Wat mooi haha, mooier dan de mijne haha Mijne was te druk, had het snel gemaakt. Ik zie nu dat we deselfde dingen hebben gebruikt, die hartjes, babyfles, kledingtje haha Gefeliciteerd trouwenss
Wat grappig dat jullie hetzelfde ontwerp hebben gebruikt!! Ik ben een beetje down. Mag ik het hier even kwijt? 😧 Anders gewoon maar niet verder lezen. Onze zoon had over het kleedje gespuugd waar ik mijn oeveningen op doe. Die kon dus in de was. Had op een matje geprobeerd mijn oeveningen te doen. Maar dat was toch te hard. Heb dus 2 dagen mijn oeveningen niet gedaan en nu doet mijn rug zo veel pijn. 😢 Ik kan nauwelijks opstaan en lopen. Trap lopen gaat gelukkig nog redelijk. Maar als ik hem moet verschonen moet ik hem wel op de commode tillen. Als ik hem niet op de commode til moet ik hem gebukt verschonen dat gaat al helemaal niet meer. Ik ben zo bang dat ik hem straks niet meer kan verzorgen. 😭 Dat ik weer in een rolstoel kom. Het gaat al 1,5 week slechter maar nu heb ik bijna continue pijn. Had zo gehoopt dat het beter zou gaan. Het ging in het begin veel beter dan bij mijn eerste zwangerschap. Door de misselijkheid en futloosheid sta ik al als langer ziek gemeld en hebben ze iemand anders geregeld die voor mij invalt. Nu is ZL ook nog snot verkouden en begin ik ook. Dus elke keer als ik opsta zie ik zwart voor mijn ogen. Hoe rustig ik dat ook doe. Ik moet nog zo lang. 😦 Die taart maken kan ik ook wel vergeten. Had er al twijfels over of het zou lukken. Nu denk ik dat het helemaal niet gaat lukken. En bah wat wordt ik hysterisch van die continue hoofdpijn. 😡 dank je wel voor degene die mijn verhaal hebben gelezen. 😳
Vrolijklente: je mag hier alles kwijt, ook als je je kut voelt. Wat vervelend dat je je zo voelt, blegh, niks aan dan zo!! Dikke knuffel!
Is het bij jullie ook zo gezellig in de buik? Gaat soms de hele dag met tussenpozen uiteraard door!! Zag m'n buik vandaag voor het eerst ook aan de buitenkant bewegen, aaaah!!! Vind 't de laatste weken ook zo snel gaan in eens!
Vrolijklente, knuffeltje meid, doe rustig aan.. Ik heb vandaag zo een spierpijn, ik kan ook niet echt bukken ectc. Mich, leuk hoor , ik voel de baby ook al maar weet niet echt heel zeker
Dank jullie wel meiden!! 😙 Balen van je spierpijn Roosje!! Weet je waardoor het komt? Hier alleen nog maar wat gekriebel Mich, maar je bent al wat verder. Zo leuk!! Kan niet wachten tot de eerste schopjes. Voel mij weer helemaal opgevrolijkt nu we het hartje weer gehoord hebben. 💛 144 slagen per minuut. Was goed zei ze en mijn baarmoeder groeit goed. Zit nu tot mijn navel. Had wel een lage bloeddruk: 90/55. Maar had ook niet anders verwacht. Gelukkig ging mijn rug ietsje beter nadat ik op bed had gelegen. Ik moet echt gaan liggen als de kleine slaapt. Deed ik soms wel als ik moe was. Maar moet mij er ook maar er aan toegeven als ik niet moe ben. Hoop dat het morgen weer iets beter gaat.
Hee meiden, Hier ook alles ok, al heb ik de laatste dagen wel een zere buik telkens. Strak voelt het. Blegh. Leuk al die taarten zeg! Vrolijk Lente, missch een tip voor je: volgens mijn fysio is traplopen met een instabiel bekken niet zo goed. Moet het proberen te beperken tot 4 keer per dag. (Altijd de leuning pakken). Ik heb dus een verschoonmat en luiers beneden liggen en doe het bijv op de keukentafel. En ik weet niet wat voor oefeningen je hebt, maar bij mij kan het meeste ook op bed. Heb ook zo'n bal waar ik regelmatig op zit nu.... Wie weet heb je er iets aan. Trouwens een leuke app voor de a.s. Vaders (en ook leuk voor ons!!!): tuurlijk schatje! Alla, Kluun en 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt', maar dan elke dag.
