Missymissy, van harte gefeliciteerd! Wat leuk dat jij ook een badbevalling hebt gehad en het zo goed is bevallen Alles goed bij jullie? En zeker een mooi gewicht, niet zwaar, maar in mijn ogen prima hoor! Ben ook benieuwd naar de naam En Noortje en cbss, ik hoop dat jullie echt snel mogen! Cheerio, ik heb dat gevoel nog steeds bij nr 4 hoor, met die nachten. Het is gewoon echt pittig en pas als je er weer in zit, weet je hoe pittig. Je vergeet namelijk een hoop als het beter gaat dat is dan weer het voordeel. Maar inmiddels weet ik dat de bekende roze/blauwe wolk voor mij in ieder geval niet bestaat natuurlijk, prachtig en geweldig zon baby'tje, maar ook zo loodzwaar de eerste tijd. En het gevoel hebben dat ik dat mag vinden, en het dus niet zo roze hoef te zien, helpt wel mee.
Die roze wolk is hier ook niet 1 heb nog helemaal niet dat gevoel van giga moederliefde. 2 ik zit nog volledig in de lappenmand 3 voel me schuldig dat vriendelijke alles moet doen zo ongeveer al gaat t elke dag iets beter Mijn wolk is inmiddels grijs ipv zwart en daar ben ik blij om....
@Noortje88 en? Heeft het strippen nog wat gedaan? @cbss wat balen dat alles nog dicht zat en strippen niet mogelijk was. En wbt die roze/blauwe wolk... Die is hier ook niet hoor. Tuurlijk geniet ik van die kleine man. Maar vind het ook zwaar en ben vaak onzeker over van alles. Twijfel of ik dingen wel goed doe en of het niet anders moet.
Lieve allemaal, even een kort berichtje van mijn kant. Het strippen heeft zn werk gedaan! Vannacht begonnen de weeen om 3 uur en om kwart voor acht is onze schitterende dochter N.orah geboren! Alles verliep soepel. We zijn nu lekker thuis met zn drietjes. Details volgen!
@Noortje88 gefeliciteerd! Heerlijk genieten nu! @cbss maar we blijven ook voor jou hier actief hoor! Xx
Noortje gefeliciteerd ! Ja cbbs en ik blijf hard voor je duimen dat t elk moment kan beginnen! Gaat t nog wel met je?
@Cheerio @Perdiz dank jullie wel! Het gaat redelijk. Heb zo mijn momenten. Ene moment denk ik ; ach joh die 6 dagen kunnen er ook nog wel bij, dan gaan ze mij vast inleiden. Andere moment ben ik alleen maar in tranen en zie ik het helemaal niet meer zitten en voel ik mij verschrikkelijk. Weet ook gewoon echt niets meer om te doen. Ben een beetje leeg qua ideeen en ben nu dan ook echt aan het wachten. Weet dat ik dat niet moet doen, maar kan bijna niet anders haha.
@cbss wachten valt niet mee he. Maar wat perdiz al zei wij zijn en blijven hier ook voor jou meid!! Je bent echt niet alleen. Wanneer heb je nu de afspraak met vk? @Noortje88 gefeliciteerd met jullie mooi lief meisje! Lekker genieten meis! Op de anderen reageer ik later even maar wilde cbss even een hart onder de riem steken en noortje even feliciteren met hun dochter!
@cbss lijkt me ook echt niet leuk meer als je zolang "over tijd" bent. Je wilt je kindje nu toch ook weleens zien. Hopelijk begint het gewoon vandaag ergens en heb je snel jullie kindje vast! Hier weer een heerlijk nachtje. Man heeft om kwart voor 12 laatste fles gegeven en om 10 over 6 begon meneer pas weer te knerpen Officieel dus geen nachtvoeding gehad!
Oh wat fijn nanoe! Mijn zoontje slaapt pas een maand door (net op tijd) hij is 14 mnd. De kleine meid moet ik ook echt wakker maken voor haar voedingen. Ik heb goede hoop voor de nachten masr you'll never know how the dice rolls
Och lieve perdiz..ik herken het wel van mijn vorige bevalling. ..voelde mij heel diep in de put zitten...het is pittig maar ook dat is uiteindelijk helemaal goedgekomen. Je zwarte wolk is inmiddels een grijze wolk dus dat is een goed teken! Maar Als het te lang duurt zou ik wel even je huisarts contacten. Echt doen hoor! En ook bij mij lukt wederom de bv niet maar ik kan het nu beter relativeren en accepteren dan bij mijn vorige bevalling. Meis komt echt allemaal goed en ook schuldgevoelens mag je toelaten als je ze later dan ook weer loslaat
@missy missy @Nanoe2 lief van jullie! Het kan op sommige momenten echt deprimerend zijn. Ik denk dan ; is er iets mis met mij dat ik nog niet bevallen ben. Heb ook helemaal geen krampen of voorwerk of iets in die richting. Maar goed, wachten maar weer vandaag. Maandag neemt mijn verloskundige weer contact op en maandag moet ik (tijd is nog niet bekend) naar het ziekenhuis voor een algehele check. Dan bespreken ze ook de datum van het inleiden.
Oh cbss, ik weet zo hoe het voelt..iedereen om je heen bevalt maar gewoon en bij jou gebeurt er gewoon niks. Heb het bij de eerste ook echt wel even moeilijk gehad met een gevoel van 'falen': mijn lichaam doet niet wat het moet doen-idee. Het voordeel was voor mij wel dat ik er met 42 wk zo ontzettend klaar mee was, dat ik totaal geen spanning meer had voor de bevalling Maar uiteraard hoop ik dat je toch vandaag of morgen lekker uit jezelf begint
@Eppo82 ja jij hebt hier natuurlijk ervaring mee. Het is inderdaad niet 'leuk' dat iedereen al bevallen is (niet dat ik niet blij ben voor iedereen hoor, maar ik had er zelf graag ook bij gezeten haha) .. Ik heb het punt nu ook dat ik totaal niet zenuwachtig meer ben voor de bevalling. In het begin had ik nog de kriebels. Nu denk ik ; kom maar op. Enige wat ik echt niet zou willen is een keizersnee. Naja wat moet dat moet natuurlijk, maar ik zou zo graag willen meemaken hoe een bevalling is. Daarom hoop ik dat als ik word ingeleid ik wel ontsluiting krijg en weeen; anders wordt het alsnog een keizersnee.
CBSS ik blijf duimen voor je hoor meis, en we wachten allemaal in spanning mee af! Enige wat ik nog zou kunnen bedenken is voetreflexmassage of acupunctuur...meer zou ik ook niet weten wat je nog kan proberen. Maar nu is het echt zo he! Wow nanoe...nu al doorslapen? Ik bid elke dag dat het de komende nacht gaat gebeuren hahaha . Maar zal nog wel even duren, ze is nu pas bijna een maand.
@Cheerio mannetje is maar 2 dagen ouder Hij slaapt nu al 3 nachten 6 uur achter elkaar door. En vannacht hadden we dus net geen nachtvoeding. En ben er ook echt enorm blij mee hoor!! Vond die iedere 3 uur echt zwaar onderhand. @cbss duim voor je! En inderdaad massage en accupunctuur is misschien wel de moeite waard?