Mooie echo's dames! Ik mag in de week voor kerst voor m'n eerste echo. Moet zo even bellen voor een afspraak.
ja zal bij de volgende echo ook wel zijn hoor haha...maar eerst deze maar zien door te komen. En yep heb 'm 7 december ... Heb je veel klachten al?? Kan me voorstellen dat je angstig bent voor de volgende echo...onvoorstelbaar denk ik 2 stuks maar liefst
Ik ben echt zoo bang dat een van de twee het niet gaat redeen. Dat zou ik echt verschrikkelijk vinden. Ik heb niet zoveel 'last' van misselijkheid. Wel misselijk maar niet overgeven ofzo. Vooral veeeel honger en moe! Pijnlijke borsten ook. Voel me wel echt super zwanger
Prachtige plaatjes zie ik voorbij komen, meiden gefeliciteerd! 😍 Ik heb ook angst voor de echo, maar besef me ook dat ik geen invloed heb op het resultaat, dus gewoon vertrouwen moet hebben. Meer kan ik niet doen. Van de week wel een onzeker moment, dus nog een digitale er tegenaan gegooid. Gelukkig een mooie 3+. Ik snap het Nicole, ik zou het ook eng vinden. Waren ze allebei op hetzelfde termijn? Spannend hoor, een tweeling! Ik hoop gewoon op 1 kloppend hartje als ik mag kiezen.
Helaas doen ze dat niet eerder... Bij mijn eerste zwangerschap was het pas met 11 weken dus ik ben al blij dat het nu een weekje eerder mag. Maar 3 weken wachten is wel lang
Ze waren allebei inderdaad op hetzelfde termijn, maar dat was net iets meer als 6 weken dus super vroeg! Hartjes deden het wel van beide
Hoi allemaal. Ik voeg me ook toe bij jullie. Als het goed is ben ik op 18 juli uitgerekend. 12 december weet ik het zeker want dan heb ik mijn 1e echo! Spannend!
Dank jullie wel. En jullie natuurlijk ook gefeliciteerd! Gaat het allemaal goed bij jullie? Veel last van kwaaltjes?