Haha swee wat fijn dat alles goed was, en lekker terugkijken op dvd 😊. Tis toch jullie wondertje he dat daar zijn tong uitsteekt naar jullie
net de 20 weken echo gehad, en het zou er geen van mij zijn als het meteen goed ging . Ze konden heel veel al zien en dat was allemaal goed! Maar het hartje wilden ze toch ook graag zien en dat ging niet omdat ze met dr handjes voor dr boezem bleef liggen en dan ook nog kin op dr borst. Dus vrijdag daarvoor nog terug...maar ik ben al wel gerust eigenlijk
Wauw wat mocht jij lekker op tijd meid en wat een fantastisch nieuws. Duimen draaien dat uk vrijdag goed ligt!! Gefeliciteerd . Ik tel de uren af tot 19.30
Net nog gebeld en verzet naar morgenochtend Oeis zolang wachten nog? Op zich wel fijn dat het in de avond kan! Hier is dat niet mogelijk , enkel pretecho's worden in de avond gedaan. Tnx, ik duim ook nog ff door voor jou en mezelf ook
Hier alleen 20 weken echo op maandag of woensdagavond. Dus altijd langs wachten . Maar hartje en hersentjes etc. waren 22e al 'goedgekeurd', dus ben niet zo zenuwachtig gelukkig. Ooh top dat het morgen al kan!! Toch fijner.
Cheerio, lekker eigenwijs XD Fijn dat het meeste wel gezien is en goed is! En fijn dat je nu toch niet tot vrijdag hoeft te wachten Budgie, is dan inderdaad echt aftellen! Succes vanavond!
Idd fijner, kan maar klaar zijn he haha Ow zo...ja als het haast heeft is het wel lang wachten idd. Maar de belangrijkste dingen weet je dus eigenlijk al, hoe fijn!!!
Ah wat fijn Cheerio! Goed om te horen dat alles zover goed is en dat je alweer snel terecht kan! Heb je mooie foto's mee? Oh Budgie pas om 19:30!? Ik dacht dat ik het zwaar had met mn wachten tot 17:30 Gelukkig ben je niet al te zenuwachtig! Ik begin de (gezonde) spanning nu wel te voelen...
Nog 1.5 uur voor jou! Ik wacht nog vrolijk 3.5 uur. Scheelt dat ik over uurtje ga eten, daarna opruimen, douchen en dan nog even koffie drinken met schoonmoeders die bij ons thuis komt om op dochter te passen (die dan al in bed ligt) en dan foetsie
Lekker, zo'n vol programma! Ik was onverwacht al om 13:00 uur klaar met werken en ben van inspiratieloze ellende maar mn kledingkast op gaan ruimen om de tijd te doden hahaha
Hahaha ik wou dat ik dat ook kon zeggen met dit soort klusjes. Moet wel eerlijk zeggen dat het een heel opgeruimd gevoel geeft achteraf. Is dat wachten toch ergens goed voor geweest Thanks!
achteraf voelt zo'n actie inderdaad wel goed haha maar de aanzet tot he Noortje . Meiden succes voor zometeen en voor straks!
Cheerio wat fijn dat de echo goed was- gefeliciteerd! En fijn dat je morgen meteen nog even het hartje kan bekijken. Voor de anderen ; heeeeel veel succes en hoop straks goede berichten hier te lezen
Yesssss Cheerio! Gefeliciteerd met deze prachtige mijlpaal. Jouw meisje is gewoon bescheiden en dat siert haar. Bij mijn lag eerst ook heel kuis met de beentjes gekruist voor t geslacht hahaha. Lekker dat je morgen al weer terug kan! Succes dames die nu en zometeen zijn.....
