Dat zei de assistente, maar dan moet je flinke buikpijn bij hebben ( ontsteking baarmoeder ) Op dit moment 37.8 , nog steeds te veel voor mij dus ook vandaag rustig aan doen. R heeft ipv borst kv gekregen, en echt hij is zoveel meer tevreden Meneer is net gewoon in slaap gevallen in de box normaal moet je hem in slaap wiegen en dat kan gerust een uur duren. Om 10 uur komt iemand van de ggd ivm wegen en gegevens opschrijven voor het concultatiebureau. En daarna duik ik mooi het bed weer in samen met mijn kereltje...
Ik heb ook nog tijdje na de bevalling mijn zwangerschapstemperatuur gehad (37,6). Misschien is dat bij jou ook zo? Is in ieder geval geen hele zware koorts meer gelukkig. Kv is zwaarder dan bv daarom kv baby's vaak wat rustiger en kunnen ze sneller langer slapen. Wij vonden het verschil ook erg groot! Ben benieuwd hoe goed je kleintje is gegroeid Lekker uitrusten meid! Hopelijk ben je snel opgeknapt.
Ik had ook koorts op zn ergst was het 38,4 nu niet meer Gelukkige. Kimberley fijn dat hij nu beter slaapt. Liv slaapt overdag goed naar savonds heeft ze veel moeite met in slaap vallen Vanavond maar is in bad doen en haar daarna in bed leggen hopelijk is ze dan lekker ontspannen. Vind het best zwaar de borstvoeding vooral snachts weet niet hoelang ik er mee Door wil gaan de kilo^s vliegen er wel en er zaten er nogal wat bij haha. Benieuwd hoe het met jullie is mrd!
Mijn bevallingsverhaal Om 16:45 liep ik naar de schuur om pizza te pakken, de kinderwagen stond in de weg dus wouw bukken om hem van de rem af te halen. Op dat moment braken m'n vliezen. Snel pizza in de oven gedaan zodat we toch nog snel even wat hadden gegeten. Rond half 6 wat krampen maar nog niet echt weeën te noemen. Mijn man had niet veel geslapen dus ging samen met zoontje naar bed om nog even wat slaak te pakken. Ondertussen had ik de vk al gebeld om door te geven dat m'n vliezen waren gebroken, afgesproken dat we om 22:00 uur weer contact op zouden nemen omdat ze met een bevalling bezig was. Om 20:00 kwamen de weeën ineens heel snel op en al direct heel mooi om de 4 min. Rond 20:45 belde de vk mij dat ze de bevalling had over gedragen en direct bij mij kwam kijken, ze was er rond 21:15. Gekeken naar aantal cm en zat op 4cm. We besloten om vast richting zwolle te gaan rijden omdat we wel dikke 20 min onderweg zouden zijn. Om 22:15 aangekomen in zwolle en toen rustig naar boven gelopen naar de kamer. Daar weer gecontroleerd, 5cm! Besloten om even te gaan douchen ivm de rugweeen, heerlijk was dat! Wat een verademing. Iedere wee kreeg ik steeds wat meer persdrang merkte ik, moest het echt tegen gaan houden. Rond 23:20 hield ik het echt niet meer en moest op bed gaan liggen, 10cm!!!! Mocht mee persen. Na 20 min is Jorn geboren. Ben wel wat gescheurd maar verder heb ik het ervaren als een hele fijne bevalling.
@Liesje, je kan ook proberen te kolven en het met de fles te geven. Bv viel mij ook heel zwaar, maar dat kwam omdat Rosa niet goed uit de borst wil drinken waardoor voeden soms wel meer dan een uur duurde en ze nog niet verzadigd was. Nu kolf ik gewoon binnen 10 minuten en het flesje gaat er zo in bij haar, echt heel fijn. Ergens vind ik het ook weer jammer want ik had mij erg op bv verheugd, maar ik vind het wel fijn dat ik nu zeker weet dat ze genoeg binnen krijgt.
Hallo meiden, Hier weinig tijd! Ons klein mannetje huilt heel veel, ofjaa het is geen kuilen meer, het is meer schreeuwen en krijsen. We hebben amper nachtrust. Zaterdag is er een osteopaat geweest. Zat veel vast bij hem en door de antibiotica last van darmflora. Heel zielig. Heel vaak ontroostbaar. Iedereen die bevallen is gefeliciteerd. En MRD, wat een geduld! Maar uiteindelijk lekker je mannetje in je armen. Joas zat afgelopen week al 30 gram boven het geboortegewicht. Heel trots!! Keizersnede; ik heb hem ook gehad. Gaat heel goed bij mij. Moe wel, maar dat komt omdat ik gemiddeld 2 u slaap op een nacht. Iemand nog tips? Inbakeren doen we al.
Hallo meiden! Gefeliciteerd MRD! Heerlijk om je mannetje in je armen te hebben! Hier gaat het echt bijna vlekkeloos. Noud is super tevreden mannetje en drinkt heel goed aan de borst, vanacht zelfs 4,5 uur geslapen :O en snachts slaapt hij na 1 borst zo weer 3 uur door, echt heerlijk. We zijn afgelopen weekend naar poetugal gegaan, schoonouders hebben een huisje en we gaan lekker vakantie vieren! Heerlijk weer, zo 28-30 graden. Lekker ontspannen! Genieten met onze kindjes!!
Leuk in Zwolle , heb ik ook gelegen haha. Aardige mensen daar En wat een knap manneke mrd! Dat douchen leek mij ook wel wat maar goed lag al aan het infuus dus dat ging niet lukken en daarna ook nog eens de ruggenprik haha Hier komt de koorts en gaat. Vanmiddag weer 38.2 nu weer 37.6 Heb een advil gepakt, de bv gooi ik dan wel weg , heb nog voor 3 keer in de koelkast, en hij krijgt ook kv. Ff wat sterkers dan een paracetamol want die hebben nooit gewerkt bij mij. Rafaël is op dit moment 3900gram goed gegroeid dus.
Yes, hier vandaag weer 50gr erbij Ik kan niet op iedereen reageren, maar hoop dat t goed gaat met jullie allemaal! Vlindermama, naar dat Joas zoveel huilt Mooie bevalling lijkt me mam1991 Hier een zeer tevreden meisje, bv gaat ook goed, ook steeds beter, moet alleen sommige voedingen links kolven ivm kloofjes door het verkeerd en te lang aanleggen in het ZH. Hoop dat dat gauw echt genezen is, want vooral snachts kolven-vinger voeden-kolf schoon spoelen vind ik best een rot klus, overdag helpt mijn man heel goed met alles, maar snachts heb ik niks aan hem, zo slaap dronken, dus laat hem nu maar gewoon doorslapen, zijn jullie mannen ook van die zombies snachts?
Dat is minder 4dogs Hier erg onrustig vandaag ze vecht tegen haar slaap en volgens mij ook last van krampjes sneuu
Wat vreselijk zwaar hebben jullie t dan zeg! Welke inbakerdoek heb je? Ik heb waarbij armen echt strak zitten, die vind Sun vreselijk zij ligt t liefst in de swadle me met rits kost 12 euro nieuw.. Deze kunnen ze de armen nog wel beetje bewegen maar zichzelf niet wakker slaan... Ik kan me voorstellen dat een. Kindje of liever heel strak ligt of losjes... Die osteopaat zal al wel veel verschil maken als hij vast zit heeft hij waarsch ook echt pijn gehad heel sneu en dan die darmpjes er bij Sun heeft ook momenten last van darmen ik gebruik zo nodig inflacol helpt haar erg goed ze zit wel te scheten dan als een kerel maar de windjes moeten d'r toch uit T gaat allemaal over maar snap dat t heeeeel zwaar is ik hoop dat osteopaat m enorm goed doet! Sterkte
Oh ja vreselijke zombie... Laat m ook telkens liggen ons meisje slaapt gelukkig 5 à 6 uur dus heb r weinig werk mee alleen als ze krampjes heeft moet ik veel knuffelen
