Mrindustry, dankjewel. wat een mooie echo. Door mijn lusteloosheid en diarree ben ik bijna 2 kg afgevallen, vind het niet erg haha heb overgewicht Diymommy, dankjewel, ook beterschap voor jou. In de zwangerschap wordt je echt extra ziek. Mijn dochter is de 25ste jarig.
💖 Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💖 10 juli ♡ Aikie - 32 jaar - 2e kindje 13 juli ♡ Serena1987 - 28 Jaar - 1e Kindje ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje 14 juli 15 juli ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje 16 juli ♡ Diymommy - 27 jaar - 3de kindje 17 juli ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje ♡ Rae -31 jaar - 4de kindje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje 19 juli ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje 20 juli ♡ Ni84 - 31 jaar - 3de kindje ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste 2 kindjes ♡♡ Sam01 - 31 jaar - 1ste 2 kindjes ♡ Mich92- 1ste kindje 21 juli 22 juli ♡ Noettie - 31 jaar - 2de kindje ♡ Ktink - 24 jaar - 1ste kindje ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje 23 juli ♡ Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje ♡ CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje ♡ NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje 24 juli ♡ Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje ♡ Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje ♡ Gupperdegup - 32 jaar - 2de kindje 25 juli ♡ Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje ♡ Amanda28 - 30jaar - 1ste kindje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje ♡ Bloemetje26 - 27 jaar - 1ste kindje ♡ Trutje89 - 23 jaar - 1ste kindje 26 juli ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje ♡ Nobely - 24 jaar - 1ste kindje 27 juli ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje ♡ Amandie - 29 jaar - 2de kindje 28 Juli ♡ Heis - 33 jaar -1e kindje ♡ Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje 29 juli ♡ Another - 25 jaar - 1ste kindje - verrassing ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje verrassing ♡ Wiesje2408 - 32 jaar - 2de kindje ♡♡ Manutje - 30 jaar - 1ste 2 kindjes 30 juli ♡ Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje 31 juli ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje ♡ Ailya - 27 jaar - 2de kindje 3 augustus ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje Totaal: 41 Waarvan al 41 + 3 extra ♡ gezien zijn! 0 meisjes 0 jongens 2 verrassingen Afspraken januari 4 januari | essieee1983 | termijnecho 4 januari | Cida84 | termijnecho 4 januari om 09:00 | Mrsindustry | termijnecho + combinatietest 5 januari | Emma79 | derde echo 6 januari om 19.30 | NicoleAM | tweede termijnecho 7 januari om 18:30 | NicoleAM | Intake verloskundige 6 januari om 14:30 | Vrolijklente | Termijnecho 7 januari om 10:30 | Another | Termijnecho 7 januari om 11:15 | Marrieb | Intake verloskundige 6 januari om 10:00 | Amandie | tweede echo 6 januari om 19:20 | Nobely | Termijnecho 8 januari om 13:00 | Roosje24 | Intake verloskundige 8 januari | Ktink | echo 11 januari | Gupperdegup | Back-up termijnecho 11 januari | bloemetje26 | termijnecho 11 januari | trutje89 | combinatietest + afspraak gynaecoloog 12 januari om 10:15 | Tabbey | termijnechO 14 januari om 10:45 | Noettie | controle verloskundige 15 januari om 14:30 en 16:00 | Noettie | afspraak verloskundige + termijnecho 15 januari om 10:35 | Mrindustry | nekplooimeting 15 januari om 14:30 en 16:00 | Manutje | afspraak verpleegkundige + gynaecoloog 2e termijnecho 15 januari om 19.50 | Aikie | geslachtsbepaling 19 januari om 17:00 | Vrolijklente | controle verloskundige + hartje luisteren 19 januari om 09:20 | DIYMommy | controle bij gynaecoloog + groeiecho 21 januari om 13:00 | DIYMommy | pretecho + geslachtsbepaling 21 januari | Ktink | Controle verloskundige 21januari om 08:30 | Vrolijklente | nekplooimeting echo 26 januari | Bintje83 | Controle verloskundige Afspraken februari 18 februari om 14:00 | DIYMommy | controle bij gynaecoloog + groeiecho 29 februari om 10:00 | DIYMommy | 20 weken echo Afspraken maart 14 maart om 9:00 | DIYMommy | controle bij ziekenhuis verloskundige 7 maart om 13:00 | Roosje24 | 20 weken echo ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD ~ weer zwanger Mawaikee Bugs bunny Destiiny Talvi
