Moest er even om lachen meid haha maar soms hebben mannen dat he. Fijn dat je uieindelijk het hartje heb gehoord. Ik heb ook altijd een lage bloeddruk. Nog een week voor mijn geslachtsbepaling
💖 Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💖 10 juli ♡ Aikie - 32 jaar - 2e kindje 13 juli ♡ Serena1987 - 28 Jaar - 1e Kindje ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje 14 juli 15 juli ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje 16 juli ♡ DIYMommy - 28 jaar - 3de kindje - Jongen ♡ Nathalie83 - 32 jaar - 1e kindje 17 juli ♡ Rae -31 jaar - 4de kindje ♡ NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje 19 juli ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje 20 juli ♡ Ni84 - 31 jaar - 3de kindje ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste 2 kindjes ♡♡ Sam01 - 31 jaar - 1ste 2 kindjes ♡ Mich92- 1ste kindje 21 juli 22 juli ♡ Noettie - 31 jaar - 2de kindje ♡ Ktink - 25 jaar - 1ste kindje ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje 23 juli ♡ Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje ♡ CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Nobely - 24 jaar - 1ste kindje 24 juli ♡ Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje ♡ Gupperdegup - 32 jaar - 2de kindje 25 juli ♡ Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje ♡ Amanda28 - 30jaar - 1ste kindje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje ♡ Bloemetje26 - 27 jaar - 1ste kindje ♡ Trutje89 - 23 jaar - 1ste kindje 26 juli ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje 27 juli ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje ♡ Amandie - 29 jaar - 2de kindje 28 Juli ♡ Heis - 33 jaar -1e kindje 29 juli ♡ Another - 25 jaar - 1ste kindje - verrassing ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verrassing ♡ Wiesje2408 - 32 jaar - 2de kindje ♡ Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje ♡♡ Manutje - 30 jaar - 1ste 2 kindjes ♡ Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje 30 juli ♡ Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje 31 juli ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje ♡ Ailya - 27 jaar - 2de kindje ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje Totaal: 42 Waarvan al 42 + 3 extra ♡ gezien zijn! 0 meisjes 1 jongen 2 verrassingen 📅 Afspraken januari 20 januari | Fas30 | controle verloskundige 21 januari om 10:00 | Mrsindustry | Controle verloskundige + uitslag combinatietest 21 januari | Ktink | Controle verloskundige 21 januari om 08:30 | Vrolijklente | nekplooimeting echo 22 januari om 10:35 | Mrsindustry | Geslachtsbepaling 25 januari | Twinkle78 | geslachtsbepaling 26 januari | Bintje83 | Controle verloskundige 26 januari om 8.30 | Aikie | Controle verloskundige 26 januari om 13:00 | Tabbey | Nekplooimeting echo 26 januari om 17:45 | Roosje24 | geslachtsbepaling 27 januari | Nobely | geslachtsbepaling 📅 Afspraken februari 1 februari | lachebekje87 | 20 weken echo 3 februari | Nobely | Controle verloskundige 8 februari om 13:30 | Roosje24 | Controle verloskundige 10 februari om 10:30 | Tabbey | Controle verloskundige 13 februari om 11:45 | Tabbey | Geslachtsbepaling, pretecho 18 februari om 14:00 | DIYMommy | controle bij gynaecoloog + groeiecho 24 februari om 18:00 | Twinkle78 | 20 weken echo 27 februari om 9:10 | NicoleAM | 20 weken echo 29 februari om 10:00 | DIYMommy | 20 weken echo 📅 Afspraken maart 2 maart om 16.00 | Aikie | 20 weken echo 4 maart om 08:30 | Ktink | 20 weken echo 4 maart om 09:00 | Mrsindustry | 20 weken echo 7 maart om 13:00 | Roosje24 | 20 weken echo 14 maart om 9:00 | DIYMommy | controle bij ziekenhuis verloskundige ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD ~ weer zwanger Mawaikee Bugs bunny Destiiny Talvi
