16 t/m 31 Juli 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Risu, 4 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cbss

cbss Actief lid

9 nov 2016
    349
    214
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Nanoe2 @Cheerio Ja ik heb al veel dingen geprobeerd. Dat nog niet. Misschien maandag maar even bellen inderdaad. Kan nooit kwaad denk ik zo...

2. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    knuffel meis ik leef enorm met je mee!

(Wat bij mij hielp was sex, tis niet heel prettig nu maar ja als t helpt why not? Het zaad kan de baarmoeder mond prikkelen en eea in gang zetten. Nooit geprobeerd is altijd mis)

cbss vindt dit leuk.
  3. cbss

cbss Actief lid

9 nov 2016
    349
    214
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Nanoe2 lief van je .. ja ik ga dat ook maar eens proberen. We hebben wel andere dingen gedaan zeg maar, maar dat helpt dus blijkbaar niet erg haha. Het is niet dat ik er zin in heb, maar heb inmiddels er alles voor over om de bevalling te laten beginnen.

4. Noortje88

Noortje88 Niet meer actief

Hoe is t nu met je meid?

cbss vindt dit leuk.
  5. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    vroeg het me ook net af, kwam ff spieken.

6. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ben ook erg benieuwd!
    Hoop zo dat je lekker van je kindje aan het genieten bent!

7. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Zou het????

8. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Ik kom ook steeds spieken...leef zo met haar mee

cbss vindt dit leuk.
  9. Aag

Aag Actief lid

31 jul 2016
    267
    97
    28
    Hallo,

Ben hier nog een paar keer komen spieken, maar telkens ik wilde antwoorden, werd ik afgeleid door mijn baby...

@cbss: ik hoop dat het zo ver is! En anders: het kan echt niet meer lang duren! Hoe frustrerend het intussen ook wel moet zijn, vreselijk om zo lang te wachten terwijl iedereen al bezig is!

@Nanoe2 : Wat? al 6 uur doorslapen? Wow, daar zou ik geld voor geven! :)

Hier alles redelijk. Onze man slaapt namelijk niet vanzelf. We moeten er altijd heel wat voor doen. Liedjes zingen, wandelingetjes maken, ... dit soms uren lang. En als hij wakker is en ik er niet echt mee bezig ben, durft hij ook wel hysterisch te zijn. Gelukkig slaapt hij snachts wel goed en kan ik hem na een voeding wel snel te slapen krijgen. Maar overdag dus niet, en ik heb er zelf nood aan om overdag nog dutjes te doen omdat ik nog niet helemaal gerecupereerd ben van de eerste week na de bevalling, waarbij ik misschien 7 uren van die week geslapen heb.. Ik heb al veel tranen gelaten, maar echt van oververmoeidheid. Gelukkig geniet ik ook een beetje, vooral als ik mijn vriend ermee bezig zie, smelt ik telkens helemaal; en als we soms met ons 3en in bed liggen, weet ik waar ik het voor doe... :)

10. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Aag is de laatste 2 nachten zelfs 7 uur :rolleyes:

En hier ook eentje die overdag niet wil slapen hoor.
    Ben overdag echt heel veel met hem bezig en dus ook echt blij als hij 's avonds slaapt.
    Nu ook, ligt hij op mn buik te slapen, maar zodra ik hem in bed of box neerleg begint hij te huilen tot echt krijsen aan toe.
    Zal wel een fase zijn...
    Hij kan nu soms een half uurtje zichzelf vermaken in de box en dat was eerst niet zo.

11. Aag

Aag Actief lid

31 jul 2016
    267
    97
    28
    @Nanoe2 : ah, herkenning! hij ligt vaak aan mijn borst te slapen, maar als ik hem dan wil wegleggen is hij instant weer helemaal wakker. Telkens klein stressmomentje als ik denk: 'ja, hij is echt vertrokken, ik ga hem in bed of de box leggen', en dan 2 seconden later weer met een klaarwakkere baby zitten die moeiijk te troosten is. Jij staat al iets verder dan ik, dus ik hoop dat ik binnenkort ook dezelfde evolutie mag zien bij mij baby...

