lieve perdiz, ondanks je horrorbevalling, wil ik je van harte feliciteren met jullie lieve kleine meisje. Na zo'n zware bevalling als die jij hebt gehad, heb je echt de tijd nodig om zowel lichamelijk als geestelijk te herstellen. Neem alsjeblieft ook die tijd...zodra je wat sterker en beter voelt zal je zien dat je ook meer kan en gaat genieten van en met jullie kleine meid. Ook bv geven is niet vanzelfsprekend (wat veel mensen wel denken)...en reken het jezelf alsjeblieft niet aan dat het niet gelukt is!! Je bent een top mama en hebt juist gehandeld voor het welzijn voor je kleine meisje als je eigen welzijn. (Ik had bij mijn zoontje te lang aangemodderd met bv wat echt een rot periode was! Ik had echt een megaproductie maar hij kwam er niet van aan en bleef afvallen. Zelf was ik ook nog aardig van slag en kon niet echt goed nadenken ...het ergste vond ik nog dat NIEMAND het advies gaf om te stoppen met bv en over te gaan op fv (flesvoeding)...niemand wilde zijn vingers branden! Ik.was uiteindelijk zo gefrustreerd en zo uitgeput dat ik huilend heb gezegd dat ik de bv stop en over ga op fv. Ik voelde mij zo falen maar uiteindelijk was dit het beste voor zowel het welzijn voor mijn zoontje als voor mijn eigen welzijn. Ik kreeg rust en ik kon eindelijk na 14 dagen gaan genirten van onze kleine man. Gelukkig heb jij het niet zo ver laten komen perdiz!! Nogmaals je bent een top mama! Hoop dat je zelf snel wat beter en sterker gaat voelen! Dikke knuffel meis xx
@Perdiz Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid. Het klinkt inderdaad niet als een fijne bevalling. Gelukkig gaat alles goed met jullie meisje en hopelijk kan jij ook snel gaan genieten. Ik geloof dat dit allemaal goed komt. Ik vind het heel dapper dat je goed hebt kunnen aangeven dat het lichamelijk niet gaat met de borstvoeding. Snap wel dat je een naar gevoel eraan overhoudt, maar er is helemaal niets ergs aan flesvoeding. Je lijf wil nu even niet en dat is inderdaad moeilijk te accepteren, maar het is wel wat je lijf aangeeft. Het is niet zo vanzelfsprekend allemaal. Volgens mij ben je een super moeder en gaan jullie straks met z'n 3e heerlijk genieten!
Perdiz van harte gefeliciteerd met je dochter! Maar wat een bevalling zeg! Maar maak je nou geen zelfverwijten over de borstvoeding. Je hebt het zwaar te voortduren gehad. Je hebt tijd nodig om te herstellen. Denk goed om jezelf!
Jeetje wat een nare bevalling Perdiz! Wel gefeliciteerd natuurlijk met je meisje! Snap dat je er tegenop ziet, zeker nu je lichamelijk verre van fit bent. Hoe is het gegaan vannacht? Wat een gedoe missymissy! Hopelijk snel duidelijkheid!
**breekt even in** Heb hier de afgelopen maand meegelezen omdat ik ook uitgerekend ben nu maar nooit geschreven. @Perdiz wat een nare ervaring, ik hoop dat het vannacht goed is gegaan! Tav borstvoeding, ik heb het idee dat je er erg van baalt wat logisch is. Ik wilde even meegeven dat mijn kraamhulp vorige keer vertelde dat zij bij veel buitenlandse gezinnen komt en dat er daar veel vrouwen zijn die de eerste paar dagen met de fles beginnen maar als de stuwing later op gang komt toch overstappen. Tepel/speen verwarring had zijn in haar 21 jaar kraamzorg nog maar 1 keer gezien. Dus wilde alleen even aangeven dat mócht het toch nog op gang komen en je meisje al zo goed aanhapte je het nog steeds zou kunnen proberen. Maar zie je dat niet zitten, dan vooral niet doen. Op flesvoeding worden ze ook gewoon groot!! Heel veel sterkte met je herstel. Veel biefstukken eten. Hoop dat je er snel weer bovenop bent!
@Perdiz gefeliciteerd met jullie dochter. Fijn dar zij het goed doet! Maar jeetje, wat moet dat heftig zijn geweest voor jou zeg! Neem echt je tijd om te herstellen en doe echt rustig aan komende tijd. Heel veel beterschap en ondertussne genieten van jullie meisje!
