@missy missy Zoetermeer is niet heel erg in de buurt, maar jij mag ze ook hebben hoor. En misschien kan je dan wat je niet wil doorgeven aan die stichting? Het is t/m maat 74/80. En wat slaapzakken enzo. Ik zal even wat foto's plaatsen voor een indruk, want dat kan niet via pb. Als je het tegen de verzendkosten wil hebben, stuur maar even een pb.
Lieve barbara allereerst hele dikke knuffel! Ziekenhuizen zijn niet leuk en alles duurt lang daar. Maar je bent in goede handen en als het er echt toe doet staan ze meteen aan je bed. Ik hoop dat de kleine nog even minimaal 5 weken blijft zitten tot je 37 weken bent. Dan is het de veilige week. Hoop dat je toch zo naar man en dochter kan en van het mooie weer kan genieten. Knuffel meis
Jeetje Barbara dat is schrikken, doe rustig aan hoor! Je zal nu wel verplichte bedrust krijgen vrees ik, maar als je dat al thuis kan doen zou dat wel zo fijn zijn natuurlijk. Ik duim dat de kleine nog even blijft zitten en zijn nieuwsgierigheid naar mama en de wereld nog even kan bedwingen . Koppie koel en rustig aan meis!
@ Barbara: Wat heftig, wat een onzekerheid! Ik duim mee dat jullie snel terug naar huis kunnen en de kleine nog rustig blijft waar hij is! (en in the worst case: moest hij toch al komen, dan komt het ook wel in orde, hoor, maar ik begrijp heel goed dat je dat nu toch nog vooral wil vermijden)...
Barbara, wat schrikken zeg! Gelukkig ziet alles er voor nu goed uit! Kleine is het belangrijkste, maar hopelijk mag je toch gewoon naar huis en daar rustig aan doen! Eppo, zit er niet zo'n soort stichting bij jou in de buurt? Is wel een mooi iniatief! Hier is gisteren ons kleintje weer goedgekeurd Zat mooi net boven het gemiddelde, dus hoeven ons voor nu nergens zorgen om te maken. Alleen morgen nog werken en dan verlof!! Is zo otnzettend raar! Enerzijds is mn lichaam er ook wel aan toe, merk dat alles gewoon zwaarder wordt. De afgelopen 2 weken van minder werken was ook echt wel goed. Anderzijds heel raar om straks 18 weken niet meer op mn werk te komen...
Ik ben op dit moment nog in het ziekenhuis. Het was erg chaotisch gister en ze hebben excuus aan geboden. Vandaag onder strenge controle gebleven. Als alles stabiel blijft vannacht mag ik morgen naar huis en dan idd bedrust... gelukkig is alles met de kleine man goed en ik ga duimen dat we morgen lekker naar huis mogen en dat hij toch nog even een paar weken blijft zitten
Poeh Barbara.... Fijn te horen dat ze excuseert hebben gemaakt en dat het met de kleine man goed gaat. Heb je zelf nu inmiddels minder pijn/harde buiken? Hopeloos morgen lekker naar huis. Knuffel xx
Barbara wij denken aan je meis! Hopelijk vandaag naar huis! Ennuh je hoeft niet boven in bed te liggen..op een ligbed buiten kan je ook bed rust houden en dan toch van het mooie weer genieten!
Nou Barbara, hopelijk is vannacht goed gegaan. Ik duim heel hard met je mee dat ie met rust nog lekker blijft zitten tot minimaal 37 weken. Sterkte!
Jeetje Barbera wat een spanning zeg bij jou! Ik hoop dat je het met de opgedragen rust nog een paar weken kan volhouden met je kleine. Sterkte!
En, ben je thuis Barbara? Hier is mn verlof ingegaan vandaag. Eerst even bijkomen van 12 uur werken XD Weet nu weer waarom ik dat de afgelopen 2 weken niet meer deed....
Poeh 12 uur achter elkaar gewerkt? Respect! Ik ben al blij als ik de 4 uurtjes haal. Ik moet nog tot 22 juni als ik dat ga halen...Zit met enorme bekkenpijn...zak door mijn linkerbeen en zelfs iets naar voren leunen in zit stand doet erg pijn. Maar geniet van je welverdiende verlof meis! Rust en slaap veel want die krijg je straks na de geboorte niet meer.
Maar ik heb geen bekkenpijn, en dat scheelt enorm! Het lijkt me enorm zwaar als je zoals jij als zo vroeg zoveel pijn hebt en dat wordt alleen maar erger denk ik. Vanmorgen wel een lijf die gesloopt was hoor, kon amper uit bed komen. Vandaag bruiloft gehad, echt super dag! Morgen echt even helemaal niets doen en lichaam bij laten komen, want die kan niet meer...
@Barbara85 hopelijk gaat alles goed en ben je lekker thuis! @Nanoe2 heerlijk verlof! Geniet er lekker van. Vandaag ben ik door familie en vriendinnen verrast met een babyshower. Het was zo onwijs leuk! Echt genoten. Was wel super warm maar ze hadden voor alles gezorgd en ben enorm verwend.
Ha meiden, even een update. Ik ben gister avond weer thuis gekomen, moet nu volledig rust houden en hopen dat onze kleine man nog even veilig bij mama blijft zitten. Ben blij weer thuis te zijn na de dagen in het ziekenhuis! Nu duimen dat hij blijft zitten
@cbss dat ziet er goed uit! @Barbara85 fijn dat je weer lekker thuis bent! Hopelijk blijft ze nog lekker een paar weken zitten!!
Wat leuk cbss! En fijn dat je weer naar huis mocht Barbara, hopelijk houd je met een paar weekjes rust de kleine man nog even in je buik. Nanoe, nu lekker gaan uitrusten! Geniet van je verlof!
Barbara wat fijn dat je weer thuis bent, doe rustig aan he meis, en neem je rust! CBSS wat een leuke verrassing, ziet er super uit! Nanoe geniet van je welverdiende verlof meis, ik mag nog 2 weekjes nu , aftellen!!! Lisa hoe gaat het met jou allemaal? Hier ben ik gisteren begonnen aan de 1e 2 wasjes, vanavond of morgenavond ff strijken en dan de kast in. Of ben ik nu te vroeg en moet het straks nog een x???