16 t/m 31 juli 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bintje83, 6 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twigs

Twigs Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat heb ik ook nog wel een beetje hoor, vooral omdat mijn maag zo opgezet is. Maar hoe boller mijn "onderbuik" wordt, hoe minder het opvalt.

2. NormaJeane

28 jan 2016
    85
    4
    8
    Ik heb ook weleens van die verhalen gehoord, zelfs van mijn oma haha... dat het allemaal zo ff is gebeurd. Nou dat persen en die behoorlijke weeën waren geen pretje. Verder alles goed ervaren maar soms denk ik weleens jaja... bij sommige verhalen maar het kan dat ligt aan je bouw en pijngrens waarschijnlijk. En jammer dat sommige niet meer zo actief zijn.... ik mag vrijdag weer op controle. Zo benieuwd eerste keer het hartje horen als het goed is.

Liefs

3. NormaJeane

28 jan 2016
    85
    4
    8
    Ik had veel bij miss etam gekocht maar dat gaat nu niet meer op.... vond het eerst ook oud bollig miss etam, maar leuke kleding toch wel. Anders eventjes op internet kijken. Ik gebruik alles van mijn vorige zwangerschap. Alleen ik ben nu lichter dan voor mijn andere zwangerschap. Misschien hebben anderen nog tips?? Dat kan straks heel hard gaan met je kleding. Ook mooi want de baby groeit dan goed. Fijn dat de deel uitslagen goed waren.

Liefs

4. NormaJeane

28 jan 2016
    85
    4
    8
    Wat hebben jullie veel bruiloften. Leuk hoor.
    Hopelijk slagen jullie snel voor kleding...
    En fijn dat je gegaan bent naar het zwemmen.
    Ga je nu vaker?

Liefs

5. NormaJeane

28 jan 2016
    85
    4
    8
    Ziet er zo leuk uit hoor!!
    Mijn buik is zeker veranderd na de bevalling.
    Dus ik ben benieuwd hoe dat in deze zwangerschap,
    Mijn buik gaat worden, nu ook nog meer overgewicht buik hahaha... herkenbaar dus.... maar ach dan is dat maar zo.

Liefs

6. NormaJeane

28 jan 2016
    85
    4
    8
    Wehkamp trouwens heeft ook verschillende merken en soms leuke acties. Zalando misschien? Is wel via internet maja de prijs is wel aantrekkelijker en sommige jurkjes zou je daarna ook nog wel kunnen dragen. Hele leuke gezien, maar ik ga verder niets meer kopen maar altijd leuk om te zien.

Liefs

7. mamachrisje

28 jan 2016
    25
    0
    1
    groepsleidster pzs, kdv en bso
    @our little paradise
    Ik heb bij bonprix besteld! Leuk maar voornamelijk betaalbaar!

8. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Hoi dames, ik klets momenteel niet zoveel mee maar lees wel alles!

Ik ben gewoon lekker druk met mezelf bezig en ben de dagen aan het tellen tot de 20 welen echo. Hopelijk kunnen we het geslacht dan zien.
    We zijn vorige week spontaan naar voor en pretecho gegaan maar de baby was nauwelijks zichtbaar. Dat was tijdens de termijnecho ook, toen hebben ze vanaf binnen gekeken.
    Blijkbaar ligt mijn baarmoeder iets naar acher ofzo. Dat is verder niet problematisch. En ik ben ook niet de dunste dus dat helpt ook niet ;)

Ik vind het echt suuuuuper moeilijk wachten. Ben zooo benieuwd. En ook bang dat ze het met de 20 weken echo nog niet kunnen zien omdat mn baby zn beentjes dichthoudt ofzo.

Nou dat was mijn verhaal weer, ik houd jullie op de hoogte!

9. Nathalie83

11 jan 2016
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo zo. Wat kletsen jullie veel. Moest gewoon 5 pagina's bij lezen. Lees dat er veel dames op fb zitten. Wist niet dat daar ook een pagina was. Hier ook al een paar weken positie broeken aan. Wat zit dat heerlijk. Ik heb dat gekocht bij de h&m. Daar hadden ze een beetje mijn smaak. Hou namelijk totaal niet van truttige kleren en dat is in de meeste winkels wel zo. En ben niet echt een jurkje legging type dus dat valt af. Draag het liefste spijkerbroeken dus Heb er nu 2 die ik om en om draag. Mijn buikje is de afgelopen dagen flink gegroeid. Merk dat ik de afgelopen paar dagen veel harde buiken heb. Hebben jullie dat ook al gehad. Pfff voel me dan net een voetbal.

10. mamachrisje

28 jan 2016
    25
    0
    1
    @our little paradise
    Hoop dat t gelukt is ;)

11. mamachrisje

28 jan 2016
    25
    0
    1
    @our little paradise
    Hi, ik heb me toegevoegd. 31 juli, 3e kindje

12. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff.. nou heb besteld bij zalando. Ben benieuwd. :) Zal een fotootje sturen als hij binnen is. ;)

13. NormaJeane

28 jan 2016
    85
    4
    8
    Spannend hihi... daar heb je wel een geluk dat je het makkelijk kunt terug sturen toch? Dat zeggen ze tenminste op die reclames.
    Je hebt zoveel sites, alle winkels gaan onderhand dicht of hebben niet veel. Wel leuk weer nieuwe outfitjes!!