Nou onze kleine meid is helemaal goedgekeurd! We zijn bijna twee uur bezig geweest en heb meerdere malen staan springen en rondgelopen omdat ze helemaal weggestopt lag met dr hoofdje tegen mn onderrug en dr beentjes naast dr hoofdje (dat lenige heeft ze niet van mij hahaha). Volgens de echoscopiste heeft ze een eigen willetje, nou dat kan wel kloppen Onwijs fijn om bij ieder punt te horen dat het er zo geweldig uitzag allemaal en om haar weer even gezien te hebben! Helaas geen mooie foto's omdat ze zo weggestopt lag, maar als alles maar goed zit toch?! Heel blij
Hier hebben wij ook goed nieuws en het is een meisje !!! Een enorme dwarsligger, die wel direct met benen wijd lag en we hadden dus vol zicht erop . De rest duurde even, maar ook helemaal goedgekeurd! Ik heb ook staan springen, maar dame draaide liever om eigen as ipv ff in andere houding te gaan liggen. Lag met handen op hoofd en knieën tegen dr mond en wel benen wijd, kan me niet voorstellen dat het fijn ligt . Hier ook geen enorm mooie foto's, maar ach kan me niets schelen. Weer een mooi prinsesje 😍😍😍 Met 30 weken extra echo vanwege voorliggende placenta, maar ligt niet voor de uitgang. En groeit 99 v/d 100 x mooi verder mee naar boven.
♡ 16 t/m 31 Juli ♡ 16 juli ♡ (5) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NicoleAM - 29 jaar - 1e 2 kindjes ♡♡ Itsme9 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Marizzie - 37 jaar - 1e kindje ♡ 17 juli ♡ (3) Kruumeltje - ? jaar - ?e kindje ♡ Nath91 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Anoniemmeisje18 - 21 jaar - 2e kindje ♡ 18 juli ♡ (3) Nosilla - 24 jaar - 1e kindje ♡ Zonnestraaltjee - 25 jaar - 2e kindje ♡ Barbara85 - 31 jaar - 2e kindje ♡ 19 juli ♡ (1) Eppo82 - 34 jaar - 4e kindje ♡ 21 juli ♡ (1) Ukkepuk92 - 24 jaar - 1e kindje ♡ 22 juli ♡ (1) Mien30 - 30 jaar - 1e kindje ♡ 23 juli ♡ (1) Cheerio - 36 jaar - 1e kindje ♡ 24 juli ♡ (2) Perdiz - 34 jaar - 1e kindje ♡ Swee - 34 jaar - 2e kindje ♡ 25 juli ♡ (1) MandyJ - 26 jaar - 1e kindje ♡ 26 juli ♡ (3) Koekenpan - 30 jaar - 2e kindje ♡ Budgie - 23 jaar - 2e kindje ♡ Mw1980 - 36 jaar - 1ste kindje ♡ 27 juli ♡ (3) Shafra - 32 jaar - 2e kindje ♡ Aag - 32 jaar - 1e kindje ♡ Cbss - 23 jaar - 1e kindje ♡ 31 juli ♡ (1) Mariska165 - ? jaar - 2e kindje ♡ Noortje88 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Eerder uitgerekend maar blijft meekletsen ♡ (2) Nanoe2 - 11 juli - 1e kindje ♡ Maddie85- 15 juli - 2e kindje ♡ Later uitgerekend maar eerder verwacht ♡ (1) Missy Missy - 02 augustus - 2e kindje ♡ In ons hart ♡ (11) ♡ Barbsan ♡ Fotofanaat ♡ Me84 ♡ Sweety28 ♡ Jairy0811 ♡ Frummels ♡ Sabagirl ♡ Ladybird90 ♡ Nahlatje ♡ Evelien297 ♡ Sammetje83 ♡ Afspraken ♡ Maart 08-03 - Eppo82 - 20-weken echo 10-03 - Budgie - controle vk (20+2) 16-03 - Mw1980 - 20-weken echo 18-03 - Missy Missy - 20-weken echo 21-03 - Nosilla - Echo (23w) + controle gyn April (29) ♡ Totaal (4) ♡ Jongen (13) ♡ Meisje (1) ♡ Verrassing (11) ♡ Nog onbekend Je kunt jezelf toevoegen aan de lijst door op 'quote' te klikken en de tekst te kopiëren en deze in een nieuw bericht te plakken. Vervolgens vul je je (forum)naam in, leeftijd, hoeveelste kindje en het geslacht van het kindje (indien bekend). Vergeet niet om [ QUOTE=.....] en [/ QUOTE] uit de tekst te halen.