Oh lekker 5/6 uurtjes! Jaloers! Hier rek ik het max.3,5uur, omdat mn borstvoeding links nog niet optimaal gaat, mag ik er niet teveel tijd tussen laten, dan loopt de productie terug. Hier 2 a 3x per dag een half uurtje krampjes en dan helpt op mama's borst liggen toch het beste
Nou hier komt ons bevallings verhaal. Ik was 's ochtends om 11 uur gestript voor de 3e keer. De hele dag beetje gerommel in de buik gehad en 's avonds werden de krampen steeds vervelender. De hond begon ook ineens mij uit de weg te gaan tewijl ze de hele zwangerschap bij mij gelegen heeft. Dus er was iets gaande. Uiteindelijk kreeg ik dus om 10 uur ontsluiting weeën die de ontsluiting naar 5 cm bracht. Op gegeven ogenblik waren de weeën zo hevig dat ik dacht dat ik er bijna was. Maar helaas nog steeds 5 cm. Dat was om half 12 's avonds. En om 2 uur waren de weeën zo hevig dat ze niet meer weg te puffen waren. Ook een warm bad hielp niet meer en kon bijna niet meer lopen. Dus besloten toch maar naar het ziekenhuis te gaan. Dat werd ik aan de ctg gehangen en bleek dus dat ik al last had van persweeen met maar 5 cm ontsluiting. Dus een ruggenprik gekregen om nog te kunnen slapen. Slapen deed ik niet in het ziekenhuis en 2 uur later zat ik nog maar op 6 cm. Dus kreeg ook weeopwekkers er bij. Daarna ging het redelijk snel en de ruggenprik werd uit gezet. De ruggenprik was bij mij redelijk snel uitgewerkt en kreeg echt sterke persweeen en idd ik was 10 cm. Na anderhalf uur persen was ik echt helemaal op. toen is de gynaecoloog er bij gekomen en met ons besproken om de kleine met de zuignap te halen want hij lag klem in mijn bekken. Uiteindelijk met 2x persen en een knip was Daemon geboren om 7.48 uur. De eerste nacht thuis was drama. Kleine ventje bleef maar huilen. Blijkt dat hij rustig wat vaker aangelegd mag worden. Hij heb veel honger. Voor de rest is het een super makkelijk ventje en vind het heerlijk om in bad te gaan. En een foto van ons knappe ventje. Met veel haar
Vlindermama, he balen, dat is niet leuk. helpt een wipstoeltje misschien? Zo'n ding op batterijen die heen en weer wiegt? Verder merk ik zelf dat Rosa rustig word van ergens op sabbelen, maar de speen wil ze niet dus geven we haar vaak even de pink. Misschien dat dat ook een beetje helpt? 4dogs, jup ik ken het. Hier ook een die 's nachts niet uit bed te krijgen is. Heb nu maar met hem afgesproken dat hij de ochtendronde doet van 7 uur. Omdat hij normaal toch om half 8 zijn bed uit moest voor werk. Misschien kan je met hem afspreken dat hij dan overdag of 's avonds even een uurtje of twee oppast zodat jij dan een rustmomenten voor jezelf hebt?
Seurebeure, een puckababy. Belachelijk duur, 45 euro. Wipstoeltje geb ik hier maar dacht als ik hem daar in ga zetten wil hij zeker nergens anders meer in gaan slapen dus wist ik niet of dit een goed idee zou zijn.
Wat heftig vlindermama! Hopelijk heeft ie baad bij de osteopaat. Je kan hem in het wipstoeltje leggen en als hij wat dieper slaapt in de box of bedje leggen. Misschien dat ie dan wel verder slaapt. Mrd, wat een knap mannetje! Helaas niet de bevalling geweest waar je op had gehoopt maar toch goede keuze geweest om naar het ziekenhuis te gaan. Geniet van jullie ventje! Mijn man staat het liefst mee op om samen voor haar te zorgen maar dat wil niet. Zijn wekker gaat vroeg en ik kan terug naar bed. Hij mag voor der zorgen na het avond eten haha. Ons meisje is weer gewogen vandaag...3270 gram!! Ze groeit zo hard. Trots op ons moppie ❤️