Thanx meiden, zijn ook helemaal in de zevende hemel te weten dat we een knulletje krijgen. Lekker aan het shoppen al geweest en vandaag weer even denk ik. Heb een lijstje eergisteren gemaakt met wat ik allemaal moet en wil hebben. Dus gaan alvast wat dingen er van bestellen. Controle gister was helemaal goed. We hebben een klein duimertje...! Hij was met ze handje voor ze hoofdje bezig en in ene had die ze duimpje te pakken. Schattig, maar hoop toch niet dat het echt een duimertje word. 😂😁 Hb was wel erg laag, dus dat verklaarde m'n duizeligheid de laatste tijd, dus daar gaan we ijzertabletten voor innemen. Ook Ustrogestan voorgeschreven gekregen om de kans op een vroeggeboorte te verminderen met 50%. Dus we hebben der weer 4 pilletjes op een dag bij, maar alles voor een gezonde baby rond 16 juli. 😉 Manutje: Wat erg! Had wel meegelezen en zo gehoopt voor je dat het toch nog goed zou zijn. Heel veel sterkte voor jullie beide! Vrolijklente: als mijn man zich zo zou gedragen nam ik em niet meer mee naar belangrijke afspraken. Ik heb er ook wel een enorme hekel aan als mensen schelden. Hopelijk gaat ie het zelf ook nog is inzien dat het erg vervelend is voor jou dat hij je zo voor schut zet. Wel fijn te lezen dat de baby het verder goed maakt. 😉
Ja idd Roosje en DIYmommy. Ik schaamde me kapot. Maar neem hem de volgende keer gewoon weer mee hoor. Heb hem wel een preekje gegeven (begint hij weer over mijn hormonen). Hopelijk let hij er de volgende keer beter op. Wat leuk dat jullie kunnen gaan shoppen DIYmommy!! Heb gister stiekem gekeken. Die meisjes schoentjes, ik smelt helemaal weg. Maar een jongen lijkt mij ook leuk. Ben zo nieuwsgierig. ML wil wachten op de 20 weken echo. Hebben jullie nu 2 meiden DIY mommy? Of juist al 2 mannen? Een mannen gezin lijkt mij wel wat. Vind het allemaal leuk. Haha. Spannend allemaal. Zie dat veel een geslachtsbepaling hebben geplaned. Zo leuk!!
Manutje wat erg zeg, sterkte! Ik ben net voor controle geweest en alles was goed! Ook hartje horen kloppen, zo leuk! Ben al 4 kilo gegroeid!! Maar ben dan ook mega aan het snaaien de laatste tijd! 2 maart moet ik voor de 20 weken echo dus dan weten wij ook wat het gaat worden. Ben heel benieuwd!
Ik heb gisteren voor het eerst emesafene geslikt. Het hielp wel tegen de misselijkheid maar ik moest evengoed overgeven toen ik ging liggen. Het lijkt wel of mijn maagklep het niet lekker doet... Overleg gehad met de verloskundige, omdat het wel helpt tegen de misselijkheid blijf ik het wel even proberen en ik ga bij de thuiszorgwinkel een ruggensteun halen zodat ik niet meer plat in bed lig. Bed is te lomp om het matras bij het hoofdeinde te verhogen dus maar even zo. Ik ben heel benieuwd. Als alles eruit ligt heb ik ook geen neigingen meer en slaap ik heerlijk
Ja wie weet! Haha Maar ik zeg altijd hij tegen de baby, anders is het zo'n gedoe Ik denk eigenlijk zelf dat het een meisje is. Ben zooo nieuwsgierig! Ik heb echt geen voorkeur, we hebben een zoontje en het lijkt me fantastisch om er een meid bij te krijgen. Maar twee broertjes lijkt me ook echt geweldig. Over een paar weken weten we het
