Sammetje, ik hoop dat alles 'goed' is verlopen. Neem nu de tijd en de rust om alles te verwerken meis! En mocht het in de toekomst lukken en alles goed gaan, zou ik het erg leuk vinden als je dat alsnog hier komt melden. Ik hoop van harte dat het voor jullie in de toekomst is weg gelegd. Maar eerst dit kleintje een plekje geven!
Sammetje, wat een verdriet.. hopelijk hebben jullie een mooi afscheid kunnen nemen van jullie mannetje. Heel veel sterkte voor de komende tijd en hopelijk kunnen jullie het straks een plek gaan geven.
Wat ontzetten heftig en naar dat jullie dit mee moeten maken 😞 Sterkte Sammetje met dit verlies! En hopelijk kunnen jullie dit een mooi plekje geven 💙
Vreselijk sammetje... Echt verschrikkelijk.. Heel veel sterkte de komende tijd.. Hier mag ik ook van de lijst.. 04-01 een curretage gehad ivm partiële mola..
Lieve Sammetje, Wat verschrikkelijk om dit enorme verdriet bij jullie te moeten lezen. Wat een mooie gedachte dat jullie mannetje altijd zal voortleven in jullie hart. Ook ik ben samen met mijn vriend een prachtig mannetje verloren september vorig jaar. En vergeten doen wij hem nooit! Inmiddels heb ik het een plekje kunnen geven en er vrede mee dat hij zelf besloot niet door te vechten (hij bleek hartafwijking te hebben). Wij hebben hem symbolisch ook een naam gegeven, omdat het ook echt ons kindje is en zal blijven; al dan niet op aarde. Nu ben ik weer zwanger en inmiddels 14w onderweg. Tot nu toe ziet het er allemaal goed uit. Ik word goed in de gaten gehouden. Ik hoop ook voor jullie dat, wanneer jullie er weer aan toe zijn, jullie een fijne zwangerschap mogen doormaken. Ik heb er alle vertrouwen in dat het bij jullie ook goedkomt 😘. Maar denk eerst aan jullie zelf en probeer het allemaal een plekje te geven. Heel veel sterkte voor nu en in de toekomst! Liefs, Budgie
♡ 16 t/m 31 Juli ♡ 16 juli ♡ (5) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NicoleAM - 29 jaar - 1e 2 kindjes ♡♡ Itsme9 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Marizzie - 37 jaar - 1e kindje ♡ 17 juli ♡ (4) Kruumeltje - ? jaar - ?e kindje ♡ Nath91 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Labmuisje78 - 38 jaar - 2e kindje ♡ Anoniemmeisje18 - 21 jaar - 2e kindje ♡ 18 juli ♡ (3) Nosilla - 24 jaar - 1e kindje ♡ Zonnestraaltjee - 25 jaar - 2e kindje ♡ Barbara85 - 31 jaar - 2e kindje ♡ 19 juli ♡ (2) Primavera - 32 jaar - 2e kindje ♡ Eppo82 - 34 jaar - 4e kindje ♡ 20 juli ♡ (1) Miii - 30 jaar - 2e kindje ♡ 21 juli ♡ (1) Ukkepuk92 - 24 jaar - 1e kindje ♡ 22 juli ♡ (1) Mien30 - 30 jaar - 1e kindje ♡ 23 juli ♡ (1) Cheerio - 36 jaar - 1e kindje ♡ 24 juli ♡ (1) Perdiz - 34 jaar - 1e kindje ♡ 25 juli ♡ (2) Swee - 34 jaar - 2e kindje ♡ MandyJ - 26 jaar - 1e kindje ♡ 26 juli ♡ (3) Koekenpan - 30 jaar - 2e kindje ♡ Budgie - 23 jaar - 2e kindje ♡ Mw1980 - 36 jaar - 1ste kindje ♡ 27 juli ♡ (3) Shafra - 32 jaar - 2e kindje ♡ Aag - 32 jaar - 1e kindje ♡ Cbss - 23 jaar - 1e kindje ♡ 31 juli ♡ (1) Mariska165 - ? jaar - 2e kindje ♡ Eerder uitgerekend maar blijft meekletsen ♡ (2) Nanoe2 - 11 juli - 1e kindje ♡ Maddie85- 15 juli - 2e kindje ♡ Later uitgerekend maar eerder verwacht ♡ (1) Missy Missy - 02 augustus - 2e kindje ♡ In ons hart ♡ (11) ♡ Barbsan ♡ Fotofanaat ♡ Me84 ♡ Sweety28 ♡ Jairy0811 ♡ Frummels ♡ Sabagirl ♡ Ladybird90 ♡ Nahlatje ♡ Evelien297 ♡ Sammetje83 ♡ Afspraken ♡ Januari 27-01 - Missy missy - afspraak vk 27-01 - Missy missy - nekplooimeting 27-01 - NicoleAM - Groeiecho 27-01 - Eppo82 - afspraak vk 28-01 - MandyJ - Geslachtsbepaling (14+4) 30-01 - Nosilla - Geslachtsbepaling (15+6) Februari 04-02 - Mw1980 - Geslachtsbepaling (15+2) 05-02 - Barbara85 - Geslachtsbepaling 07-02 - Budgie - Controle vk (15+6) 09-02 - Nosilla - Controle gyn 06-02 - Cbss - Geslachtsbepaling 10-02 - Missy Missy - Geslachtsbepaling 15-02 - Budgie - 3e echo (16+5) 21-02 - Barbara85 - 20-weken echo 27-02 - Perdiz- 20-weken echo 27-02 - MandyJ - 20-weken echo 27-02 - Lisa2 - 20 weken echo Maart 06-03 - Budgie - 20-weken echo (19+5) 21-03 - Nosilla - Echo (23w) + controle gyn (1) ♡ Jongen (4) ♡ Meisje (2) ♡ Verrassing (24) ♡ Nog onbekend Je kunt jezelf toevoegen aan de lijst door op 'quote' te klikken en de tekst te kopiëren en deze in een nieuw bericht te plakken. Vervolgens vul je je (forum)naam in, leeftijd, hoeveelste kindje en het geslacht van het kindje (indien bekend). Vergeet niet om [ QUOTE=.....] en [/ QUOTE] uit de tekst te halen.
Sterkte Evelien hiermee En Sammetje en partner heel veel sterkte komende tijd...geef jezelf de ruimte en doe/neem wat je nodig denkt te hebben. Zoek steun bij elkaar en praat er voldoende over, krop het niet op! Ik wens dat jullie opnieuw zwanger mogen worden van een wonder. Geef jullie mannetje een plekje voor je verder kan gaan. Liefs Cheerio
Jeetje wat een verdriet allemaal. Evelien en Sammetje ; heel veel sterkte. Neem inderdaad de tijd om dit alles te verwerken en samen er goed over te praten. Doe het op jullie manier en wat bij jullie goed voelt. Hopelijk zie ik over een tijdje hier op dit forum weer fijne berichten, maar eerst dit goed verwerken.
lieve evelien ook heel veel sterkte met dit verlies. Ik hoop dat jij (en sammetje en de rest die hun kindje verloren is) weer gauw zwanger mogen raken en een mooie zwangerschap en een lief mooi en gezond kindje mogen hebben. knuffel meis xx
Ik heb even geen woorden voor dit verdriet. Maar de stilte die er voor in de plaats komt in m'n hoofd dekt de lading precies van wat ik voel bij dit verdrietige gebeuren... Dus ik blijf even stil. En stilstaan bij dit alles.......
Evelien jij ook veel sterkte met het verwerken van je verlies. Hopelijk heeft de mola niet een lange nasleep..
Naast al het slechte nieuws is er ook goed nieuws. Vandaag had ik de nekplooimeting en was bloednerveus maar gelukkig was de uitslag goed. Twijfelde even of het wel gepast was om het hier te plaatsen
Missy missy fijn! En tuurlijk mag je dat delen. Ik vond het in mijn vorige groep ook fijn dat de meiden zich niet tegen lieten houden door het slechte nieuws over ons kindje die helaas gestopt was met vechten.
Missy missy, fijn! Wij zijn weer thuis na weekje vakantie in Frankrijk. Hadden bijna misbruik kunnen maken van mn zwangerschap. Gingen gisteren alvast een stuk rijden en zouden vannacht in een hotel slapen. Blijkt na 500 meter dat wss de elecrische handrem is blijven hangen bij de vorige stop en hadden een roodgloeiende, rokende remschijf. Konden niet verder, auto afgesleept en de leasemaatschappij zou hotel gaan regelen. Duurde allemaal lang, maarja was vrijdagavond half 11, dus niet echt handig tijdstip daar. En zaten in nogal afgelegen gebied op dat moment. Duurde maar en duurde maar, gelukkig zater we half 12 eindelijk in ons hotel. Maar waren beide bang dat het ze niet zou lukken. Zei later, desnoods hadden we gezegd dat ik zwanger ben, dan regelen ze het zeker. Op 1 of andere manier kunnen sommige dingen dan ineens wel geregeld worden.