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    Oh herkenbaar hoor @Aag, hier de hele ochtend bezig geweest met hem.. vanaf een uur of 4-5 tot een uur of 12. Helaas voor hem heb ik ook nog voor de andere kinderen te zorgen, dus hier regelmatig een krijsbui. Als ie maar bij me kan zitten en een pink (of borst) in zn mond heeft is het goed. Maar ja, dat gaat gewoon niet de hele tijd.. maar vind het ook lastig hoor..ga nou slapen denk ik dan:rolleyes:

@cbss , ik hoop dat de stilte betekent dat je met een rotgang aan het genieten bent van je kindje :)

13. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@cbss ik ga er maar vanuit dat je keihard aan het genieten bent van jullie meisje!!
    Dat hoop ik in ieder geval!

Vandaag voor het eerst dat ik echt zo'n zin had om te gaan werken.
    Zit er beetje aan te denken om mn laatste week vakantie op te geven en dat ik die later nog op kan nemen.

14. cbss

cbss Actief lid

9 nov 2016
    349
    214
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lieve allemaal,

Sorry voor de late reactie. Maar is allemaal zo druk geweest. Zondag middag begonnen uiteindelijk toch zelf de weeen. Eerst heel onregelmatig. Vanaf 20.00 uur begon het regelmatig te komen. 03.00 uur hebben we de verloskundige gebeld en die is gekomen. 3,4 cm ontsluiting dus we mochten naar het ziekenhuis. Daar aangekomen de vliezen gebroken. Had erge rug en been weeen. Eerst tot 7,8 cm liggend opgevangen en de laatste cm staand onder de douche. Toen ik echt niet meer kon had ik gelukkig al 10 cm ontsluiting dus mocht ik persen. Na 27 minuutjes persen (07.27, 7 augustus) was onze lieve kleine J.olie L.ilian M.argit (roepnaam J.olie) geboren. 51 cm lang en 3620 gram. Het is het allermooiste meisje van de wereld (haha) en ze doet het super. Erg tevreden. Ik ben zonder schade uit de strijd gekomen en we genieten. Denk dat ik de komende tijd erg druk ben maar kom uiteraard af en toe weer even spieken en schrijven. Het is even een ego berichtje geworden. Hopelijk gaat t bij jullie ook allemaal goed!

Barbara85, Noortje88 en Marizzie vinden dit leuk.
  15. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaa gefeliciteerd met j.olie het allermooiste meisje van de wereld!

Ben zo blij voor je! Neem je tijd en geniet van je meisje. En zo nu en dan haak je gewoon in. Eerste periode is gewoon hectisch.

Yeeeeeeej ze is er eindelijk!!!

cbss vindt dit leuk.
  16. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Onze kleine meid doet het super. Ze is een rustige tevreden baby...huilt nauwelijks tot niet. Alleen bij krampjes waar ze alleen tussen 18:00 & 21:00 last van heeft. Ze slaapt goed en moet haar echt wakker maken voor de voedingen. Binnenkort mag ik haar door laten slapen tot ze zelf komt. Ze had ook wat moeite met poepen maar dat komt nu ook goed op gang.

Mijn zoontje (14 mnd) moet nog heel erg
    aan de nieuwe situatie wennen. Dat kost even de nodige tijd maar komt ook goed.

cbss vindt dit leuk.
  17. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@cbss van harte gefeliciteerd!!
    Fijn dat alles zo goed is gegaan!
    Nu gewoon heerlijk genieten en wennen aan de nieuwe situatie :)

@missy missy fijn dat je dochtertje het zo goed doet :)
    Is voor je zoontje ook vreemd lijkt me dat hij ineens de aandacht moet delen.

cbss vindt dit leuk.
  18. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    @cbss jaaaaaa gefeliciteerd!!! Prachtige namen! Lekker gaan genieten en wennen enzo!

cbss vindt dit leuk.
  19. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    Heerlijk @cbss , en wauw, toch uit jezelf begonnen :D en tja, schoonheid heeft tijd nodig he, vandaar dat ze wat later was ;) gefeliciteerd en geniet ervan!

cbss vindt dit leuk.
  20. Noortje88

Noortje88 Niet meer actief

Yes!! Ik kwam al even spieken of er goed nieuws was en jawel! Van harte meid! Geniet ze!
    Ik kom later met een update en om te reageren, kleine smurf wil weer aandacht. Genieten:)

cbss vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina