Ik wou dat ik deze 4 weken kon overslaan haha. Ik heb al de gehele dag geen last meer van mijn borsten, dus dat maakt mij erg onzeker.
Dikke knuffel, Barbsan! Hier ook moe en af en toe wat vederlichte krampjes/steekjes, of een trekkerig gevoel.
Hier nog niet echt ergens last van.. af en toe wat krampjes en hoofdpijn. Maar of dat nou echt aan te zwangeschapen te wijden is..... Vanmorgen wel weer getest, nu echt een duidelijke positieve test. Papa is nu ook overtuigd
Hallo allemaal, Ik wil me ook graag aanmelden bij deze lijst! Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst positief getest, en ook meteen de digitale CB 1-2 weken gehad vanmiddag ga ik een afspraak maken bij de huisarts, ivm medische achtergrond. Ik ben 26 jaar, dit is ons eerste kindje, en volgens internet ben ik rond 22 juli 2017 uitgerekend. Gisteravond in bed dacht ik iets te voelen down under, rennen naar de wc! Gelukkig alleen afscheiding, geen bloed. Vinden jullie deze beginperiode ook zo spannend? Vandaag had m'n KV test 2 bijna identieke streepjes, yes! Nu hopelijk nog een knaltest Verder heb ik weinig verschijnselen nog.. Ik kon ineens iedere dag een grote boodschap op het toilet, dat heb ik normaal nooit xD en sinds de positieve test heb ik geen trek meer in eten, maar dat komt denk ik eerder door de zenuwen, haha! Wij willen het onze (schoon)ouders op een speciale manier vertellen, het is voor alle 4 het eerste kleinkind. Iemand leuke ideeen/tips?
Gefeliciteerd, Ladybird90, welkom... is idd allemaal zo spannend aan t begin!! Zelf bij een 2e is t allemaal weer super spannend of t allemaal weer goed zal gaan.
♡ 16 t/m 31 Juli ♡ 16 juli ♡ Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NicoleAM - 29 jaar - 1e kindje ♡ Fotofanaat - 33 jaar - 2e kindje ♡ Itsme9 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Anoniemmeisje18 - 21 jaar - 2e kindje ♡ Soulfood - 33 jaar - 2e kindje ♡ 17 juli ♡ Jairy - 26 jaar - 3e kindje ♡ 18 juli ♡ Nosilla - 24 jaar - 1e kindje ♡ 19 juli ♡ Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje ♡ 20 juli ♡ Miii - 30 jaar - 2e kindje ♡ 21 juli♡ 22 juli♡ Labmuisje78 - 38 jaar - 2e kindje ♡ LadyBird90 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 23 juli♡ 24 juli♡ 25 juli ♡ 26 juli ♡ 27 juli ♡ Frummels - 29 jaar - 1e kindje ♡ 28 juli♡ 29 juli ♡ 30 juli ♡ 31 juli♡ 💫 Barbsan ♡ Afspraken ♡ November 14-11 - Lisa2 - intake (zonder echo) 21-11 - Anoniemmeisje18 - eerste echo 24-11 - NicoleAM - eerste echo 29-11 - Nosilla - intake / eerste echo (7 weken) 30-11 - Maddie85 - intake (zonder echo) December 02-12 - Itsme9 - intake hopelijk met echo 02-12 - Labmuisje78 - eerste echo 07-12 - Lisa2 - eerste echo 12-12 - Anoniemmeisje18 - termijnecho Januari (0) ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (13) ♡ Nog onbekend Je kunt jezelf toevoegen aan de lijst door op 'quote' te klikken en de tekst te kopiëren en deze in een nieuw bericht te plakken. Vervolgens vul je je (forum)naam in, leeftijd, hoeveelste kindje en het geslacht van het kindje (indien bekend). Vergeet niet om [ QUOTE=.....] en [/ QUOTE] uit de tekst te halen.
@LadyBird90: Gefeliciteerd en welkom! Ja spannend hè? Telkens als ik wat voel ren ik gelijk naar het toilet maar is steeds afscheiding. Super irritant maar het hoort erbij zeggen ze haha Ik heb het mijn ouders gewoon verteld via Skype (woon in Frankrijk), voor hen is het ook het 1e kleinkind. Wilde het ze gewoon zo snel mogelijk vertellen Op Etsy zijn best leuke dingen te vinden om het te vertellen!
