Ik meld me hier ook. Net positief getest. Nod was gister, maar ik had al eerder een vermoeden. Vermoedelijk uitgerekende datum 22 juli. Onze dochter is van 19 juli.. Oeps...
Ha meiden Ik wil mij ook graag aanmelden bij dit groepje. Gisteren op mijn (vermoedelijke) nod dag positief getest! Ik gok dat mijn uitgerekende datum op 21 juli valt, maar heb intussen in 3 maanden tijd 3 zwangerschappen gehad waarvan dit dus de 3e is en ik niet exact meer weet wat mijn cyclus is. Maar ik had gemiddeld een cyclus van 30 dagen, dus heb hier mijn berekening naar gedaan . Als dit goed gaat zal het ons 2e kindje worden. Ik heb de vk nog niet gebeld, omdat ik voor de 5 weken nog geen afspraak durf te maken ivm eventuele teleurstellingen gezien de historie. Maar ik heb weer goede hoop en duim hard dat het een plakbaby blijft!
Ik wil me ook graag aanmelden hier. Ik ben 31 jaar, verwacht 22 juli ons tweede kindje! Mijn zoon is 19 augustus 1 geworden. Bij hem heb ik er 17 maanden overgedaan om zwanger te worden en nu is het meteen de 2e ronde raak! Kan het bijna niet geloven. Gisteren had ik veel buikpijn. Ik durfde bijna niet naar de wc, bang om bloed aan te treffen, bang dat het afgelopen was. Vandaag gaat het beter l heb ik tot nu toe veel meer klachten dan ik had bij mijn zoontje.
Hier gaat het gelukkig goed, heb nog geen klachten alleen snel moe merk ik. Wil ook aan mijn voeding letten, eet teveel ongezond dus moet over naar gezond eten..
Vandaag weer een testje gedaan. Vind hem niet heel veel donkerder geworden (zit nu op 4+4 weken) of maak ik mezelf gewoon gek. ben weer zo zenuwachtig voor deze week..pfff was vrij 'nuchter' over hoe de vorige 2 rondes zijn verlopen, maar nu ik er weer tegenaan zit ben ik gewoon misselijk van de spanning.
Hij is gewoon positief hoor destiny, maar had ik vorige maand ook dus ze waren wel donker maar werden niet knal Hierbij mijn testen op NOD
Hallo meiden. Ook hier een positieve test. Via een zelf berekening zullen wij op 18 juli 2016 uitgerekend zijn. Het zal ons 2e kindje zijn. Van de eerste zijn wij 2 jaar bezig geweest, waarvan 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen en 1 miskraam van een 2ling. Toen mocht het toch lukken en waren wij in verwachting van ons meisje, zij is van 29 juli 2014. (bevallen met 38 wk) Dit jaar al een miskraam gehad eind aug, en dan nu als verrassing toch weer positief. Ik ben wel op mn hoede, maar ik voel me heel anders als de vorige keer, dus we zullen zien
Hey meiden! Vanochtend een mooie positieve test in m'n handen! Voor m'n gevoel moest het ook raak zijn qua symptomen. Echt precies hetzelfde als bij m'n dochter in 2012! Hopelijk mogen wij rond 20 juli 2016 een klein wondertje verwelkomen!
Zijn jullie ook zo moe? Op de dagen dat vrij ben moet ik echt even slapen 's middags en da ga ik 's avonds ook al om half 10 slapen. Ik word wel meerdere keren per nacht wakker en uitslapen is tegenwoordig 7.30 maar meestal wakker rond 6 uur. En dan moeten de echte slapeloze nachten nog komen...
Ik ben ook moe! Ligt misschien ook wel aan het weer maar ik kan de hele dag door wel dutjes doen. maar ik ga savonds ook standaard te laat naar bed en kan me er dan niet toe zetten om er optijd heen te gaan haha.
Ik ben helemaal niet moe. Heb ook bijna geen klachten. Werk 5 dagen in de week. 6 uur op, tegen 16 uur thuis. 3 kids die springen en soms kook ik er nog bij. En dan om 23 uur licht uit 😜 Misschien komt de vermoeidheid nog.... Morgen bloedprikken, ik ben heel benieuwd naar mijn hcg waardes.
Desstiiny, ik snap dat je onzeker bent gezien de afgelopen maanden. Maar dit is echt een mooie test hoor. Vind hem zeker wel oplopen! Roosje, fijn dat jouw test ook mooi knalt.
Dank je wel roosje24 en Afkes 10tal ! Ik probeer het nu maar een beetje van me af te zetten. Ik ga donderdag nog 1 test doen en dan stop ik ermee. Ga dan die dag ook gelijk afspraak maken bij de vk .
@ lieve meiden , Ik kom me eindelijk bij jullie aanmelden na 15 ronde's !! Houden jullie een lijst bij ? En zo ja wat hebben jullie nodig hihi !! X x
💛 bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💛 16 juli zonnetje3 - 28 jaar - 2de kindje Fas30 - 34 jaar - 2de kindje 17 juli lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje diymommy - 27 jaar - 3de kindje Aikie - 32 jaar - 2e kindje Rae -31 jaar - 4de kindje 18 juli Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje Twigs - 40 jaar - 1e kindje 19 juli 20 juli Ni84 - 31 jaar - 3de kindje Annacatharina - 35 jaar - 1ste kindje 86Laura - 2de kindje 21 juli Desstiiny - 2de kindje 22 juli Noettie - 31 jaar - 2de kindje Afkes 10 tal - ? kindje 23 juli 24 juli 25 juli Roosje24 - 28 jaar - 2e kindje 26 juli Trutje89, 1ste kindje 27 juli 28 juli 30 juli 31 juli Totaal: 15 0 meisjes 0 jongens 0 verrassingen afspraken november 17-11 - Aikie - echo ivm eerdere EUG 25-11 - Twigs - echo bij gynaecoloog 26 -11 - DIYMommy - Wel of niet (pret)echo. afspraken december 8 - 12 - DIYMommy - Eerste controle + echo bij gynaecoloog. 7 - 12 - Lachebekje87 - Eerste controle bij gynaecoloog 11-12 Trutje89 - Eerste echo 22 - 12 - Ni84 - Intake + termijnecho verloskundige 01 - 12 - Bintje83 | Intake + echo bij verloskundige Sterretjes * ElisabethD