Liefs

14. Nobely

Nobely Actief lid

13 nov 2015
    442
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik had die dure inderdaad ook bij bellyfashion gezien Twigs!

Ben benieuwd naar jouw bestelling Vrolijkelente.

Ik ga samen met een vriendin NormaJeane we willen nu inderdaad elke week gaan.

Ik ben net bij de vk geweest voor controle, bloeddruk was goed, hartje klopte mooi en ik ben niet aangekomen. 9 maart pas de 20 weken echo. Dat worden weer 5 lange weken :(. Zal mijn nieuwe afspraken weer even in de lijst zetten.

Heeft de vk al bij jullie gevraagd waar jullie willen bevallen? Bij mij vroeg ze alleen áls ik naar het ziekenhuis moet, welke dan het liefst. Sinds ik thuis ben zit ik er ineens over na te denken. Ik wil namelijk graag in het geboortecentrum bevallen van het ziekenhuis..

Oja en ff een irritatiepuntje, ik heb nogsteeds geen zwangerschapskaart want de resultaten van mijn bloed blijken ineens kwijt. Terwijl bij de combinatie test echo ze gewoon allemaal in de computer stonden. Beetje jammer..

15. Nobely

Nobely Actief lid

13 nov 2015
    442
    1
    18
    NULL
    NULL
    💖 Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💖

10 juli

♡ Aikie - 32 jaar - 2e kindje

13 juli
    ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje - Jongen

15 juli
    ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje
    ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje

16 juli
    ♡ DIYMommy - 28 jaar - 3de kindje - Jongen
    ♡ Nathalie83 - 32 jaar - 1e kindje - meisje

17 juli
    ♡ Rae -31 jaar - 4de kindje
    ♡ NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje

18 juli
    ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje

19 juli
    ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje - meisje

20 juli
    ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste 2 kindjes
    ♡♡ Sam01 - 31 jaar - 1ste 2 kindjes
    ♡ Mich92- 1ste kindje

22 juli
    ♡ Noettie - 31 jaar - 2de kindje
    ♡ Ktink - 25 jaar - 1ste kindje
    ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje - meisje

23 juli
    ♡ Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje - Jongen
    ♡ CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje
    ♡ Nobely - 24 jaar - 1ste kindje Jongen

24 juli
    ♡ Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje
    ♡ Gupperdegup - 32 jaar - 2de kindje

25 juli
    ♡ Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje
    ♡ Amanda28 - 30jaar - 1ste kindje
    ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje

26 juli
    ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje

27 juli
    ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje
    ♡ Amandie - 29 jaar - 2de kindje

28 Juli
    ♡ Heis - 33 jaar -1e kindje

29 juli
    ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verrassing
    ♡ Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje
    ♡♡ Manutje - 30 jaar - 1ste 2 kindjes
    ♡ Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje

30 juli
    ♡ Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje
    ♡ NormaJeane - 29'jaar - 2de kindje

31 juli
    ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje
    ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje
    ♡ Mamachrisje - 33 jaar - 3de kindje

Totaal: 37
    Waarvan al 37 + 3 extra ♡ gezien zijn!

3 meisjes
    4 jongens
    1 verrassing

📅 Afspraken februari

5 februari om 11:30 | amanda28 | geslachtsbepaling

8 februari om 13:30 | Roosje24 | Controle verloskundige
    10 februari om 10:30 | Tabbey | Controle verloskundige
    13 februari om 11:45 | Tabbey | Geslachtsbepaling, pretecho
    16 februari om 17:00 | Vrolijklente | Controle verloskundige
    18 februari om 14:00 | DIYMommy | controle bij gynaecoloog + groeiecho
    24 februari om 18:00 | Twinkle78 | 20 weken echo
    27 februari om 9:10 | NicoleAM | 20 weken echo
    29 februari om 10:00 | DIYMommy | 20 weken echo

📅 Afspraken maart
    1 maart om 09:30 | marrieb | 20 weken echo
    2 maart om 16.00 | Aikie | 20 weken echo
    2 maart | essieee1983 | controle verloskundige
    4 maart om 08:30 | Ktink | 20 weken echo
    4 maart om 09:00 | Mrsindustry | 20 weken echo
    7 maart om 11:00 | Roosje24 | 20 weken echo
    7 maart | essieee1983 | 20 weken echo
    9 maart om 16:00 | Vrolijklente | 20 weken echo
    9 maart om 17:15 | Nobely | 20 weken echo
    10 maart om 08:30 | Tabbey | 20 weken echo
    14 maart om 9:00 | DIYMommy | controle bij ziekenhuis verloskundige
    22 maart om 11:00 | mamachrisje | 20 weken echo (21wk)
    30 maart om 15:00 | Nobely | controle verloskundige

