Nou ik dacht echt van; heb ik weer! Heb ik geen leerlingen met ongelukjes op de wc dan dit wel.. Houdt het afwisselend haha. Was zo blij dat ik (nog) geen last heb van misselijkheid, want zou wat zijn als juf ook mee gaat spugen .
Ik ben zoooooooo opgelucht! Het hartje klopt als een malle, sjemigdepemig zeg wat gaat dat hartje tekeer. Alles zag er voor nu goed uit!.....
Van harte gefeliciteerd! Ik zou persoonlijk even je persoonsgegevens eraf knippen. Voor je eigen privacy.
Zelfde gedachte Lisa2, of zo fotograferen dat je naam iig niet zichtbaar is. Maar Perdiz prachtig! Ik woon vlak bij jou als je woont in de plaats waar je echo is gemaakt ..
O shit kan m niet meer weg halen.....maar moderator gevraagd t te wijzigen. Hoe suf, totaal niet over na gedacht
Kon t zelf doen bij de gebruikersinstellingen. Maat hierbij een juiste foto van de echo.... 😇
Even een vraagje hè. In m'n Banner staat dat ik 6wk en 6 dagen zwanger ben. Zit ik dan in m'n 7e week en vanaf morgen in m'n 8e week? Zoals als je jarig was en bv 30 bent geworden en dan de dag daarna 30 bent maar in je 31ste levensjaar zit.....
Prachtige echo Perdiz, gefeliciteerd ! Wacht maar tot over een paar weken dan mag je het hartje horen. ..het mooiste geluid op aarde.
Hallo, Ik kwam nog eens bijlezen na lange tijd @ Frummels: ai, wat vreselijk die onzekerheid! Tot volgende woensdag zal wel nog een eeuwigheid lijken, voor je! Hopelijk vind je wat afleiding intussen. Mijn duimen draaien voor je! @ Lisa en Perdiz: hoera, leuke echo's! Blij voor jullie! Ik begrijp ook de opmerkingen die hier rond gingen ivm interpretaties van die echo's Ik heb vaak ook geen flauw idee wat ik moet zien Toen mijn zus voor het eerst zwanger was en de echo liet zien, wist ik echt niet goed wat ik ervan moest denken Benieuwd naar de mijne (binnen een maand). Hier is het qua symptomen heel wisselend. Algemeen: supermoe! Ik geraak heel moeilijk uit bed, en tegen 16u is mijn pijp echt uit. Maar verder? Soms voel ik helemaal niets en zou ik zo vergeten dat ik zwanger ben. Soms pijn in borsten, dan weer een paar dagen niet (altijd lichte paniek dan), af en toe nog menstruatiekrampen (althans uitzetten van de baarmoeder, heb ik begrepen), veel honger en heel af en toe wat misselijk. Gelukkig niet alsof ik moet gaan overgeven... Benieuwd hoe het evolueert. Geniet er nog van, meiden!
Gefelicteerd perdiz! Het hartje kan je meestal horen vanaf 12 weken (of eerder via de echoapperatuur meen ik). Ik zeg meestal, want bij mijn derde lukte dat toen zelfs nog niet. Eigenwijs zat erg diep verstopt. Dus dat je niet schrikt dan, mocht het niet lukken
Hmmmm m'n beste vriendin is vandaag 11 wk en 1 dag zwanger en had haar termijn echo. Zij dacht dst je t hartje vanaf 10 wk al zou kunnen horen. Maar zij heeft het vandaag niet gehoord, het was ook óf een echo of luisteren....dat is toch raar?