Hoi Marrieb! Heb je geen harde buiken? Ook dan moet je rustiger aan doen. Je zegt dat het je buik pijnlijk en strak is, is hij dan ook hard/verkrampt? Doe inderdaad de luiers die ik beneden kan doen beneden, hij heeft 1 poepluier per dag, die doe ik liever boven maar meestal combineer ik dat meteen als hij toch naar bed gaat, hij poept precies rond die tijd. Het bedje van onze man staat toch echt boven. Ik loop precies 4 keer per dag de trap op en af. Hou de leuning idd altijd vast, behalve als ik achteruit loop naar beneden en de handen van onze bink vast houd. Hij kan net traplopen. Nu 2 maanden of zo. Altijd nog beter dan optillen denk ik dan maar. Wel een idee om die bal weer op te blazen idd. We hebben alleen weinig ruimte er voor om hem op te ruimen. Heb wel 100 oefeningen, sommige kunnen op bed, maar vind bijv. een bruggetje niet fijn in bed. Daar vind ik het bed te zacht voor. Dat is toch wel een van de belangrijkste basisoefeningen die ik vooral niet mocht overslaan. Morgen weer fysio, ik ben benieuwd.
Je hebt goede begeleiding lees ik al😉 Heb de bal idd ook in de woonkamer liggen. Niet echt mooi, maar ja.... Ben tot nu toe wel blij met mijn fysio, vorige keren had ik een ander en die masseerde alleen nog maar. Deze doet concreet iets en had vorige week zelfs een week amper last.... Afkloppen! Mijn buik voelt idd wel wat als een harde buik alleen dan constant. Niet keihard maar wel strak. Afgelopen 2 dagen weinig rust kunnen nemen en ook Savonds druk. Niet goed, moet morgen echt eerder naar huis gaan. Maar ja, rapportgesprekken voor de deur.... Ben me er van bewust hoor!
Ik denk toch een harde buik dan. Rustiger aan doen. Maar weet dat dat in het onderwijs moeilijk is uit ervaring. Kun je minder uren draaien en taken over dragen? Harde buiken zijn echt niet zo goed. Ze kunnen idd continue hard blijven. Ik heb twijfels over mijn fysio nu. Ze geeft me heel veel oefeningen mee terwijl ik er al zoveel heb. De vorige keer heeft ze helemaal niet gemasseerd. Terwijl ik juist aangaf dat het helemaal vast zat. Als het over 3 weken niet beter gaat, ga ik liever naar mijn vorige ook al is dat 30 min heen en 30 min terug met de auto. Na 3 behandelingen bij haar was ik er vanaf. Had al 10 behandelingen mensendieck gehad, dat helpt voorkomen maar niet genezen. Maar ligt misschien ook aan het termijn? Nu is de hoogste hcg piek. Dat merk ik ook aan mijn andere kwaaltjes.
Sorry meiden niet meer gerageerd daarna. Ik had echt spierpijn door het werken denk ik haha, werkte deze week op een babygroep in de opvang heen en weer, bukken en tillen etc. Wordt vermoeiend. Vrolijklente, als je je niet lekker voelt bij haar kan je naar een andere fysio idd, beter voor jou. Hier heb ik eindelijk huishouden kunnen doen na het werken, als ik werk heb ik geen zin in huishouden, vandaag ben ik vrij. Heb weer niet veel gedaan omdat ik nog steeds pijn heb. Het gaat echt snel, ik ben aankomende zaterdag weer 18 weken.