💖 Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💖 10 juli ♡ Aikie - 32 jaar - 2e kindje 13 juli ♡ Serena1987 - 28 Jaar - 1e Kindje ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje - Jongen 14 juli 15 juli ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje 16 juli ♡ DIYMommy - 28 jaar - 3de kindje - Jongen ♡ Nathalie83 - 32 jaar - 1e kindje 17 juli ♡ Rae -31 jaar - 4de kindje ♡ NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje 19 juli ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje 20 juli ♡ Ni84 - 31 jaar - 3de kindje ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste 2 kindjes ♡♡ Sam01 - 31 jaar - 1ste 2 kindjes ♡ Mich92- 1ste kindje 21 juli 22 juli ♡ Noettie - 31 jaar - 2de kindje ♡ Ktink - 25 jaar - 1ste kindje ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje 23 juli ♡ Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje ♡ CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Nobely - 24 jaar - 1ste kindje 24 juli ♡ Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje ♡ Gupperdegup - 32 jaar - 2de kindje 25 juli ♡ Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje ♡ Amanda28 - 30jaar - 1ste kindje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje ♡ Bloemetje26 - 27 jaar - 1ste kindje ♡ Trutje89 - 23 jaar - 1ste kindje 26 juli ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje 27 juli ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje ♡ Amandie - 29 jaar - 2de kindje 28 Juli ♡ Heis - 33 jaar -1e kindje 29 juli ♡ Another - 25 jaar - 1ste kindje - verrassing ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verrassing ♡ Wiesje2408 - 32 jaar - 2de kindje ♡ Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje ♡♡ Manutje - 30 jaar - 1ste 2 kindjes ♡ Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje 30 juli ♡ Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje 31 juli ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje ♡ Ailya - 27 jaar - 2de kindje ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje Totaal: 42 Waarvan al 42 + 3 extra ♡ gezien zijn! 0 meisjes 2 jongen 2 verrassingen 📅 Afspraken januari 20 januari | Fas30 | controle verloskundige 21 januari om 10:00 | Mrsindustry | Controle verloskundige + uitslag combinatietest 21 januari | Ktink | Controle verloskundige 21 januari om 08:30 | Vrolijklente | nekplooimeting echo 22 januari om 10:35 | Mrsindustry | Geslachtsbepaling 25 januari | Twinkle78 | geslachtsbepaling 26 januari | Bintje83 | Controle verloskundige 26 januari om 8.30 | Aikie | Controle verloskundige 26 januari om 13:00 | Tabbey | Nekplooimeting echo 26 januari om 17:45 | Roosje24 | geslachtsbepaling 27 januari | Nobely | geslachtsbepaling 📅 Afspraken februari 1 februari | lachebekje87 | 20 weken echo 3 februari | Nobely | Controle verloskundige 8 februari om 13:30 | Roosje24 | Controle verloskundige 10 februari om 10:30 | Tabbey | Controle verloskundige 13 februari om 11:45 | Tabbey | Geslachtsbepaling, pretecho 18 februari om 14:00 | DIYMommy | controle bij gynaecoloog + groeiecho 24 februari om 18:00 | Twinkle78 | 20 weken echo 27 februari om 9:10 | NicoleAM | 20 weken echo 29 februari om 10:00 | DIYMommy | 20 weken echo 📅 Afspraken maart 2 maart om 16.00 | Aikie | 20 weken echo 4 maart om 08:30 | Ktink | 20 weken echo 4 maart om 09:00 | Mrsindustry | 20 weken echo 7 maart om 13:00 | Roosje24 | 20 weken echo 14 maart om 9:00 | DIYMommy | controle bij ziekenhuis verloskundige ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD ~ weer zwanger Mawaikee Bugs bunny Destiiny Talvi
@Lieve Manutje, wat ontzettend heftig moet dit zijn. Ik hoop dat je hulp krijgt die je nodig hebt, en dat de rest van je zwangerschap rustig mag verlopen. Vandaag een pretecho/geslachtsbepaling gedaan en we krijgen er nog een jongen bij. Twee zoons m'n geluk kan niet op 💛
Leuk bintje!! Hier lijkt het of de Emesafene begint aan te slaan. Ik heb gisteren wel een stuk vroeger warm gegeten dan normaal, om 17.00 uur al. Even dacht dat het toch weer mis ging maar alles bleef binnen. Wat fijn om een nacht niet door het huis te hoeven spoken! Ik ben wel zo suf als een konijn, maar liever dat dan blijven overgeven en afvallen.
