Ah nee ik had dit zo niet willen lezen bij je 😔. Heel veel sterkte meis en hoop dat je veel steun kan vinden bij elkaar, familie en vrienden. 🌹
Nee, dit gewoon niet wat je wil lezen. Wat verschrikkelijk om te lezen. En wat verschrikkelijk voor jullie. Dit is niet wat je bedenkt vooraf. Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen. Hopelijk kunnen jullie het een plekje geven. Ik denk aan jullie.
oooh, Sammeke, wat vreselijk En wat een emotionele dagen zullen jullie achter de rug hebben, hartverscheurende keuze... Veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Oh nee toch!! Wat afschuwelijk sammetje. Ik wens jou en je familie heel veel kracht toe de komende tijd. Heel erg veel sterkte!!
Wat vreselijk Sammetje! Zit met kippenvel en tranen in mn ogen dit te lezen. Wat moet dit heftig zijn voor jullie en wat ontzettend verdrietig. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen komende tijd. Zal aan je denken woensdag meis, wat zal dat een moeilijke en vreselijke dag voor jullie zijn!
Nee 😢 wat erg Sammetje!! Heel veel sterkte de komende tijd. Hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven.
sammetje lieverd dit is jullie zo niet gegund. Niemand niet overigens. Hopelijk kan je het van de positieve kant bekijken, het kindje is ziek (weet even niet de goede omschrijving) en ben je er op tijd bij...maakt het verdriet en pijn niet minder maar kan je misschien wel beetje steun geven. Hele dikke knuffel en sterkte de komende tijd. Ik denk aan je...wij allemaal hier...en woensdag brand ik een kaarsje voor jullie.
Neeeeeeee sammetje 😢😢😭 o wat erg om dit te lezen. Zit met tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte om hiermee om te gaan. Ik ga aan jullie denken morgen 😢
Lieve Sammetje, wat een ongelooflijk verdrietig nieuws. Ik wens je alle krcht en moed en liefde toe voor morgen en de komende tijd. Er zijn geen woorden te bedenken die jullie troost zouden kunnen geven. Ik zou niet weten hoe..... Lieverd jullie zijn dapper en goed om deze beslissing te nemen. Heel veel sterkte morgen! Liefs❤
Wat verschrikkelijk om dit slechte nieuws te lezen, Sammetje.... Ik kan niet anders dan jullie heel veel sterkte en kracht te wensen in deze onwijs moeilijke tijd.....
♡ 16 t/m 31 Juli ♡ 16 juli ♡ (5) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NicoleAM - 29 jaar - 1e 2 kindjes ♡♡ Itsme9 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Marizzie - 37 jaar - 1e kindje ♡ 17 juli ♡ (4) Kruumeltje - ? jaar - ?e kindje ♡ Nath91 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Labmuisje78 - 38 jaar - 2e kindje ♡ Anoniemmeisje18 - 21 jaar - 2e kindje ♡ 18 juli ♡ (3) Nosilla - 24 jaar - 1e kindje ♡ Zonnestraaltjee - 25 jaar - 2e kindje ♡ Barbara85 - 31 jaar - 2e kindje ♡ 19 juli ♡ (2) Primavera - 32 jaar - 2e kindje ♡ Eppo82 - 34 jaar - 4e kindje ♡ 20 juli ♡ (1) Miii - 30 jaar - 2e kindje ♡ 21 juli ♡ (2) Ukkepuk92 - 24 jaar - 1e kindje ♡ Sammetje83 - 33 jaar - 1e kindje ♡ 22 juli ♡ (1) Mien30 - 30 jaar - 1e kindje ♡ 23 juli ♡ (1) Cheerio - 36 jaar - 1e kindje ♡ 24 juli ♡ (1) Perdiz - 34 jaar - 1e kindje ♡ 25 juli ♡ (2) Swee - 34 jaar - 2e kindje ♡ MandyJ - 26 jaar - 1e kindje ♡ 26 juli ♡ (2) Koekenpan - 30 jaar - 2e kindje ♡ Budgie - 23 jaar - 2e kindje ♡ Mw1980 - 36 jaar - 1ste kindje ♡ 27 juli ♡ (4) Evelien297 - 28 jaar - 2e kindje ♡ Shafra - 32 jaar - 2e kindje ♡ Aag - 32 jaar - 1e kindje ♡ Cbss - 23 jaar - 1e kindje ♡ 31 juli ♡ (1) Mariska165 - ? jaar - 2e kindje ♡ Eerder uitgerekend maar blijft meekletsen ♡ (2) Nanoe2 - 11 juli - 1e kindje ♡ Maddie85- 15 juli - 2e kindje ♡ Later uitgerekend maar eerder verwacht ♡ (1) Missy Missy - 02 augustus - 2e kindje ♡ In ons hart ♡ (9) ♡ Barbsan ♡ Fotofanaat ♡ Me84 ♡ Sweety28 ♡ Jairy0811 ♡ Frummels ♡ Sabagirl ♡ Ladybird90 ♡ Nahlatje ♡ Afspraken ♡ Januari 13-01 - Mw1980 - Combinatietest (nekplooimeting & bloedafname) 27-01 - Missy missy - afspraak vk 27-01 - Missy missy - nekplooimeting 27-01 - NicoleAM - Groeiecho 27-01 - Eppo82 - afspraak vk 28-01 - MandyJ - Geslachtsbepaling (14+4) 30-01 - Nosilla - Geslachtsbepaling (15+6) Februari 04-02 - Mw1980 - Geslachtsbepaling (15+2) 05-02 - Barbara85 - Geslachtsbepaling 07-02 - Budgie - Controle vk (15+6) 09-02 - Nosilla - Controle gyn 06-02 - Cbss - Geslachtsbepaling 10-02 - Missy Missy - Geslachtsbepaling 15-02 - Budgie - 3e echo (16+5) 21-2 - Barbara85 - 20-weken echo 27-02 - Perdiz- 20-weken echo 27-02 - MandyJ - 20-weken echo 27-02 - Lisa2 - 20 weken echo Maart 06-03 - Budgie - 20-weken echo (19+5) 09-03 - Sammetje83 - 20-weken echo 21-03 - Nosilla - Echo bij 23 weken + controle gyn (1) ♡ Jongen (4) ♡ Meisje (2) ♡ Verrassing (25) ♡ Nog onbekend Je kunt jezelf toevoegen aan de lijst door op 'quote' te klikken en de tekst te kopiëren en deze in een nieuw bericht te plakken. Vervolgens vul je je (forum)naam in, leeftijd, hoeveelste kindje en het geslacht van het kindje (indien bekend). Vergeet niet om [ QUOTE=.....] en [/ QUOTE] uit de tekst te halen.
sammetje ik heb de hele dag een kaarsje voor jullie en jullie kleine mannetje gebrand. Rust nu goed uit en neem je tijd voor de verwerking! Weet dat wij allen hier aan jullie denken! Hopelijk heb je daar ook wat steun aan. Hele dikke knuffel meis!!! Xxx
Dank je Missy missy. Het was een hele zware en heftige dag. Onze kleintje is er niet meer maar zal altijd voortleven in ons hart. Ik wil jullie een gelukkige en liefdevolle zwangerschap toewensen (ik kan nu van de lijst af) en we hopen dat dat voor ons ook is weggelegd in de toekomst.