Hoe ver rijden van rotterdam woon je? Oh overheen gelezen haha. Een uurtje. Ik zou het wel doen. Kan ook overdag gebeuren en dan moet hij de zelfde afstand afleggen. Het zou wel heel toevallig zin als je precies dan bevalt en ook nog binnen een uur☺. Maar dat is wat ik zou doen, asla je je er niet prettig bij voelt dan moet je het niet doen.
Ik sluit mij aan bij Lisa.... Mariska welkom! Cheerio, hier idem dito qua afscheiding. Tja hoort erbij hè, denk ik dan maar. Hier herstellende van een flinke verkoudheid, koorts met een keelontsteking en daaropvolgend een voorhoofdsholte ontsteking..... Nu nog alleen pijn met bukken in m'n voorhoofd Wel fijn nieuws. Ik heb gisteravond ein-de-lijk de baby gevoeld! Was zo duidelijk, was er Helen ondersteun van! Hopelijk vanavond als ik in bed lig weer!
Ik zou doen waar jij je goed bij voelt Nanoe, maar wat Lisa ook al zegt. Het kan overdag net zo goed gebeuren, ik denk er ook weleens over hoor haha, mijn partner moet nog treinen en al eer die er is . Maar zal wel goedkomen, neem aan dat het niet zo snel zal gaan, in ieder geval niet binnen het uur...al zou dat misschien wel zo fijn zijn haha. Oh Perdiz rot is dat zeg, dan heb je je flink beroerd gevoeld! Bah. Fijn dat je de baby nu hebt gevoeld haha, leuk is dat he, ik lag gister ook in bed en had haar nog niet zo duidelijk gevoeld als gister. Blijft toch leuk, wel apart gevoel . Ik heb me verdiept in wat kinderwagens en wij willen gaan voor de Mutsy Evo, gaan vandaag kijken .
Ik sluit me ook aan bij Lisa. Afscheiding gelukkig niet zo heel veel, wel meer dan normaal, maar dat hoort er inderdaad ook bij. Balen van je verkoudheid en ontstekingen Perdiz. Schopje maken hopelijk een heleboel goed! Vind het steeds zo bijzonder om te voelen. Cheerio: Wat leuk, kinderwagen shoppen! De Mutsy Evo stond bij ons ook op de shortlist. Schijnt een goede wagen te zijn! Ben benieuwd waar je voor gaat! Wij hebben net de bugaboo cameleon gekocht. Staat al klaar in de kinderkamer en word iedere keer weer blij als ik er naar kijk. Waar een mens al niet gelukkig van kan worden haha Vandaag weer bij de VK geweest: hartje gehoord en alles was in orde. Wel nog steeds lage bloeddruk, maar ja, liever te laag dan te hoog... Op aanraden van de VK ga ik toch kijken naar een borstvoedingscursus. Schijnt kans op 'succesvol' borstvoeding geven te verhogen. Had er zelf eerlijk gezegd niet aan gedacht om zoiets te gaan doen. Was meer bezig met cursussen voor de bevalling Zijn er meer die dit gaan doen/al ervaring mee hebben of overwegen?
Perdiz, fijn dat je de kleine nu gevoeld hebt! Hopelijk snel weer opgeknapt!! Cheerio, mutsy evo is ook zeker een mooie wagen! Noortje, fijn dat alles goed was. Hoe laag is laag? Mijn bloeddruk was vorige keer 95/55 en had er toen wel last van. Nu weer gestegen naar 105/65, dus net even wat fijner voor mij. En wbt of mn man thuis komt ja of nee. Opzich heb ik gezegd dat hij gewoon daar moet blijven. Want hij is zo thuis en is voor hem echt wel rustiger en ik vermaak me wel. Enige is dat ik met de hond zit die uit moet. En een bekken heb die nu al zeer doet. Dus hoop vooral dat die het dan nog beetje trekt, want moet ook nog even lopen voor ik bij het gras ben. En was ook even benieuwd wat jullie zouden doen
Noortje, ik doe een zwangerschapscursus waarbij de lactatiedeskundige erbij is en een hele les aan borstvoeding geweid wordt. Ik hoop dat dat afdoende is.... Ook denk ik voor mezelf hoe minder ik weet wat er mis kan gaan of hoe minder het een " ding" is en dus een normaal iets is ,dat het dan juist een kans van slagen heeft bij mij. Zo werkt dat met veel dingen bij mij. Anders ga ik malen en piekeren​ over dingen en dat helpt sowieso niet....