Wat fijn Twigs dat het medicijn aanslaat! Hier net de nekplooi gehad. 1,5cm dus dat is heel netjes. Vandaag of morgen krijgen we de uitslag van de combinatietest. Volgens de nub theorie hier 75% kans op een jongen. De kleine is al 6,8cm we lopen weer een "dagje" voor. Begin het vermoeden te krijgen dat dit weer een flinkerd wordt. Mijn buik (en baarmoeder) zijn alweer zo groot!! En 0,3cm lijkt nog niets, maar hij of zij groeit dus al voor op schema. Gister dacht ik al heel licht de kleine te voelen. Maar kunnen ook mijn darmen zijn geweest. Maar nu de VK de grens van mijn baarmoeder aangaf (en daar dus geen darmen meer zitten) denk/hoop ik dat het de kleine is geweest. de placenta zit dit keer aan de achterkant. De vorige keer zat hij aan de voorkant. Zo leuk!! In theorie kan je hem bij de tweede zwangerschap op dit termijn ook voelen. Hoop dat ik de kleine snel weer mag voelen. Hij of zij zat lekker te duimen en te smakken en was heel levendig deze echo. De vorige keer sliep die. Helemaal verlieft. Maar toch ook een beetje beduust. Had denk ik toch een meisje verwacht. Kan niet wachten tot de 20 weken echo. Dan weten we het echt.
Hoe komen ze dan bij die 75% Vrolijklente? Gokken ze gewoon Mijn verloskundige begint er niet aan dus we hebben een extra echo gepland voor de geslachtsbepaling. Ik ben dan 16+2 dus zou het zichtbaar moeten zijn. Ik ben zó benieuwd! En ik heb echt geen voorkeur voor een jongen of een meisje. Mijn gevoel zei steeds meisje, toen jongen, en nu niks meer, haha! Mijn vriend wil zijn vermoeden niet uitspreken en stopt het in een envelop die mee gaat naar de echo. Mafkees Wat is het verschil of je placenta voor of achter ligt? Mijn placenta ligt namelijk voor zei de verloskundige die de nekplooimeting deed. Maar het zegt me helemaal niets. Zolang ie niet voor de uitgang ligt vind ik alles prima.
Dat heb ik ergens gelezen Twigs. als je googled op NUB theorie vind je het wel. Elke week wordt het een beetje duidelijker. Maar die theorie klopt dus niet altijd. Zo werkt de nub-theorie | Mama en Zo Nu ik het nog een keertje lees en de foto's zie: die van onze man (blijkbaar) wijst echt al omhoog 40-50 graden of zo!! Zal het dan toch echt een jongen zijn. volgens dit artikel dus zelfs 95% kans. Vind het wel een leuk idee van je vriend haha! kan hij toch nog kijken of hij gelijk had. Als de placenta voor ligt, voel je de kleine minder goed bewegen. Het is best een stukje gevoelloos weefsel wat in de weg ligt dan. Maar volgens mij scheelt dit maar 1-2 weken of zo dat je het iets later voelt dan wanneer hij achterligt. Inderdaad voor de uitgang is helemaal niet fijn! Maar als dat bij dit termijn zo is, grote kans dat het nog omhoog schuift als de buik groeit. Vind het nu ook wel een fijn idee, minder grote kans dat het vastkleeft tussen het littekenweefsel wat ik heb lijkt mij?
