Haha, dat denk ik ook weleens, of het wel zo verstandig is om hier heel de tijd te komen. Helaas veel nare verhalen, aan de andere kant zijn er ook heel veel vrouwen waar de zwangerschap gewoon goed verloopt. Het is mijn eerste zwangerschap en het was ook nog eens heel snel raak, daardoor heb ik echt een beetje het gevoel van hoeveel geluk kun je hebben en zoiets van het is gewoon te mooi om waar te zijn dat alles in 1 keer goed verloopt. Maar goed, probeer zoveel mogelijk tegen mezelf te zeggen dat het gewoon goed zal gaan en dat ik moet vertrouwen op mijn lichaam. Als ik nu dit topic bekijk en een soort vooruit kijk in de tijd vind ik het zo'n gek idee dat we over zo'n 8 maanden hier zullen praten over wie al bevallen is etc.
♡ 16 t/m 31 Juli ♡ 16 juli ♡ Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NicoleAM - 29 jaar - 1e kindje ♡ Itsme9 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Anoniemmeisje18 - 21 jaar - 2e kindje ♡ Soulfood - 31 jaar - 2e kindje ♡ Nanoe2 - 24 jaar - 1e kindje ♡ 17 juli ♡ Jairy - 26 jaar - 3e kindje ♡ 18 juli ♡ Nosilla - 24 jaar - 1e kindje ♡ Zonnestraaltjee - 25 jaar - 2e kindje ♡ 19 juli ♡ Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Primavera - 32 jaar - 2e kindje ♡ 20 juli ♡ Miii - 30 jaar - 2e kindje ♡ 21 juli♡ 22 juli♡ Labmuisje78 - 38 jaar - 2e kindje ♡ LadyBird90 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Mien30 - 30 jaar - 1e kindje ♡ 23 juli♡ Eppo82 - 34 jaar - 4e kindje ♡ 24 juli♡ Cheerio - 35 jaar - 1e kindje ♡ 25 juli ♡ Swee - 34 jaar - 2e kindje ♡ 26 juli ♡ 27 juli ♡ Frummels - 29 jaar - 1e kindje ♡ 28 juli♡ Budgie - 23 jaar - 2e kindje ♡ Koekenpan - 30 jaar - 2e kindje ♡ 29 juli ♡ 30 juli ♡ 31 juli♡ 💫 Barbsan 💫 Fotofanaat 💫 Me84 ♡ Afspraken ♡ November 21-11 - Anoniemmeisje18 - eerste echo 24-11 - NicoleAM - eerste echo 29-11 - Nosilla - intake + eerste echo 29-11 - Zonnestraaltje - intake + eerste echo 30-11 - Maddie85 - intake (zonder echo) 30-11 - Swee - eerste echo December 02-12 - Itsme9 - intake hopelijk met echo 02-12 - Labmuisje78 - eerste echo 06-12 - Frummels - eerste echo + afspraak gyn 07-12 - Lisa2 - eerste echo 07-12 - Soulfood eerste echo + intake 08-12 - LadyBird90 - eerste afspraak / echo 09-12 - Mien30 - eerste echo 09-12 - Nanoe2 - eerste echo 12-12 - Anoniemmeisje18 - termijnecho 13-12 - Eppo82 - eerste echo 16-12 - Mien30 intake Januari (0) ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (20) ♡ Nog onbekend Je kunt jezelf toevoegen aan de lijst door op 'quote' te klikken en de tekst te kopiëren en deze in een nieuw bericht te plakken. Vervolgens vul je je (forum)naam in, leeftijd, hoeveelste kindje en het geslacht van het kindje (indien bekend). Vergeet niet om [ QUOTE=.....] en [/ QUOTE] uit de tekst te halen.
Oh nee, heel veel sterkte me84.. had je veel klachten? Dames, wees niet bang. Met het verlies van mijn dochtertje heb ik geleerd dat alles wat gebeurt, niet je eigen keuze is. Het pad is voor iedereen al beschreven en weggelegd. (Sorry voor de gelovige zooi!) ik kijk ook uit naar over 8 maanden, hopelijk volgen Barbsan, fotofanaat en me84 ons weer snel!
Ahhhh ik word zo gek van het wachten. Nog 19 verschrikkelijke dagen tot die echo. Hoe ga ik dat overleven. ..
Ik nog 11 dagen, maar gelukkig is het bijna weekend en dat is meestal voorbij voor je er erg in hebt dus voor ik het weet is het nog maar een week wachten
11 klinkt echt veel beter haha. hier doen ze alleen woensdag echo's en ze vonden met 7 weken en 4 dagen helaas te vroeg.
Ik ben met mijn echo precies 7 weken, als ik echo's zoek op internet die gemaakt zijn met 7 weken zie je al best wel wat vind ik. Hoop alleen wel dat ik echt minstens 7 weken ben en niet terug gezet word of zo. Nou ja, als je echo wat later is zien ze wel weer meer dus dat is dan wel weer leuk, denk ik? Gaan jullie de echo's hier laten zien? Ik zal de mijne zodra ik 'm heb gehad hier plaatsen
Oh ja, ik herinner me opeens iets... Toen ik de gyn belde voor een afspraak had de assistente het erover dat ik toen 4,5 week was.. De eerste dag van mijn laatste ongesteldheid was 11 oktober en ik belde op 7 november. Ik snap dus niet hoe zij aan 4,5 week komt? Volgens mijn berekening was ik toen namelijk 3 weken en 6 dagen.
