Pijnlijk zo'n wond die niet dicht gaat. Nooit geweten dat dat samenhangt met bepaalde voedingsstoffen. Ik had hoge bloeddruk dus moest in het zkh bevallen. Wilde in het geboortecentrum (zit hier in het zkh) en sowieso niet thuis. Afwachten of ik dit keer wel in het geboortecentrum ga bevallen. Maar het zkh is mij heel goed bevallen. Allemaal goede en aardige mensen. Achteraf gezien weinig rust gehad door de kraamvisite. Ga ik nu anders regelen en vaker een kruis in de agenda zetten of zelfs een klein kraamfeestje in 1 keer. Naaste familie en goede vrienden zijn voor die tijd dan natuurlijk wel welkom. Trutje fijn hoor. Spannend welk geslacht het is. Bij mij klopte mijn sterke gevoel.
💖 Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💖 10 juli ♡ Aikie - 32 jaar - 2e kindje 13 juli ♡ Serena1987 - 28 Jaar - 1e Kindje ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje 14 juli 15 juli ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje 16 juli ♡ Diymommy - 27 jaar - 3de kindje 17 juli ♡ Rae -31 jaar - 4de kindje ♡ NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje 19 juli ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje 20 juli ♡ Ni84 - 31 jaar - 3de kindje ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste 2 kindjes ♡♡ Sam01 - 31 jaar - 1ste 2 kindjes ♡ Mich92- 1ste kindje 21 juli 22 juli ♡ Noettie - 31 jaar - 2de kindje ♡ Ktink - 25 jaar - 1ste kindje ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje 23 juli ♡ Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje ♡ CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Nobely - 24 jaar - 1ste kindje 24 juli ♡ Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje ♡ Gupperdegup - 32 jaar - 2de kindje 25 juli ♡ Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje ♡ Amanda28 - 30jaar - 1ste kindje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje ♡ Bloemetje26 - 27 jaar - 1ste kindje ♡ Trutje89 - 23 jaar - 1ste kindje 26 juli ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje 27 juli ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje ♡ Amandie - 29 jaar - 2de kindje 28 Juli ♡ Heis - 33 jaar -1e kindje ♡ Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje 29 juli ♡ Another - 25 jaar - 1ste kindje - verrassing ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje verrassing ♡ Wiesje2408 - 32 jaar - 2de kindje ♡ Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje ♡♡ Manutje - 30 jaar - 1ste 2 kindjes 30 juli ♡ Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje 31 juli ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje ♡ Ailya - 27 jaar - 2de kindje 3 augustus ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje Totaal: 41 Waarvan al 41 + 3 extra ♡ gezien zijn! 0 meisjes 0 jongens 2 verrassingen Afspraken januari 12 januari om 10:15 | Tabbey | Termijnecho 13 januari | Nobely| Nekplooimeting 14 januari om 10:45 | Noettie | controle verloskundige 15 januari om 14:30 en 16:00 | Noettie | afspraak verloskundige + termijnecho 15 januari om 10:35 | Mrindustry | nekplooimeting 15 januari om 14:30 en 16:00 | Manutje | afspraak verpleegkundige + gynaecoloog 2e termijnecho 15 januari om 19.50 | Aikie | geslachtsbepaling 19 januari om 17:00 | Vrolijklente | controle verloskundige + hartje luisteren 19 januari om 09:20 | DIYMommy | controle bij gynaecoloog + groeiecho 20 januari