Twinkle78 Actief lid

14 dec 2015
    106
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vrolijklente wat een vervelende situatie. Het zal vast soms moeilijk zijn voor haar, maar aan de andere kant zal ze ook blij voor jullie zijn. Lief dat jij er zoveel rekening mee houdt. Hopelijk wordt het toch nog een gezellige dag en mag ze snel weer zwanger worden.

Blue lady gelukkig alles goed. Heftige uren zijn dat dan.

Dubbele verrassing sam01! Dat verwacht je niet, geweldig!

5. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat schrikken bluelady!! Fijn dat je zo snel terecht kon en dat jullie een goede echo hadden! 😚

Dank je wel Twinkle💋

Wat leuk Sam! Zo onwijs speciaal ook een tweeling. Dubbel feest.

Hier al de hele dag super misselijk. Ben het echt zat nu. Vanochtend wel aan mijn moeder kunnen vertellen met de echo. Ze was super blij. Maar lig de hele dag al lijk bleek op de bank. Mijn zoontje wil ook niet slapen en we gaan om 4 uur naar het volgende feestje. Hij heeft een hekel aan het campingbedje, dus dat wordt wat. Ik vind ook helemaal niet dat ik te klagen heb met mijn misselijkheid. Alles voor een mooi gezond kindje. Maar heb al de hele dag het gevoel dat ik elk moment kan overgeven, maar dat kan ik alleen niet. Al dat lekkere eten overal. Pleh!😥

6. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Verhuur medewerker 24 uur
    Noord Brabant
    Vervelend vrolijklente dat je nu zo misselijk bent.

Hier ontzettend verkouden blaagghh. Morgen gaan we naar me zus toe en dan gaan we haar vertellen. Ben zo benieuwd hoe ze gaat reageren:D:D

7. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen meiden! Hoe was eerste kerstdag bij jullie? En voor degene die het verteld hebben, hoe reageerde iedereen?

Wat vervelend als je nu ook nog eens zo verkouden bent Manutje! Veel plezier met vertellen morgen. 😊

Bij ons was het erg gezellig. Heeeel kort hebben we het over haar mk gehad. Maar ze zijn er wel zeker van dat ze erg vruchtbaar is. (Aangezien ze al meer dan twee keer door de pil heen zwanger is geworden, ze denkt zelfs 3 of 4 keer vanwege grote stolsels bij de tussentijdse bloedingen die ze wel eens heeft gehad). Ze hebben dus goede hoop. Ik hoop het ook zo voor ze dat het snel raak is. Maar merkte wel dat er toch ook blikken naar mijn buik gingen op het einde. Misshien omdat na het eten mijn buik nog iets boller werd?

Ben nog steeds erg misselijk. Net maar rustig aan gedaan bij het ontbijt. Het blijft vervelend, zeker nu met de kerst. Maar hopelijk blijft het een goed teken. Nog 1,5 week en dan zien we onze kleine uk weer. ;)

8. Twigs

Twigs Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb fysiek echt een helweek gehad. Constipatie, hoofdpijn, heel erg misselijk en zo moe! Ik weet dat het er allemaal bij hoort, maar het had van mij wel even tot na Kerst mogen wachten. Sinds vanmorgen heb ik wel meer steekjes en prikjes in mijn baarmoeder en ik schiet er eerlijk gezegd wel een beetje van in de stress. Misschien omdat ik twee hele drukke dagen heb gehad? Ik droomde ook dat ik een bloeding had en toen heb ik de hele nacht niet meer geslapen. Ik merk wel dat het vlak voor iedere echo zo is, dat ik me er ineens heel erg druk om maak, dus ik ga er vanuit dat maandagochtend alles gewoon in orde is. En vandaag lekker op de bank.

Kerstavond hebben we met mijn pleegzoon en zijn vriendin gevierd. Pleegdochter wil nog steeds niet praten en ze was er ook niet bij. Ze weet het inmiddels wel, ik heb haar uiteindelijk een mail gestuurd. Zo niet de manier waarop ik dit wilde vertellen! Maar ik wil ook niet dat ze het van een ander hoort :(
    Pleegzoon (21) is helemaal door het dolle heen, zo leuk! Hij wil zo graag een klein broertje dat het niet eens bij hem opkomt dat het wel eens een meisje kan worden. Als het maar van voetbal houdt en hij hem of haar mee mag nemen naar PSV, haha!