De mijne was ook op 11/10! We zien het wel. Ik ga nu uit van 5,5 week en wie weet wordt ik wel terug gezet inderdaad.. zolang we maar een kloppend hartje zien toch! Als het me lukt plaats ik de foto. Zijn er dames die nadenken of al besloten hebben de NIPT te laten doen? Wij willen deze wel laten doen. Eerst de 12 weken echo afwachten en dan een afspraak maken voor een nipt
Ladies, ik mag van de lijst af Niet omdat het mis is gegaan (gelukkig niet maar omdat ik merk dat ik echt mezelf er toe moet bewegen hier te kijken Dat komt omdat ik een heel actief groepje geen overgehouden van mijn eerste en daar eigenlijk nu ook de tweede zwangerschap in deel. Dat in combinatie met drukte op mijn werk en alles thuis maakt dat ik minder bezig ben met deze zwangerschap momenteel en dus minder de tijd neem om hier te schrijven. Ik wil jullie wel een hele fijne en goede zwangerschap wensen en een extra knuffel voor de dames die zoveel tegenslag hebben gehad!
Hoi dames, ik mag ook op het lijstje. Uitgerekend van ons 2e kindje op 29 juli. Het is een beetje onverwacht maar zeer welkom. Hoewel het met een "ik ben 2 en zeg lekker mee" peuter best pittig zal gaan worden.
Ik mag ook op het lijstje! Als ik uit ga dat het deze maand (en niet, zoals ik vermoed, al vorige maand is gelukt) ben ik vandaag precies 5 weekjes. Uitgerekend volgens eigen berekening 21-07-2017! Eerste intake (zonder echo) is dinsdag 22 november! Oh en ik ben 24 jaar. Kan iemand mij op t lijstje zetten😄😅
@Soulfood Ik wens je een fijne en voorspoedige zwangerschap toe 😘. @Manoniii Welkom, zou ik je leeftijd nog mogen voor de lijst?! Hier tegen die tijd dametje van 3. Is nu al heel zelfstandig en zindelijk, dus hopelijk wordt ze een goede helper hihi. @Ukkepuk92 Ook welkom =). Las net toevallig ander topic van je hihi. Leuk je hier ook te ontmoeten! Ik zal je op de lijst zetten! Is het je 1e kindje? Ik heb de VK nog niet gebeld... Ik wacht tot mijn VK die ik bij mijn dochter had terug is van vakantie :'). Zij was zo fijn!
♡ 16 t/m 31 Juli ♡ 16 juli ♡ Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NicoleAM - 29 jaar - 1e kindje ♡ Itsme9 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Anoniemmeisje18 - 21 jaar - 2e kindje ♡ Nanoe2 - 24 jaar - 1e kindje ♡ 17 juli ♡ Jairy - 26 jaar - 3e kindje ♡ 18 juli ♡ Nosilla - 24 jaar - 1e kindje ♡ Zonnestraaltjee - 25 jaar - 2e kindje ♡ 19 juli ♡ Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Primavera - 32 jaar - 2e kindje ♡ 20 juli ♡ Miii - 30 jaar - 2e kindje ♡ 21 juli♡ Ukkepuk92 - 24 jaar - ?e kindje ♡ 22 juli♡ Labmuisje78 - 38 jaar - 2e kindje ♡ LadyBird90 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Mien30 - 30 jaar - 1e kindje ♡ 23 juli♡ Eppo82 - 34 jaar - 4e kindje ♡ 24 juli♡ Cheerio - 35 jaar - 1e kindje ♡ 25 juli ♡ Swee - 34 jaar - 2e kindje ♡ 26 juli ♡ 27 juli ♡ Frummels - 29 jaar - 1e kindje ♡ 28 juli♡ Budgie - 23 jaar - 2e kindje ♡ Koekenpan - 30 jaar - 2e kindje ♡ 29 juli ♡ Manonniii - ? jaar - 2e kindje ♡ 30 juli ♡ 31 juli♡ 💫 Barbsan 💫 Fotofanaat 💫 Me84 ♡ Afspraken ♡ November 21-11 - Anoniemmeisje18 - eerste echo 22-11 - Ukkepuk92 - intake (zonder echo) 24-11 - NicoleAM - eerste echo 29-11 - Nosilla - intake + eerste echo 29-11 - Zonnestraaltje - intake + eerste echo 30-11 - Maddie85 - intake (zonder echo) 30-11 - Swee - eerste echo December 02-12 - Itsme9 - intake hopelijk met echo 02-12 - Labmuisje78 - eerste echo 06-12 - Frummels - eerste echo + afspraak gyn 07-12 - Lisa2 - eerste echo 07-12 - Soulfood eerste echo + intake 08-12 - LadyBird90 - eerste afspraak / echo 09-12 - Mien30 - eerste echo 09-12 - Nanoe2 - eerste echo 12-12 - Anoniemmeisje18 - termijnecho 13-12 - Eppo82 - eerste echo 16-12 - Mien30 intake Januari (0) ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (22) ♡ Nog onbekend Je kunt jezelf toevoegen aan de lijst door op 'quote' te klikken en de tekst te kopiëren en deze in een nieuw bericht te plakken. Vervolgens vul je je (forum)naam in, leeftijd, hoeveelste kindje en het geslacht van het kindje (indien bekend). Vergeet niet om [ QUOTE=.....] en [/ QUOTE] uit de tekst te halen.
Eerste dag na mn vakantie en ben zoooooo moe nu! Werk dan ook 11,5 uur op een dag (incl pauzes). Ook niet helemaal lekker nu, rest van de dag ging redelijk goed. Probeer de hele dag door kleine beetjes te eten.
@Nanoe2 Poeh lange dagen maak jij! Wel beetje op jezelf letten eah! Verder nog last van kwaaltjes?! Hier nog niets...
Ja. .ik vind ook dat je dan best wat ziet haha maar de vk durfde het niet aan helaas. Tis wel leuk inderdaad dat je dan wat meer ziet.