Ik mag helaas ook van de lijst af . Ben zaterdag begonnen met bloeden en het is niet meer gestopt. Heb ook flinke buikkrampen, dus foute boel hier. Morgen naar de vk om te controleren of het inderdaad een miskraam is. Jullie allemaal veel geluk verder!
Dank je, Nosilla. Hoewel het nog heel pril was, ben ik toch wel echt verdrietig. We waren zo blij en met een klap is dat opeens voorbij.
♡ 16 t/m 31 Juli ♡ 16 juli ♡ Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NicoleAM - 29 jaar - 1e kindje ♡ Itsme9 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Anoniemmeisje18 - 21 jaar - 2e kindje ♡ Soulfood - 33 jaar - 2e kindje ♡ 17 juli ♡ Jairy - 26 jaar - 3e kindje ♡ 18 juli ♡ Nosilla - 24 jaar - 1e kindje ♡ 19 juli ♡ Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje ♡ 20 juli ♡ Miii - 30 jaar - 2e kindje ♡ 21 juli♡ 22 juli♡ Labmuisje78 - 38 jaar - 2e kindje ♡ LadyBird90 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 23 juli♡ 24 juli♡ 25 juli ♡ 26 juli ♡ 27 juli ♡ Frummels - 29 jaar - 1e kindje ♡ 28 juli♡ 29 juli ♡ 30 juli ♡ 31 juli♡ 💫 Barbsan 💫 Fotofanaat ♡ Afspraken ♡ November 14-11 - Lisa2 - intake (zonder echo) 21-11 - Anoniemmeisje18 - eerste echo 24-11 - NicoleAM - eerste echo 29-11 - Nosilla - intake / eerste echo (7 weken) 30-11 - Maddie85 - intake (zonder echo) December 02-12 - Itsme9 - intake hopelijk met echo 02-12 - Labmuisje78 - eerste echo 07-12 - Lisa2 - eerste echo 12-12 - Anoniemmeisje18 - termijnecho Januari (0) ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (12) ♡ Nog onbekend Je kunt jezelf toevoegen aan de lijst door op 'quote' te klikken en de tekst te kopiëren en deze in een nieuw bericht te plakken. Vervolgens vul je je (forum)naam in, leeftijd, hoeveelste kindje en het geslacht van het kindje (indien bekend). Vergeet niet om [ QUOTE=.....] en [/ QUOTE] uit de tekst te halen.
Bah wat een nare berichten Fotofanaat en Barbsan. Veel sterkte. Ik moet mijzelf nog voorstellen (sorry!) Nog geen tijd voor gevonden. Ik ben Soulfood en zwanger van de 2e . Wel een beetje onwerkelijk omdat het in ronde twee dus al raak was. In ronde 1 was het raak van ons eerste kindje dus ergens ben ik op zoek naar het addertje want ja, hoeveel geluk kan je hebben? Ik merk dan ook dat ik er nog helemaal niet zo mee bezig ben als bij mijn eerste kindje. Alsof ik het nog niet geloof! Ik ben nu uitgegaan van 15 juli (als ik kijk naar eerste dag laatste menstruatie) maar ik had een late eisprong maar een snelle innesteling. Ik verwacht dus wel dat ik iets terug wordt gezet dus ergens 16/17/18 juli of zo ben uitgerekend. Ik moet de verloskundige nog bellen (kan woensdag) voor intake en echo. Volgens mij doen ze die hier pas bij week 10. Hier alleen mijn zus verteld vooralsnog. Ik ga het nog wel mijn beste vriendin vertellen en dan na de echo de ouders/schoonouders/vriendinnen. Misschien is dat wel met kerst. Afhankelijk wanneer de eerste echo is weet ik ook wanneer ik het op mijn werk kan vertellen (ik denk het nieuwe jaar) Daarna kan het ook ''wereldkundig''. Geen klachten hier behalve wat zware borsten en af en toe wat steekjes maar verder voel ik me best normaal eigenlijk. Maar dat is niet ongewoon mijn vorige zwangerschap was er ook vrijwel niks aan de hand. Hopelijk is dat weer zo!
Dikke knuf fotofanaat, wat verdrietig! Heel veel sterkte. Hoe vroeg ook, het blijft een enorm gemis en een klap.
Dames hebben jullie er ook last van dat de banner biet goed staat??? Hij staat nu op 4 weken en 4 dagen terwijl ik morgen 5 weken ben.... hoe zit het nou??? Groetjes Labmuisje