Manutje hoe gaat het nu met je? Weet je al weer meer? Ik zat vanochtend om 9.15 vol verwachting bij de vlk, blijkt dat we pas om 16.30 een afspraak hebben.... Zucht, wat ben ik toch een zeef op het moment. Ik maak elke keer van dit soort blunders, hebben jullie dat ook? Wij wachten netjes tot de 20 weken voor het geslacht, al heb ik net wel gebeld of het een weekje eerder kan... Omdat er hier dan een grote stoffenmarkt is, kan ik lekker bewust stofjes uitzoeken om mee aan de slag te gaan, hihi! Ik denk het soms ook te kunnen voelen, al weet ik soms ook niet of het niet toch mijn darmen zijn. De vorige keer verwachtte ze dat de placenta aan de voorkant zou komen.... Dus dan zou dit wel snel zijn toch? Wil het gewoon ook heel graag, ben toch wel weer gespannen voor vanmiddag, pffft.... Groetjes
Gefeliciteerd bintje wat leuk Wat fijn dat alles goed was vrolijklente. Ben benieuwd wat het wordt dan. Twigs, succes meid, mijn misselijkheid is gelukkig over maar nu ik weer verkouden ben hoest komt het terug Bijna alle geslachten bekend he. Wij hebben aanstaande dinsdag echo dus spannend. Het is alsof ik ook soms voel maar weet het niet zeker. Bij mijn dochtet had ik een achterliggende placenta Marrieb, ben je voor niks gegaan , maar nog effe wachten bvoor vanmidddag hihi
Wij zijn vanochtend bij de VK geweest. De uitslag van de combinatietest was geen verhoogd risico dus dat is fijn! Ze noemen bij ons geen cijfers alleen verhoogd of niet verhoogd. We hebben het hartje weer even mogen horen. Super grappig, er was ook een keer of 3 een heel erg duidelijk plons geluid. De kleine druktemaker was weer lekker bezig! Morgen weten we wat het wordt! Stiekem hebben we de voorkeur voor een meisje.. Bij mijn man in de familie komen alleen maar jongens voor dus het zal nu vast ook een jongen worden. De vk denkt ook dat het een jongen wordt.. Maar ik vraag me af waar ze het op baseert? Dit was de eerste keer dat we haar zagen en ze heeft nog nooit een echo van ons gezien. Misschien toen ze aan mijn buik voelde? Of de hartslag hoorde? Ik was er ook zo beduusd van dat ik er niet naar heb gevraagd..
Bedankt voor de toelichting Vrolijklente! En MrsIndustry, ben even benieuwd of je het wel of niet fijn vindt dat er geen cijfer aan gegeven wordt. Ik zou het wel fijn vinden het cijfer niet te weten. Gelukkig lag het mijn ergens in de 1500, anders zou het toch blijven knagen. Stel dat het 1 op 225 is, of 1 op 500... Ik heb de hele dag al vreetbuien. Mevrouw is een dagje niet misselijk, haha! Gelukkig kan ik me goed inhouden. Ben bang dat als ik nu alles eet wat ik zou willen het gelijk weer mis gaat
Lekker die vreetbuien Twigs!! je kan beter 20x op een dag iets lichts eten dan 3x "heel veel". Hier de uitslag van de combinatietest gehad. Kans van 1:5.000-100.000. Hele kleine kans dus!! Super fijn. ML had hier zoiets van: als we uitkomen op minder dan 1:500 dan wilde hij zelf de NIPT wel betalen. Lijkt mij wel vervelend als je idd 1:300 zit en je pas bij 1:200 een NIPT vergoed krijgt. Ben wel blij dat ze de cijfers noemen. Hoeft niet eens heel specifiek. Maar wel fijn om te weten dat je geen grensgeval bent. Hoe gaat het met jouw manutje? Kan mij wel voorstellen dat je het misschien vervelend vind dat wij zo lopen te praten over het geslacht. Het belangrijkste blijft natuurlijk dat de babies gezond zijn. Denk veel aan jullie ook! 💜