om 19:30 | NicoleAM | Pretecho 20 januari | Fas30 | controle verloskundige 21 januari om 13:00 | DIYMommy | pretecho + geslachtsbepaling 21 januari | Ktink | Controle verloskundige 21 januari om 08:30 | Vrolijklente | nekplooimeting echo 25 januari | Twinkle78 | geslachtsbepaling 26 januari | Bintje83 | Controle verloskundige 26 januari om 8.30 | Aikie | Controle verloskundige 26 januari om 17:45 | Roosje24 | geslachtsbepaling 27 januari | Nobely | geslachtsbepaling Afspraken februari 1 februari | lachebekje87 | 20 weken echo 3 februari | Nobely | Controle verloskundige 8 februari om 13:30 | Roosje24 | Controle verloskundige 18 februari om 14:00 | DIYMommy | controle bij gynaecoloog + groeiecho 24 februari om 18:00 | Twinkle78 | 20 weken echo 27 februari om 9:10 | NicoleAM | 20 weken echo 29 februari om 10:00 | DIYMommy | 20 weken echo Afspraken maart 2 maart om 16.00 | Aikie | 20 weken echo 4 maart om 08:30 | Ktink | 20 weken echo 7 maart om 13:00 | Roosje24 | 20 weken echo 14 maart om 9:00 | DIYMommy | controle bij ziekenhuis verloskundige ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD ~ weer zwanger Mawaikee Bugs bunny Destiiny Talvi
Tabbey succes met je termijnecho Heb vandaag afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling, spannend, 26 januari 🙊
Meiden die vandaag een echo hebben: succes! Ik heb de 26e weer een afspraak met de verloskundige maar dan krijgen we geen echo. Jammer hoor, ik raak er na vijf wel aan gewend om ons kindje te zien. Ik vind het zo leuk om het te zien groeien! We hebben op 3 februari een geslachtsbepalingsecho gepland staan. Dan nemen we mijn schoonmoeder mee. Ik wilde het eerst samen met mijn vriend doen en dan een soort verrassingsding doen voor zijn familie, maar schoonzus is heel boos op me na kerst dus ik zie daar van af. Jammer voor zijn broer en de meisjes, maar er moet nu eerst even serieus gepraat worden... Dan hebben we op 2 maart de 20-weken echo. Zit ik gewoon al op de helft! Omdat er een kamer leeggehaald moet worden hier om plek te maken voor de babykamer moest ik zoeken naar een andere kast waar al onze spullen dan in moeten passen. Zo'n ding tot het plafond of zo. In plaats daarvan heb ik een kinderwagen gekocht. Rationele ik, zit in week 13 met een kinderwagen waar dus echt geen plek voor is. Ik moet zo lachen om mezelf, zo ben ik helemaal niet! Maar het was ook wel een hele mooie hoor, op marktplaats. Een Bugaboo Cameleon 2 met twee sets kappen voor maar 275,-, alles erop en eraan. Zelfs een parasolletje... Ik zit nu te bedenken hoe ik dit ga uitleggen als vriendlief vanavond thuis komt...
Welkom Nathalie!! Gezellig dat je mee komt kletsen! Zal kijken of ik zo tijd heb om je op de computer erbij te zetten. Zit nu op mijn telefoon.
Haha Twigs!! Heel gek is het trouwens niet hoor. Op onze wagen zat 3 maanden levertijd. Sommige zelf 5. Dus optijd zoeken is niet zo gek hoor!! Leg dat maar uit aan je vriend!! 😉 Wat is er allemaal in je familie aan de hand als ik vragen mag? Snap het niet zo goed. 😯 Als je het niet wil vertellen hoef je dat niet te doen hoor!! Maar klinkt heel lastig.
Je voelde er gelukkig niets van Twinkle. Het is het idee dat je 'open licht' er komt geen korstje op of zo. Je mag niet zwemmen. Dat vond ik veel erger. Wilde zo graag met mijn kleine man van 4 maanden zwemmen. Vanaf dan mag dat namelijk.