⭐️ Sterretjes ⭐️
    ElisabethD ~ weer zwanger
    Mawaikee
    Bugs bunny
    Desstiiny
    Talvi

16. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Welkom mamacrisjr maar het is niet gelukt sorry, zal je zo effe toevoegen.. Oh ik zie dat nobely het gedaan heeft
    Vrolijklente ben benieuwd hoor

Ik ga straks effe verder reageren ben net thuis dus

17. Nobely

Nobely Actief lid

13 nov 2015
    442
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb jou er ook bij gezet mamachrisje! Je had het goed gedaan alleen de volgende keer ff de [quote van ...] en de [/quote] aan het begin en einde van het bericht weghalen dan kan de volgende hem weer kopieren ;)

18. NormaJeane

28 jan 2016
    85
    4
    8
    Wij gaan binnenkort naar zo'n open dag weer van het ziekenhuis.
    Eigenlijk hetzelfde ziekenhuis waar Rosalie is geboren.
    Maar de verloskundige gaat dan niet mee omdat dan buiten hun gebied is, ander ziekenhuis is 15 minuutjes korter. Dus snappen doe ik het wel, maar een goede ervaring gehad daar. En hebben ze tenminste dezelfde geboorteplaats. Of is dat een hele rare gedachten haha!!
    Als de ontsluiting ver is en het heel snel gaat nu met de tweede,
    dan kan ik niet eens naar het ziekenhuis dus tja we zien het wel.....
    Gelukkig denkt Sander daar ook wel zo over. Geboortecentrum, heb ik ook vele goede verhalen gehoord. Ik weet verder niet hoe dat met vergoedingen zit, soms is dat verschillend bij zorgverzekeringen.
    Wij zullen straks verder in de zwangerschap toch wel medisch worden i.v.m. mijn BMI. Anders moeten we het ook zelf betalen of je eigen risico omdat je er zelf voor kiest. Verloskundige vond het net als de vorige keer dan wel jammer dat ze niet zelf de bevalling kan doen...
    Maja ik denk die mensen zien elke dag het gebeuren,
    dus ik ben dat betreft heel makkelijk. Ze weten wat ze doen in het ziekenhuis en dezelfde dag zijn we als het allemaal goed gaat toch weer thuis haha.... Ik hoef niet persee een band ofzo. Wij hadden ook dat sommige gegevens er niet in stonden, lag aan het systeem. Wel gek inderdaad. Leuk eventjes een dagje weg toch. Ja voor ons is het ook best lang....17 maart maar voor je het weet....

Liefs

19. Twigs

Twigs Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier in de buurt zit geen geboortecentrum en ik heb gekozen om in het ziekenhuis te bevallen. Daar huur ik dan een kamer op de poli en mijn verloskundige komt daar dan samen met ons naartoe. Ik vind het vooral een veilig gevoel, dat als er iets mis zou gaan ik niet halverwege alsnog naar het ziekenhuis hoef. Eén spoedopname per jaar op die afdeling vind ik wel genoeg...

20. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry meiden, het lijkt nu net alsof ik zo over jullie berichtjes lees. Soms plaats ik denk ik iets op een "oude" pagina en als ik dan ververs zie ik al jullie berichtjes pas.

Welkom Mamachrisje! Vind het erg leuk dat er nog nieuwe aanmeldingen bij komen!

Wat onwijs jammer dat jullie nog niet weten wat het wordt Nicole, ook al hebben jullie nu al meerdere echo's gehad. Heel cliche: als je maar hebben kunnen zien dat het tot nu toe gezond eruit ziet toch?! Hopelijk laat die kleine van jullie bij de 20 weken echo wat meer van zichzelf zien.

Hier geen harde buiken Nathalie. Ze zeggen dat je het dan toch wat rustiger aan moet doen. Heb hier soms wel het idee dat de kleine strekt of zo. Dan voelt niet mijn buik, maar baarmoeder wat harder. Als een soort steen.

Zalando vind ik heel fijn, heb volgens mij al eerder iets besteld. Heb ook meteen een badpak besteld. Met die andere had ik zoveel gezwommen dat ik een kale kont had gekregen.:D Bij de wehkamp hadden ze ook een leuk jurkje maar geen leuk badpak. Bij zalando heb je idd geen verzendkosten en retourkosten. Mocht het maatje niet goed zijn kun je hem makkelijk omruilen. Vind dingen van internet soms zo tegenstaan. Had toen een zwangerschapsbikini gekocht, zag er op de foto leuk uit maar in het echt wist ik niet wat het moest voorstellen. Bij Bellyfashion betaal je 4 euro retourkosten zag ik net. Dan bestel ik liever ergens anders. :D Ik hoop maar dat dit past, het kan elk geval gratis retour. Twijfel zo erg altijd. Zeker nu mijn maten veranderen. Heb nu M aan, dus heb ook maar een M besteld en een L badpak, die vielen de vorige keer ook altijd te klein.

Deel Deze Pagina