Wat een mooie foto's weer! Ik ben morgen aan de beurt en begin behoorlijk zenuwachtig te worden, blegh!
@ Nicole, Ik heb het bij de eerste gedaan. Was van plan om minstens 6 jaar te stoppen. We hadden flink gespaard zodat we elke maand iets konden "uitbetalen" aan onszelf en flink bespaard op de maandelijkse uitgaven. Uiteindelijk hebben we het spaarpotje gelukkig niet nodig gehad. Maar vond het wel heel zwaar soms, mentaal. Heb na 1 jaar toch weer een bijbaantje erbij genomen in de tijd dat ML thuis is. Dan hoeft de kleine ook niet naar de opvang en ben ik er toch eventjes uit. Heb heel lang geprobeerd clubjes e.d. te vinden. Vrijwilligerswerk was voor mij ook prima geweest. Gewoon puur om toch even iets voor jezelf te kunnen doen bleek voor mij achteraf belangrijker dan ik had gedacht. Nu we dus eerder een extraatje hebben dan verwacht kunnen we meteen iets luxer leven. Vind het eigenlijk heel lekker. Had ik absoluut niet van te voren gedacht. Ik vind mijn carrière helemaal niet zo belangrijk. Je kan tenslotte je hele leven nog werken. Als straks de tweede er is, wil ik nog steeds 10 uur blijven werken. Maar heb een 0-uren contract dus misschien dat ik iets later begin dan al na 10 weken. Misschien eerst 6 uurtjes per week en daarna 10. Ik wil ook weer BV gaan geven. Lijkt me heel spannend als je ook nog werkt. Daar hoefde ik bij de eerste helemaal geen rekening mee te houden. Weet nog heel goed dat iedereen mij voor gek verklaarde toen ik stopte met werken. Trek je daar niets van aan!! Het is jouw leven en daar heeft niemand anders iets over te zeggen.
Hoi ladies, paar dagen radio stilte. 1e kerstdag en gister weer wat bloedverlies gehad, ik word er gek van! Woensdag intake bij vk met echo dus hopen maar weer op het beste, wat een stress.. Verder hier ook nog steeds heel erg moeë steeds minder zin in (warm) eten. Wat betreft borstvoeding, dat wil ik wel gaan proberen, maar geen idee of het wat voor mij is. Verder wel goedkoop en altijd juiste temperatuur dus dat is ideaal. Kinderwagens heb ik me nog niet echt in verdiept, dus ben benieuwd wat er voor tips en trucs zijn. Dames voor de echo morgen succes en vooral veel plezier!
Ik meld mij ook aan bij de mama club. Alleen het aanpassen lukt niet op mijn telefoon. 25 juli uitgerekend, 30 jaar - 1 ste kindje <3 Wie kan mij erbij zetten?
💖 Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💖 13 juli ♡ Serena1987 - 28 Jaar - 1e Kindje 14 juli ♡ Diymommy - 27 jaar - 3de kindje 15 juli ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje 16 juli 17 juli ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje ♡ Aikie - 32 jaar - 2e kindje ♡ Rae -31 jaar - 4de kindje ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje 19 juli ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje 20 juli ♡ Ni84 - 31 jaar - 3de kindje ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste 2 kindjes ♡♡ Sam01 - 31 jaar - 1ste 2 kindjes ♡ Mich92- 1ste kindje 21 juli 22 juli ♡ Noettie - 31 jaar - 2de kindje 23 juli ♡ Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje ♡ Ktink - 24 jaar - 1ste kindje ♡ CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje ♡ NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje 24 juli ♡ Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje ♡ Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje ♡ Gupperdegup - 32 jaar - 2de kindje 25 juli ♡ Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje ♡♡ Manutje - 29 jaar - 1ste 2 kindjes ♡ Amanda28 - 30jaar - 1ste kindje 26 juli ♡ Trutje89 - 23 jaar - 1ste kindje ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje ♡ Nobely - 1ste kindje 27 juli ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje ♡ Amandie - 29 jaar - 2de kindje 28 Juli ♡ Heis - 33 jaar -1e kindje ♡ Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje 29 juli ♡ Another - 25 jaar - 1ste kindje - verrassing ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verrassing ♡ Wiesje2408 - 32 jaar - 2de kindje ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje 30 juli ♡ Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje 31 juli ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje ♡ Ailya - 27 jaar - 2de kindje Totaal: 40 Waarvan al 40 + 3 extra ♡ gezien zijn! 0 meisjes 0 jongens 2 verrassingen Afspraken december 29 december om 14:20 | Trutje89 | tweede echo 29 december om 12:15 | Ktink | termijnecho 29 december om 8:15 | Remmar1982 | tweede echo 29 december om 9:15 | Marrieb | termijnecho 29 december om 9:30 | Manutje | tweede echo + intake 29 december | Bintje83 | controle en termijnecho bij verloskundige 29 december om 8.45 | Aikie | termijnecho en controle bij verloskundige 30 december 12:00 | Blue lady | intake + 2e echo 30 december om 12:00 | DIYMommy | termijnecho bij echokamer 31 december om 09:40 | DIYMommy | controle bij gynaecoloog + nabespreking termijnecho 31 december | Gupperdegup | termijnecho Afspraken januari 4 januari | essieee1983 | termijnecho 4 januari | Cida84 | termijnecho 5 januari | Emma79 | derde echo 6 januari om 19.30 | NicoleAM | tweede termijnecho 7 januari om 18:30 | NicoleAM | Intake verloskundige 6 januari om 14:30 | Vrolijklente | Termijnecho 7 januari om 10:30 | Another | Termijnecho 7 januari om 11:15 | Marrieb | Intake verloskundige 6 januari om 10:00 | Amandie | tweede echo 8 januari om 08:30 | Mrsindustry | termijnecho 8 januari om 13:00 | Roosje24 | Intake verloskundige 11 januari | Gupperdegup | Back-up termijnecho 12 januari om 10:15 | Tabbey | termijnechO 14 januari om 10:45 | Noettie | controle verloskundige 19 januari om 17:00 | Vrolijklente | controle verloskundige + hartje luisteren 19 januari om 09:20 | DIYMommy | controle bij gynaecoloog + groeiecho 21 januari om 13:00 | DIYMommy | pretecho 21 januari | Ktink | Controle verloskundige 21januari om 08:30 | Vrolijklente | nekplooimeting echo Afspraken februari 18 februari om 14:00 | DIYMommy | controle bij gynaecoloog + groeiecho Afspraken maart 14 maart om 9:00 | DIYMommy | controle bij ziekenhuis verloskundige 7 maart om 13:00 | Roosje24 | 20 weken echo ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD ~ weer zwanger Mawaikee Bugs bunny Destiiny Talvi
Mooie echo's, prachtig!! Heel herkenbaar ook van mij vorige week, leuk om te zien, wil wel weer een echo! haha
Wat fijn om te lezen dat alle echo's prima waren. Hier ook de afgelopen twee dagen heel erg misselijk en niet vooruit te branden. Moeilijk te onderscheiden of het griep is of echt alleen de zwangerschap. En had voor die tijd net het idee dat de misselijkheid minder werd. Maar helaas.... Vandaag uitleg gehad bij de gynaecoloog over de combinatietest en moest bloed laten prikken. Wij gaan de test dus wel doen. We komen steeds weer van de ene spannende achtbaan in de andere achtbaan. Ervaren jullie dat nu ook zo? Volgende afspraak is (oa) het hartje luisteren bij de vk. Dit op 8 januari.
Echt leuk echo's idd. Zou elke week willen hahah. Zo morgen zijn er veel echo's. Succes meiden hoop dat alles goed zal zijn.veel plezier!
En welkom Amanda, wat fijn dat jij je hier ook mag melden. Ik kan jou er niet tussen zetten. Geen idee hoe het moet.
