Wanneer uitgerekend? Hoeveelste kindje? Leeftijd? En alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Volgens mij klopt de lijst weer zo een beetje. Wat ik handig vond in een andere lijst was dat ze nieuwe zwangeren of wijzigingen in een kleurtje doorgaven. Was het goed duidelijk Wat is een mooi kleurtje ?? paars vind ik wel mooi
@ rea; zo heej jij bent actief de hele dag! Petje af met 3 kids. Gefeliciteerd nieuwe zwangere meiden!
Hihi oke 23 jaar , 1ste kindje , uitgerekend uhm zet naar ff op 26 juli ! Weet het nog noet precies ! X x
Hoi allemaal ik wil ook graag mee kletsen. Ik ben 32 en zwanger van mijn eerste en als mijn berekening klopt 21 juli uitgerekend. Ik ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger en heb al een test of 4 gedaan. Vooral om te zien of het hcg ging stijgen en dat is gelukkig zo. Een half jaar geleden had ik ook een positieve test maar dat was uiteindelijk niks dus vandaar. Zou iemand me op de lijst willem zetten? Oja ik heb 7 dec een intake bij de vk
Hoi! Na 2 keer testen denk ik dat ik mij hier ook mag gaan melden Lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen. Ik ben 31, en zwanger van mn 2e kindje. Dochter is van oktober 2012. Net deze maand heb ik een hele gekke cyclus. Zou uitgerekend zijn op 23 of op 28 juli... Laten we t het eerst maar eens op de 23e houden
Ow ElisabethD wat een naar bericht meis! Heel veel sterkte! Nieuwe meiden: Welkom hier en gefeliciteerd! Hier: lekker druk met allerlei verschillende dingen. Onze dochter is vrijdag jarig dus we hebben zat te doen. Gelukkig maar, want vind het zo spannend nu worden naar de 26ste. Vanmorgen begonnen met MvM, dus we zijn lekker bezig. Ben alleen wel weer meer misselijk aan het worden en krijg trek in gekke dingen. Maja, alles voor een baby in juli!
Vandaag ziekenhuis gesproken en ik heb 27 november al een echo om te kijken of het op de goede plek zit en om te kijken of het er maar 1 is. Ik had met IUI twee eitjes dus er is een hele kleine kans maar ik ga er niet vanuit.
💛 bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💛 16 juli zonnetje3 - 28 jaar - 2de kindje Fas30 - 34 jaar - 2de kindje 17 juli lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje diymommy - 27 jaar - 3de kindje Aikie - 32 jaar - 2e kindje Rae -31 jaar - 4de kindje 18 juli Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje Twigs - 40 jaar - 1e kindje 19 juli 20 juli Ni84 - 31 jaar - 3de kindje Annacatharina - 35 jaar - 1ste kindje 86Laura - 2de kindje 21 juli Desstiiny - 2de kindje Bugs bunny - 32 jaar - 1ste kindje 22 juli Noettie - 31 jaar - 2de kindje Afkes 10 tal - 35 jaar - 2de kindje 23 juli 24 juli 25 juli Roosje24 - 28 jaar - 2e kindje 26 juli Trutje89, 1ste kindje 27 juli 28 juli 30 juli 31 juli Totaal: 15 0 meisjes 0 jongens 0 verrassingen afspraken november 17-11 - Aikie - echo ivm eerdere EUG 25-11 - Twigs - echo bij gynaecoloog 26 -11 - DIYMommy - Wel of niet (pret)echo. afspraken december 7 - 12 - Bugs bunny - eerste controle verloskundige 8 - 12 - DIYMommy - Eerste controle + echo bij gynaecoloog. 7 - 12 - Lachebekje87 - Eerste controle bij gynaecoloog 11-12 Trutje89 - Eerste echo 22 - 12 - Ni84 - Intake + termijnecho verloskundige 01 - 12 - Bintje83 | Intake + echo bij verloskundige Sterretjes * ElisabethD
Bedankt Afkes 10tal. @ Diymommy, ik dacht dat MvM vanaf 6 weken was pas. Of hangt dat van je hcg levels af wanneer je begint? Miss moet ik me dan ook maar aanmelden alvast
Ik heb me ook al aangemeld bugs bunny. Morgen komen ze langs voor een intake. Dan ben ik 4 weken en 5 dagen. Zal dan wel horen hoe het verder gaat denk ik.