💖 Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💖 10 juli ♡ Aikie - 32 jaar - 2e kindje 13 juli ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje - jongen 15 juli ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje 16 juli ♡ DIYMommy - 28 jaar - 3de kindje - jongen ♡ Nathalie83 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 17 juli ♡ Rae -31 jaar - 4de kindje ♡ NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje - meisje 20 juli ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste 2 kindjes ♡♡ Sam01 - 31 jaar - 1ste 2 kindjes ♡ Mich92- 1ste kindje 22 juli ♡ Noettie - 31 jaar - 2de kindje ♡ Ktink - 25 jaar - 1ste kindje ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje - meisje 23 juli ♡ Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje - jongen ♡ CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Nobely - 24 jaar - 1ste kindje -jongen 24 juli ♡ Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje ♡ Gupperdegup - 32 jaar - 2de kindje 25 juli ♡ Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje ♡ Amanda28 - 30jaar - 1ste kindje - meisje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje 26 juli ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje 27 juli ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje ♡ Amandie - 29 jaar - 2de kindje 28 Juli ♡ Heis - 33 jaar -1e kindje 29 juli ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verrassing ♡ Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje ♡♡ Manutje - 30 jaar - 1ste 2 kindjes ♡ Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje 30 juli ♡ Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje 31 juli ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje jongen ♡ Mamachrisje - 33 jaar - 3de kindje Totaal: 36 Waarvan al 36 + 3 extra ♡ gezien zijn! 4 meisjes 6 jongens 1 verrassing 📅 Afspraken Februari 18 februari om 14:00 | DIYMommy | controle bij gynaecoloog + groeiecho 24 februari om 18:00 | Twinkle78 | 20 weken echo 25 februari | Emma79 | Controle verloskundige 27 februari om 9:10 | NicoleAM | 20 weken echo 29 februari om 10:00 | DIYMommy | 20 weken echo 📅 Afspraken maart 1 maart om 09:30 | marrieb | 20 weken echo 2 maart om 16.00 | Aikie | 20 weken echo 2 maart | essieee1983 | controle verloskundige 4 maart om 08:30 | Ktink | 20 weken echo 4 maart om 09:00 | Mrsindustry | 20 weken echo 7 maart om 11:00 en 12:15 | Roosje24 | 20 weken echo daarna controle verloskundige 7 maart | essieee1983 | 20 weken echo 7 maart | Emma79 | 20 weken echo 9 maart om 16:00 | Vrolijklente | 20 weken echo 9 maart om 17:15 | Nobely | 20 weken echo 9 maart om 17:00 | Amanda28 | 20 weken echo 10 maart om 08:30 | Tabbey | 20 weken echo 11 maart om 13:50 | Amanda28 | controle gynaecoloog 14 maart om 9:00 | DIYMommy | controle bij ziekenhuis verloskundige 22 maart om 11:00 | mamachrisje | 20 weken echo (21wk) 30 maart om 15:00 | Nobely | controle verloskundige ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD ~ weer zwanger Mawaikee Bugs bunny Desstiiny Talvi
Hoi Meiden! Na al het geklaag van dinsdag voel ik mij sinds gister als herboren. Alle klachten zijn spontaan verdwenen. Heb het gewoon tegen de fysio gezegd dat ik inmiddels wel 30 oefeningen heb (had ze allemaal opgeschreven in de loop van de tijd en geteld) het zijn allemaal variaties op elkaar. Ze heeft mij wel gemasserd en het voelt meteen zo veel beter. Ze heeft me nog een keer 3 nieuwe oefeningen meegegeven. " voor de variatie" 😕 ze stelde ook voor om meteen maar 1 week over te slaan. Volgens mij raken haar oefeningen op. 😂 Maar heb gezegd dat het dinsdag zo slecht ging, dat ik liever eerder kom en zou afbellen wanneer het wel goed zou gaan. Vanavond ga ik weer werken. Heb er zin in. Dacht dinsdag even waarom dien ik niet gewoon mijn ontslag in. Maar kan het niet helemaal opgeven. Zit wel heel erg in de stress met hoe ik het erna moet doen. Ik heb bij de eerste 7 maanden BV gegeven en wil dat voor de tweede weer. Maar hoe doe ik dat met mijn werk? Weet dat heel veel vrouwen kolven e.d. maar ik vind het dood eng. Ook om ML zo snel al met de kleine alleen achter te laten. Hij raakt soms totaal in paniek als de kleine een beetje warm is of een andere kleur poept. De eerste avonden dat ik bij de eerste ging werken belde hij regelmatig mijn werk op omdat we weer eens met spoed naar de HA-sen post moesten. En dan bleek er weer helemaal niets aan de hand. 