Pfff problemen met gewicht ken ik ook. Had ook graag war slanker zwanger willen worden maar het ging (gelukkig) iets te snel. Maar ik ben vanaf het begin al zoooo erg aan het snaaien! Ik kan de hele dag door wel denken: wat ga ik straks eens eten! Vind het heel moeilijk om daar mee te stoppen. Ben nu ook al 2,5 kilo aangekomen... In mn vorige zwangerschap 13 kilo aangekomen dus dat viel nog wel mee. Wil wel gaan proberen wat gezonder te gaan eten maar vind het wel moeilijk. Ik ga trouwens geen borstvoeding geven. Vorige x ook niet gedaan. Op de een of andere manier is dat niks voor mij, voel me er niet fijn bij. En vind met fles handig dat man ook een keer kan voeden en je weet precies wat ze binnen krijgen. Ieder zn ding.
Hier zat ik eerst te twijfelen over borstvoeding. Maar toen we erachter kwamen dat het er 2 zijn was de keuze snel gemaakt en gaan we het niet doen. Vandaag heel onverwachts een klein beetje naar kinderwagens gaan kijken om te oriënteren. Dat valt nog best wel tegen vind ik voor een tweeling. Wel 1 mooie op het oog, gelijk ook weer de duurste van Joolz. Was gelijk verliefd op dit model, maar wil er toch nog wel meer zijn en voelen hoe ze bewegen voordat ik echt een beslissing ga maken. Dinsdag krijgen wij ook weer een echo. Wordt er al zenuwachtig van als ik eraan denk
Succes morgen met de echo's. Spannend spannend! Ik ga flesvoeding geven. Heb ik bij mijn eerste ook gedaan en prima bevallen. Ben geen type voor borstvoeding. Maar de kilo's gaan er bij bv inderdaad sneller af. Nou dan maar lekker wat extra rondjes lopen. Heerlijk om uitgerekend te zijn in de zomer, hè?
Succes morgen met de echo's dames. Ik ben dinsdag weer en ben ook erg nerveus. Het gevoel bekruipt me dat het niet goed is, ben niet meer echt misselijk. Maar ben natuurlijk ook bang door de vorige keer. Bah! Die onzekerheid!!! Ik hoop dinsdag weer gerustgesteld te worden... Rae, wat naar die reacties! Misschien kan je man/vriend er eens wat van zeggen!? Ik ga wel weer bv geven. Bij mijn zoon tot 7 maanden gedaan en is me heel goed bevallen. Dus ik ga er nu weer voor Ben nog niet echt aangekomen, al is er wel een buikje en zijn mijn borsten 2x zo groot. Vriendlief vindt het prachtig haha!
Was best zenuwachtig vanochtend, om 7 uur al klaarwakker, maar het was een goede echo vanochtend. Mooi gegroeid en goed kloppend hartje, ben nu weer 1 dagje vooruit gezet, alles zag er gewoon goed uit. We zijn weer helemaal in de wolken . Over twee weken, op 12 januari om 10.15 uur de termijnecho. Alle andere dames ook veel succes met echo's vandaag. Ik ga later vandaag nog even de berichten van de afgelopen dagen bij lezen.