Dat klopt DIYMommy ik ben nu al gestopt met werken en heb nog geen kinderen dus kan dat lekker zelf bepalen Balen van je ontsteking!! Hopelijk snel over. Veel zieken hè! Hoor je overal, zal wel de tijd van het jaar zijn. Ik ben gelukkig nog niet ziek geweest (afkloppen). Prachtige echo Mrsindustry hopelijk krijg ik ook zo'n uk te zien woensdag! Fijn dat je je iets beter voelt Roosje
Heb toch emefasene ofzo gevraagd.heb ik het iig in huis. Ze heeft me labformulier gekregen voor weer tsh,vitamine D, b12 prikken. Vrijdag heb ik al Zowiezo intake met vk in het ziekenhuis dus moet daar ook bloedprikken. Zeheeft mijn schildkliertabletten ook veranderd gelukkig want ze maken me zo misselijk, spuug ze gewoon terug. Vandaag heb ik weer eetlust gelukkig maar net door het hoesten weer overgegeven beetje. Had nog alleen maar 2 tosti,s en 1 banaan op
Lekker DIYmommy. Hier heb ik weinig keus. Het huis is erg gehoorig. Als ML of ik ons bed uit gaan om te werken/plassen, is hij wakker. Later naar bed doen lijkt mij heerlijk. Maar dat houd hij echt niet vol. Als we bij vrienden eten rekken we het een beetje tot half 8/8uur. Maar dan houd het wel op. Ligt idd heel erg aan het kindje. Dat ze doorslapen vanaf week 7 zijn volgens mij wel uitzonderingen. Onze kleine man kreeg altijd om 11 uur nog een voeding en om 6 uur nog eentje en sliep toen nog wel door de herrie heen. Als hij de hele week om 6-7 uur wakker is, is hij dat op zondag helaas ook. Soms ook wel grappig. Dan zijn we de enigste in de straat die de lampen al zo vroeg aanhebben. Wat vervelend dat er zoveel zieken zijn. Ik kijk er ook wel een beetje tegen op om zo te werken. Heb ook lichte diarree en ben misselijk. Maar vind het minder heftig dan vorige week. Ik hoop alleen wel dat ik de hele avond kassa kan draaien. Toen ik zondag 10 min op de vloer stond had ik mijn lies al verrekt of zo en deed het lopen super veel pijn. Ik wil dan toch sneller lopen om de klant te helpen merk ik. Automatisme? Zou dit ook komen door bekkenpijn? Toen ik thuis kwam leek het wel alsof mijn rug gekraakt werd. Knak knak knak. Heb maar 4 uurtjes gewerkt. Maar daarna nog 1 uur op de bank gelegen om mijn rug de rust te geven. Hoop dat iedereen snel weer beter is. Het tweede semester gaat het vast beter. Overigens hebben wij onze vakantie nu toch in week 26-27 geplaned. Eerder kunnen/willen we niet. De kleine willen we niet meteen na 1-2 week psz alweer op vakantie laten gaan. Dan krijgt hij te weinig tijd om te wennen vind ik. Twee weken ervoor is het nog een beetje te koud (begin maart). Dan hebben we een trouwerij waar ik de getuige ben (super leuk) en daarna is het bijna meivakantie van 3 weken op de psz. Als we 2 weken ervoor gaan is hij 5 weken weg van de psz. Dus wil dan liever in de mei vakantie gaan. We hebben ook nog 100 verjaardagen. Dus we moeten nu 2 familieleden teleurstellen. We zijn er gewoon niet. Anders kunnen we echt nooit weg. We hebben ook al een park uitgezocht in belgie. Heb er super veel zin in. We gaan een voorkeurslocatie kiezen zodat we dicht bij alles zitten en ik niet zo ver hoef te lopen. Nu nog hopen dat we vrij krijgen. Maar dat moet vast lukken.
Wow veel zieken inderdaad. Beterschap allemaal! Ik heb me gisteravond vermaakt met het topic: genante en memorabele bevallingsverhalen. Er staan echt hilarische tussen! Ik hou mijn hart vast hoe ik mij met de tijd gedraag!
