Gefeliciteerd!! Ik weet mijn datum ook nog niet 'officieel' maar heb zelf 18 juli uitgerekend. Ben benieuwd hoe ver ik volgens de gynaecoloog ben.
Fijne vakantie NicoleAM! Welkom labmuisje en miiii Oh wat vervelend Barbsan! Gelukkig is het weer opgehouden. Maar het is altijd ff schrikken. Ik heb in mijn vorige zwangerschap met 6 ook wat bloedverlies gehad met een stolseltje. Betekende gelukkig ook niks.
Het is helaas weer doorgegAn. Maar nog steeds zo weinig. En 0.0 krampen. Dat is eigenlijk mn laatste hoop. Maar ga er eigenlijk vanuit dat t einde verhaal is..
Gefeliciteerd nieuwe dames. Barbsan wat naar 😞 Ik hoop zo dat het een onschuldige bloeding is! Snap dat je daar ontzettend onzeker van word. Ik ga ook heel hard voor je duimen
Hoi Barbsan, ik heb de dag na de eerste test ook een kleine bloeding gehad. Einde van de avond was het over! En de HCG was mooi gestegen. Ik weet dat het vreselijk onzeker is maar rustig afwachten. Succes!
Hier blijft t alleen niet bij n kleine bloeding.. Welliswaar nog steeds geen krampen te bekennen. Maar wel nog steeds bloedverlies. En ny ook met stolsels erbij..
Ja dat klinkt helaas niet zo hoopvol. Die krampen zou ik me niet zoveel op vasthouden. Ik had een miskraam met 5.5 wk en daarbij had ik ook geen krampen. Gewoon een hevige menstruatie. Heel veel sterkte. Ik ga alsnog voor je duimen en hoopl dat het goed komt.
Lieve dames Ik wil mij ook voorzichtig komen melden. Ik test nu drie dagen oplopend positief. Door mijn voorgeschiedenis vind ik het lastig maar wel belangrijk om positief te zijn. Dus ik ga hier gewoon lekker meeschrijven. Mij uitgerekende datum wordt 27 juli. Wat rot om te lezen dat het bij jou mis lijkt te gaan B. Inderdaad stolsels klinken niet goed, zeker in combi met nog geen knaller. Heel veel sterkte.
♡ 16 t/m 31 Juli ♡ 16 juli ♡ Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NicoleAM - 29 jaar - 1e kindje ♡ Fotofanaat - 33 jaar - 2e kindje ♡ Itsme9 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Anoniemmeisje18 - 21 jaar - 2e kindje ♡ Soulfood - 33 jaar - 2e kindje ♡ 17 juli ♡ Jairy - 26 jaar - 3e kindje ♡ 18 juli ♡ Nosilla - 24 jaar - 1e kindje ♡ 19 juli ♡ Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Barbsan - 20 jaar - 2e kindje ♡ 20 juli ♡ Miii - 30 jaar - 2e kindje ♡ 21 juli♡ 22 juli♡ Labmuisje78 - 38 jaar - 2e kindje ♡ 23 juli♡ 24 juli♡ 25 juli ♡ 26 juli ♡ 27 juli ♡ Frummels - 29 jaar - 1e kindje ♡ 28 juli♡ 29 juli ♡ 30 juli ♡ 31 juli♡ ♡ Afspraken ♡ November 14-11 - Lisa2 - intake (zonder echo) 21-11 - Anoniemmeisje18 - eerste echo 24-11 - NicoleAM - eerste echo 29-11 - Nosilla - intake / eerste echo (7 weken) 30-11 - Maddie85 - intake (zonder echo) December 02-12 - Itsme9 - intake hopelijk met echo 02-12 - Labmuisje78 - eerste echo 06-12 - Barbsan - intake + eerste echo 07-12 - Lisa2 - eerste echo 12-12 - Anoniemmeisje18 - termijnecho Januari (0) ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (13) ♡ Nog onbekend Je kunt jezelf toevoegen aan de lijst door op 'quote' te klikken en de tekst te kopiëren en deze in een nieuw bericht te plakken. Vergeet niet om [ QUOTE=.....] en [/ QUOTE] uit de tekst te halen.
Gezellig frummels! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Jij hebt trouwens echt volop vroeg positief getest zeg!
Vind het echt heel erg voor je 😞 Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden en dat dat dan een plakker is! Heel veel sterkte. Digitale knuffel
Thans dames! Ja zeker vroeg. Ik had bewust vroeg getest omdat ik met utrogestan (progesteron) wilde beginnen zodra ik zwanger was. Er is namelijk een mogelijkheid dat ik te weinig progesteron aanmaak en dat dat de reden is van mn miskramen. Dus ik testte op 8dpo al en hij was echt al duidelijk (voor foto zie mn album). Hopelijk heb ik over een paar dagen een knaller.
♡ 16 t/m 31 Juli ♡ 16 juli ♡ Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NicoleAM - 29 jaar - 1e kindje ♡ Fotofanaat - 33 jaar - 2e kindje ♡ Itsme9 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Anoniemmeisje18 - 21 jaar - 2e kindje ♡ Soulfood - 33 jaar - 2e kindje ♡ 17 juli ♡ Jairy - 26 jaar - 3e kindje ♡ 18 juli ♡ Nosilla - 24 jaar - 1e kindje ♡ 19 juli ♡ Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje ♡ 20 juli ♡ Miii - 30 jaar - 2e kindje ♡ 21 juli♡ 22 juli♡ Labmuisje78 - 38 jaar - 2e kindje ♡ 23 juli♡ 24 juli♡ 25 juli ♡ 26 juli ♡ 27 juli ♡ Frummels - 29 jaar - 1e kindje ♡ 28 juli♡ 29 juli ♡ 30 juli ♡ 31 juli♡ 💫 Barbsan ♡ Afspraken ♡ November 14-11 - Lisa2 - intake (zonder echo) 21-11 - Anoniemmeisje18 - eerste echo 24-11 - NicoleAM - eerste echo 29-11 - Nosilla - intake / eerste echo (7 weken) 30-11 - Maddie85 - intake (zonder echo) December 02-12 - Itsme9 - intake hopelijk met echo 02-12 - Labmuisje78 - eerste echo 07-12 - Lisa2 - eerste echo 12-12 - Anoniemmeisje18 - termijnecho Januari (0) ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (12) ♡ Nog onbekend Je kunt jezelf toevoegen aan de lijst door op 'quote' te klikken en de tekst te kopiëren en deze in een nieuw bericht te plakken. Vergeet niet om [ QUOTE=.....] en [/ QUOTE] uit de tekst te halen.