Klinkt alsof je vrij relaxed bent onder die beslissing. Denk dat ik hetzelfde zou beslissen. Het laat zich immers toch niet sturen. Wel lastig van de hond en je bekken zeg. Je hebt niet toevallig een behulpzame buurman/-vrouw? Bloeddruk was 87/48. Heb er wel wat last van, maar rond de twintig weken schijnt het op zn laagst te zijn, dus hopelijk normaliseert het binnenkort weer wat. Perdiz: grappig hoe dat voor iedereen anders werkt: ik ben juist erg van alle ins en outs willen weten om er zo ontspannen mogelijk in te kunnen gaan. De cursus die ik heb gekozen duurt maar een middagje, dus zal misschien niet eens veel uitgebreider zijn dan wat jij doet. Ben benieuwd!
Noortje, klopt! Hij is vaker een paar dagen weg en zie zelf vrij weinig verschil. Was meer dat hij zelf aangaf dat als ik zou willen hij ook thuis kon blijven. En heb zeker buren die haar overdag uit willen laten, maar kan dit niet ook voor 's morgens en 's avonds laat vragen. Maar dat zien we tegen die tijd wel, hond is gelukkig erg makkelijk, maar vind het altijd beetje sneu. Wbt cursus, ga hier hypnobirting doen. En zie wel wat er daar nog meer aan bod komt. Wil vooral graag weten waar ik ga bevallen, hoe het eruit ziet enzo. Verder beetje ingelezen en zie het dan wel.
♡ 16 t/m 31 Juli ♡ 16 juli ♡ (5) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NicoleAM - 29 jaar - 1e 2 kindjes ♡♡ Itsme9 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Marizzie - 37 jaar - 1e kindje ♡ 17 juli ♡ (3) Kruumeltje - ? jaar - ?e kindje ♡ Nath91 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Anoniemmeisje18 - 21 jaar - 2e kindje ♡ 18 juli ♡ (3) Nosilla - 24 jaar - 1e kindje ♡ Zonnestraaltjee - 25 jaar - 2e kindje ♡ Barbara85 - 31 jaar - 2e kindje ♡ 19 juli ♡ (1) Eppo82 - 34 jaar - 4e kindje ♡ 21 juli ♡ (1) Ukkepuk92 - 24 jaar - 1e kindje ♡ 22 juli ♡ (1) Mien30 - 30 jaar - 1e kindje ♡ 23 juli ♡ (1) Cheerio - 36 jaar - 1e kindje ♡ 24 juli ♡ (2) Perdiz - 34 jaar - 1e kindje ♡ Swee - 34 jaar - 2e kindje ♡ 25 juli ♡ (1) MandyJ - 26 jaar - 1e kindje ♡ 26 juli ♡ (3) Koekenpan - 30 jaar - 2e kindje ♡ Budgie - 23 jaar - 2e kindje ♡ Mw1980 - 36 jaar - 1ste kindje ♡ 27 juli ♡ (3) Shafra - 32 jaar - 2e kindje ♡ Aag - 32 jaar - 1e kindje ♡ Cbss - 23 jaar - 1e kindje ♡ 31 juli ♡ (1) Mariska165 - 34 jaar - 2e kindje ♡ Noortje88 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Eerder uitgerekend maar blijft meekletsen ♡ (2) Nanoe2 - 11 juli - 1e kindje ♡ Maddie85- 15 juli - 2e kindje ♡ Later uitgerekend maar eerder verwacht ♡ (1) Missy Missy - 02 augustus - 2e kindje ♡ In ons hart ♡ (11) ♡ Barbsan ♡ Fotofanaat ♡ Me84 ♡ Sweety28 ♡ Jairy0811 ♡ Frummels ♡ Sabagirl ♡ Ladybird90 ♡ Nahlatje ♡ Evelien297 ♡ Sammetje83 ♡ Afspraken ♡ Maart 21-03 - Nosilla - Echo (23w) + controle gyn April 07-04 - Budgie - controle VK (24+2) (29) ♡ Totaal (5) ♡ Jongen (13) ♡ Meisje (1) ♡ Verrassing (10) ♡ Nog onbekend Je kunt jezelf toevoegen aan de lijst door op 'quote' te klikken en de tekst te kopiëren en deze in een nieuw bericht te plakken. Vervolgens vul je je (forum)naam in, leeftijd, hoeveelste kindje en het geslacht van het kindje (indien bekend). Vergeet niet om [ QUOTE=.....] en [/ QUOTE] uit de tekst te halen.
