16 t/m 31 Juli 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Risu, 4 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Jairy, wat ontzettend balen (lees; kl*ten) zeg! De grond zakt moment moment onder je/jullie voeten vandaan... Neem de tijd om de klap te verwerken. Merkte dat mij dat erg hielp (2x meegemaakt zie banner...). Laat je de natuur op zijn/haar beloop of neem je medicatie/curretage?! Enorm veel sterkte meid!

Hier maak ik me met vlagen af en toe zorgen.. Wel minder dan vorige zwangerschappen.. over 3 wekenis de echo achter de rug. Dan post ik hopelijk goed nieuws..

2. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Ja, onze hele wereld storten op dat moment compleet in. Ik hoor de vk nog voorzichtig zeggen dat het haar spijt, maar dat ze geen hartactiviteit meer ziet. Of mijn vriend die haar twee keer vraagt of ze echt geen hartje meer ziet kloppen. We hadden dit absoluut niet verwacht, laat staan zien aankomen; vooral niet na twee goede echo's met hartactiviteit.
    Ik heb voor nu besloten mijn lichaam de tijd te geven om hem zelf af te stoten, gezien ik de natuur zelf haar kans wil geven en het liefste geen curretage wil. Gisteren enkele uren na de echo verloor ik wat bloed, en vanmiddag weer wat, dus dat het aan het rommelen is binnen is een feit. Wel heb ik vanmiddag de vk aan de telefoon gehad en aangegeven dat ik geen twee weken rond wil lopen met een levenloos kleintje in mijn buik, dus zij gaat morgen een consult voor me regelen bij de gynaecoloog zodat ik om medicatie kan vragen. Als het goed is zijn dat dan pillen die ik mee naar huis mag nemen en zelf mag in brengen wanneer ik het wachten niet meer kan volhouden.

3. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Ze zeggen dat je je nooit meer geen zorgen maakt vanaf het moment dat je een positieve test in handen hebt.
    Fijn vooruitzicht hè? Hahaha
    Maar ik denk dat als je de 12 weken gehad hebt je wellicht een stuk minder vaak/constant zorgen gaat maken.
    Dat probeer ik mezelf tenminste te vertellen!

4. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Ik heb met 16 weken een groeiecho en ik denk dat als die goed is en de combinatietest en nekplooimeting daarvoor goed waren ik een klein beetje kan gaan ontspannen.. hopelijk 😉

5. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    Heel veel sterkte jairy met jullie verlies! Afschuwelijk lijkt me.

@zorgen....dat gaat nooit meer weg hoor. Eerst tijdens je zwangerschap, tijdens de bevalling en daarna ook bij je kindje. Je bent nooit meer zorgeloos. Dat is wat moederliefde met je doet.

6. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Bij mij lijkt de misselijkheid na 2 weken sinds gister af te nemen...:(. Maak mij dan weer ongerust dat dat geen goed teken kan zijn :(.

Hoe staat het bij jullie met de klachten?

7. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    @Jairy wat een verdriet. Doe het zoals jij het wil. *digi knuffel*

@ cheerio bij mij gaat de misselijkheid ook op en neer. Zaterdag had ik een goede dag en maar 1x over en gisteren was een slechte dag en hing in 4x in de wc-pot. Vandaag nog geen 1x. En juist als ik s'avonds denk dat de klachten minder worden en gebeurd er s'nachts weer wat in mijn buik waardoor de dag erna 1 en al klachten zijn.
    Rustig afwachten succes

8. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik mag helaas ook van de lijst af.
    Zou aankomende woensdag voor een extra echo mogen, maar mn borsten waren minder gevoelig en mn misselijkheid verdween, dus ik wist wel weer hoe laat het was....Ik trok het niet tot woensdag dus ik heb gebeld en mocht gisteren langskomen. En mijn vermoeden werd bevestigd, vanaf de vorige echo is het niet meer gegroeid en geen hartje meer te vinden.
    Sinds gisteren gestopt met de utrogestan en nu hoop ik dat het vanzelf op gang komt. Woensdag toch het gesprek in het ziekenhuis en dan overwegen of ik het weer ga opwekken met medicatie of dat ik nog even ga wachten, ik weet het nog niet zo goed.

Voor nu, dames heel veel geluk toegewenst in jullie zwangerschappen! Dat er deze zomer maar veel gezonde kindjes geboren mogen worden!

9. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Wat verschrikkelijk frummels. Heel veel sterkte!

10. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Aaahhh Frummels.... wat een verdriet....

11. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Vreselijk Frummels, zo ontzettend verdrietig dit :( Heel veel sterkte.

12. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Vreselijk Frummels!
    Veel sterkte!!

13. Sammetje83

Sammetje83 Bekend lid

27 okt 2016
    946
    614
    93
    Vrouw
    Frummels, wat verdrietig. Heel veel sterkte!

14. Aag

Aag Actief lid

31 jul 2016
    267
    97
    28
    Heel veel sterkte voor Jairy en Frummels :( :( Wat een verdrietig nieuws moeten jullie verwerken net voor de feestdagen... Succes met de verwerking!

15. Maddie85

Maddie85 Actief lid

29 jul 2013
    353
    5
    18
    Nee wat naar! 😞
    Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat t een plakker is! Voor nu heel veel sterkte frummels!

16. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Ah frummels dikke knufffffel en heel veel sterkte!

17. Barbara85

Barbara85 Actief lid

3 nov 2016
    281
    7
    18
    Fotograaf
    Den Haag
    Jeetje wat een rot nieuws dames! Sterkte de komende tijd met het verwerken

18. Barbara85

Barbara85 Actief lid

3 nov 2016
    281
    7
    18
    Fotograaf
    Den Haag
    Ik zelf heb net een eerste echo gehad en ons minimensje was flink aan het bewegen al. Het hartje klopte heel sterk. Ze kon de termijn alleen moeilijk bepalen en wilde ons over 2 weken weer terug zien

19. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Jairy en frummels, heel veel sterkte.. wat is het leven toch soms zo oneerlijk.. 😢

20. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Gefelicteerd met de goede echo Barbara!

Ik mag morgen, spanning neemt nu toch wel toe..

Ik heb geen klachten eigenlijk, behalve dat ik al 2 maanden niet ongesteld merk ik er niet zoveel van. Af en toe wat weeeig gevoel, maar ja, of ik dat nou echt aan de zwangerschap moet wijten, heb het niet dagelijks in ieder geval.
    Nou ja, ik moet het gewoon afwachten..

Deel Deze Pagina