Vind helemaal niet dat je overdrijft. Je bent bezorgd over het effect van schadelijke stoffen op je kind en dat lijkt me heel normaal. Ik zelf denk niet dat het dan nog schadelijk is, zeker niet als je tussentijds lekker blijft ventileren. Mocht je twijfelen kan je natuurlijk altijd even contact opnemen met de VK en/of bel een schildersbedrijf; die hebben veel kennis op het gebied van vluchtige stoffen en hoe lang dat blijft 'hangen'. Alles om je gerust te stellen, toch? Budgie: Nee, dat is een gewone controle bij de VK. 20 weken echo had ik net als jij afgelopen maandag
Oh, nog even een vraagje: ik ga zo shoppen voor een maxi-cosi. Hebben jullie nog tips voor een goed model of juist afraders? En gaan jullie voor zo'n isofix systeem? Er is zoveel...
Wij hebben maxi-cosi Cabriofix, omdat dit op zo'n easybase paste (zonder isofix; onze auto was daar toen niet voor uitgerust en easybase zette je vast met gordel en maxi cosi klikte je er zo op). Gekregen van mijn ouders. Echter als je regelmatig vliegt, werd er een andere aangeraden (ben alleen even vergeten hoe die precies heet ) noortje Och jaa nu je het zegt. Vergeet steeds wie al heeft gehad en wie niet oopsie! cheerio Tegenwoordig schilderen schildersbedrijven die werken voor woningbouw ook alleen nog maar met verf op waterbasis dit ook i.v.m. de stoffen etc. Ze mogen zelfs niet meer grondverf op terpetinebasis gebruiken hier. Ik zou je man overhalen om waterbasis te kopen. Hier ook aan het schilderen maar wel op waterbasis
Ruzie of onenigheid heb ik geen last van. Ben van nature ook niet hormonaal gevoelig dus dat scheelt een boel. De nachtelijke kuitkramp daarentegen is weer begonnen pfff. Bij mijn zoontje begon dat ook zo rond de 20 wk. Extra magnesium doet vast weer wonderen...
Schilderwerk werk binnen is zowiezo advies alles op waterbasis. Buiten juist niet. Dit ivm verkleuren. Ook bij verf op waterbasis goed ventileren!!! Ook muurverf!!!
hij heeft al een gedeelte geverfd en wil deze opmaken. En zegt dat het serieus niet veel schadelijker is (zoniet minder schadelijk) dan op waterbasis. Hij heeft namelijk wel gezocht op oplosmiddelarm.. Muren etc doen we inderdaad wel gewoon op waterbasis! Het gaat nu enkel om de zolder, dus laat maar even voor wat het is nu. Heb bij verfwinkel idd ook al geinformeerd, en dit schijnt dus serieus al veel beter te zijn dan geen oplosmiddelarme verf. Een maxi cosi geen idee van Noortje, ben daar nog niet mee begonnen haha. En tnx voor het meedenken meiden, toch fijn!
noortje ga eens een keer naar babydump of een anders dergelijke winkel. Daar kan je uitgebreid uitleg krijgen over de verschillende mc's en er uiteindelijk 1 kiezen die bij jullie wensen aansluit.
Ja eigenlijk is verf op waterbasis ook niet zo goed. Daar zitten ook oplosmiddelen in. Wil je veilig verven, dan moet je eigenlijk voor een natuurverf gaan zoals auro.
Nachtelijke kuitkrampen. Lijkt me heel vervelend! Hoop dat de extra magnesium snel z'n werk doet! Dank voor de maxi cosi tips! Het is de pebble plus geworden.
Uhm, tsja. Ben zelf op zolder aan het verven met terpentinebasis. Vind waterbasis echt zo niet fijn! Smeert niet lekker uit en is te snel droog. Maar raampje open en ruik het amper. Ben daar niet zo heel moeilijk in, maargoed dat is voor iedereen anders. Als jij het niet fijn vind, zou ik inderdaad even ergens anders slapen voor een nachtje. Maar je vriend niet verplichten om met andere verf verder te gaan, zou dat namelijk ook echt niet kunnen. En als je eenmaal bezig bent met terpentineverf, kun je niet ineens omschakelen naar waterbasisverf. Dit zie je en het hecht niet op elkaar.
Ahhh daar heb ik ook last van... vanacht ook flinke kramp gehad.. heel vervelend.... werkt magnesium daartegen? Zijn dat pilletjes ofzo?
Magnesium is tegen spierkramp. Ik neem.3 x daags 100 mg. Let wel op dat je de juiste vorm koopt. Niet magnesium oxide o.a....dit is een slechtere opneembare vorm voor je lichaam en je gaat er alleen maar van aan de schijterij haha
@noortje, heerlijk om de 20 weken aan te tikken he!! Meiden vinden jullie ook dat de tijd zo ongelofelijk snel gaat? Het vliegt voorbij. Wij hebben wel dit weekend behang gehaald voor onze babykamer! Heb echt zin om eraan te beginnen, zeker als ik het zonnetje zo zie buiten krijg je echt weer een lente gevoel.. Lentekriebels hihi Vraagje, vorige week had ik het over last van mijn banden, maar trekt dit voor naar je rug en heupen of kan het dan wat anders zijn denken jullie??? Krijg er steeds meer last van lijkt het wel.. Vrijdag ga ik naar de vk dus ga het daar dan ook wel voorleggen maar toch...
Ja! Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik er zo blij mee zou zijn hahaha Wat leuk! Dat zonnetje werkt dan lekker mee. Wat voor behang is het geworden? Zou je graag willen helpen, maar heb daar zelf (nog) weinig last van en kan er niks zinnigs over zeggen. Hopelijk de VK wel. Wel vervelend zeg. Lijkt me lastig en pijnlijk.
Noortje, fijn!! Op de helft, toch weer een mijlpaal! Barbara, heb geen antwoord voor je. Desnoods even vk mailen? Hier net weer hartje gehoord van ons kleintje Mijn bloeddruk was weer wat hoger, dus erg blij mee. Mag van mij nu zo blijven en niet weer gaan zakken!
Wij hebben gekozen voor 1 muur met steigerhoutlook behang met blauw erin verwerkt en de overige muren worden lichtblauw met een soort structuurtje in het behang Het is dat ik niet zelf kan behangen anders was ik er al aan begonnen hihi. Lijkt me niets leuker dan de babykamer verven en inrichten Ja is heel vervelend, begon in het begin met een zeurende pijn maar lijkt wel erger te worden.... Beetje vervelend, want voor de rest heb ik weinig klachten tot nu toe
Heerlijk hé, dat we bijna allemaal op die 20 weken zitten. Lekker gevoel zo op de helft. @Barbara - super leuk dat behang. Ik heb zelf ook erg last van bandenpijn en mijn buik is dan ook enorm gegroeid de laatste tijd. Bij mij trekt het heel erg door naar mijn onderrug, liezen en vagina, dus dat kan goed kloppen
Ah fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Heb jij ook al en toe zo'n pijnlijk gevoel in je buik alsof het uit elkaar ploft?