Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2017 Zondag 16 juli Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje NicoleAM - 29 jaar - 1e kindje Fotofanaat - 33 jaar - 2e kindje Maandag 17 juli Dinsdag 18 juli Nosilla - 24 jaar - 1e kindje Woensdag 19 juli Donderdag 20 juli Vrijdag 21 juli Zaterdag 22 juli Zondag 23 juli Maandag 24 juli Dinsdag 25 juli Woensdag 26 juli Donderdag 27 juli Vrijdag 28 juli Zaterdag 29 juli Zondag 30 juli Maandag 31 juli AFSPRAKEN 14 november - Lisa2 - intake (zonder echo) 24 november - NicoleAM - eerste echo 29 november - Nosilla - intake / eerste echo 07 december - Lisa2 - eerste echo Je kunt jezelf toevoegen aan de lijst door op 'quote' te klikken en de tekst te kopiëren en deze in een nieuw bericht te plakken. Vergeet niet om [ QUOTE=.....] en [/ QUOTE][/ QUOTE] uit de tekst te halen.
Jeej ik mag er ook bij 😊😊😊 Volgens eigen berekening ben ik op 19 juli uitgerekend. Zou iemand mij erbij kunnen zetten?
Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2017 Zondag 16 juli Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje NicoleAM - 29 jaar - 1e kindje Fotofanaat - 33 jaar - 2e kindje Maandag 17 juli Dinsdag 18 juli Nosilla - 24 jaar - 1e kindje Woensdag 19 juli Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje Donderdag 20 juli Vrijdag 21 juli Zaterdag 22 juli Zondag 23 juli Maandag 24 juli Dinsdag 25 juli Woensdag 26 juli Donderdag 27 juli Vrijdag 28 juli Zaterdag 29 juli Zondag 30 juli Maandag 31 juli AFSPRAKEN 14 november - Lisa2 - intake (zonder echo) 24 november - NicoleAM - eerste echo 29 november - Nosilla - intake / eerste echo 07 december - Lisa2 - eerste echo Je kunt jezelf toevoegen aan de lijst door op 'quote' te klikken en de tekst te kopiëren en deze in een nieuw bericht te plakken. Vergeet niet om [ QUOTE=.....] en [/ QUOTE][/ QUOTE] uit de tekst te halen.
Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2017 Zondag 16 juli Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje NicoleAM - 29 jaar - 1e kindje Fotofanaat - 33 jaar - 2e kindje Maandag 17 juli Dinsdag 18 juli Nosilla - 24 jaar - 1e kindje Woensdag 19 juli Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje Donderdag 20 juli Vrijdag 21 juli Zaterdag 22 juli Zondag 23 juli Maandag 24 juli Dinsdag 25 juli Woensdag 26 juli Donderdag 27 juli Vrijdag 28 juli Zaterdag 29 juli Zondag 30 juli Maandag 31 juli AFSPRAKEN 14 november - Lisa2 - intake (zonder echo) 24 november - NicoleAM - eerste echo 29 november - Nosilla - intake / eerste echo 30 november - Maddie85 - intake (zonder echo) 07 december - Lisa2 - eerste echo Je kunt jezelf toevoegen aan de lijst door op 'quote' te klikken en de tekst te kopiëren en deze in een nieuw bericht te plakken. Vergeet niet om [ QUOTE=.....] en [/ QUOTE][/ QUOTE] uit de tekst te halen.
Blehhh beetje onzeker. Mijn test is nauwelijks opgelopen tov eergister. Maak me een beetje zorgen. Hebben jullie nog vervolg testjes gedaan?
Snap dat je daar onzeker van word. Maar je hcg verdubbeld om de 24 tot 72 uur dus op zich hoef je je nog geen zorgen te maken. Ik had het zelf gister ook en kreeg het ook maar niet uit mn hoofd... Ik blijk alleen niet een ochtendtester te zijn maar een middag/avond. Toen ik gister eind van de middag nog eens testte was ie ineens een stuk donkerder. zal zo een foto toevoegen daarvan.
Gefeliciteerd allemaal! Ik mag er ook bij op het lijstje Volgens mij ben ik 16 juli uitgerekend. Erg spannend allemaal. Gisteren al even contact gehad met de poli gyn, pas 2 december de eerste afspraak. Niet eens gevraagd of er gelijk een echo wordt gemaakt, zal toch wel ? Tot nu toe alleen last van wat krampjes in de onderbuik. Het maakt me erg onzeker dat ik vandaag bijna geen klachten heb. Leuk om zo met z'n allen te volgen. Ik meld me pas aan bij de facebookgroep als mijn 1e controle goed is
Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2017 Zondag 16 juli Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje NicoleAM - 29 jaar - 1e kindje Fotofanaat - 33 jaar - 2e kindje Itsme9 - 30 jaar - 1e kindje Maandag 17 juli Dinsdag 18 juli Nosilla - 24 jaar - 1e kindje Woensdag 19 juli Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje Donderdag 20 juli Vrijdag 21 juli Zaterdag 22 juli Zondag 23 juli Maandag 24 juli Dinsdag 25 juli Woensdag 26 juli Donderdag 27 juli Vrijdag 28 juli Zaterdag 29 juli Zondag 30 juli Maandag 31 juli AFSPRAKEN 14 november - Lisa2 - intake (zonder echo) 24 november - NicoleAM - eerste echo 29 november - Nosilla - intake / eerste echo 30 november - Maddie85 - intake (zonder echo) 02 december - Itsme9 - hopelijk met echo 07 december - Lisa2 - eerste echo Je kunt jezelf toevoegen aan de lijst door op 'quote' te klikken en de tekst te kopiëren en deze in een nieuw bericht te plakken. Vergeet niet om [ QUOTE=.....] en [/ QUOTE][/ QUOTE] uit de tekst te halen.
NicoleAM, bovenste is van vanochtend. Onderste van de tweede foto is van eergister. De test van vandaag kwam ook echt pas heel laat een streepje. Na 5 minuten was het een tuurstreepje. Dus ik dacht aflopende zaak. Maar uiteindelijk na 15! minuten was hij toch donker geworden.
Welkom @itsme9! En jij ook gefeliciteerd! Ik denk dat je wel een echo krijgt! @lisa2 Heb je later vandaag nog een test gedaan? Ik test morgenochtend nog eens om het verschil te vergelijken met afgelopen zondag. Had afgelopen zondag wel duidelijke streepjes en positieve Clearblue digital maar wil toch nog even checken. Edit: Sorry zie je foto's nu pas.
Nee heb alleen in de ochtend getest. Ja snap dat je het nog ff wil checken. Ik heb al 6 testen gedaan haha
Hmm, ik vind het wel een hele mooie test Lisa!! Morgen ochtend nog 1tje proberen? Ik had gisteren ook een test die niet dkbkerder leek als de dag ervoor maar vanochtend was hij echt donkerder.