Welkom, ik heb je op de lijst gezet . Hoe heb je het eerste trimester ervaren? Erg last van kwaaltjes? Toevoeging: ik zag dat je een lang zenuwslopend traject hebt moeten doorlopen. Ik hoop dat je van de zwangerschap kunt genieten!
Ja ik zag het! Thx! Ja na 4x iui en 2x ivf/icsi en 2 miskramen zijn we zo blij nu. Ben wel spontaan zwanger trouwens Tis echt een bijna ongelooflijk verhaal... Even in het kort. Bij de 2e ivf/icsi poging bleken er bij de punctie al wat follikels gesprongen. Toch de rest wel aangeprikt. Het spannende wachten... Hoeveel eitjes zullen er gevonden worden. Nou 0 dus.... tranen, tranen natuurlijk. Klaar met mn lijf. We gaan door naar Gent. Daar een afspraak gemaakt. 2 weken na de punctie kreeg ik meer ipv minder last van mn boobies. (Door pregnyl die je spuit voor de eisprong kan je je zwanger voelen maar dat is niet zo. Na 2 weken is het ongeveer uit je lijf) Dus toch maar een test gedaan. Die was positief Gelijk die ochtend contact opgenomen met de gyn. Ze konden het niet geloven (ik ook niet) dus bloedprikken. HCG in de 200. Dus 2 dagen later weer prikken. Meer dan verdubbeld!! Dus echt zwanger. Toen het lange wachten op de echo met 7 weken. Ik durfde niet eerder door eerdere miskramen rond 6 a 7 weken. Binnen 3 tellen zei de ivf verpleegkundige het verlossende woord HARTACTIE Zooooo blij!! En nu dus alweer 13 weken. Pfff... ik ga het nu echt geloven
En jaaa! Kwaaltjes! Waar je al niet blij mee kan zijn. Misselijk, moe, overgeven. Maar het gaat al een stuk beter. Ochtend missleijkheid is weg. Alleen nog 's middags en 's avonds. Maar ook dat wordt al beter. Dus ik klaag niet hihi! Ow en f een foto'tje van de kleine😍
Wauw wat een prachtige foto van jullie kleintje!! En zo duidelijk 😍. Bijzonder dat het ineens toch spontaan gelukt is!!! Ik snap dat je na al die tijd gewoon blij bent met alle kwaaltjes, maar toch fijn dat het alweer de goede kant op gaat! Gezellig dat je hier komt meekletsen! We hopen nog veel positieve berichten te lezen van je
AnoniemMeisje, wat leuk, gefeliciteerd! Marizzie, welkom! En wat een bijzonder verhaal, hoe blij zullen jullie geweest zijn!! Hier vandaag 14 weken!! En eerste dag zonder echte kwaaltjes, whoehoe!
AnoniemMeisje ; wat super leuk! Een meisje. Gefeliciteerd Marizzie, wat leuk dat je ook hier komt kletsen. Welkom. Wat een verhaal hee.. dan lijkt het mij nog bijzonderder (is dat een woord) om zwanger te zijn.
Wauw wat een duidelijke mooie foto, en idd erg bijzonder dat het toch spontaan is gelukt zeg! Fijn dat jullie dan nu eindelijk zwanger mogen zijn! En de kwaaltjes...snap dat je er blij mee bent haha maar zonder is toch prettiger hee
anoniem meisje woohoo! Gefeliciteerd! Een meisje! ! Super leuk!! marizzie wow ! Wat een uber gelukkig en euforisch gevoel moeten jullie nu hebben! Fijn dat t ongeloof nu weg ebt en je / jullie volop kunnen genieten van de zwangerschap. Ben zo blij voor je/jullie! Zit gewoon met tranen in mijn ogen... Willen jullie trouwens weten wat het gaat worden?
Marizzie welkom en wat een bijzonder mooi verhaal heb jij. Superboel gefeliciteerd met je zwangerschap en lekker al in de veilige zone. ( Voor zober dat kan dan) En mooie foto zeg, zo helder en duidelijk. Was dat met een heel nieuw echo apparaat gemaakt? Anoniem meisje: leuk hoor een meisje. Hoe groot is de kans nog dat ze het mis hebben? Lees dat toch zo vaak. Durf daarom zelf de geslachtsbepaling pas met de 20 weken echo aan.
Bedankt voor alle super lieve reacties We zijn über blij idd. We willen wel graag weten wat het wordt. Bij de echo met 13 weken heeft de echografist wel een voorspelling gedaan maar zei er duidelijk bij dat het kan zijn dat ie fout zit. Hij denkt een meisje💕 Die echo is inwendig gemaakt met toen 11 weken. Uitwendig was het moeilijk te zien doordat mn baarmoeder blijkbaar wat gekanteld lag. Nu met 13 weken is wel uitwendig een echo gemaakt. Maar denk dat hij een beter apparaat idd had en meer ervaring
Gefeliciteerd Marizzie! Bijzonder! Wij hebben het inmiddels aan iedereen verteld, ook op mn werk heb ik het verteld en...Ik bleek niet de enige! Een collega is ongeveer even ver! Grappig!
Meiden! Ik hoop dat ik hier mee mag kletsen, wat leuk zo allemaal rond dezelfde periode uitgerekend! Na jaren in de MMM verwachten wij ons eerste kindje rond 25 juli.