Ooo tabbey wat fijn zeg. Nu ben ik aan de beurt. Zit in de wachtkamer . Zenuwachtig ben ik. Ben zo aan de beurt pff hoop dat alles goed is
Zo ik ben weer helemaal bijgelezen Nicole, is toch schrikken als je ineens weer verder wordt teruggezet. Gelukkig hoeft dat niets te betekenen, maar kan me goed voorstellen dat je je eerst toch zorgen maakt. Hopelijk wordt je tijdens volgende echo weer iets vooruit gezet Blue Lady, dat is schrikken dat bloedverlies. Gelukkig dat controle goed was! Rae, wat jammer zeg dat je schoonfamilie zo reageert. Je verwacht toch enthousiaste reacties. Hoe voel je je nu, want las dat je niet meer gevoel hebt zwanger te zijn? Kwaaltjes alweer terug? Bij mij is het de ene dag ook erger als de andere. Wanneer heb je weer controle? Marrieb, ik ga duimen voor een mooie echo morgen! Ik was vanochtend ook erg zenuwachtig voor echo (ik denk dat de meeste dat wel hebben), kan me nog steeds niet voorstellen dat er nu een klein kindje in me aan het groeien is. Het blijft allemaal zo onwezenlijk. Twigs en Roosje, hoe waren de echo's vanochtend? Ik vind het echt superfijn om echo's meteen 's ochtends zo vroeg mogelijk te hebben. Heb je in ieder geval niet de hele dag de tijd om je druk te maken. Qua gewicht heb ik nog niet de moed gehad om op de weegschaal te gaan staan. Ik doe veel rustiger aan als normaal, maar eet voor mijn gevoel wel een stuk meer. Daarnaast sport ik veel minder... Probeer gewoon te luisteren naar m'n lijf, rust houden als ik me moe voel en te eten als ik trek/honger heb. En wat het voor invloed heeft op de kilo's merk ik tzt weer . Ik wil ook flesvoeding gaan geven straks. Vind het erg fijn dat m'n vriend dan ook kan voeden. En dan inderdaad maar wat meer rondjes lopen in de zomer en hopelijk tijdens een mooie nazomer .
Wat fijn Tabbey dat jullie een goede echo hadden!! Wat hebben jullie een late termijn echo. Dan ben je toch al bijna 12 weken? Wij hebben met 11 weken een termijn echo op 6 jan. Vond dat al zo laat. De vorige keer kreeg ik hem al met 10 weken. Haha. Hier nog steeds kotsmisselijk. Heb mij ziek gemeld. Voel mij zo een watje. Maar kan echt niet vrolijk klanten gaan helpen als ik mij zo misselijk voel. Heb dextro geprobeerd voor ik opstond. Ik was nu al misselijk voordat ik opstond dus heeft het bij mij helaas een negatief effect. Tot nu toe werd ik pas misselijk 10 min nadat ik opstond. ML lacht me steeds uit omdat ik eerst graag misselijk wilde zijn omdat ik zo onzeker was. Nou nu heb ik wel vertrouwen hoor!! Kan niet wachten tot het minder wordt. 😅
Dan ben ik volgens de huidige berekening 10.6, dus valt nog mee . Momenteel is mijn uitgerekende datum 3 augustus, dus val ik eigenlijk net buiten dit groepje, maar vind het hier ook nog gezellig en wil eerst de termijnecho nog even afwachten . Wat vervelend dat je je zo ziek voelt, maar om misselijk klanten te gaan helpen, dat schiet inderdaad ook niet op! Hopelijk wordt het snel wat minder!
Vrolijklente, ik ben nu voor de tweede week ziek gemeld. Behalve misselijk ben ik non stop moe en moet ik echt slapen tussen de middag. Eerst voelde ik me schuldig totdat ook de gyn zei je moet luisteren naar je lichaam. Nou als ik dat doe dan blijf ik mooi thuis en doe heel rustig aan want anders kan ik de dag erna helemaal niks meer. Tabbey, fijn dat de echo goed was! Manutje, Vindt Jij het bij de joolz niet vervelend dat er 1 kindje bijna op de grond ligt? Lijkt mij met erin en eruit halen heel vervelend. En daarnaast vind ik m echt duur. Ik ben nu aan het kijken naar de abc zoom, binnenkort maar eens proefrijden in de winkel.
