Inderdaad veel meiden met een verdrietige voorgeschiedenis! Gelukkig is het mij niet overkomen, hoop zo dat het ons allemaal gegund is dat de kleintjes nu blijven zitten. Vind het nog steeds een gek idee, dat er gewoon een leven aan het groeien is in mijn buik! Veel meiden met een 1e echo vandaag. Geniet ervan, hopelijk is alles goed en krijgen jullie mooie plaatjes!
Heb je een PB gestuurd @NicoleAM voor de Facebook groep. Hier gisteren de eerste echo, volgens menstruatie ben ik 17-07 uitgerekend echo gisteren 12-07 19 december veel uitgebreider dan weten we meer. Ben meer van fb dan deze pagina
Hoi, wij gaan volgende week lekker op vakantie... lekker even naar de zon (hadden we al geboekt). De dag daarvoor de eerste echo... Nou ben ik in tegenstelling tot m'n vorige zwangerschap echt kotsmisselijk.. hing net echt al boven de wc omdat ik voor m'n zoontje een mandarijn aan t pellen was... iemand tips?? Vind t echt zonde om m'n vakantie daar door te laten beïnvloeden. Iemand ervaring of goede tips???
Hallo allemaal, Graag wil ik mij ook even melden (en meepraten als dat mag). Voor mij de eerste keer dat ik zwanger ben. Beetje onverwacht maar toch gewenst. Heb 13 december de eerste intake afspraak bij de VK. Het gesprek om de afspraak te maken, aan de telefoon, ging een beetje snel,omdat ik op mijn werk zat. Zou iemand kunnen vertellen wat ze daar precies allemaal vragen. Krijg ook nog wel een brief gestuurd hoor, maar ben erg nieuwsgierig. Maken ze dan meteen al een echo of is dat echt die aparte afspraak voor de echo? Op 23 december de eerste echo. Ben echt super benieuwd en best wel een beetje zenuwachtig. Hopelijk is alles goed, dan kunnen we het onze familie vertellen met kerst. Ik heb eigenlijk niet zo heel veel last van zwangerschapsverschijnselen. Dat maakt mij een beetje onzeker. Als het allemaal klopt ben ik 28 juli uitgerekend.
♡ 16 t/m 31 Juli ♡ 16 juli ♡ Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NicoleAM - 29 jaar - 1e 2 kindjes ♡ Itsme9 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Anoniemmeisje18 - 21 jaar - 2e kindje ♡ Nanoe2 - 24 jaar - 1e kindje ♡ 17 juli ♡ Jairy - 26 jaar - 3e kindje ♡ Kruumeltje - ? jaar - ?e kindje ♡ 18 juli ♡ Nosilla - 24 jaar - 1e kindje ♡ Zonnestraaltjee - 25 jaar - 2e kindje ♡ 19 juli ♡ Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Primavera - 32 jaar - 2e kindje ♡ 20 juli ♡ Miii - 30 jaar - 2e kindje ♡ 21 juli♡ Ukkepuk92 - 24 jaar - 1e kindje ♡ 22 juli♡ Labmuisje78 - 38 jaar - 2e kindje ♡ LadyBird90 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Mien30 - 30 jaar - 1e kindje ♡ 23 juli♡ Eppo82 - 34 jaar - 4e kindje ♡ Nahlatje - 23 jaar - 2e kindje ♡ 24 juli♡ Cheerio - 35 jaar - 1e kindje ♡ 25 juli ♡ Swee - 34 jaar - 2e kindje ♡ 26 juli ♡ Sammetje83 - 33 jaar - 1e kindje ♡ 27 juli ♡ Frummels - 29 jaar - 1e kindje ♡ Evelien297 - 28 jaar - 2e kindje ♡ Shafra - 32 jaar - 2e kindje ♡ Aag - 32 jaar - 1e kindje ♡ 28 juli♡ Budgie - 23 jaar - 2e kindje ♡ Koekenpan - 30 jaar - 2e kindje ♡ Perdiz - 34 jaar - 1e kindje ♡ Cbss - 23 jaar - 1e kindje ♡ 29 juli ♡ Manonniii - ? jaar - 2e kindje ♡ 30 juli ♡ Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje ♡ 31 juli♡ Geplande KS♡ Soura - ? jaar - 3e kindje ♡ �� Barbsan �� Fotofanaat �� Me84 �� Sweety28 ♡ Afspraken ♡ November 29-11 - Nosilla - intake + 1e echo 29-11 - Zonnestraaltje - intake + 1e echo 29-11 - Jairy0811 - intake + echo 29-11 - koekenpan - MvM 30-11 - Maddie85 - intake (zonder echo) 30-11 - Swee - 1e echo December 02-12 - Itsme9 - intake hopelijk met echo 02-12 - Labmuisje78 - 1e echo 02-12 - Kruumeltje - 1e echo ZH 05-12 - Miii - eerste afspraak VK 05-12 - Sammetje83 - eerste afspraak VK 06-12 - Frummels - 1e echo + afspraak gyn 06-12 - Cheerio - intake 07-12 - Cheerio - 1e echo 07-12 - Lisa2 - 1e echo 07-12 - AnoniemMeisje18 - 2e echo 08-12 - LadyBird90 - eerste afspraak / echo 08-12 - Perdiz- 1e echo fertiliteitsarts 09-12 - Mien30 - 1e echo 09-12 - Nanoe2 - 1e echo 13-12 - Eppo82 - 1e echo 13-12 - Sabagirl - 1e echo 13-12 - Evelien297 - eerste afspraak ZH met vk en gyn + 1e echo (10:30) 13-12 - Cbss - Intake gesprek VK 15-12 - NicoleAM - Intake en 2e echo 16-12 - Mien30 - intake 16-12 - Nahlatje - 1e echo 19-12 - koekenpan - 1e echo + intake 21-12 - Anoniemmeisje18 - 3e echo + intake 22-12 - Perdiz - intake + echo verloskundige 23-12 - Cbss - eerste echo 28-12 - Budgie - intake + 1e echo Januari (0) ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (31) ♡ Nog onbekend Je kunt jezelf toevoegen aan de lijst door op 'quote' te klikken en de tekst te kopiëren en deze in een nieuw bericht te plakken. Vervolgens vul je je (forum)naam in, leeftijd, hoeveelste kindje en het geslacht van het kindje (indien bekend). Vergeet niet om [ QUOTE=.....] en [/ QUOTE] uit de tekst te halen.
In je zwangerschap maak je heel veel progesteron en chg aan en die houden je baarmoederslijmvlies intact, dus daar heb je geen utro meer voor nodig. Maar als je het toch hebt liggen en het fijn voelt kan je het natuurlijk altijd gebruiken. Ja de derde keer was ik zwanger met utro. mn testen liepen heeeeel langzaam op van 8dpo naar 15dpo en toen ie op 16dpo lichter was dan de dag ervoor ben ik gestopt met utro en kwam de miskraam een paar dagen later op gang. Mn miskraam was dus denk ik eerder gekomen als ik geen utro had gebruikt en wellicht had ik hem nog even kunnen uitstellen door het te blijven gebruiken.
Welkom Cbss en gefelcitieerd met je zwangerschap! Je banner staat alleen verkeerd als de 28ste je uitgerekend datum is. Dan ben je vandaag 5+4 (ipv 5+5)!
Nosilla, wat fijn!! Cbss, welkom! Zo lief, vandaag verteld tegen een hele goede klant van ons. (Kan er door mn werk soms echt niet omheen, zeker als klanten je zo goed kennen en je normaal alles aanpakt en je dat nu niet meer mag). Ze was zo blij en meteen zo bezorgt of de dagen niet te lang zijn enz Eerste dag vandaag dat ik niet zo mega moe ben, zo fijn!
Welkom cbss! Wat fijn nosilla dat de echo goed was! Miii fijne vakantie. Hier ook al een week goed misselijk. Veel kleine beetje eten helpt hier. Zorgen dat de maag niet leeg is en vooral eten wat je lekker vindt!
Welkom en gefeliciteerd cbss! @Nosilla, fijn dat de echo goed was! @NicoleAM, heb je de mogelijkheid om wat extra te slapen?