Mandy, welkom!! En gefeliciteerd!! Hier zo naar de fysio ivm klachten in mn onderrug. Heb dit wel vaker, maar gaat dan binnen 2 dagen weer over. Maar heb het nu al 2 weken, dus ze mogen er lekker even naar kijken. En is niet bij mn ruggengraad, maar aan de rechterkant, net boven mn bil.
Gefeliciteerd Mandy en welkom! Wat fijn dat het eindelijk dan zover is! Hier vanmiddag de termijnecho, ben alleen nog steeds aan het wachten op de uitslag van de nipt. Heb 2 weken geleden al laten prikken bij UZA...maar nog niks gehoord . Gezien we al een paar echo's hebben gehad, heb ik vandaag ook mijn moeder mee gevraagd. Wel bijzonder op zich vind ik, hoop dat het weer een prettige beleving wordt.
Dankje meiden! Nanoe; ik herken eht, ik kan 6 uur werken amper nog op mijn benen staan (werk in de kinderopvang) van de pijn in mijn onderrug/bil. Hoop dat de fysio wat voor je kan betekenen. Ik ga voor volgende week een afspraak maken. We hebben er zo een lang en intensief traject opzitten waardoor ik regelmatig afwezig was op mijn werk (zeker voor de ritten naar Dussendorf) en dan is het zo waardeloos dat ik nu al niet volledig kan werken. Ik probeer het vol te houden maar weet dat dit niet lang gaat duren.
♡ 16 t/m 31 Juli ♡ 16 juli ♡ (5) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NicoleAM - 29 jaar - 1e 2 kindjes ♡♡ Itsme9 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Marizzie - 37 jaar - 1e kindje ♡ 17 juli ♡ (4) Kruumeltje - ? jaar - ?e kindje ♡ Nath91 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Labmuisje78 - 38 jaar - 2e kindje ♡ Anoniemmeisje18 - 21 jaar - 2e kindje ♡ 18 juli ♡ (3) Nosilla - 24 jaar - 1e kindje ♡ Zonnestraaltjee - 25 jaar - 2e kindje ♡ Barbara85 - 31 jaar - 2e kindje ♡ 19 juli ♡ (2) Primavera - 32 jaar - 2e kindje ♡ Eppo82 - 34 jaar - 4e kindje ♡ 20 juli ♡ (1) Miii - 30 jaar - 2e kindje ♡ 21 juli ♡ (2) Ukkepuk92 - 24 jaar - 1e kindje ♡ Sammetje83 - 33 jaar - 1e kindje ♡ 22 juli ♡ (1) Mien30 - 30 jaar - 1e kindje ♡ 24 juli ♡ (2) Cheerio - 36 jaar - 1e kindje ♡ Perdiz - 34 jaar - 1e kindje ♡ 25 juli ♡ (2) Swee - 34 jaar - 2e kindje ♡ MandyJ - ? jaar - 1e kindje ♡ 26 juli ♡ (2) Cbss - 23 jaar - 1e kindje ♡ Koekenpan - 30 jaar - 2e kindje ♡ 27 juli ♡ (3) Evelien297 - 28 jaar - 2e kindje ♡ Shafra - 32 jaar - 2e kindje ♡ Aag - 32 jaar - 1e kindje ♡ 28 juli ♡ (1) Budgie - 23 jaar - 2e kindje ♡ 31 juli ♡ (1) Mariska165 - ? jaar - 2e kindje ♡ Eerder uitgerekend maar blijft meekletsen ♡ (2) Nanoe2 - 11 juli - 1e kindje ♡ Maddie85- 15 juli - 2e kindje ♡ Later uitgerekend maar eerder verwacht ♡ (1) Missy Missy - 02 augustus - 2e kindje ♡ In ons hart ♡ (9) ♡ Barbsan ♡ Fotofanaat ♡ Me84 ♡ Sweety28 ♡ Jairy0811 ♡ Frummels ♡ Sabagirl ♡ Ladybird90 ♡ Nahlatje ♡ Afspraken ♡ Januari 12-01 - Perdiz- nekplooimeting 12-01 - Cheerio - termijnecho 12-01 - Sammetje83 - nekplooimeting 13-01 - Budgie - termijnecho (12+0) 19-01 - Missy missy - termijnecho + combinatie test 27-01 - Missy missy - afspraak vk 27-01 - NicoleAM - Groeiecho 27-01 - Eppo82 - afspraak vk 30-01 - Nosilla - Geslachtsbepaling (15+6) Februari 09-02 - Nosilla - Controle gyn 10-02 - Missy Missy - Geslachtsbepaling 15-02 - Budgie - 3e echo (16+5) 27-02- Perdiz- 20 weken echo Maart 09-03 - Sammetje83 - 20-wekenecho 21-03 - Nosilla - Echo bij 23 weken + controle gyn (0) ♡ Jongen (2) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (30) ♡ Nog onbekend Je kunt jezelf toevoegen aan de lijst door op 'quote' te klikken en de tekst te kopiëren en deze in een nieuw bericht te plakken. Vervolgens vul je je (forum)naam in, leeftijd, hoeveelste kindje en het geslacht van het kindje (indien bekend). Vergeet niet om [ QUOTE=.....] en [/ QUOTE] uit de tekst te halen.