Volgens mij zijn het je darmen die opgezet zijn als je in dit stadium al een buikje hebt. Toch? Maar ik heb het ook. Heel apart.
Beginnende buik?!?!?!?! Man ik loop al een week in zwangerschapsbroeken omdat geen enkele van mijn eigen broeken meer passen. Ook niet met elastiek er omheen. Ik ben de slankste niet en heb een speklaagje. Maar mijn darmen zijn echt opgezet en mijn baarmoeder is ook al aan het groeien. Zoals je op mijn echo zag heb ik Sl weer genoeg vruchtwater. Hihihi maar daardoor worden mijn al opgezette darmen al wat omhoog geduwd inclusiief speklaagje, wat resulteerde in een beste beginners buik. Met mijn dochter liep ik ook met week 9 al in zwangerschapsbroeken en nu 2 weken eerder. Het is ook mijn 2de, al zit er 10 jaar tussen.
Gefelicteerd labmuisje met de mooie echo! Hier nog geen (darmen)buikje, maakt me ook wel weer onzeker, is er wel iets gaande daarbinnen. Al had ik bij de andere 3 ook pas later een buikje hoor, gemiddeld zo 15-18 weken voordat ik zwangerschapskleding aan kon. Maar toch, omdat het m'n vierde is had ik toch al op iets meer gehoopt
Hier ook een heel klein buikje... Pas m'n broeken nog wel maar alles wat ook maar een heel klein beetje strak zit zit niet lekker. M'n buik is heel gevoelig nu. Hebben jullie dat ook? Voel me daardoor wel echt zwanger. Dat had ik de vorige keer niet. Toen voelde ik me met 20 weken pas een beetje zwanger.
Voel me sinds gisteren op de een of andere manier totaal niet zwanger meer. Geen idee waarom niet, want er is volgens mij niets gebeurt. Wel gisteren en vandaag geen zere buik, ipv vrijwel hele dag door lichte kramp. Maargoed, we gaan het vrijdag wel zien. Hoop toch dat mijn gevoel er even compleet naast zit
Ik heb ook nog geen beginnend buikje maar daar is het volgens mij ook nog wel erg vroeg voor. Ik heb wel een hele rare eetlust. Ik eet weinig maar heb wel steeds honger. Ik hou het maar heel vaak op kleine beetjes haha.
Hier ook gevoelige buik, broeken passen wel maar zitten niet lekker. Ben overgestapt op de zwangerschapsleggings
Hier altijd al een buikje ...nog niet opvallend anders. Wel met vlagen misselijk, en borsten lijken minder zeer te doen sinds gister... Vandaag beroerd, pyjamadag gehouden . Verder vreemde eetlust, eet ff alles waar ik zin in heb van zilveruitjes tot olijventapenade en chocolade om me daarna weer compleet beroerd te voelen 🙈.
Hier ook niet meer buik dan normaal. Darmen af en toe een beetje opgezet. Verder echt super misselijk.. gisteren van de dokter wat gekregrn ervoor.. voel me vandaag een stukje beter gelukkig... verder pijnlijke borsten en moe.. en trek in broodjes kaassoufflee met mayo op de momenten dat ik niet misselijk ben 🙈 Het is zo waar dat elke zwangerschap anders is.. bij m'n zoon bijna geen zwangerschaps kwaaltjes gehad.. maandag echo... zo benieuwd.
Ah ik ben niet de enige met gekke kwaaltjes dus hihi. Bij mij zitten mijn gewone broeken echt niet meer, loop nu al in zwangerschapsbroeken.
Barbara welkom! Hier s'avonds een duidelijk (darmen)buikje. Verder nog geen kwaaltjes. Ja, als ik in auto zit moet ik op de strepen op de weg letten, anders word ik misselijk. Maar verder nergens last van. Qua eten vooral veel zout behoefte (heb van mezelf best lage bloeddruk en tijdens zs nog iets lager). Heb wel nog mijn normale broeken aan, maar wel met lage taille. Bij zs van dochter had ik pas bij 20w een keer een buik (je) dus ben benieuwd! Mooie echo labmuisje!
Afgelopen vrijdag een echo gehad. Nu al een prachtig kind Waarschijnlijk wel een week minder ver dan we gedacht hadden. Komen nu uit op 6.3 weken. Maar het hartje klopte stevig. Zoals verwacht zat het kindje erg diep in de baarmoeder zodat de verloskundige even moest zoeken. Samen hebben we echt even een paar traantjes weggeveegd. Maar wat zijn we blij! Gelukkig hebben we hele duidelijke afspraken gemaakt in het ziekenhuis. Zo krijg ik weer dezelfde verloskundige die ik in mijn vorige zwangerschap ook heb gehad. Dat geeft een heel fijn vertrouwd gevoel. Dat zwangerschapsbuikje..... JAAAA daar heb ik ook al flink 'last'van. Met name in de avond. We willen het mijn ouders en zus en broers pas met de kerst vertellen, maar of we dat vol kunnen houden zonder dat ze het raden is nog maar de vraag. Hebben jullie je zwangerschap op een speciale manier bekend gemaakt? Ik heb wat last van mijn borsten en de gehele dag een wat drukkend/krampen gevoel in mijn buik. Ik mag 16 december weer naar het ziekenhuis voor een nieuwe echo
Ik wordt sinds 3 dagen misselijk wakker. Vanmorgen écht wel serieus en werd er wakker van. Hoefde gelukkig niet over te geven, maar eten helpt niet zo de misselijkheid blijft hangen. En met tips als waterijsjes en platgeslagen cola kan ik niks moet er niet aan denken. Hopelijk trekt t vandaag nog weg, anders is m'n hele zondag naar z'n grootje
Hoi meiden, ik heb niet alles terug gelezen hoor, stelletje kletskousen hihi. Ik ben Missy Missy en zwanger van ons 2e kindje. Ik ben 2 augustus uitgerekend maar ik verwacht eerder te bevallen (zit in de familie) dus wil mij ook hier in deze groep aanmelden als dat mag van jullie? Wat ik van de vorige zwangerschapsgroep vervelend vond, is dat ze massaal over gingen op facebook. Dat vond ik erg asociaal naar de dames die geen fb hebben (o.a. ik). Zij kwamen ook niet meer kletsen op de zwangerschapsforum en het was echt doodstil en uitgestorven. Ik hoop dat jullie hier wel blijven kletsen (naast jullie fb groepje) .