Helemaal happy! Weer mooi kindje gezien, goed gegroeid en lekker aan het bewegen. Hij lag eerst wat gedraaid, maar na wat duwen kon vk alles goed zien en meten. Ben weer 3 dagen vooruit gezet en daarmee klopte mijn eigen berekening toch en val ik ook officieel weer binnen dit clubje, namelijk 31 juli . Wilde meteen bloed laten prikken voor nekplooimeting, maar wachttijd was bizar lang, dus morgen maar even terug. Op 26-1 is meting en 10-2 volgende controle, zonder echo helaas... Wij zijn in ieder geval weer helemaal happy en gaan goede nieuws verder vertellen. Ik wil het alleen nog niet vertellen aan eventuele opdrachtgevers. Ik werk namelijk als zelfstandige en ben bang dat men dan problemen gaat zien terwijl dat helemaal nog niet nodig is. Ben nu previes uitgerekend in hele rustige tijd en heb wat backup achter de hand tegen de tijd dat het nodig is. Zijn er nog meer hier in de club die zelfstandig onderneemster zijn?
Gefeliciteerd Tabbey! Ik ben geen zelfstandige, maar wel aan het solliciteren, en ik vertel ook (nog) niet dat ik zwanger ben. Ik zoek wel echt tijdelijke opdrachten zodat een toekomstige werkgever zich geen zorgen hoeft te maken om zwangerschapsverlof. Maar ik ben bang dat het binnen no time echt niet meer te verhullen is Tsja, mijn schoonzus... Vrolijklente mijn vriend heeft een broer en het is zijn vrouw. Ik kan het gewoon nooit goed doen. Heb ik met Kerst echt heel hard mijn best gedaan, ik heb het echt heel leuk gehad, stuurt ze achter mijn rug om na afloop berichten aan mijn vriend dat ik haar hele kerst heb verpest, dat ik een bitch ben, dat ze niks meer met me te maken wil hebben. Terwijl ik toen ze er was geen enkel idee had hoe ze er dus in zat. Ik weet het ook niet meer nu, laat haar maar lekker boos zijn en ver uit mijn buurt blijven. Ik wist al dat we nooit dikke vriendinnen zouden worden, maar ik ben nu ook echt wel klaar met mijn best doen voor haar. Ik heb wel wat anders aan mijn hoofd. En die tip van de levertijd, top! Ik ga het hem gewoon vertellen als ie thuis komt. Ik kan hem wel uitleggen dat dit een buitenkansje was en dat het echt een hele mooie wagen is en dat we er uiteindelijk toch echt eentje nodig hebben Ik heb nog een box van Shurgard waar ik hem in kan zetten tot we hem nodig hebben dus hij zal hier niet in de weg staan.
Gefeliciteerd Tabby wat een goed nieuws! <3 Uh Twigs, wie is hier dan de B1tch? Echt heel gemeen. Wat vinden de broers ervan? Die staan er natuurlijk helemaal tussen. Vervelend zeg. Oh en je moet er ook rekening mee houden dat het kindje wel eens te vroeg kan komen. Met 37 weken kan het kindje gezond geboren worden thuis. Kan nog eerder, maar dan ligt het kindje nog even in het ziekenhuis. Wij zaten echt enorm in de stres. Was in maart uitgerekend en we konden geen kinderwagen vinden. ML en ik zaten niet op 1 lijn.. Toen we er 6 jan eentje vonden die we beiden mooi (en betaalbaar)vonden, bleek er dus inderdaad 3 maanden levertijd op te zitten!! Helemaal in schok. We hebben er een spoed order van laten maken. Maar eerder dan 3 maanden ging echt niet. Als het maar niet later werd. Gelukkig hadden we hem op tijd binnen. 2-3 weekjes ervoor of zo (?) Hij werd ook rond mijn uitgerekende datum geboren 40+4. Een vriendin van mij (ook half maart uitgerekend) was tweede kerstdag bevallen. Ze hadden het nog 2 weken met weeen remmers weten te rekken anders had het kindje het nooit gehaald. Ze heeft heel lang in het ziekenhuis gelegen en was heel klein. De placenta werkte niet goed meer. Nu gaat alles goed gelukkig . Echt een klein wondertje. Ze paste in een mannenhand zo klein. Hier wel een eigen bedrijfje Tabbey, maar meer een soort hobby, hoef er niet van te leven. Maar er zijn financieel wel regelingen voor volgens mij. Alleen gaan de klussen natuurlijk wel gewoon door. Wat voor bedrijf heb je?