Ik zit in de WW. Ben wel aan het solliciteren en vermeld daarbij nog niet dat ik zwanger ben, maar het duurt niet lang meer voor het echt zichtbaar is. Ik schat de kans om ergens aangenomen te worden de komende vijf maanden op 10%. Vrijwilligerswerk wil ik wel maar dat moet goedgekeurd worden door het UWV en die hebben tot nu toe alles wat ik wil doen afgekeurd om de meest debiele redenen. Stiekem doen wil ik niet met het risico om mijn uitkering te verliezen. Ik heb wel gewoon recht op zwangerschaps - en bevallingsverlof, in die 16 weken wordt mijn WW stopgezet dus ik heb vier maanden langer een uitkering. Dan zit ik al op maart 2017. Tegen die tijd kan ik vast wel wat leuks vinden. Vriend kan ook deels thuis werken dus dat scheelt.
Ik ook Twigs, na mijn verlof ga ik serieus solliciteren want nu wordt het toch niks. Maar ik wil sowieso weer werken. Tijdens de WAZO krijg je trouwens 100% van je dagloon ipv 70%, wist je dat?
Dankje wel Twinkle , ik zie dat ik er nu tussen sta ^_^ zal mijn even een klein beetje voorstellen. Mijn naam is Amanda 30 jaar en sinds 3 weken gelukkig verloofd met mijn vriend waar ik al bijna 11 jaar samen mee ben. Dat ik nu zwanger ben is een beetje een verrassing. Ik heb in maart 2014 een miskraam gehad. En zijn in aug met de eerste kunstmatige iNsiminatie KI gestart. (KI) geen geluk en in sept kregen wij de 2de ook geen geluk. Bloed laten prikken omdat ik maar niet ongesteld werd. Moest eigelijk aan de opwek pillen maar die heb ik geweigerd. Onder het idee ik heb momenteel al genoeg in mijn lijf ik wacht braaf de ongesteldheid af. En het resultaat ons wondertje is in de wacht periode op natuurlijk wijze zonder KI ontstaan <3 Dacht eerst dat ik ongesteld was geworden naar 69 dagen maar was licht en verloor wat bruin bloed. Dit was nieuw, en mijn vriend zei ga eens testen. Dus 1 dag voordat we op vakantie gingen naar Thailand. BAM positief hihi. (Yes naar 2,5 jaar in totaal) was op vakantie wel even stresse omdat ik de eerste week elke dag bloedverlies had en weer als de dood was voor een MK. Maar alles gaat goed vorige week dinsdag de 2de echo gehad en het groeit goed en hartje klopt en was lekker beweeglijk op de echo <3 verder ben ik veel moe en misselijk maar ik zit nu ook aan de ijzer en B12 pillen omdat deze lager waren dan voorheen. Ik wordt elke 3 maanden gecontroleerd op mijn vitamine ivm mijn maagverkleining die ik heb gehad. Zo hihi dat is een heel verhaal
Welkom Amanda! Gezellig dat je mee komt kletsen. Wat een verrassing dat je nu zwanger bent. Fijn dat de echo goed was ondanks het bloed verlies. Gefeliciteerd 💟!
Amanda, welkom! Leuk dat je mee komt kletsen, wat mooi dat je toch zwanger bent geworden nadat de KI niet is gelukt. Twinkle, ik ben het wel met je eens dat je van de ene in de andere achtbaan komt. Iedere keer weer spannende momenten. Ik merk dat ik nu weer even rust heb en kan genieten. Wij laten ook combinatietest doen en ook dat zal weer spannend zijn. En wow wat veel afspraken/echo's weer vandaag! Iedereen heel veel succes (en hopelijk plezier) vandaag!
Ja, dat wist ik nog van mijn vorige zwangerschap die helaas uitliep op een EUG. Heb toen twee maanden mijn dagloon gekregen ivm ziek wegens zwangerschap. Dat was het enige voordeel in die tijd, ik had best een goede baan en heb lekker wat naar mijn spaarrekening kunnen schuiven. Hallo babykamer en wandelwagen!
Yes! Ik heb ook weer een goede echo gehad! Dit keer een echt beebje te zien met zwaaiende armpjes en beentjes! 10.1 week. Mn datum is dus een dag naar voren gehaald, 25 juli. We mochten zelfs het hartje luisteren, wat een mooi geluid! Voel me zo opgelucht nu!!! Benieuwd hoe het bij jullie gegaan is!