Hoi hoi meiden. Mijn termijnecho was eigenlijk ook met 11 weken en 6 dagen dus zeg maar 12 weken. Ik vond dat erg laat. Zou selfs mijn eerste echo zijn dus helemaal laat. Daarom heb ik een vroege echo laten maken met 6 weken. Met 12 weken moet ik wel bloed laten prikken en heb intake dan. Ow ja nu vertellen over de echo haha. Mijn echo was gelukkig goed. Hartje klopte nog steeds en we mochten zelfs horen. Dochter was meegegaan. Vond het interessnt. Ik zeg kijk baby, kijkt ze zo van waar hahaha grappig. Baby bewoog ook leuk om te zien alsof hij/zij iets aan het drinken was. Ik blijf gewoon op 23 juli als uitgerekende datum. Ze heeft naar de armen, benen, buik, mond etc. gekeken en was goed. We hebben afspraak gemaakt voor de 20 weken echo Hier bij foto, pff gedraaide foto
Hey lieverd. Ja gaat prima met mij. Prima omdat alles nu gelukkig goed gaat. Ben wel misselijk af en toe. Had het bij Eslina niet. Hoe gaat het met jou en N? En natuurlijk met de kleine meid in je buik. Begin je al een buik te krijgen.
Vanmorgen bij de verloskundige geweest voor intake en een echo, de vierde al voor ons. Kleintje is goed gegroeid en is nu 4,5 cm. Super beweeglijk, hij/zij zwaaide naar ons! We hebben gelijk een afspraak gemaakt voor de nekplooimeting voor de combinatietest en hebben bloed laten prikken. Woensdag is de echo en dan krijgen we gelijk de risicoberekening. Ik zal blij zijn als dat achter de rug is (en dat ie goed is!), misschien kan ik dan echt genieten en me er iets bij voorstellen dat er toch echt een kindje onderweg is. Ik vind het zo onwerkelijk nog!
Gisteren hebben ze ons een hele uitleg gegeven en na wat kundigheid gaat het heel erg makkelijk. Maar ik zie er denk toch vanaf heb er eens goed over na zitten denken en vind het een mooie en fijne wagen maar als ze dadelijk zitten en we een dagje naar de dierentuin gaan ofzo ziet de achterste niets. En de verzorgingstas hangt er boven. Toevallig gaan we woensdagavond kijken voor een abc zoom. Ben benieuwd of die ook zo lekker beweegt haha.
Op mijn echo blaadje staat crl en hc. Heb nu gekeken en eentje is dus lengte en andere van hoofdomtrek Crl was 34.1 mm dus 3.41 cm Hc was 50.7. Weet niet of dat goed is maar is volgens mij boven gemiddelde
Fijn dat alle echo's goed zijn meiden! Gefeliciteerd! <3 Vandaar Tabbey! Ik was in eerste instantie op de laatste dag van dit groepje uitgerekend (31 juli). Maar was al een paar dagen naar voren gezet. Maar dan klinkt 12 jan heel ver weg. Maar als jij dan 10,6 bent, ben je eigenlijk dus nog eerder dan mij, met precies 11 weken de termijn echo. haha. Wat vervelend Anna al 2 weken zo ziek!! Maar met een tweeling is het ook altijd nog wat heftiger heb ik begrepen. Maar je hebt geen vergelijkingsmateriaal natuurlijk. Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je! <3 @tweelingwagens: Lijkt mij heel moeilijk!! Ik zie ze wel eens op straat of in een winkel. Wat onhandig ziet het er allemaal uit. Naast elkaar is snel te breed, maar lijkt mij altijd wel het gezelligst voor de kleintjes. Vind eentje half op de grond die tegen de achterkant van de ander aankijkt altijd heel zielig eruit zien. Je hebt minder modellen en alles is veer duurder. Wel fijn dat jullie met zijn drieën ideeën kunnen uitwisselen.
Hey dames, mooie echo's!! Mijn broeker passen wel nog allemaal maar tegenn het eind van de middag zitten ze gewoon niet lekker meer! Heb al zwangerschapsbroeken gekocht maar daar is het weer net te vroeg voor Deze week is mijn laatste week werken, ik heb mijn baan opgezegd om dichter bij huis te zijn. Gelukkig verdient mijn man genoeg. zijn hier nog meer thuis moeders of mama's die na de bevalling stoppen met werken?