Prachtige echo. Bewegend kindje, lag geen seconde stil. Door de miskraam was de uitgerekende datum niet duidelijk, nu op 29 juli gezet! Intens gelukkig!
ik zie vandaag weer allemaal mooie echo's voorbij komen. Fijn hoor! En over het "nooit" meer kunnen uitslapen, kan ik mee praten Vrolijklente. Hier waren wij ook altijd de enige in de straat met een lampje aan heel vroeg in de ochtend of midden in de nacht. En we hebben nog steeds elke nacht een gebroken nacht. Slaapt hij een keer door, dan is hij rond 6 uur klaarwakker. Tja, ik heb me er maar bij neergelegd maar hoop van harte dat de volgende met 7 weken doorslaapt. Dat is echt een extra cadeautje. Morgen 12 weken en de misselijkheid neemt wat af. Wel steeds een nare smaak in mijn mond, kan het niet omschrijven. Herkennen jullie dit?
Wat een mooie echo's!! 💜 kan niet wachten tot woensdag. Ben net eerder van werk terug gegaan. Heb toch maar aangegeven dat op de vloer staan voor mijn rug te zwaar is. Heb alleen op de maandag avond een collega die perse kassa wil blijven draaien. Die is bang dat ik haar van haar vaste plek stoot. Wat ik wel kan begrijpen. Maar mijn leidinggevende vind het onzin. Ze moet zich maar aanpassen en ik moet mij niet schuldig voelen. Dat doe ik toch. Heb enorm kinderachtig lopen huilen. (Hormonen?) En ben kotsmisselijk. Nu plat op de bank. Grappig dat ik niet de enige ben met een zoontje die zo vroeg wakker is twinkle!! Gelukkig slaapt hij nu wel altijd door. Tenzij hij een nachtmerrie heeft natuurlijk. Gelukkig is dit zeldzaam. Meestal is de dag dan te druk geweest. Merken jullie dat ook? Ik ga dat topic even zoeken nobely!! Klinkt hilarisch. 😂
Uhmm.. hoge uitzondering? Onze bink is al vanaf 01:00 uur aan het huilen tot nu. ML shaggo en ik kots misselijk. Eerst maar weer wat eten en drinken voordat ik mijn bed induik. Weer de enige in de straat waar de lampen aan zijn. Oh twinkle, die nare smaak.. heb er wel eens van gehoord. Een ijzer-achtige smaak schijnt dat te zijn. Klopt dat? Echt een zwangerschapskwaaltje.
Hey dames! Goh wat is er weer veel gekletst hier! Ik heb een poging gedaan om bij te lezen en ga een poging doen om zowat op verschillende dingen te reageren Blij om te zien dat het laatste hartje ook in de lijst staat nu! Denk dat we wel kunnen zeggen dat bij iedereen de terrible 3 months bijna mogen afgesloten worden! En dat er bij de sterretjes ook zijn die opnieuw zwanger mochten worden, vind ik echt topnieuws! Wat borstvoeding betreft ga ik dit toch proberen te doen aangevuld met flesjes zodat ventlief ook eens kan voeden, moest het niet lukken kan ik nog steeds naar flesjes overschakelen. Ziek zijn mag ik niet over klagen, misselijke dagen af en toe en wel nog steeds heel moe maar dit is ook nog een deel nasleep van CMV die ik ervoor heb doorgemaakt. Wat de kamer betreft hebben we hier nog geen ander kleintje lopen dus dat zijn zorgen voor later of die al dan niet beschermende grote broer/zus is Onze grootste zorg is, denk ik, dat die klaar moet zijn Qua shoppen valt het goed mee, het enige dat we wel al gekocht hebben is een luiertas en dit enkel en alleen omdat we die in het begin ook gezien hadden en het was de laatste ervan we stonden in de winkel te kijken en vriend vroeg waar de tas was, was helemaal uitverkocht, het laatste exemplaar stond in een ander filiaal. Omdat hij zijn zinnen op die tas had gezet van het begin af aan, meteen laten reserveren en naar dat filiaal gereden om em op te halen Gisteren termijnecho gehad, ik mag nu officieel naar 15 juli verplaatst worden. Het kleintje is mooi op schema, voorzichtig gepolst naar het geslacht (kunnen ze al voorzichtig bepalen met de NUB-test) en het zal hoogstwaarschijnlijk een jongetje worden maar is pas volgende afspraak 1 februari dat dit helemaal bevestigd kan worden Alleszins beweeglijk is het wel Nekplooi is in orde, bloed is ook afgenomen als ik eind deze week hierover geen telefoon krijg is dit ook in orde! Vanaf 18 januari op aanraden van dokter deeltijds beginnen werken mits men werk akkoord is natuurlijk... De dagen zijn net iets te lang om vol te houden zonder een dutje tussendoor 5u30 opstaan en rond 19u-19u30 pas terug thuis. Nu twee weken examens (volg afstandsleren voor bachelor) dus even een spannende tijd bovenop het zwanger zijn Denk dat ik nu zo wat alles samengevat heb! *humhum* Hieronder echo van gisteren!