Gisteren met schoonfamilie ge-gourmet, ik was kapotmoe en supermisselijk. Gelukkig trok het wel weg tijdens het eten. Was erg gezellig, alleen wordt het altijd bij alles wat ik deel superduidelijk dat mijn schoonzus en ik echt allebei van een andere planeet komen. Dat gaat nog wat worden straks :D

9. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Idd Blue lady dat is schrikken! Gelukkig alles goed.
    Vervelend voor de dames die zo misselijk zijn!

Hier gaat alles oké, ben niet meer misselijk. Voel me ook niet echt zwanger meer. Ondanks de goede echo de 23 ste.

Gisteren waren we bij mijn schoonmoeder en verteld met de echo foto erbij. Ze is zo nuchter... " ow je bent nog niet zo heel ver" Dat was het 😑
    Later vroeg ze nog wel of ik ergens extra zin in heb. En begon ze over borstvoeding en inenten....
    Zo had ik er al geen zin meer in om het aan de anderen te vertellen 😢
    Alleen zijn broer maakte een opmerking " jij eet nu voor 2" Alle ogen op mij gericht en iedereen at weer verder. Pfff zo had ik het mij niet voorgesteld.

10. Mich92

Mich92 Bekend lid

25 nov 2015
    608
    221
    43
    Wat schrikken blue lad, gelukkig was alles goed!
    Wat vervelend dat sommige van jullie zo misselijk zijn, nog eventjes!!! Het word echt beter.
    Rea: meen je niet, zo stel je je het inderdaad niet voor als je andere mensen over je zwangerachap verteld! Jammer zeg,😞.

Gister aan m'n moeder verteld en mijn broers, het was zo leuk! Iedereen helemaal hyper en enthousiast. (Het word het 1e kindje in de familie) en m'n moeder kon het over niks anders meer hebben. En mijn broers vol trots; goed eten he! Ik ga naast mijn 'neefje' zitten, haha en van: ahhhh ik word oom! Erg leuke reacties! Ook mijn vader was vandaag enthousiast. Morgen gaan we t aan de broers en zussen van m'n vriend vertellen, ben benieuwd!

Eergister is m'n schoonzus bevallen! Zoooo leuk, ben erg benieuwd. Ook ik ben bijna niet meer misselijk, alleen met vlagen.. Zit wel snel vol en nog weinig zin in eten. Wel veel last van mijn buik, steekjes in liezen, last van bovenbenen.. Zal wel de groei van de baarmoeder zijn..

11. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat stom Rae dat je familie zo reageerd. Je verwacht natuurlijk veel leukere reacties. Hopelijk krijg je straks wel leuke reacties van andere familieleden of vrienden of collega's. Sommige mensen snappen gewoon niet zo goed misschien hoe blij jullie zijn. ;)

12. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Rae, wat raar inderdaad zeg. Had ik ook eerst meegemaakt maar dit keer heb ik het gewoon later gezegd en niks interesseerde mij. Ze mogen van alles zeggen boeit me niet meer.

Hier gaat het gelukkig goed. Verkoudheid is over dus overgeven is dus ook gelukkig weg. Soms moet ik nog kokhalzen bijna overgeven door vieze geuren enz. Wel af en toe nog misselijk ook. Mijn schildklier pillen hebben zo een nare na smaak. Door dat moet ik ook kokhalzen en spugen wat eigenlijk niet moet. K moet ze elke dag innemen. Ga het overleggen met huisarts.
    Nu begin ik ook extra te eten en vooral tussendoorachtige dingen, vandaag gewogen en met 10 weken 900 gram angekomen wat super is voor mij. Heb al overgewicht. Bij mijn dochter kwam ik al met 4-5 weken aan gelijk al dus totaal 19 kg aangekomen toen. Nu wil ik opletten. Toen was ik zwanger met 71 kg
    Nu was ik zwanget met 80 kg volgens mij. Ik woog dus 80.9 kg vandaag. Ik heb een lengte van 1.68
    Ik was veel afgevallen en daarna ben ik aangekomen. Ik was in 2011 tot 57 afgevallen ooit. Weer aangekomen. Afgelopen maart was ik afgevallen tot 69 kg en daarna op vakantie in turkije aangekomen en hier dus weer. Pff ik haat het gewoon. Wilde dun zwanger zijn deze keer maar niet gelukt. Ik heb dus die trage schildklier en mijn gewicht jojo't. Afvallen, aankomen, afvallen aankomen :(

13. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    💖 Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💖

13 juli

♡ Serena1987 - 28 Jaar - 1e Kindje

14 juli
    ♡ Diymommy - 27 jaar - 3de kindje

15 juli
    ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje

16 juli

17 juli
    ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje
    ♡ Aikie - 32 jaar - 2e kindje
    ♡ Rae -31 jaar - 4de kindje
    ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje

18 juli
    ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje

19 juli
    ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje

20 juli
    ♡ Ni84 - 31 jaar - 3de kindje
    ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste 2 kindjes
    ♡♡ Sam01 - 31 jaar - 1ste 2 kindjes
    ♡ Mich92- 1ste kindje

21 juli

22 juli
    ♡ Noettie - 31 jaar - 2de kindje

23 juli
    ♡ Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje
    ♡ Ktink - 24 jaar - 1ste kindje
    ♡ CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje
    ♡ NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje

24 juli
    ♡ Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje
    ♡ Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje
    ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje
    ♡ Gupperdegup - 32 jaar - 2de kindje

25 juli
    ♡ Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje
    ♡♡ Manutje - 29 jaar - 1ste 2 kindjes

26 juli
    ♡ Trutje89 - 23 jaar - 1ste kindje
    ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje
    ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje
    ♡ Nobely - 1ste kindje

27 juli
    ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje
    ♡ Amandie - 29 jaar - 2de kindje

28 Juli
    ♡ Heis - 33 jaar -1e kindje
    ♡ Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje

29 juli
    ♡ Another - 25 jaar - 1ste kindje - verrassing
    ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verrassing
    ♡ Wiesje2408 - 32 jaar - 2de kindje

30 juli
    ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje
    ♡ Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje

31 juli
    ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje
    ♡ Ailya - 27 jaar - 2de kindje

Totaal: 39
    Waarvan al 39 + 3 extra ♡ gezien zijn!

0 meisjes
    0 jongens
    2 verrassingen

Afspraken december
    28 december om 9:00 | Tabbey | tweede echo
    28 december om 10:30 | Roosje24 | termijnecho
    28 december | Twigs| derde echo

29 december om 14:20 | Trutje89 | tweede echo
    29 december om 12:15 | Ktink | termijnecho
    29 december om 8:15 | Remmar1982 | tweede echo
    29 december om 9:15 | Marrieb | termijnecho
    29 december om 9:30 | Manutje | tweede echo + intake
    29 december | Bintje83 | controle en termijnecho bij verloskundige
    29 december om 8.45 | Aikie | termijnecho en controle bij vk
    30 december 12:00 | Blue lady | intake + 2e echo
    30 december om 12:00 | DIYMommy | termijnecho bij echokamer
    31 december om 09:40 | DIYMommy | controle bij gynaecoloog + nabespreking termijnecho
    31 december | Gupperdegup | termijnecho

Afspraken januari
    4 januari | essieee1983 | termijnecho
    4 januari | Cida84 | termijnecho
    5 januari | Emma79 | derde echo
    6 januari om 19.30 | NicoleAM | tweede termijnecho
    7 januari om 18:30 | NicoleAM | Intake verloskundige
    6 januari om 14:30 | Vrolijklente | Termijnecho
    7 januari om 10:30 | Another | Termijnecho
    7 januari om 11:15 | Marrieb | Intake verloskundige
    6 januari om 10:00 | Amandie | tweede echo
    8 januari om 08:30 | Mrsindustry | termijnecho
    8 januari om 13:00 | Roosje24 | Intake verloskundige
    11 januari | Gupperdegup | Back-up termijnecho
    14 januari om 10:45 | Noettie | controle verloskundige
    19 januari om 17:00 | Vrolijklente | controle verloskundige + hartje luisteren
    19 januari om 09:20 | DIYMommy | controle bij gynaecoloog + groeiecho
    21 januari om 13:00 | DIYMommy | pretecho
    21 januari | Ktink | Controle verloskundige
    21januari om 08:30 | Vrolijklente | nekplooimeting echo

