Frummels wat een naar nieuws!! Snap dat je er omderhand moedeloos van wordt! En het klinkt nu ook niet goed Sterkte!!
Cheerio mooie echo! Frummels, wat vreselijk.. Dat wil je niet horen! Zelf ook meegemaakt en ik had een vechtertje (15w4d), echter bleek hij een hartafwijking te hebben en is hij uiteindelijk gestopt met vechten. Ik hoop voor jullie op een wonder 😘.
Ah frummels nee. Wat een vervelend bericht zeg! Ik hoop op een wonder volgende week! Ga duimengsel voor jullie
Ah frummels...nee toch wat een rot nieuws . Moeilijk om optimistisch te blijven na zon bericht, maar ik duim heel hard voor je! Knufffff meis
Wat een naar nieuws frummels 😞 En dan nu nog een week wachten lijkt me heel zwaar. Sterkte komende week. Hoop op een wonder voor je volgende week
Oh nee frummels! Dat is niet wat je wil horen/zien. Hopelijk is het een trage starter en heb je volgende week een prachtig boontje op de echo. Heel veel sterkte met wachten..
Frummels wat een rot dag voor jullie! Helaas zegt een dikke vette test en symptomen niets. Bij mijn eerste zwangerschap had ik de dikste streep van alle drie de zwangerschappen. Maar dat werd een miskraam. Het vruchtje lag 2 weken achter qua groei maar had wel een mooie hart activiteit. Ook had ik met als jij lichamelijke zwangerschapsklachten...dikkere borsten en misselijkheid. Dat komt door de hormonen (die ook bij een miskraam) nog een tijdje in je bloed blijven zitten. Jouw frummel groeit wel goed..dat biedt enigszins hoop. Het zal een lange wachtweek voor je worden. Ik hoop op een goede hart activiteit volgende week. Het is jullie zo gegund! Dikke knuffel meis...ik denk aan je.
mooie echo's dames♡♡♡ Ik mag vanavond om 18.30 lange dag vandaag!!! zenuwachtig!!!! Frummels hoe gaat t met je???
@Lisa2: Mooie echo! @Frummels: Wat een naar bericht zeg Ik hoop dat de echo er volgende week beter uit ziet, sterkte!
Lisa2 mooie echo! Perdiz en Swee succes vandaag 😘. Ik moet nog 20 nachtjes slapen.. Gisteren ook een bak.. Ik sta voor de klas en heb kleuters. Kwam meisje naar me toe en wilde vragen of ze naar de wc mocht en ineens *bleeeeh buuuurp* zat alle chocolademelk over mijn broek heen . Ik snel de afvalbak eronder gehouden, kwam natuurlijk verder niets meer.. Ojaa en de andere 25 kleuters gingen rustig door met eten/drinken. Ik een oudste kleuter op pad gestuurd om hulp te halen. Want tsja kan die kids niet alleen laten. Inmiddels had ik alles weer opgeruimd en zag je niets meer van het voorval (jaa op mn broek..). Kwam de volgende juf ik moet... dat bak eronder gehouden en gelukkig ging goed. Kwam er nog vrolijk een bij de wasbak staan ook spugen.. Nou na voor mijn gevoel een uur (bleek 5 min) kwam er hulp. Ik heb de ouders van de 3 kids gebeld en een vriendin die een schone broek voor mij kwam brengen.. In de tussentijd had ik mijn ondergespuugde broek uit gedaan en een broek aangedaan van een herder (van de kerstviering). Alles beter dan een vieze broek! Gelukkig was na een kwartier de ouders van desbetreffende kleuters gearriveerd en kwam ook mn vriendin met een fatsoenlijke broek . Was dus mijn dagje wel!