💖 Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💖 10 juli ♡ Aikie - 32 jaar - 2e kindje 13 juli ♡ Serena1987 - 28 Jaar - 1e Kindje ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje 14 juli 15 juli ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje 16 juli ♡ Diymommy - 27 jaar - 3de kindje ♡ Nathalie83 - 32 jaar - 1e kindje 17 juli ♡ Rae -31 jaar - 4de kindje ♡ NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje 19 juli ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje 20 juli ♡ Ni84 - 31 jaar - 3de kindje ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste 2 kindjes ♡♡ Sam01 - 31 jaar - 1ste 2 kindjes ♡ Mich92- 1ste kindje 21 juli 22 juli ♡ Noettie - 31 jaar - 2de kindje ♡ Ktink - 25 jaar - 1ste kindje ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje 23 juli ♡ Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje ♡ CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Nobely - 24 jaar - 1ste kindje 24 juli ♡ Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje ♡ Gupperdegup - 32 jaar - 2de kindje 25 juli ♡ Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje ♡ Amanda28 - 30jaar - 1ste kindje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje ♡ Bloemetje26 - 27 jaar - 1ste kindje ♡ Trutje89 - 23 jaar - 1ste kindje 26 juli ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje 27 juli ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje ♡ Amandie - 29 jaar - 2de kindje 28 Juli ♡ Heis - 33 jaar -1e kindje 29 juli ♡ Another - 25 jaar - 1ste kindje - verrassing ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje verrassing ♡ Wiesje2408 - 32 jaar - 2de kindje ♡ Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje ♡♡ Manutje - 30 jaar - 1ste 2 kindjes ♡ Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje 30 juli ♡ Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje 31 juli ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje ♡ Ailya - 27 jaar - 2de kindje ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje Totaal: 42 Waarvan al 42 + 3 extra ♡ gezien zijn! 0 meisjes 0 jongens 2 verrassingen Afspraken januari 13 januari | Nobely| Nekplooimeting 14 januari om 10:45 | Noettie | controle verloskundige 15 januari om 14:30 en 16:00 | Noettie | afspraak verloskundige + termijnecho 15 januari om 10:35 | Mrindustry | nekplooimeting 15 januari om 14:30 en 16:00 | Manutje | afspraak verpleegkundige + gynaecoloog 2e termijnecho 15 januari om 19.50 | Aikie | geslachtsbepaling 19 januari om 17:00 | Vrolijklente | controle verloskundige + hartje luisteren 19 januari om 09:20 | DIYMommy | controle bij gynaecoloog + groeiecho 20 januari om 19:30 | NicoleAM | Pretecho 20 januari | Fas30 | controle verloskundige 21 januari om 13:00 | DIYMommy | pretecho + geslachtsbepaling 21 januari | Ktink | Controle verloskundige 21 januari om 08:30 | Vrolijklente | nekplooimeting echo 25 januari | Twinkle78 | geslachtsbepaling 26 januari | Bintje83 | Controle verloskundige 26 januari om 8.30 | Aikie | Controle verloskundige 26 januari om 17:45 | Roosje24 | geslachtsbepaling 27 januari | Nobely | geslachtsbepaling Afspraken februari 1 februari | lachebekje87 | 20 weken echo 3 februari | Nobely | Controle verloskundige 8 februari om 13:30 | Roosje24 | Controle verloskundige 18 februari om 14:00 | DIYMommy | controle bij gynaecoloog + groeiecho 24 februari om 18:00 | Twinkle78 | 20 weken echo 27 februari om 9:10 | NicoleAM | 20 weken echo 29 februari om 10:00 | DIYMommy | 20 weken echo Afspraken maart 2 maart om 16.00 | Aikie | 20 weken echo 4 maart om 08:30 | Ktink | 20 weken echo 7 maart om 13:00 | Roosje24 | 20 weken echo 14 maart om 9:00 | DIYMommy | controle bij ziekenhuis verloskundige ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD ~ weer zwanger Mawaikee Bugs bunny Destiiny Talvi