Dames, ik ben even afwezig geweest hier. Poeh poeh wat en drukte op werk enz. haha! B]Mutsy evo[/B] Zeer fijne wagen! Wij hebben hem ook!!! En vriendin die ook zwanger is heeft hem nieuw aangeschaft en is er ook erg blij mee! Natuurlijk nog niet in gebruik, maar heb de bekleding inmiddels al een keer uitgewassen en moet zeggen; zeer degelijk spul. Mariska165 Ik heb je gegevens aangevuld op de lijst en wat leuk dat jullie een jongen verwachten. Eindelijk weer een jongen erbij . Zwangerschapscursus Hier ga ik geen cursus volgen. Heb de map nog van de vorige cursus, dus duik daar t.z.t. wel in als ik de behoefte ineens voel . Maar ben er erg relaxt onder. Vind al die cursussen beetje zweverig (althans voor mij dan eah! Ken zeker dames die er veel baat bij hebben)! Perdiz Wat fijn dat je de kleine gevoeld hebt! Hopelijk ben je al een beetje/helemaal opgeknapt! Niets is vervelend dan je zo belabberd voelen. Cheerio Hier ook wat meer afscheiding, ook waterig enz. Ach kan er wel mee leven haha. Leven voelen Vanaf 24 weken moet ik de kleine dagelijks goed kunnen voelen aldus mijn vk.. Echter heb ik echt druktemakertje in mijn buik zeg. Schopt zo hard dat ik het van buitenaf al kan voelen . Vind ik best bijzonder met placenta aan voorkant haha. Had mij helemaal ingesteld op het laat voelen van de beeb. Missy Missy Wat een vlotte 1e bevalling! Hier met precies 40w en ook zeer vlot!
Hier ook druk, en moe!!! Slaap dan ook slecht en vaak wakker, last van mijn rug en plassen enzo. Maar Budgie vraagje, jij hebt dus ook de Mutsy Evo?! Wij hebben m dus ook, en er zit best wel wat speling in de bak als je die erop zet. Maar ja hij zit natuurlijk ook enkel in het midden vast en lijkt me logisch dat er dan wat speling inzit. In ieder geval als je erop duwt zeg maar. Hij zit wel stevig vast verder...is dit bij jou ook zo? Weet namelijk niet of het zo hoort..
Budgie Ik herken wat jij zegt MBT tot het voelen. Ons mannetje is al een week of 2 voelbaar vanaf de buitenzijde, zelfs zichtbaar als hij trapt en ook ik heb mijn placenta aan de voorkant. Voel hem zelf vanaf een week of 16 al dus dat is vrij snel voor een placenta die voor ligt vond ik.... Dat belooft nog wat voor de rest van de zwangerschap! Perdiz Heerlijk he dat gevoel om je kleintje eindelijk te voelen Cheerio Ik slaap ook enorm slecht, vaak wakker, vaak plassen en dan inderdaad de last van mijn rug en heupen(of bekken) Heb jij een manier gevonden om te liggen zodat je er minder last van hebt? Cursus Ik ga een cursus zwangerschapsyoga doen, ook mede omdat ik tijdens mijn 1e bevalling in paniek raakte door de weeenstorm en nu bang ben dat dat weer gebeurd. Ik heb zelf niet veel met yoga maar volgens mijn man kan het enorm helpen om niet in paniek te raken als je weet wat je kan doen in dat soort situaties.