Wat gaaf lachebekje!! Wij hebben een echo met 13 weken. Zag dat jij 12 weken bent. Ben nu wel nieuwsgierig geworden. De nub theorie is voor 75% betrouwbaar bij 12 weken. Maar vanaf 13 weken is het al 95%. Bizar!! We wilden eigenlijk de 20 weken echo afwachten. Nu toch maar even bedenken wat we gaan doen. Straks denken ze een jongen en dan blijkt het toch een meisje met de 20 weken echo. 5% kans dat ze het mis hebben. Wie heeft er een voorkeur of voorgevoel voor het geslacht?
Hoe gaat het met alle zieken? Ik hoorde dat het momenteel heel erg heerst, verkoudheid, grieperig, niet lekker voelen. Gelukkig zelf geen last van, maar voor iedereen die zich nog zo beroerd voelt, veel beterschap! Essie, MrsIndustry en Lachebekkie, wat een mooie echo's! Superleuk om te zien! Twinkle, ik had paar dagen geleden ook ineens last van hele vreemde smaak in m'n mond. Goed om te horen dat het een zwangerschapskwaaltje is . Qua geslacht denken wij momenteel zelf dat het een jongetje is. Eerlijk gezegd hopen wij daar stiekem ook wel op ivm mogelijk doorgeven van het borstkankergen (bij jongen heeft dat namelijk weinig directe invloed op zijn leven). Onze VK doet maakt na de combinatietest pas weer bij 20 weken een echo, dus na eerst twee maanden bijna iedere twee weken een echo, dan pas weer 1 twee maanden laten. Dus als het aan mij ligt doen we tussentijds nog geslachtsecho. Ik heb wel het gevoel dat de zwangerschapskwaaltjes al af beginnen te nemen (ben morgen 10 wkn), nog wel last van gevoelige borsten (vraag me af of dat uberhaupt minder wordt de komende 7 mndn), maar ben veel minder moe en voel me minder snel misselijk. Was dat bij jullie ook al zo snel?
Dank je wel dames! Vrolijklente: Ik wou ook afwachten tot 1 februari (20w), ik was gewoon even aan het polsen bij gyn vanaf wanneer het te zien zou zijn en ze heeft meteen geprobeerd of het al te bekijken was ze zei wel eerlijk dat ik me er niet op mocht vastpinnen, ik ben nu ook niet van plan om meteen naar de winkel te rennen en kleertjes te kopen Ik had reeds enkele weken een voorgevoel dat het een jongen was, men vriend hoopt nog steeds dat het toch een meisje zou zijn ik heb eigenlijk geen voorkeur voor mij is beide goed maar een grote stoere broer en hopelijk daarna een kleine zus lijkt mij wel wat Het is heel leuk om de lijst te zien vorderen van kloppende hartjes naar mooie echo's die voorbijkomen, ik blijf er verwonderd over dat er een klein mensje in men buik zit, zeker na de echo van gisteren waar het echt duidelijk op te zien is! De eerste echo was, tja, precies een klein garnaaltje ofzo
Ja een soort ijzersmaak lijkt me een goede omschrijving. Puur de smaak want mijn man ruikt gelukkig niks. Hopelijk gaat ook dat snel weg. Ik ben vandaag precies 12 weken. Over een week de combitest en ik krijg nu opeens ook heel erg zin om te vragen of ze het geslacht kan zien. Bij mijn zoontje wist ik vanaf de positieve zwangerschapstest voor 100% zeker dat het een jongetje werd. Nu twijfel ik. Mijn gevoel zegt een meisje omdat de kwaaltjes heel anders zijn dan de eerste keer. Maar heel eerlijk: ik zou heel blij zijn met nog een stoere boy. Cliché, maar het allerbelangrijkst is dat het gezond is. Ben ook best wel zenuwachtig voor volgende week. Oh Vrolijklente, wat heb jij weer een nacht achter de rug. Hier een redelijke nacht. Lig nu wel even op de bank, want de kleine slaapt. Hopelijk duurt dat nog wel even.
Zo leuk al die echo's! Ik mag morgen weer, ben zo benieuwd... Helaas pas 's avonds om 19:20 uur. Dus nog even geduld Voelen de zieken zich al wat beter?