@Perdiz Gefeliciteerd met jullie dochter! Ik kan me voorstellen dat zo'n bevalling er vreselijk inhakt, zowel fysiek als emotioneel. Neem de tijd om je draai te vinden en gun jezelf die tijd ook. Het is al heftig genoeg allemaal, laat staan als het ook nog zo'n zware bevalling is geweest. Heel veel beterschap en succes met het herstellen. Hoop dat het genieten snel begint voor je!
Perdiz meis van harte gefeliciteerd met jullie wondertje! Wat naar om te horen dat je zon bevalling heb moeten meemaken . En voel je alsjeblieft niet schuldig om wel of geen borstvoeding! Dingen lopen soms niet zoals gepland, en er zijn er genoeg groot geworden met flesvoeding. Ik vind het jammer dat het soms in deze tijd toch nog een taboe lijkt als je flesvoeding geeft. Trek je hier niet teveel van aan, iedereen wilt het beste voor zijn kindje, en dan is flesvoeding soms enkel een zegen. Houd je taai en ik hoop dat je snel kan gaan genieten van d'r.
Perdiz, gefeliciteerd met je dochter. Heftige bevalling gehad zeg Neem je tijd en hopelijk kan je snel genieten!
Pffff ik ben hondsberoerd...snotteren niezen keel- en oorontsteking en holtes beginnen nu ook al ....Waarom nu GVD? Als bevalling nu zou beginnen heb ik de kracht en energie niet. Moet zo naar HA hopelijk kan er in ieder geval iets voor verlichting gegeven worden. Vanmorgen controle vk gehad. Alles was goed. Ze heeft nog even getoucheerd en blijk al wel 1 cm ontsluiting te hebben. Maar ik weet dat dit ook niets zegt. Niet dat dan de bevalling zo op de stoep staat of zo. Maar wel mooi meegenomen in ieder geval.
@missy missy he bah wat naar. Beterschap in ieder geval en hopelijk snel weer op krachten. Fijn dat de controle goed ging bij de VK en zeker fijn van de 1cm ontsluiting. Is nu officieel dat ons kindje niet op de uitgerekende datum komt. Ze heeft nog 10 minuten Haha. Toch stiekem baal ik wel een beetje, maar goed dit was te verwachten. Nu maar gewoon kijken wat de datum wordt. Wilde zo graag een juli kindje (kan nog steeds) , maar begin er steeds meer een hard hoofd in te krijgen.
Hoi allemaal, onze zoon is gisterochtend geboren. We zijn dolgelukkig. Hij doet het heel goed. Mama wat minder het was weer een pittige strijd zeg Maar wat zijn we blij dat kleine man het goed doet.
@mariska165 wauw super! Gefeliciteerd met jullie zoon. Wel minder dat jij je niet zo goed voelt, sterkte daarmee. Maar vooral geniet heerlijk van jullie kindje!
Gefeliciteerd Mariska met jullie zoon! Cbss succes met wachten, moeilijk he.. moest bij mijn eerste 2 ook veel geduld hebben..ik hoop voor jou ook echt dat het nog een juli-baby wordt hoor.
Zat er ook net aan te denken. Ik hoop dat de kleine snel mag komen voor je. Heb je al aan strippen gedacht? Dat kan nu prima op dit termijn...wie weet zet het de boel in gang!
@missy missy Ja, aankomende woensdag weer een afspraak met de verloskundige en dan wil ze mij dus wel gaan strippen als ik dat zelf ook wil. Nou dat wil ik graag, dus dat gaat sowieso aankomende woensdag gebeuren, maar hopelijk komt ze gewoon eerder zelf. Gelukkig slaat je ab kuur aan. Voel je je straks hopelijk een stukje beter. @Eppo82 ja geduld is een schone zaak haha. Maar goed kan niets anders doen dan wachten. Eigenlijk apart hoe snel de 38 weken gaan en de laatste 2 weken plus de dagen dat je over tijd bent gaan zoooooo sloom.
Mariska gefeliciteerd met jullie zoontje! Fijn te horen dat hij het goed maakt, minder te horen dat het met jou wat minder gaat ...hoop niet te erg in ieders geval! Probeer lekker van je kleine man te genieten, ben je wel thuis? Missy bah wat naar dat je je zo ellendig voelt zeg! Wel fijn dat de ab zijn werk doet, kan echt een wondermiddel zijn op zijn tijd he! Hopelijk weer op kracht voor de kleine zich aandient! Cbss kan me voorstellen dat het na de 38 weken echt langzaam gaat...ik heb dat gelukkig niet hoeven meemaken op zich...maar ik vond het al tijd worden! Maar kwam ook wel omdat ik toch een paar dagen ook ingeleid zou gaan worden misschien. Maar wachten is een crime, al kan het echt ineens op gang komen heb ik gemerkt . Dus het kan nog steeds wel een juli kindje worden .