Welkom Missy Missy! Ik heb me ook niet aangesloten bij de Facebook groep. Dus jij en ik blijven sowieso hier hahahaha En. Nog gefeliciteerd met je zwangerschap!
Gezellig Perdiz. Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap! Dat we het goed en mooi mogen door lopen en mooie gezonde baby's mogen krijgen. Word er gewoon blij en vrolijk van! Love baby's
@missy missy: Gefeliciteerd en welkom! Ik zal je op de lijst zetten. Heb je al een afspraak voor een 1e echo?
♡ 16 t/m 31 Juli ♡ 16 juli ♡ Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NicoleAM - 29 jaar - 1e 2 kindjes ♡ Itsme9 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Anoniemmeisje18 - 21 jaar - 2e kindje ♡ Nanoe2 - 24 jaar - 1e kindje ♡ 17 juli ♡ Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje ♡ Kruumeltje - ? jaar - ?e kindje ♡ 18 juli ♡ Nosilla - 24 jaar - 1e kindje ♡ Zonnestraaltjee - 25 jaar - 2e kindje ♡ 19 juli ♡ Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Primavera - 32 jaar - 2e kindje ♡ 20 juli ♡ Miii - 30 jaar - 2e kindje ♡ 21 juli♡ Ukkepuk92 - 24 jaar - 1e kindje ♡ 22 juli♡ Labmuisje78 - 38 jaar - 2e kindje ♡ LadyBird90 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Mien30 - 30 jaar - 1e kindje ♡ 23 juli♡ Eppo82 - 34 jaar - 4e kindje ♡ Nahlatje - 23 jaar - 2e kindje ♡ 24 juli♡ Cheerio - 35 jaar - 1e kindje ♡ 25 juli ♡ Swee - 34 jaar - 2e kindje ♡ 26 juli ♡ Sammetje83 - 33 jaar - 1e kindje ♡ 27 juli ♡ Frummels - 29 jaar - 1e kindje ♡ Evelien297 - 28 jaar - 2e kindje ♡ Shafra - 32 jaar - 2e kindje ♡ Aag - 32 jaar - 1e kindje ♡ 28 juli♡ Budgie - 23 jaar - 2e kindje ♡ Koekenpan - 30 jaar - 2e kindje ♡ Perdiz - 34 jaar - 1e kindje ♡ Cbss - 23 jaar - 1e kindje ♡ 29 juli ♡ Manonniii - ? jaar - 2e kindje ♡ 30 juli ♡ Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje ♡ 31 juli♡ Mariska165 - ? jaar - 2e kindje ♡ Geplande KS♡ Soura - ? jaar - 3e kindje ♡ Later uitgerekend maar eerder verwacht♡ Missy Missy - 02 augustus - 2e kindje �� Barbsan �� Fotofanaat �� Me84 �� Sweety28 ♡ Afspraken ♡ November 30-11 - Maddie85 - intake (zonder echo) 30-11 - Swee - 1e echo December 02-12 - Itsme9 - intake hopelijk met echo 02-12 - Labmuisje78 - 1e echo 02-12 - Kruumeltje - 1e echo ZH 05-12 - Miii - 1e afspraak VK 05-12 - Sammetje83 - 1e afspraak VK 06-12 - Frummels - 1e echo + afspraak gyn 06-12 - Cheerio - intake 07-12 - Cheerio - 1e echo 07-12 - Lisa2 - 1e echo 07-12 - Mariska165 - 1e echo 08-12 - LadyBird90 - 1e afspraak / echo 08-12 - Perdiz- 1e echo fertiliteitsarts 09-12 - Mien30 - 1e echo 09-12 - Nanoe2 - 1e echo 13-12 - Eppo82 - 1e echo 13-12 - Sabagirl - 1e echo 13-12 - Evelien297 - 1e afspraak ZH met vk en gyn + 1e echo (10:30) 13-12 - Cbss - Intake gesprek VK 15-12 - NicoleAM - Intake en 2e echo 16-12 - Mien30 - intake 16-12 - Nahlatje - 1e echo 19-12 - koekenpan - 1e echo + intake 21-12 - Anoniemmeisje18 - termijnecho 22-12 - Perdiz - intake + echo verloskundige 23-12 - Cbss - 1e echo 28-12 - Budgie - intake + 1e echo Januari 06-01 - Nosilla - Termijnecho met 12 weken (0) ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (32) ♡ Nog onbekend Je kunt jezelf toevoegen aan de lijst door op 'quote' te klikken en de tekst te kopiëren en deze in een nieuw bericht te plakken. Vervolgens vul je je (forum)naam in, leeftijd, hoeveelste kindje en het geslacht van het kindje (indien bekend). Vergeet niet om [ QUOTE=.....] en [/ QUOTE] uit de tekst te halen.