Prachtige testen meis! Ik ben ook gek op testen! Alleen denk ik op basis van je testen dat je wat minder ver bent dan je banner zegt. Want anders had je cb donderdag al 3+ aangegeven denk ik (want volgens je banner was je toen 5+2). Weet je je eisprong of heb je de eerste dag van je laatste menstruatie ingevuld en een latere eisprong gehad? Het maakt ook niet zo heel veel uit, bij je echo zie je het vanzelf
Je mag ook zeker genieten! Doe ik ook. Benoem eigenlijk nooit hoeveelste ronde ik zwanger ben geraakt... Hier: 1e: door de pil (*) 2e: ronde 3 (dochter) 3e: 1e ronde (*) 4e: door spiraal; bleek los te liggen; mijn lichaam heeft het afgestoten net na de controle toen het goed zat (*) 5e: 1e ronde Ben een wandelend vruchtbaar "object", aldus mijn beste vriendin die al in ronde 23 zit voor een 2e
Ook ik mag mezelf eindelijk melden Erg spannend. Zoals ik het zelf berekend is de vermoedelijke bevaldatum 17 juli 2016. Op 2 december hebben we onze eerste echo in het ziekenhuis. Het is onze 3e zwangerschap. Ons eerste kindje is met 35 weken doodgeboren. Kort daarna was ik zwanger van onze prachtige stoere zoon die nu 2.5 jaar is. Ik heb nog niet veel last van de kwaaltjes, behalve ontzettend moe en de laatste dagen wat last van zuurbranden. ( zou iemand mij op de lijst willen plaatsen?)
Welkom nieuwe dames 😊 Ik heb vandaag de vk gebeld... 5 december een afspraak.. en daarvoor een vroege echo.. het is allemaal weer erg spannend
Heb je erop gezet. Wist je leeftijd niet en of je het liefst wil dat ik er 2e of 3e kindje neerzet.. Daarom heb ik dat nog open staan.. Heftig verhaal meid, hoop dat je een fijne zwangerschap hebt 😘
Welkom nieuwe dames! Begint lekker actief te worden hier! Ik heb volgende week eindelijk mn echo, kan niet wachten!
Mijn test van vanochtend.... ik kan het nog steeds niet geloven (bovenste was zondagochtend, onderste van vanochtend)
Ik begin echt moeite te krijgen met opstaan in de ochtend! Misselijk en lusteloos. Ik was altijd van plan om zo druk en sportief mogelijk de zeangerschap door te gaan maat heb nu het gevoel dat deze eerste trimester heel zwaar gaat worden! Donderdag de echo, misschien dat ik daarna hernieuwde energie krijg ☺️
Wat fijn dat er al zo veel afspraken staan dames! Leuk vooruitzicht voor iedereen Nu ben ik benieuwd.. Vragen jullie om een vroege echo? Ik wil eigenlijk niet wachten tot de 8 weken haha.. Kan ik ergens anders eerder terecht denken jullie?
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik krijg met 10 of 11 weken pas mijn eerste echo. Nog zo ver weg 😣 Ik had wel gezien dat je hier in de buurt op eigen kosten eerder een echo kan laten maken maar dat vind ik voor dit termijn nog een beetje zonde.
Wat een lief berichtje Ik ben 32 jaar. En dit word uiteraard ons 3e kindje. We hebben nu 2 jongens. Ik ben heel benieuwd wat het geslacht van dit kindje word. Stiekem denk ik dat ik alleen jongens kan maken Wat hebben jullie allemaal mooie testen. En wat fijn dat de eerste echo's die er gemaakt worden goed zijn. Ik kan niet wachten. Nog 1.5 week.
@evelien297: Mijn gyn doet het standaard, een vroege echo, om de zwangerschap te bevestigen. Maar ik woon in FR en hier gaat het allemaal net iets anders dan in NL. @sabagirl: De test is mooi opgelopen!
Vanavond komt de mw. Van mvm.. dus vanmorgen moest ik even een plasje opvangen, dus zelf ook even een test gedaan... ik ben duidelijk zwanger 😉. Wilde t toch even checken vorige keer kwam de mvm test niet zo super streepje naar voren (wel een prachtige zoon geworden dus zegt niks) m dus dacht test zelf nog even dan weet ik zeker dat t goed zit. Meer dames al bezoek van mvm gehad?
Ik zag op site van vk dat ze voortaan bij 8 weken een echo maken ipv 10,5 week. Vorige keer vroege echo gehad bij 6,5 week ivm vermoeden bbz. Maar denk dat ik nu wel kan wachten tot 8 weken. Ik ga ze donderdag bellen