Afspraken februari
    18 februari om 14:00 | DIYMommy | controle bij gynaecoloog + groeiecho

Afspraken maart
    14 maart om 9:00 | DIYMommy | controle bij ziekenhuis verloskundige

⭐️ Sterretjes ⭐️
    ElisabethD ~ weer zwanger
    Mawaikee
    Bugs bunny
    Destiiny
    Talvi

14. Twinkle78

Twinkle78 Actief lid

14 dec 2015
    106
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend hè Roosje. Ik ben ook altijd met mijn gewicht bezig en voor mijn eerste zwangerschap eindelijk een beetje tevreden. Tijdens de zwangerschap heel veel aangekomen. Nog iets meer dan jij.
    Ik ging de goede kant op met afvallen, maar dat zit er nu natuurlijk niet meer in. Ben ook echt aan het opletten maar door de misselijkheid eet ik ook de "verkeerde" dingen waarvan ik me minder misselijk voel.
    Ja ik ben er een leven lang mee bezig en dat zal bij jou ook zo zijn met een trage schildklier. We gaan ervoor om minimaal asn te komen, goed voornemen voor 2016 :)

15. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Dat is echt irritant he heel je leven lang bezig zijn met je gewicht. Ach ja nu komen we aan voor ons beebjes. Maar we gaan idd minimaal aankomen. Hoop dat 2016 geluk brengt hihi

16. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Meiden,

Niet te veel bezig zijn met je gewicht hoor. Aankomen tijdens de zwangerschap is meer dan alleen vet. Je kleine moet goed kunnen groeien. Ze zeggen dat je gewoon gezond moet eten. Vind ik ook heel moeilijk met die misselijkheid. Ik was bij de eerste 21 kilo aangekomen. maar na 1 week al 10 kilo kwijt (baby, vruchtwater en vocht) Je kunt hier niet zo veel aan doen. Als de kleine maar gezond is toch!! Als je BV gaat geven verlies je ook nog heel veel kilootjes extra. uiteindelijk was er na een jaartje ontzwangeren bij mij nog 3-4 kilo over. Maar paste mijn normale kleding weer. Vond dat goed genoeg. Heb wel even gesport toen ging er nog een kilootje af. Maar daarna was ik weer aangekomen na de MK. Nu nog niets aangekomen. Je hoeft niet te eten voor 2, maar dat je meer eet dan normaal is logisch, je hebt echt wel iets meer nodig.

Weten jullie al of jullie BV gaan geven en hoelang?

17. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Dat is idd zo meid, ik ga er niet veel opletten. Had vzndaag niet zo een trek. Heb heel de dag maar 2 tosti's, 2 bananen en 2 kleine tussendoortjes op. Moet je nagaan geen warm eten of drinken. Ga zo wel misschien een cola drinken haha , mag dat wel? Drinken jullie prik? Heb nu pas honger maar weet niet wat k ga eten.

Borstvoeding wil ik geven weer. Bij mijn dochter gegeven maar had niet veel melk dus was al gelijk bijvoeding erbij. Heb tot 9 maanden gegeven en daarna gestopy. Hoop nu wel productie want wil het heel graag

18. Twigs

Twigs Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan veel beter tegen koud eten dan tegen warm eten, ik eet lekker sla 's avonds om de dag. Niet vanwege mijn gewicht, maar omdat ik daar minder last van heb dan van warm eten.

Ik ben inmiddels een kilo aangekomen, prima! Als morgen de echo goed is ga ik shoppen voor een paar positiebroeken, ik pas nog één broek en de rest zit gewoon niet lekker meer.

Ik ben van plan borstvoeding te geven, ik hoop het eerste jaar. Ik hoop dat het lukt, ik wil dat zo graag. Mijn verloskundige is ook lactatiedeskundige dus ik zal genoeg begeleiding en voorbereiding krijgen.

19. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ja hopelijk produceren we melk twigs haha :D
    Ik heb morgen mijn termijnecho. Spannend zeg. Ben echt zenuwachtig, angstig.

20. Twigs

Twigs Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Roosje, dat heb ik ook iedere keer voor een echo. Dan ben ik vooral bang dat het hartje gestopt is met kloppen... Zal wel weer een kort nachtje worden hier. Hoe laat mag jij? Ik gelijk om half 9 al, dat is wel fijn.

Deel Deze Pagina