😡 Is het reeel om te zeggen: ik wil maar 3 uur in de week werken als dat lukt of gewoon tot 6 maanden helemaal niet. Weet ook dat het eerste half jaar al vermoeiend genoeg is. Had na de eerste ks nog tot 4 maanden die open wond, verwacht niet dat dat weer zo is. Maar wat als ik niet toe ben aan werken na 10 weken? Wanneer zeg je zoiets tegen je werkgever? Ik heb een 0-uren contract, dus het scheelt mij geen vakantie dagen. Werk nu 10 uur in de week. Het geld hebben we niet nodig. Zou ook kunnen stoppen. Maar denk dat ik na 6 maanden wel weer graag zou werken, liefst bij deze werkgever. Dat had ik bij de eerste ook. Het is zo moeilijk te voorspellen. Maar denk dat het voor een werkgever ook fijn is om te weten waar ze aan toe zijn. Sorry voor mijn lange verhaal. Soms zou ik wensen dat ik mij minder druk om de toekomst kon maken. Heb zelfs zo een bordje gekocht "i dont think about the future, it comes soon enough" maar het lukt me niet om er niet over na te denken. 😶 kan mezelf wel voor mijn kop slaan. 😅
Vrolijklente, wat ontzettend fijn dat je je weer beter voelt en klachten verdwenen zijn! Het is erg lastig om niet met de toekomst bezig te zijn, want als je eea nu al geregeld hebt, hoef je daar niet over na te denken als de kleine er net is, dan is alles al geregeld en dat geeft ook weer een stukje rust. Misschien kun je eens open het gesprek aangaan met je werkgever, om ook van hem/haar te horen welke verwachtingen er zijn naar jou toe. Ik kan me ook niet voorstellen dat het zo prettig is als jij de eerste periode halsoverkop weg moet omdat ML in totale paniek is. En het voornaamste, waar heb jij behoefte aan, wat zou jij het liefste willen (zeker als je financieel gezien niet moet werken). Als jij het liefst de eerste 6 maanden thuis bent, heb het hier dan over. Het brengt voor de werkgever geen extra kosten met zich mee. Misschien dat er bepaalde periodes zijn dat het fijn is dat je extra bijspringt, maar misschien dat er ook wel maanden zijn dat dat helemaal niet nodig is. Hier kun je dan m.i. samen over praten en besluiten wat wel/niet kan. Als je dit tijdig met je werkgever bespreekt kan die hier ook goed op inspelen. Veel succes ermee in ieder geval!
💖 Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💖 10 juli ♡ Aikie - 32 jaar - 2e kindje 13 juli ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje - jongen 15 juli ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje 16 juli ♡ DIYMommy - 28 jaar - 3de kindje - jongen ♡ Nathalie83 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 17 juli ♡ Rae -31 jaar - 4de kindje ♡ NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje - meisje 20 juli ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste 2 kindjes ♡♡ Sam01 - 31 jaar - 1ste 2 kindjes ♡ Mich92- 1ste kindje 22 juli ♡ Noettie - 31 jaar - 2de kindje ♡ Ktink - 25 jaar - 1ste kindje ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje - meisje 23 juli ♡ Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje - jongen ♡ CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Nobely - 24 jaar - 1ste kindje -jongen 24 juli ♡ Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje ♡ Gupperdegup - 32 jaar - 2de kindje 25 juli ♡ Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje ♡ Amanda28 - 30jaar - 1ste kindje - meisje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje 26 juli ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje - meisje 27 juli ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje ♡ Amandie - 29 jaar - 2de kindje 28 Juli ♡ Heis - 33 jaar -1e kindje 29 juli ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verrassing ♡ Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje ♡♡ Manutje - 30 jaar - 1ste 2 kindjes ♡ Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje 30 juli ♡ Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje 31 juli ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje jongen ♡ Mamachrisje - 33 jaar - 3de kindje Totaal: 36 Waarvan al 36 + 3 extra ♡ gezien zijn! 5 meisjes 6 jongens 1 verrassing 📅 Afspraken Februari 24 februari om 18:00 | Twinkle78 | 20 weken echo 25 februari | Emma79 | Controle verloskundige 27 februari om 9:10 | NicoleAM | 20 weken echo 29 februari om 10:00 | DIYMommy | 20 weken echo 📅 Afspraken maart 1 maart om 09:30 | marrieb | 20 weken echo 2 maart om 16.00 | Aikie | 20 weken echo 2 maart | essieee1983 | controle verloskundige 4 maart om 08:30 | Ktink | 20 weken echo 4 maart om 09:00 | Mrsindustry | 20 weken echo 7 maart om 11:00 en 12:15 | Roosje24 | 20 weken echo daarna controle verloskundige 7 maart | essieee1983 | 20 weken echo 7 maart | Emma79 | 20 weken echo 9 maart om 16:00 | Vrolijklente | 20 weken echo 9 maart om 17:15 | Nobely | 20 weken echo 9 maart om 17:00 | Amanda28 | 20 weken echo 10 maart om 08:30 | Tabbey | 20 weken echo 11 maart om 13:50 | Amanda28 | controle gynaecoloog 14 maart om 9:00 | DIYMommy | controle bij ziekenhuis verloskundige 22 maart om 11:00 | mamachrisje | 20 weken echo (21wk) 30 maart om 15:00 | Nobely | controle verloskundige ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD ~ weer zwanger Mawaikee Bugs bunny Desstiiny Talvi