Bugs Bunny: klopt! Maar mijn test sloeg vorige week al zo snel zo donker uit dat ik nu al mocht beginnen. 😉
Ik wil na de eerste echo beginnen met Moeders voor moeders. Volgende week dus. Ik vind het best spannend worden. Dromen jullie ook zo raar? Ik droomde net dat ik bij de Chinees was en ruim 300 moest afrekenen. Ik was zo boos! Werd helemaal boos wakker, hahaha. Dat wordt voorlopig geen Chinees hier. Maar ja, nu ben ik wakker en heb ik honger en ik ben misselijk tegelijk. Echt niet handig om vijf uur 's morgens...
Oh.... Vanmorgen weer een test gedaan. Als deze een mooie knallerd zou zijn zou ik de vk bellen... Maar het blijft een licht streepje. Het verschijnt wel snel binnen de 30sec ipv de 2 min die ervoor staan. Maar het blijft een licht streepje. Hebben jullie ervaring met de testen van idly (eigen merk van de dio)? Ga zo maar naar de kruidvat. Kijken of die morgen wel een knaller geeft bah, wat kan je onzeker worden... Oh ik heb geen foto weet niet hoe ik die plaats via de ipad.
Miss dat die idly test veel hcg nodig heeft? Denk dat ik aan het einde van de week ook MvM ga bellen. Ik wacht nog maar even tot ik over de 5 week ben voor de zekerheid
💛 bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💛 16 juli zonnetje3 - 28 jaar - 2de kindje Fas30 - 34 jaar - 2de kindje 17 juli lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje diymommy - 27 jaar - 3de kindje Aikie - 32 jaar - 2e kindje Rae -31 jaar - 4de kindje 18 juli Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje Twigs - 40 jaar - 1e kindje 19 juli 20 juli Ni84 - 31 jaar - 3de kindje Annacatharina - 35 jaar - 1ste kindje 86Laura - 2de kindje 21 juli Desstiiny - 2de kindje Bugs bunny - 32 jaar - 1ste kindje 22 juli Noettie - 31 jaar - 2de kindje Afkes 10 tal - 35 jaar - 2de kindje 23 juli Mawaikee - 31 jaar - 2de kindje 24 juli 25 juli Roosje24 - 28 jaar - 2e kindje 26 juli Trutje89, 1ste kindje 27 juli 28 juli 30 juli 31 juli Totaal: 18 0 meisjes 0 jongens 0 verrassingen afspraken november 17-11 - Aikie - echo ivm eerdere EUG 25-11 - Twigs - echo bij gynaecoloog 26 -11 - DIYMommy - Wel of niet (pret)echo. 27-11 - Annacatharina - echo gynaecoloog afspraken december 7 - 12 - Bugs bunny - eerste controle verloskundige 8 - 12 - DIYMommy - Eerste controle + echo bij gynaecoloog. 7 - 12 - Lachebekje87 - Eerste controle bij gynaecoloog 11-12 Trutje89 - Eerste echo 22 - 12 - Ni84 - Intake + termijnecho verloskundige 01 - 12 - Bintje83 | Intake + echo bij verloskundige Sterretjes * ElisabethD
Wel spannend afkes10tal! Het kan dat de test idd niet zo gevoelig is. Of dat bij jou het hcg niet zo snel op loopt. Moeders voor moeders is net bij mij geweest. Mijn test was ook nog lang niet zo knal als die ik al voorbij heb zien komen hier. Bij mijn zoon duurde het ook heel lang ( pas 2 dagen na nod voor het eerst licht positief op een vroegtest) uitgerekende datum werd door vk in begin naar achter bij gesteld, maar werd later in de zwangerschap toch weer terug gezet naar wat ik zelf dacht. En kleintje is gewoon gezond met dik 4 kg geboren.
Heb nog thuis 2 testen liggen ook van kv en action. Zzijn mijn laatste testen.. Knallende testen dus hopelijk goed Vorige maand had ik geen knaltesten dus was daarma miskraam gewordn