Jeetje Vrolijklente dat is wel heel klein. Fijn dat ze het gered heeft! En de broers... Tsja... Mijn vriend staat achter mij, en zijn broer staat natuurlijk ook achter zijn vrouw. Logisch. Hoe zij dat samen oplossen moeten ze maar uitvogelen, maar ze komt er hier voorlopig niet meer in. Sowieso niet als ik alleen thuis bent, dan komt ze maar terug als mijn vriend er is. Gelukkig lijkt ze hier ook absoluut geen behoefte aan te hebben. Ik vind het vooral sneu voor mijn schoonmoeder. Ze is zó blij dat mijn vriend een fijne relatie heeft en dan gebeurt dit weer. Gelukkig trekt ze totaal geen partij. Ze had een etentje geregeld op nieuwjaarsdag en toen mijn schoonzus aangaf dat ze niet meer mee wilde (echt zó kinderachtig!) en haar man en de kinderen dus ook niet mee gingen, is ze met mijn vriend en mij uit eten gegaan. Maar ik vind het sneu voor haar, ze zit er midden in. En ik vind het bijzonder jammer dat ik nu de nichtjes (drie en zes jaar) niet meer zie. Maar het zal heus wel goed komen, op den duur. Mag van mij nog wel een paar maanden duren, ik vind het stiekem wel lekker rustig zo. Ik merk nu pas hoeveel energie het me kost om normaal met haar om te kunnen gaan...
Wat sneu inderdaad zeg voor je schoonmoeder. Wel fijn dat ze zich er niet mee bemoeid en dat ze toch met jullie uiteten is gegaan. Heel kinderachtig dat ze niet mee ging, maar aan de andere kant zou de sfeer dan ook niet zo gezellig zijn als ik het zo hoor. Ieder huisje heeft zijn kruisje. En dat is echt zo! Er is in elke familie wel wat. Het komt vast een keertje goed. Misschien wel als jullie kleine er is. Dat ze het dan wel gaat missen dat de kleintjes niet met elkaar kunnen spelen als ze zich zo gedraagt. Vooral niet te veel mee bezig zijn. Gewoon lekker genieten van jullie zwangerschap! <3
Nou, ik heb net de link naar Marktplaats naar mijn vriend gestuurd en hij vindt het een mooie wagen. Heb gezegd "Opa hem graag wil geven". Vanuit de hemel, ik koop hem dan van een stukje van mijn erfenis. VL heeft ook al bedacht waar de wagen kan staan tot die tijd. Gelukkig maar, hoef ik hem niet in de opslag te verstoppen tot hij er over begint. En gelukkig heeft hij door wat nesteldrang is, haha!
Wat een goed nieuws allemaal vandaag. Fijn dames! Twigs wat een vervelende situatie. Niks lastiger dan niet door 1 deur kunnen met familie. Hopelijk komt het goed en zoals je zegt; geen contact geeft inderdaad ook rust. Wij hebben net een goede echo gehad. Op de laatste echo zat iets nog niet helemaal zoals het hoorde, maar het is allemaal vanzelf goed gekomen. Opluchting zeg. De echoscopiste durfde zich niet te wagen aan de nubtheorie, dus we moeten nog twee weken wachten. Dat overleven we ook wel weer
Moest je nuchter Roosje? Ik wel. Maar kan me niet voorstellen dat je zo laat nog niks gegeten en gedronken hebt. Viel het prikken mee of vind jij het niet zo'n probleem?