💖 Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💖 10 juli ♡ Aikie - 32 jaar - 2e kindje 13 juli ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje - jongen 15 juli ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje 16 juli ♡ DIYMommy - 28 jaar - 3de kindje - jongen ♡ Nathalie83 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 17 juli ♡ NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje - meisje 20 juli ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste 2 kindjes ♡♡ Sam01 - 31 jaar - 1ste 2 kindjes ♡ Mich92- 1ste kindje 22 juli ♡ Noettie - 31 jaar - 2de kindje ♡ Ktink - 25 jaar - 1ste kindje ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje - meisje 23 juli ♡ Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje - jongen ♡ CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Nobely - 24 jaar - 1ste kindje -jongen 24 juli ♡ Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje ♡ Gupperdegup - 32 jaar - 2de kindje 25 juli ♡ Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje ♡ Amanda28 - 30jaar - 1ste kindje - meisje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje 26 juli ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje - meisje 27 juli ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje ♡ Amandie - 29 jaar - 2de kindje 28 Juli ♡ Heis - 33 jaar -1e kindje 29 juli ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verrassing ♡ Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje ♡ Manutje - 30 jaar - 1ste kindje ♡ Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje 30 juli ♡ Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje 31 juli ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje jongen ♡ Mamachrisje - 33 jaar - 3de kindje Totaal: 36 Waarvan al 34+ 2 extra ♡ gezien zijn! 5 meisjes 6 jongens 1 verrassing 📅 Afspraken Februari 24 februari om 18:00 | Twinkle78 | 20 weken echo 25 februari | Emma79 | Controle verloskundige 27 februari om 9:10 | NicoleAM | 20 weken echo 29 februari om 10:00 | DIYMommy | 20 weken echo 📅 Afspraken maart 1 maart om 09:30 | marrieb | 20 weken echo 2 maart om 16.00 | Aikie | 20 weken echo 2 maart | essieee1983 | controle verloskundige 4 maart om 08:30 | Ktink | 20 weken echo 4 maart om 09:00 | Mrsindustry | 20 weken echo 7 maart om 11:00 en 12:15 | Roosje24 | 20 weken echo daarna controle verloskundige 7 maart | essieee1983 | 20 weken echo 7 maart | Emma79 | 20 weken echo 9 maart om 16:00 | Vrolijklente | 20 weken echo 9 maart om 17:15 | Nobely | 20 weken echo 9 maart om 17:00 | Amanda28 | 20 weken echo 10 maart om 08:30 | Tabbey | 20 weken echo 11 maart om 13:50 | Amanda28 | controle gynaecoloog 14 maart om 9:00 | DIYMommy | controle bij ziekenhuis verloskundige 22 maart om 11:00 | mamachrisje | 20 weken echo (21wk) 30 maart om 15:00 | Nobely | controle verloskundige ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD ~ weer zwanger Mawaikee Bugs bunny Desstiiny Talvi
Hoi dames, Ik heb mijzelf van de lijst gehaald. Ik ben gewoon te weinig hier om actief mee te praten. Als juli in aantocht komt....kom ik nog even spieken!
Ik ben net drie dagen op training geweest. Gelukkig bleef ik daar ook slapen. Zat op mijn stoel met een emmer naast me. Het houdt maar niet op. Ik wil eten! Gewoon een broodje kaas! En 's avonds hutspot! Maar goed, ik heb om vijf uur een zelfgemaakt groentesoepje gegeten, het zit er nog in en ik ben niet misselijk. Ik geniet daar dan ook wel heel erg van. Nu nog een nachtje doorslapen en dan ben ik morgen weer een blij meisje. Heb al mijn kracht ook wel even nodig, oom van mijn vriend is overleden en morgen is de uitvaart. Ik denk dat we alleen naar de kerk gaan en niet naar de crematie. Het crematorium hier in Bilthoven is zo bizar klein dat de kans groot is dat ik 1,5 uur moet staan en dat trek ik momenteel echt niet. We zijn vandaag wel te condoleren geweest. Arme tante