Nee nog niet Barbara, zodra ik wat heb gevonden laat ik het weten . Ik heb anderhalve week geleden proefles zwangerschapsyoga mee gedaan en ik vond t wel prettig. Deze woensdag starten dan ook mijn lessen 😜. Ik heb nu al angst voor de bevalling als ik eraan denk dat een 4 kilo wezentje daarlangs moet! 🙈😨 en schijnbaar is de yoga daar ook op gericht 😌
Ah lieve cheerio geen zorgen maken meis! Ik ben petit gebouwd en dacht ook altijd precies hetzelfde als jou..."moet dát door dít?" ....maar onze lijven zijn er voor gemaakt..en het hormoon relaxine zorgt al vanaf t begin van de zwangerschap ervoor dat alles weker wordt...je banden e.d..(vandaar ook bekken instabiliteit )..dus komt echt goed! Mijn zoontje woog 2860 gr bijna 3 kilo en heb echt 0,0 pijn gehad. Ben zonder pijnstilling of medicatie bevallen...dat wilde ik niet...en yoga e pilates etc heb ik niet gevolgd maar het volgen van deze cursussen kan je zeker de nodige handvaten geven om rustig te blijven tijdens de bevalling. Gewoon doen wat jou rust en goed gevoel geeft. Komt echt goed!! Xx...(anders was ik nooit aan nr 2 begonnen haha)
Even kort want ik moet opschieten op deze vroege morgen: 20 wk echo van zaterdag was helemaal goed!! Wordt een lange slanke dame met lange slanke benen. Dat heeft ze dan gelukkig van haar vader ...ik ben maar een klein opdondertje van 1.68 haha Ah maar wat heerlijk alles goed en nu mag ze lekker groeien! Tot over 19 weekjes kleine meid!!! Mama is zo benieuwd en nieuwsgierig naar je! Hihi
Missy, fijn dat alles goed is! Wbt dat slecht slapen, zo herkenbaar! Wordt echt tig keer wakker en er maalt van alles door mn hoofd. Echt de meest onbelangrijke dingen vooral. En als die kleine dan ook net wakker is, kan ik het helemaal wel schudden, want ligt dan zeker 20 min wakker. En ook uitslapen ken ik niet, ben oo mn vrije dagen gewoon om 7 uur wakker...
tnx voor de lieve woorden missy , tja mijn verstand zegt dat ook wel tegen me haha ....maar toch he . Maar wat je zegt, je lijf zal er ook wel voor gemaakt zijn, en bereidt zich er natuurlijk al die maanden al op voor...
Ik start 5 april met mijn zwangerschapsyoga. Heb totaal 9 lessen dacht ik waarvan 2 met partner. Ben heel benieuwd hoe het is. Ja ik weet hoe de bevalling van mijn dochtertje was... Hoop eigenlijk niet dat het weer op die manier gaat, maar de vk acht de kans wel groot dat het vergelijkbaar gaat worden als het bij de eerste ook zo was... Bevalling kort, om half 1 's nachts waren mijn vliezen gebroken en binnen 5 minuten begon een onophoudelijke weeenstorm... Deze was zo erg dat er geen pauze tussen de weeen zat, de ene ging over in de andere, vreselijke pijn continu zonder rustpauze.... Om 07.19 was toen mijn dochtertje geboren na 70 minuten persen... Waarom 70 minuten, ze moest nog net een bochtje door en dat kostte de nodige moeite, daarbij perste in verkeerd dus ging het niet echt snel.... Hoop dat het na wat voorlichting en een cursus wat beter zal gaan